-
Ο χρήστης odiki_asfaleia έγραψε:
Αυτή είναι και η βασική μου ερώτηση. Προτιμώ να μην ξαναγοράσω μηχανή οποιου΄δήποτε κυβισμού εάν δεν μπορώ να την ασφαλίσω για κλοπή.
Αν παρεις ΥΑΜΑΗΑ η BMW η HARLEY σε ασφαλιζει η Cοmmercial Union.
Για τις υπολοιπες μαρκες συν αυτες τις τις τρεις ειναι η ΙΝΤΕΡΑΜΕΡΙΚΑΝ.
Το Kawasaki versys πρεπει να ειναι το απιστευτο μηχανακι!Άψογα. Θα το ελέγξω και θα κινηθώ. Ευχαριστώ.
-
Ο χρήστης HUNTER έγραψε:
Κριμα ρε φίλε.ψηφισα V-Strom χωρις να έχω γνωσεις για μοτοσυκλέτα,παρ'όλα αυτα την ακούω να την αναφερουνε φίλοι μηχανόβιοι σαν την καλύτερη στο ειδος της
Και απο εμφανιση ειναι φοβερη
Έδειξα στον έταιρον ήμισυ τη V-Strom και τρελάθηκε. Της άρεσε πολύ όπως και στην κόρη μου.
-
Κρίμα φίλε μου
Να δουλεύεις σαν τον μαύρο απ το πρωί μέχρι το βράδυ και να σου γ@μεί την περιουσία ο τυχοδιώκτης.
Δεν ξέρω πως είναι το σπίτι σου,αλλά μήπως να διαμόρφωνες κάποιο χώρο για τη μηχανή σου?
Σε παίρνει?Κι εγω σκέφτομαι για ον οφ μηχανή,κι έχω καταλήξει στην transalp.
Αποδεδειγμένη αξιοπιστία,σχετικά φθηνά αντ/κά,στιβαρή κατασκευή,δεν τη λυπάσαι σε ψιλο εκτός δρόμου και καλή αξία μεταπώλησης.Στην v strom με χαλάει πολύ το ότι όλα τα μηχανικά ειναι εκτεθιμένα,ούτε ένα κάλυμα δεν έχουν οι μ@αλάκες,φιλτρα λαδιού όλα στον αέρα.
Το versys πάλι έχει κάτι μούτρα άστα να πάνε....
-
Transalp - V-Strom, μιλάμε για 15 χρόνια διαφορά σε τεχνολογία. Και φαίνονται σε όλους τους τομείς: κινητήρας, πλαίσιο, αναρτήσεις, φρένα. ΙΜΗΟ δεν υπάρχει καμία σύγκριση. Ο μόνος λόγος για να πάρεις Transalp είναι η αξιοπιστία και το όνομα Honda.
Για το ΧΤ, ακόμα χειρότερα, μόνο που μιλάμε για 25 χρόνια διαφορά Αλλά τουλάχιστον, σε σχέση με το Transalp, είναι ελαφρύ και πάει πολύ καλύτερα στο χώμα (που, αν κατάλαβα καλά, δεν έχει σημασία στην προκείμενη περίπτωση)
Για ασφάλειες, όταν το είχα ψάξει, κανείς δεν ασφάλιζε Γιαπωνέζικες μηχανές, μόνο BMW, Triumph, Harley.
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
multistrada
Αυτή είναι πανάκριβή.
8.5k το 620 και πέρνεις ένα πράγμα που στρίβει καλύτερα απο όλα τα άλλα και έχει τα καλύτερα περιφεριακά απο όλα.
Σε επιδόσεις΄υστερεί βέβαια....
-
αν διαθετεις λεφτα v-strom.το βρισκεις παραεισαγωγης με 7000κ και μην ακους τι θα σου πουνε εγγυηση κτλ.ισχυουν κανονικα.εγω τα τσιγκουνευτικα και πηρα transalp 03 με 5000κ και το ψιλομετανιωσα,οχι οτι το μηχανακι εχει τιποτα,ειναι ενα παπακι 650cc ιδανικο για εδω μεσα και κυριως honda αλλα το v-strom ειναι χρονια μπροστα!!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για το ΧΤ, ακόμα χειρότερα, μόνο που μιλάμε για 25 χρόνια διαφορά Αλλά τουλάχιστον, σε σχέση με το Transalp, είναι ελαφρύ και πάει πολύ καλύτερα στο χώμα (που, αν κατάλαβα καλά, δεν έχει σημασία στην προκείμενη περίπτωση)Νάσο καμία σχέση, το καινούριο ΧΤ είναι σαφώς εξελιγμένο, από όλες τις απόψεις.
