Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

superb_tsi
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 22/06/2015 - 01:03
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

21 Quadra":ryvscapo wrote:
superb_tsi":ryvscapo wrote:
Βασικά, γιαυτό κ εξαρχής ρώτησα για τους διαιρούμενους Raid........
Eπειδή δεν τους έχω ακούσει και ούτε γνωρίζω κάποιον που να τους φοράει. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν είναι και καλοί.
Από το site, βλέπω ότι τους έχει βάλει σε πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα, διαφορετικών ιπποδυνάμεων και βαρών...
Σε μια τέτοια διάσταση σαν τη δική μου, 350χ32, θα κοστίσουν ρότορας κ bell, 800e.
Τώρα, αν αυτός παραγγέλνει καραβιές δεν με ενδιαφέρει, ούτε τί ποσοστό κέρδους του αποφέρουν.
Ούτε τα κιτ που διαθέτει, πολύ καλά βέβαια κάνεις και τα επισημαίνεις, αλλά προσωπικά έψαχνα πάνω από χρόνο και πέτυχα το κιτ που ήθελα και κατόπιν ελέγχου βρέθηκε και εξαιρετικό!
Αυτό που με ενδιαφέρει όμως είναι αν αξίζουν τα λεφτά τους και αν κάνουν τη δουλειά για την οποία και αγοράσθηκαν ή θα ραγίσουν αν πιεστούν επειδή είναι μάπα ή ό,τιδήποτε άλλο!!!
Πχ ένας διαιρούμενος Girodisc στη διάσταση που προτείνεται από Type R FK9/ Evo/ AMG45, κοστίζει ο ρότορας μόνο, από 900 ευρώ για το Civic κ παραπάνω στα υπόλοιπα για άγνωστο λόγο.
Βάλε και τα bells, το κόστος ανεβαίνει.
Βέβαια, αν δεν βρω κάτι άλλο, θα στραφώ προς τα εκεί.
Απλά είπα μπας και κάποιος τους έχει βάλει ή χρησιμοποιήσει ή τέλος πάντων δει σε κάποιο αυτοκίνητο και να μας πει την γνώμη του...

Οι Girodisc είναι υψηλής ποιότητας δίσκοι, τους φοράνε σε Evo που τρώνε πολύ ξύλο με τακάκια carbotech 10 και περνάνε χρόνια με αυτον τον συνδυασμό, κοστίζουν βέβαια αλλά ότι πληρώνεις πέρνεις.

Λές ότι έχει βάλει πολλά σέ σε πολλά αυτοκίνητα, δεν λέω ότι δεν έχει βάλει, υπάρχει όμως feedback πως πήγαν αυτά τα σέτ και πόσο άντεξαν ?

Για να ραγίσουν δεν μου φαίνεται πιθανό, για να φτάσει σε σημείο ραγίσματος ένας δίσκος πρέπει να γίνει κίτρινος, όχι απλά κόκκινος, ώστε να υπερβεί λόγω θερμοκρασίας το γεωμετρικό του όριο και να ραγίσει ή σκιστεί λόγω διαστολής, αυτά συμβαίνουν αλλά δεν είναι καθημερινότητα σε αυτοκίνητα πόλης.

Δεν λέω ότι οι Raid δεν είναι καλοί, λέω ότι δεν μου είναι γνωστοί και δεν μπορώ να βρώ το site της εταιρίας κατασκευής τους για περισσότερες πληροφορίες, και δεν έχω ακούσει στον κύκλο μου τίποτα για αυτούς, ίσως είναι λίγο καιρό στην αγορά και δεν είναι ευρέως γνωστοί.

Εσύ λές ότι έβαλες καλό κίτ στον Μοράρη, γιατί ψάχνεσαι ?

Οπότε είναι άγνωστα ως το αποτέλεσμα που προσφέρουν...
Εγώ δεν λέω ότι είναι καλά, απλά είδα ότι τα έχουν φορέσει πολλά αυτοκίνητα, ούτε και κακά λέω ότι είναι. Δεν τα γνωρίζω, όπως ούτε και εσύ και...μάλλον αυτό δεν είναι κ τόσο καλό...!
Δεν έχει έρθει η ώρα για να πάω στο επόμενο βήμα, επειδή όμως θέλει ψάξιμο η δουλειά, και υπάρχει και το μικρόβιο, το ψάχνω...
Τώρα, όσο το τελευταίο δεν βλέπω να έχει καμία σχέση με αυτό που συζητάμε...
Ο Μάνος, έλεγξε το κιτ που βρήκα, το ενέκρινε και έκανε την τοποθέτηση. Απλά.
Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι μπορώ το ήδη καλό να το κάνω καλύτερο!
Έστω, και για αυτές τις λιγοστές φορές που θα χρειαστώ το κάτι παραπάνω.

up
1 user has voted.
Nikos-
Εικόνα Nikos-
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 01/08/2019 - 11:09
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

superb_tsi":19ftxg1z wrote:
Βασικά, γιαυτό κ εξαρχής ρώτησα για τους διαιρούμενους Raid........
Eπειδή δεν τους έχω ακούσει και ούτε γνωρίζω κάποιον που να τους φοράει. Χωρίς αυτό βέβαια να σημαίνει ότι δεν είναι και καλοί.
Από το site, βλέπω ότι τους έχει βάλει σε πολλά και διαφορετικά αυτοκίνητα, διαφορετικών ιπποδυνάμεων και βαρών...
Σε μια τέτοια διάσταση σαν τη δική μου, 350χ32, θα κοστίσουν ρότορας κ bell, 800e.
Τώρα, αν αυτός παραγγέλνει καραβιές δεν με ενδιαφέρει, ούτε τί ποσοστό κέρδους του αποφέρουν.
Ούτε τα κιτ που διαθέτει, πολύ καλά βέβαια κάνεις και τα επισημαίνεις, αλλά προσωπικά έψαχνα πάνω από χρόνο και πέτυχα το κιτ που ήθελα και κατόπιν ελέγχου βρέθηκε και εξαιρετικό!
Αυτό που με ενδιαφέρει όμως είναι αν αξίζουν τα λεφτά τους και αν κάνουν τη δουλειά για την οποία και αγοράσθηκαν ή θα ραγίσουν αν πιεστούν επειδή είναι μάπα ή ό,τιδήποτε άλλο!!!
Πχ ένας διαιρούμενος Girodisc στη διάσταση που προτείνεται από Type R FK9/ Evo/ AMG45, κοστίζει ο ρότορας μόνο, από 900 ευρώ για το Civic κ παραπάνω στα υπόλοιπα για άγνωστο λόγο.
Βάλε και τα bells, το κόστος ανεβαίνει.
Βέβαια, αν δεν βρω κάτι άλλο, θα στραφώ προς τα εκεί.
Απλά είπα μπας και κάποιος τους έχει βάλει ή χρησιμοποιήσει ή τέλος πάντων δει σε κάποιο αυτοκίνητο και να μας πει την γνώμη του...

Καλοί είναι οι girodisc, αλλά οι performance friction v3 είναι λίγο καλύτεροι, σύμφωνα με τους φίλους εβαδες και τελικά αυτούς επέλεξα στο 10αρι μου.

Ειδικά οι v3 που δεν έχουν βίδες κάνουν λιγότερο θόρυβο.

Sent from my H9436 using Tapatalk

up
1 user has voted.
superb_tsi
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 22/06/2015 - 01:03
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Νίκο, σε ευχαριστώ πολύ για το feedback!

up
4 users have voted, including you.
lemouz75
Εικόνα lemouz75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 23 ώρες
Joined: 15/04/2014 - 13:25
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Θελω να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπροστα σε ενα Suzuki S Cross all grip diesel (2014) και μου προτειναν δισκους ZIMMERMANN και τακακια Τextar.Καποιος που εχει γνωσεις του αντικειμενου να μου πει την γμωμη του...
Υγ.Θα αλλαξω μαζι και υγρα φρενων....