-
Δε σκέφτηκα το 660, 'κόλησα' στο 600
Για το 660 vs. V-Strom δεν έχω άποψη. Ισως μέσα στην πόλη το 660 να είναι πιο ευέλικτο.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Κρίμα φίλε μουΝα δουλεύεις σαν τον μαύρο απ το πρωί μέχρι το βράδυ και να σου γ@μεί την περιουσία ο τυχοδιώκτης.
Δεν ξέρω πως είναι το σπίτι σου,αλλά μήπως να διαμόρφωνες κάποιο χώρο για τη μηχανή σου?
Σε παίρνει?Κι εγω σκέφτομαι για ον οφ μηχανή,κι έχω καταλήξει στην transalp.
Αποδεδειγμένη αξιοπιστία,σχετικά φθηνά αντ/κά,στιβαρή κατασκευή,δεν τη λυπάσαι σε ψιλο εκτός δρόμου και καλή αξία μεταπώλησης.Στην v strom με χαλάει πολύ το ότι όλα τα μηχανικά ειναι εκτεθιμένα,ούτε ένα κάλυμα δεν έχουν οι μ@αλάκες,φιλτρα λαδιού όλα στον αέρα.
Το versys πάλι έχει κάτι μούτρα άστα να πάνε....
Oριακά χωράει η μηχανή αλλά επειδή είμαι σε ενοίκιο , είμαι σε σχετικά δύσκολη θέση. Το κοιτάζω όμως. Σε κάθε περίπτωση φοβάμαι μήπως γίνει και το σπίτι στόχος ( είμαι σε ισόγειο και η εξώπορτα είναι μία ψηλή καγκελόπορτα , βλέπεις μέσα δηλαδή ).
-
Ο χρήστης skous έγραψε:
multistrada
Αυτή είναι πανάκριβή.
8.5k το 620 και πέρνεις ένα πράγμα που στρίβει καλύτερα απο όλα τα άλλα και έχει τα καλύτερα περιφεριακά απο όλα.
Σε επιδόσεις΄υστερεί βέβαια....
Γι' αυτήν δεν μιλάς ; http://www.multistrada.net/
Όπου κοίταξα δεν τη βρήκα κάτω από 10.000
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δε σκέφτηκα το 660, 'κόλησα' στο 600Για το 660 vs. V-Strom δεν έχω άποψη. Ισως μέσα στην πόλη το 660 να είναι πιο ευέλικτο.
Σωστά αλλά εκτός πόλεως το ΧΤ πάσχει. Μετά τα 100 οι στροβιλισμοί και ο αέρας σε κουράζουν αφάνταστα. Το V-Strom αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα , σωστά ;
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
Δε σκέφτηκα το 660, 'κόλησα' στο 600
Για το 660 vs. V-Strom δεν έχω άποψη. Ισως μέσα στην πόλη το 660 να είναι πιο ευέλικτο.
Σωστά αλλά εκτός πόλεως το ΧΤ πάσχει. Μετά τα 100 οι στροβιλισμοί και ο αέρας σε κουράζουν αφάνταστα. Το V-Strom αντιλαμβάνομαι ότι δεν έχει τέτοιο πρόβλημα , σωστά ;
H συνήθης ταχύτητα ταξιδιού του V-Strom είναι άνετα και σταθερότατα 140-150 με δύναμη και για παραπάνω (κάθε μέρα ανεβοκατεβαίνω την Εθνική μέχρι Κρυονέρι). Μιλάμε για σχεδόν 50% παραπάνω άλογα από Transalp-XT. Αλλά δεν είμαι απόλυτα ευχαριστημένος από την προστασία από τον αέρα, παρά τη ρυθμιζόμενη ζελατίνα (έχω βέβαια και μια κάποια ...μετωπική επιφάνεια ) Αυτό είναι και το μόνο ουσιαστικό παράπονό μου, συν μια μικρή έλλειψη ροπής κάτω από τις 3000 στροφές (έχω διαπιστώσει πως βάζω 1η συχνότερα απ΄ ό,τι έβαζα 1η στο Fazer 600 που είχα) αλλά τίποτα το υπερβολικό. Κατά τα λοιπά είναι άψογη μηχανή, τα κάνει όλα και δε συχαίνεται
-
Ο χρήστης ginogsm έγραψε:
multistrada
Αυτή είναι πανάκριβή.
8.5k το 620 και πέρνεις ένα πράγμα που στρίβει καλύτερα απο όλα τα άλλα και έχει τα καλύτερα περιφεριακά απο όλα.
Σε επιδόσεις΄υστερεί βέβαια....
Γι' αυτήν δεν μιλάς ; http://www.multistrada.net/
Όπου κοίταξα δεν τη βρήκα κάτω από 10.000
-
To multistrada αερόψυκτο είναι?
Απο αντ/κα και αξιοπιστία πως πάει?
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
To multistrada αερόψυκτο είναι?Απο αντ/κα και αξιοπιστία πως πάει?
το 620 αερόψυκτο. (οκ για ελλάδα, μόνο με καύσωνα ζεσταίνει αρκετά τα πόδια αλλα 95% δεν το καταλαβαίνεις)
Αξιοπιστία τρελή μηχανικά (φαντάσου το μοτέρ υπάρχει εδω και χροοοοοοοοοοοοοοοοοοονια απροβλημάτιστο).
Ηλεκτρικά πάλι εντελώς αξιόπιστο (το Multistrada !) και γενικώς όλα τα Ducati απο το 2002 και μετά.Πρίν είχανε ψιλο-προβληματάκια.
Ανταλακτικά δεν ξέρω, οι τιμές εμένα μου φάνηκαν νορμάλ, σε σχέση με κάτι εξωφρενικές που ακούω απο Σαρακάκη κτλ.
-
Τα αερόψυκτα μοτέρ αν σχεδιαστουν σωστά είναι πολύ καλύτερα απο τα υδρόψυκτα.
Απλά δεν ξέρω το θα κάνει το μηχανάκι το καλοκαίρι σε κίνηση πόλης μιας κι εδώ δεν υπάρχει η πολυτέλεια της.....φτερωτής ψύξηςΚατά τα άλλα δεν έχω λόγο να μη λάβω στα + την άποψή σου αρκεί να μην είναι.....προκατελειμένη
Ξέρεις τώρα.....ducati και τα μυαλά στα κάγκελαΤα αντ/κα της honda είναι ψιλοακριβά αλλά όχι και υπερβολικά ακριβά αν αναλογιστούμε και την αξιοπιστία της honda
-
Απο αυτα που εχεις στο νου, Transalp θα διαλεγα να μπορω και να κανω κανενα ταξιδακι (ειχα transalp II), σιγουρα δεν ειναι τεχνολογικα και απο αποδοση κοντα στο V strom, αλλα προσωπικα το θεωρω ασχημο μηχανακι το Suzuki...
Σε αλλη κατηγορια... ενα Z750? ενα Hornet 600? λεω εγω...
-
Ο χρήστης basilis-sti έγραψε:
Απο αυτα που εχεις στο νου, Transalp θα διαλεγα να μπορω και να κανω κανενα ταξιδακι (ειχα transalp II)Το transalp 400 απο πότε μέχρι πότε το έβγαζε?
Μετα το κάνανε 600 κι απ το 2000 και μετά 650?Σε ρωτάω μιας και είχες transalp ίσως γνωρίζεις τα χαρ/κα παραγωγής της.
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Απο αυτα που εχεις στο νου, Transalp θα διαλεγα να μπορω και να κανω κανενα ταξιδακι (ειχα transalp II)
Το transalp 400 απο πότε μέχρι πότε το έβγαζε?
Μετα το κάνανε 600 κι απ το 2000 και μετά 650?Σε ρωτάω μιας και είχες transalp ίσως γνωρίζεις τα χαρ/κα παραγωγής της.
Το 400 νομίζω το έβγαζε από 1996 μέχρι 2000. Νομίζω είχα τον ίδιο κινητήρα που είχε το bross 400.
Όντως από το 2000 και μετά βγαίνει 650 (αντί για 600) . . .σχεδόν ολόιοδιο μέχρι σήμερα. Το 2005 είχε το τελευταίο του f/l (αυτήν που αγόρασα εγώ) με αλλάγές κυρίως στο φινίρισμα (πλαινά αυτοκόλλητα, 'ασπρα' flash, μάυρες ζάντες, αλλά και 'αλαρμ')
Από το 2000 (μάλλον, . . . . πάντως σιγουρα τα τελευταία χρόνια) το 650 κατασκευάζεται στην Ισπανία . . .με ότι κακό μπορεί να συνεπάγεται αυτό . . .