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

lemouz75":1tt4q1im wrote:
Θελω να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπροστα σε ενα Suzuki S Cross all grip diesel (2014) και μου προτειναν δισκους ZIMMERMANN και τακακια Τextar.Καποιος που εχει γνωσεις του αντικειμενου να μου πει την γμωμη του...
Υγ.Θα αλλαξω μαζι και υγρα φρενων....

Απλή καλή επιλογή, δεν θα έχεις θέμα.

up
1 user has voted.
lemouz75
Εικόνα lemouz75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 23 ώρες
Joined: 15/04/2014 - 13:25
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

21 Quadra":3c40pj41 wrote:
lemouz75":3c40pj41 wrote:
Θελω να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπροστα σε ενα Suzuki S Cross all grip diesel (2014) και μου προτειναν δισκους ZIMMERMANN και τακακια Τextar.Καποιος που εχει γνωσεις του αντικειμενου να μου πει την γμωμη του...
Υγ.Θα αλλαξω μαζι και υγρα φρενων....

Απλή καλή επιλογή, δεν θα έχεις θέμα.

Έχεις να προτείνεις κάτι για να βελτιώσω τα φρένα μου γενικά?

up
1 user has voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 32 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Καταρχάς επέλεξες κορυφαία OEM υλικά για δίσκους και τακακια.
Δεύτερον κάνε σωστή συντήρηση κάθε δύο χρόνια υγρά φρένων και σε κάθε αλλαγή τακάκιων συντήρηση δαγκανων και τα φρένα σου θα είναι σαν καινούρια όταν πετάξεις το αυτοκίνητο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
2 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

lemouz75":3nk250lu wrote:
21 Quadra":3nk250lu wrote:
lemouz75":3nk250lu wrote:
Θελω να αλλαξω δισκοπλακες και τακακια μπροστα σε ενα Suzuki S Cross all grip diesel (2014) και μου προτειναν δισκους ZIMMERMANN και τακακια Τextar.Καποιος που εχει γνωσεις του αντικειμενου να μου πει την γμωμη του...
Υγ.Θα αλλαξω μαζι και υγρα φρενων....

Απλή καλή επιλογή, δεν θα έχεις θέμα.

Έχεις να προτείνεις κάτι για να βελτιώσω τα φρένα μου γενικά?

Όταν λες - να βελτιώσω τα φρένα μου - τι ακριβώς εννοείς ? Την αίσθηση ? το πιο άμεσο δάγκωμα στις χαμηλές ταχύητητες ? την αντοχή τους σε σκληρή χρήση ? Σου λείπει η δύναμη ? Πως οδηγείς ? Τα diesel χρειάζονται καλύτερα φρένα από τα αντίστοιχα μοντέλα βενζίνης, πόσα χλμ έβγαλες με το μαμά σέτ ?

up
1 user has voted.
lemouz75
Εικόνα lemouz75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 23 ώρες
Joined: 15/04/2014 - 13:25
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Θελω πιο καλο φρεναρισμα δηλαδη σε φρεναρισμα πανικου να μειωσω την αποσταση αν γινομαι κατανοητος....Σαν οδηγος δεν με λες και τον πιο ηρεμο το παταω το δεξι πεταλ...Το αυτοκινητο το πηρα Γεναρη του 2014 και τα 1α τακακια μπροστα η αντ/εια μου τα αλλαξε στα 54.400 μετα απο 3 χρονια ακριβως...Τωρα εχω 101.000χλμ και απο την αντ/εια μου ειπαν οτι θελουν αλλαγη ενω ο ανθρωπος που πηγα εξω μου ειπε θελουν ακομα περιπου 10,000χλμ (η χρηση ειναι συνηθως Περιφερειακος Θεσσαλονικης καθημερινα 60χλμ) και μου προτεινε τα παραπανω που εγραψα.....
ΥΓ Την αλλαγη θελω να την κανω γιατι δεν θελω να φθανω στα ορια τα αναλωσιμα οπως τα ελαστικα μου δεν περιμενω να φθασουν στα ορια τους κλπ...Ευχαριστω για την βοηθεια......

up
4 users have voted, including you.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Mε αυτά που μου είπες σε συνδυασμό με το βάρος του diesel αυτοκινήτου σου, θα πρέπει να στραφείς σε ένα τακάκι με υψηλότερο συντελεστή τριβής που ανεβαίνει αντί να μειώνεται όταν ζεσταίνεται πολύ, είσαι τυχερός που για το αμάξι σου υπάρχει το Ferodo DS2500 και σε πολύ καλή τιμή, μη λυπηθείς το κόστος τους, θα έχεις φρένα παντού και πάντα. Οι δίσκοι που σου πρότειναν είναι ΟΚ, τα
textar δεν θα σε ικανοποιήσουν.

Ψάξε και αλλού για καλύτερη τιμή

https://www.car.gr/parts/view/12011893/

up
0 users have voted.
lemouz75
Εικόνα lemouz75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 23 ώρες
Joined: 15/04/2014 - 13:25
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Ευχαριστώ πολύ φίλε,θα το ψάξω....

up
1 user has voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 32 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Δεν ξέρω αν με ένα τακάκι με αυξανόμενο συντελεστή τριβης σε αυξανόμενη θερμοκρασία θα πετύχει μικρότερη απόσταση σε φρενάρισμα πανικού το οποίο μπορεί κάλιστα να απαιτηθεί και με κρύα φρένα . Σε type r δεν το είχα αυτό το πλεονέκτημα με ds2500.
Θα πετύχει σίγουρα αρκετά καλύτερη συμπεριφορα σε δυνατή χρήση σε κατηφόρα και φορτωμένο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

cson":291hq6vb wrote:
Δεν ξέρω αν με ένα τακάκι με αυξανόμενο συντελεστή τριβης σε αυξανόμενη θερμοκρασία θα πετύχει μικρότερη απόσταση σε φρενάρισμα πανικού το οποίο μπορεί κάλιστα να απαιτηθεί και με κρύα φρένα . Σε type r δεν το είχα αυτό το πλεονέκτημα με ds2500.
Θα πετύχει σίγουρα αρκετά καλύτερη συμπεριφορα σε δυνατή χρήση σε κατηφόρα και φορτωμένο.

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Υπάρχει διαφορά στο φρενάρισμα πανικού αν γίνεται στα 20χλμ με αυτό που γίνεται στα 80 ή παραπάνω ειδικά με αυτοκίνητο diesel και μικτό βάρος πάνω από 1600kg, αυτό σημαίνει ότι σε 2+ δεύτερα η θερμοκρασία στους δίσκους θα έχει περάσει τους 300c που είναι περίπου ο ανωτερος βαθμός λειτουργίας των απλών textar πριν αρχίσει να μειώνεται ο συντελεστής τριβής που αυτόματα αυξάνει την απόσταση ακινητοποίησης.

Τα DS 2500 όταν πρωτοβγήκαν πριν αρκετά είχαν παράθυρο λειτουργίας από 100c μέχρι τους 550c, στην συνέχεια η χαμηλή λειτουργία έγινε 50c, με το ανώτατο όριο να παραμένει στα 550c, και η τελευταία τους γενιά είναι 25c, με κορύφωση του Mu στους 550c, δεν γνωρίζω πότε είχες αυτά τα τακάκια αλλά δεν υπάρχουν πια τα προβλήματα με κρύα φρένα εδώ και 3 χρόνια, εγώ έχω ds2500 και δεν έχω αντιληφθεί πρόβλημα στις χαμηλές ταχύτητες, οι 25c λειτουργίας είναι θερμοκρασία περιβάλλοντος, ακόμα και στο χειμώνα μόλις ακουμπίσεις το φρένο η θερμοκρασία έχει περάσει αυτό το όριο.

up
1 user has voted.
Nikos-
Εικόνα Nikos-
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 01/08/2019 - 11:09
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Πάντως προσωπικά τα 2500 δε τα συμπάθησα ποτέ.