Όχι ότι έχει προβλήματα, αλλά (πλην του κινητήρα που όντως είναι σκυλί) κάποια 'περιφερειακά' θεωρώ πως θα έπρεπε να είναι καλύτερα.
Π.χ. στην δικιά μου εντός εγγύησης 'φαγώθηκε' δύο φορές ο 'ατέρμονας' (ένα πλαστικό γραναζάκι που μπαίνει στον μπροστινό άξονα και είναι για το ταχύμετρο).Απο κάτανάλωση επίσης δεν νομίζω ότι είναι και πολύ οικονομική (βλέπε υπογραφή), αλλά μάλλον φταίει και πως οδηγάω εγώ, γιατί έχω δει στο Inet καταναλώσεις 30-40% κάτω από τις δικές μου . . . .
Πάντως εγώ δεν το μετανιώνω, το θεωρώ ένα από τα τελευταία μηχανάκια με το οποίο μπορείς να κάνεις τα πάντα, με λίγους συμβιβασμούς ίσως, αλλά δε θα σε κάνει ρόμπα πουθενά . . .
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
Τα αερόψυκτα μοτέρ αν σχεδιαστουν σωστά είναι πολύ καλύτερα απο τα υδρόψυκτα.
Απλά δεν ξέρω το θα κάνει το μηχανάκι το καλοκαίρι σε κίνηση πόλης μιας κι εδώ δεν υπάρχει η πολυτέλεια της.....φτερωτής ψύξηςΚατά τα άλλα δεν έχω λόγο να μη λάβω στα + την άποψή σου αρκεί να μην είναι.....προκατελειμένη
Ξέρεις τώρα.....ducati και τα μυαλά στα κάγκελαΤα αντ/κα της honda είναι ψιλοακριβά αλλά όχι και υπερβολικά ακριβά αν αναλογιστούμε και την αξιοπιστία της honda
Φυσικά και τα μυαλά στα κάγκελα!!!
Πάντως σου είπα και μειονεκτήματα.
Όσον αφορά το αερόψυκτο μην σε προβληματίζει, εκτός άμα το πέρνεις μόνο ότνα έχει καύσωνα!
Αλλιώς μην νομίζεις, και τα υδρόψυκτα δεν είναι και πολυ καλύτερα. Εκτός των άλλων μερικά σε καίνε ολόκληρο επειδή φυσάνε τον αέρα προς τα εσένα απο τα ψυγεία.Mείνε μακριά απο transalp.
Εγώ όταν πήρα το Duc για να δείς οτι δεν είμαι πορωμένος, είδα και το Vstrom και το TDM. Αυτό που μου άρεσε στο Duc ήταν οτι ήταν μαζεμένο και όχι mega scooter με τα χέρια σε έκταση κτλ. Πιο πολεμική θέση οδήγησης.
Έχεις την αίσθηση οτι είσαι κολημένος στην άσφαλτο ενώ με τα άλλα ψιλο-πλέεις...
Τέλος πάντων, ότι και να σου λέμε, το καλύτερο είναι να πας να τα δείς και να κάνεις test ride. Αλλά ακόμα και test ride να μην κάνεις, να ΚΑΤΣΕΙΣ σίγουρα πάνω τους για να δείς το πως νιώθεις στο καθε ένα.
Για το duc το μόνο που έχω να σου πώ ως αρνητικό είναι ίσως το κόστος συντήρισης, το οποίο είναι κάπου 50 euro πιο ακριβό ανα service.
ΕΠίσης Vstrom έχει γεμίσει ο τόπος (βέβαια αυτό απο την άλλη είναι ένδειξη οτι και αυτό το μηχανάκι είναι super!!).
Γενικά εγώ θα σου πρότεινα να περιορίσεις της επιλογές σε Vstrom ή Multistrada διότι ίσως είναι τα πιο αξιόλογα. Απο εκεί και πέρα βάζεις τα υποκειμενικά σου κριτήρια και επιλέγεις.
Τέλος έχε υπόψη ότι εάν δεν το θέλεις ΑΜΕΣΑ και θελεις να πάρεις μεταχειρισμένο, τότε η καλύτερη εποχή για αγορά σε χαμηλή τιμή είναι Σεπτέμβριο.
αυτά....
---------