Πολύ "ξύλινη" αίσθηση κρύα, έπρεπε να ανέβεις πολύ στο φρένο και αφήνουν πολλά κατάλοιπα στο δίσκο με αποτέλεσμα όταν ζεσταίνονται να βγάζουν κραδασμό.

up
3 users have voted.
superb_tsi
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 22/06/2015 - 01:03
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Πολύ πρόσφατα, μπήκα σε Leon Cupra με μαμά φρένα, πλην των τακακίων, που τα είχε αλλάξει με DS2500.
Όταν πάταγε φρένο, έπιανε τόσο καλά, από το μηδέν, και όταν το πίεσε λιγάκι, δάγκωνε πάρα πολύ καλά.
Στην πιο πολεμική χρήση, μάλιστα, μου είπε ότι είναι ακόμα καλύτερα.
Μάλιστα, έβαλε τα DS2500, που ήταν ήδη "στρωμένα", δεν χρειάστηκε να τα στρώσει αυτός.
Δεν είχε σφύριγμα καθόλου και γενικά είναι πολύ ευχαριστημένος γιατί αποδίδουν πολύ καλά κρύα και ακόμα καλύτερα όταν ζεσταθούν.
Σαφώς και υπάρχουν καλύτερες λύσεις, αλλά και αυτά είναι μια πολύ καλή επιλογή.

up
2 users have voted.
petran17
Εικόνα petran17
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 15/08/2015 - 17:15
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Καλησπερα παιδια.
Ειπα να γραψω και εγω να με συμβουλεψετε (βασικα περισσοτερο να με ενημερωσετε)..
Στο Fiesta αυτη τη στιγμη φοραω τα μαμα τακακια-δισκους.. Επειδη ολο σκεφτομαι μια μικρη βελτιωση στα φρενα μου, περισσοτερο θα ελεγα σε καλυτερο φρενο (μαγκωμα να το πω...δε ξερω) αλλα και σε αντοχη..
Ευχαριστημενος θα ελεγα οτι ειμαι απλα αν υπαρχει κατι καλυτερο δεν θα ελεγα οχι..

Καποια στιγμη θα αναβαθμισω σε σωληνακια υψηλης γιατι τα καλοκαιρια κατεβαινω βουνα για παραλιες καθημερινα εδω που ειμαι και οσο να ναι δεν θελω να ειμαι με τον φοβο να μεινω απο φρενα.. προς το παρον δεν εχω μεινει.. αλλα νιωθω οτι ειμαι στο τσακ να μαλακωσει το πενταλ.. μερικες φορες μυριζουν λιγακι.. και χρησιμοποιω θα ελεγα αρκετα το φρενο του κινητηρα (χαμηλοτερη σχεση)..

Οσον αφορα το φρεναρισμα υπαρχει κατι καλυτερο?? Καλυτερο μαγκωμα να το πω...?? δεν ξερω.. δεν θελω να χασω κατι για να κερδισω κατι αλλο.. πχ να χασω φρεναρισμα με λιγο πιο κρυα φρενα αλλα να εχω καλυτερο φρενο οταν ειναι ζεστα .. αν και με αυτα που διαβαζω παραπανω για τις θερμοκρασιες δεν νομιζω..
Γενικα ψαχνομαι για ενα καλυτερο τακακι που να συμβαδιζει και με τον δισκο αλλα δεν γνωριζω..

Η οδηγηση μου ειναι ειναι σε επαρχιακους-ανοιχτους δρομους οποτε δεν τρωω τακακι...Πολη σπανια μπαινω.. Τα καλοκαιρια κανω οπως ειπα καταβασεις σε βουνα γιαυτο και ψαχνομαι..
Να φανταστειτε στην φωτο απο κατω ειμαι με 33.000 χλμ και 20 μηνες... Απλα οταν θα χρειαστω το φρενο για κατι αναπαντεχο να ειναι οσο το δυνατον καλυτερο..

up
2 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

@petran17 μήπως 'ξεχνιεσαι' στο φρενο με πολυ trail braking?

Προσωπικά χωρίς trail braking στην πισω μερια του Πηλίου τα φρένα ήταν ακουραστα. Τα φρεναρισματα όμως ήταν δυνατά πριν τις στροφές και εχω μονους δίσκους. Αν φρεναρα παρατεταμενα και πιο απαλά σίγουρα τα τακακια θα παθαιναν fade με τον καυτό δίσκο.
Αυτό που για αλλη μια φορά με ενόχλησε (λιγότερο λογω τρυπων στην καμπάνα του δίσκου) αισθητά ήταν η εκτόξευση της θερμοκρασίας των μαμα ζαντων και συνεπώς η ανοδος της πίεσης των εμπρός ελαστικών. Κοινώς μούτρα εκεί που δεν θα έπρεπε.
Με τις Keskin kt3 απλά κατι τέτοιο δεν παρατηρήθηκε ποτέ.

up
2 users have voted.
petran17
Εικόνα petran17
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 15/08/2015 - 17:15
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

@W202 AMG όχι ούτε καν.. Ίσα ίσα που κάνω δυνατά φρενάρισματα και οσο πιο σύντομα σε διάρκεια γίνεται πριν το turn in..

Με το Αλμερα που οδηγούσα πριν, στη συγκεκριμένη διαδρομή που αναφέρω σχεδόν κάθε φορά το πεντάλ μαλάκωνε στο τέλος της κατάβασης.. Και δεν είχα φρένα..

Με το Fiesta να πω την αλήθεια δεν έχω μείνει ακόμα στη δυγκεκριμενη διαδρομή από φρένα εκτός από 1-2 που έχουν μυρίσει αλλά δεν έχει μαλακώσει το πεντάλ.. Γενικώς έχει καλά φρένα και αντέχουν κιόλας..

Απλά προληπτικά (λόγω του φόβου του Αλμερα) θέλω να τα αλλάξω σε υψηλής και για καλύτερη αίσθηση όπως μου έχουν πει..

Εκτός από αυτό ψάχνω και για ένα καλύτερο τακάκι αν υπάρχει όπως είπα..

Στάλθηκε από το LYA-L29 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Ξεκίνα από τακάκια με υψηλότερο συντελεστή τριβής.

up
1 user has voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 32 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

Πετραν το fiesta φοράει τα γνήσια τακάκια του. Δύσκολα θα μείνεις από φρένα. Μη το συγκρίνεις με το almera, εκείνο άραγε ,όταν έμενες από φρένα , φόραγε κάτι γνήσιο ή κάτι ποιοτικό?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

up
1 user has voted.
petran17
Εικόνα petran17
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 15/08/2015 - 17:15
Re: Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

21 Quadra":16u9qngd wrote:
Ξεκίνα από τακάκια με υψηλότερο συντελεστή τριβής.

Θα ψαξω και βλεπουμε.. Σε ευχαριστω για το hint..!

cson":16u9qngd wrote:
Πετραν το fiesta φοράει τα γνήσια τακάκια του. Δύσκολα θα μείνεις από φρένα. Μη το συγκρίνεις με το almera, εκείνο άραγε ,όταν έμενες από φρένα , φόραγε κάτι γνήσιο ή κάτι ποιοτικό?

Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Οντως και φαινονται πολυ καλα τα γνησια γιαυτο ρωταω αν υπαρχει κατι καλυτερο..

Παντως τωρα που το λες για το Almera, δεν το ειχα σκεφτει.. δεν φορουσε τα γνησια τακακια της Nissan οποτε μπορει και γιαυτο να ζεσταινοντουσαν αμεσως..
Καμια σχεση τα 2 αυτοκινητα προφανως απλα τα συγκρινω μοιραια λογω της ιδιας διαδρομης που εχω κανει και με τα 2 αυτοκινητα.

up
1 user has voted.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

Ξεκίνα από τακάκια με υψηλότερο συντελεστή τριβής.

Γειά σας και καλώς σας βρήκα. Παρακολουθώ περιστασιακά το φόρουμ 10 περίπου χρόνια αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τα τακάκια. Είμαι σε διαδικασία αναβάθμισης των φρένων μου. Τοποθέτησα εμπρός πίσω τρυπητούς Zimmermann (αεριζόμενους εμπρός) με σκοπό να αλλάξω επίσης υγρά, σωληνάκια μεταλλικά και τακάκια. Το κιτ όμως είχε μέσα στην τιμή και κάτι μπροστινά τακάκια οπότε είπα να τα δοκιμάσω. Οκ λίγο καλύτερα από τα μαμά αλλά όχι κάτι το συγκλονιστικό. Ήμουν έτοιμος να παραγγείλω τα ds2500 αλλά είδα ότι η ferodo προτείνει τα ds performance για ποιό καθημερινή χρήση. Βασικά λέει ότι δίνουν την ίδια αίσθηση με τα ds2500 χωρίς να κάνουν θόρυβο και πιάνουν από κρύα. Γνωρίζουμε κάτι σχετικά? Επίσης γνωρίζουμε την ποιότητα των υγρών 5.1 της ferodo. Ευχαριστώ και πάλι καλώς σας βρήκα.

up
3 users have voted, including you.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
spiderTF160 wrote:

spiderTF160 wrote:

21 Quadra wrote:

Ξεκίνα από τακάκια με υψηλότερο συντελεστή τριβής.

Γειά σας και καλώς σας βρήκα. Παρακολουθώ περιστασιακά το φόρουμ 10 περίπου χρόνια αλλά είναι η πρώτη φορά που γράφω. Θα ήθελα να ρωτήσω κάτι σχετικά με τα τακάκια. Είμαι σε διαδικασία αναβάθμισης των φρένων μου. Τοποθέτησα εμπρός πίσω τρυπητούς Zimmermann (αεριζόμενους εμπρός) με σκοπό να αλλάξω επίσης υγρά, σωληνάκια μεταλλικά και τακάκια. Το κιτ όμως είχε μέσα στην τιμή και κάτι μπροστινά τακάκια οπότε είπα να τα δοκιμάσω. Οκ λίγο καλύτερα από τα μαμά αλλά όχι κάτι το συγκλονιστικό. Ήμουν έτοιμος να παραγγείλω τα ds2500 αλλά είδα ότι η ferodo προτείνει τα ds performance για ποιό καθημερινή χρήση. Βασικά λέει ότι δίνουν την ίδια αίσθηση με τα ds2500 χωρίς να κάνουν θόρυβο και πιάνουν από κρύα. Γνωρίζουμε κάτι σχετικά? Επίσης γνωρίζουμε την ποιότητα των υγρών 5.1 της ferodo. Ευχαριστώ και πάλι καλώς σας βρήκα.

DS2500, τα υγρά είναι καλά.

up
3 users have voted.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
Ds2500 τρίζουν;

Ds2500 τακάκια, υγρά MOTUL RBF600, σωληνάκια υψηλής και από το συνεργείο μέχρι το σπίτι με κοιτούσαν περίεργα στα φανάρια από το σφύριγμα...Γιατί να συμβαίνει αυτό; Θέλει να πατήσουν; Θα σταματήσουν;

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Tα τακάκια θέλουν στρώσιμο,

Tα τακάκια θέλουν στρώσιμο, μέσα στο κουτί τους έχουν τις οδηγίες, το ίδιο και οι δίσκοι, τα μουαγιέ πρέπει να έχουν καθαριστεί πολύ καλά, να λάμπει το σίδερο, αν δεν γίνουν ή δεν έχουν γίνει όλα αυτά, τότε καλή τύχη.

Το στρώσιμο γίνεται για να δεχθούν τα υλικά τριβής ( τακάκια . δίσκοι ) σταδιακά την άνοδο της θερμοκρασίας ώστε τα μόρια των υλικών να έρθουν στη σωστή θέση τους μετά από τις μηχανουργικές επεξεργασίες που έχουν δεχθεί, θα μπορούσαμε να το παρομοιάσουμε με την θερμική επεξεργασία που γίνεται στα υλικά αυτά στα εργοστάσια, απλά εδώ το κάνουμε εμείς κατά κάποιον τρόπο χωρίς να χρεωθούμε.

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo