10065ΘΕΛΩ ΝΑ ΕΡΘΕΙ Ο ΜΠΑΤΟΝ ΣΤΗΝ FERRARI ΓΙΑ ΤΟΝ ΛΟΓΟ ΝΑ ΔΕΙΞΕΙ ΣΤΟΝ ΜΟΝΤΟΓΙΑ ΠΩΣ ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΕ ΜΙΑ ΜΕΓΑΛΗ ΟΜΑΔΑ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΝΙΚΗΣΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟΣ.
Περίμενα ένα Ceed λίγο πιο ψηλό και κάποιες μικρές αισθητικές παρεμβάσεις τύπου off road όπως το focus active.
Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό , νέο μοντέλο.
Μήπως αφορά συγκεκριμένες αγορές εκτός Ευρώπης;
Ωραία θα ήταν να βγάλουν ένα τύπου active για το πανέμορφο proceed και με δυνατότητα τετρακίνησης, θα ήταν σαν A4 allroad του φτωχού αλλά πολύ πιο όμορφο κατά την άποψη μου.
Περίμενα ένα Ceed λίγο πιο ψηλό και κάποιες μικρές αισθητικές παρεμβάσεις τύπου off road όπως το focus active.
Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό , νέο μοντέλο.
Μήπως αφορά συγκεκριμένες αγορές εκτός Ευρώπης;
Ωραία θα ήταν να βγάλουν ένα τύπου active για το πανέμορφο proceed και με δυνατότητα τετρακίνησης, θα ήταν σαν A4 allroad του φτωχού αλλά πολύ πιο όμορφο κατά την άποψη μου.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Αν και καθόλου φαν των combi αυτοκινήτων ,θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.Θα έδειχνε πολυυυυυυ ωραίο ένα proceed "allroad"
Χθες εγραφα οτι περιμενουμε και την επισημη παρουσιαση του XCEED την ιδια στιγμη ειχαμε και τις ανακοινωσεις...εχει τις ιδιες διαστασεις πανω κατω με το qashqai απο οσο ειδα σε μηκος πλατος μεταξονιο και χωρο πορτ παγκαζ οπου και στοχευει κυριως...αρκετα ενδιαφερον μπορω να πω με ομορφο ντιζαιν, επιθετικο ανανεωμενο εσωτερικο με μεγαλυτερες οθονες και digital πινακα οργανων στις πλουσιες εκδοσεις να φανταστω και με το συν της 7ετους εγγυησης και αξιοπιστιας.
Πράγματι, εξαιρετικός ανταγωνιστής του QQ. Δύσκολο να έχει τόσο χάλια συναρμογή όσο το QQ, ενώ όπως αναφέρθηκε θα έχει και 7 χρόνια εγγύηση, έναντι των μόλις τριών του QQ.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τιμές!
ΥΓ. Θα το ήθελα μόνο λίγο πιο ψηλό, ώστε να έχει πιο άνετο εσωτερικό. Μου φαίνεται αρκετή η κλίση της οροφής πίσω.
Ωραία σχεδίαση -ιδίως το πίσω μέρος-,αλλά με ~ 4,40μ. μήκος (μόλις 7-8 εκ. μικρότερο από το Sportage που κατά τη γνώμη μου είναι πιο SUV) μήπως -αναλόγως και τιμής- θα υπάρχει έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός;
Πράγματι από τις φωτογραφίες φαίνεται σαν ένα hatchback υπερυψωμένο όπως και μάλλον θα είναι , μου φέρνει πιο πολύ στο στυλ με το ford focus active, Τ-Roc παρα σαν το ογκο-σχημα ενός qashqaι , Kadjar που παίζουν σ αυτό το μήκος και έρχεται απέναντι τους. Πιστεύω και εγώ ότι η συναρμογή και το εσωτερικό στο XCeed θα είναι πολύ καλυτέρα από του Qashqai έχοντας απλά διαβάσει ακούσει τα σχετικά θέματα προβλημάτων , ποτέ δεν είχα KIA ούτε καν την είχα σκεφτεί σαν μάρκα λόγω ονόματος οντάς γερμανόφιλος τα προηγούμενα χρόνια αλλά πλέον διαβάζοντας άρθρα για την αξιοπιστία της, τα 7 /150.000χλμ χρόνια εγγύηση , την ευρωπαϊκή φιλοσοφία σχεδίασης και οδηγικης συμπεριφοράς με έχουν κάνει να αναθεωρήσω άρδην την σκέψη μου πλέον τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα και το KIA Sportage θα είναι μια έκπληξη αλλά γι αυτό θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2022 μάλλον και δυστυχώς το 2020 οπωσδηποτε θα πρέπει να με βρει με οικογενειακό αμάξι.
Όσο αφορά την kia έχοντας ήδη η αδερφή μου το kia proceed (ομολογώ είναι στα υποψήφια κ για εμένα)μπορώ να πω ο,τι είναι πολύ ποιοτικό!Εάν δεν δεις το σήμα ξεγελιέσαι...Τώρα το xceed είναι κάτι μετάξυ suv k coupeεαν μπορώ να το πω έτσι.Η πίσω κλίση μ'αρεσει προσωπικά.Το sportage ώραιο αλλά το καίει ο κινητήρας του..Σε άλλη περίπτωση θα ήταν πολύ καλή επιλογή.Το νέο αργεί ακόμα
Ένα άλλο θεματάκι, είναι με τον 1000άρι κινητήρα κατά πόσο θα τα καταφέρνει.
Στο hatch ceed κινείται απλά αξιοπρεπώς,οπότε σε βαρύτερο και συνήθως πιο φορτωμένο αμάξωμα πως θα τα πάει;
Ένα άλλο θεματάκι, είναι με τον 1000άρι κινητήρα κατά πόσο θα τα καταφέρνει.
Στο hatch ceed κινείται απλά αξιοπρεπώς,οπότε σε βαρύτερο και συνήθως πιο φορτωμένο αμάξωμα πως θα τα πάει;
Ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός βγάζει και με λιγότερους ίππους χιλιαρια πάντως.
Μου αρέσει παρά πολύ αλλά το ζήτημα είναι ποσό ακριβότερο θα είναι από το απλό χατσμπακ.
Ωραία σχεδίαση -ιδίως το πίσω μέρος-,αλλά με ~ 4,40μ. μήκος (μόλις 7-8 εκ. μικρότερο από το Sportage που κατά τη γνώμη μου είναι πιο SUV) μήπως -αναλόγως και τιμής- θα υπάρχει έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός;
Πολυ ωραίο και αυτό, σε στυλ crossover.
Αντίστοιχο του focus active , και μετά την ανακοίνωση και του puma χθες που σβήνει κάθε σκέψη για χαμηλό supermini απορώ πραγματικά για τον λόγω ύπαρξης των χαμηλών αδελφών τους. Μόνο τα wagon θα έπρεπε να υπάρχουν και μάλιστα σε στυλ proceed πλέον στην κατηγορία αυτή.
Πολυ ωραίο και αυτό, σε στυλ crossover.
Αντίστοιχο του focus active , και μετά την ανακοίνωση και του puma χθες που σβήνει κάθε σκέψη για χαμηλό supermini απορώ πραγματικά για τον λόγω ύπαρξης των χαμηλών αδελφών τους. Μόνο τα wagon θα έπρεπε να υπάρχουν και μάλιστα σε στυλ proceed πλέον στην κατηγορία αυτή.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Είσαι crossoverολάγνος το καταλάβαμε ,αλλά ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα σουπερμινι είναι εξωφρενικό.
Πολυ ωραίο και αυτό, σε στυλ crossover.
Αντίστοιχο του focus active , και μετά την ανακοίνωση και του puma χθες που σβήνει κάθε σκέψη για χαμηλό supermini απορώ πραγματικά για τον λόγω ύπαρξης των χαμηλών αδελφών τους.
Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια!
Σοβαρά τώρα, εσύ μπορείς να απορείς, αλλά κρινεις εξ ιδίων τα αλλότρια...
Ωραία σχεδίαση -ιδίως το πίσω μέρος-,αλλά με ~ 4,40μ. μήκος (μόλις 7-8 εκ. μικρότερο από το Sportage που κατά τη γνώμη μου είναι πιο SUV) μήπως -αναλόγως και τιμής- θα υπάρχει έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός;
Δεν έχω SUV αλλά όταν βλέπω αυτά τα πανέμορφα σχέδια ( και λίγο πιο παλιά τα allroad, outback , πιο μετά το V40 cross-country) δεν μου κάνουν καθόλου εντύπωση πλέον τα απλά - χαμηλά εκτός από τις γρήγορες εκδόσεις - R , GTI , ST κλπ.
Προσέξτε δεν εννοώ τα ογκώδη περίπτερα τύπου Tiguan , Kuga , Χ1, κλπ που όντως είναι σχεδόν τραγικά υπό πίεση και πραγματικά ενεργοβόρα.
Επίσης αναφέρομαι αρχικά και κυρίως στην εμφάνιση και ξεκινάω από το focus active , (ειδικά το wagon) το πανέμορφο puma που είδαμε χθες , το 2008 προχθές και το Xceed σήμερα με την coupeειδη εμφάνιση του.
Λίγο πιο ψηλά που μετράει σε πρόσβαση και ορατότητα , λίγο πιο μαλακά για άνεση αλλά με καλό κέντρο βάρους και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, λίγο καλύτερους χώρους και πορτμπαγκάζ.
Άρα κατά την προσωπική μου άποψη λίγο καλύτερα overall από τα αδερφάκια τους και πολύ πολύ πιο όμορφα με μοναδικό αρνητικό την μικρή διαφορά στην τιμή και την λίγο χειρότερη αίσθηση και μόνο (όχι αποτελεσματικότητα) υπό πίεση σε στροφιλικια.
Θα περιμένω 2008 προς το τέλος του χρόνου για σύγκριση.
Στην καλύτερη περίπτωση αρχές του 2020 τα πρώτα 2008 με πιθανότερη ημερομηνία αρχές της άνοιξης.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/i-peugeot-stelnei-tin-paragogi-toy-neoy-2008-stin-ispania "Επομένως, η Peugeot έχει εμπρός της ικανό μεσοδιάστημα για να οργανώσει αποδοτικά την παραγωγή, καθώς το μοντέλο δεν θα φτάσει στις εκθέσεις πριν από το 2020. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μάλιστα μιλούν για εμπορικό λανσάρισμα την προσεχή άνοιξη, πράγμα πολύ πιθανό μιας και ακόμα δεν έχουν ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών."
Στην Peugeot μου είπαν απο αρχές του χρόνου τιμές και εκθεσιακά, το ίδιο και στη Renault.
Αν κάνω την ανταλλαγή με την Κια δεν θα περιμένω την επόμενη χρονιά, σκέπτομαι το ντίζελ με τα 136 αυτόματο εκτός αν εχει πολυ μεγάλη διαφορά απο την βενζίνη 1.4 αυτόματο οπότε θα μπουν στη ζυγαρια.
Διάβασα σε άλλη παρουσίαση οτι η βενζίνη τρωει πολύ και το ντίζελ είναι πιο ταιριαστό μοτέρ με το αυτόματο.
«Διαρροή φωτογραφιών για το νέο Kia XCeed»
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -kia-xceed
Εάν είναι σαν το proceed από ποιότητα τότε οι ανταγωνιστές θα έχουν θέμα.Εξωτερικα πολύ όμορφο
Όταν λες σαν το proceed από ποιότητα τι εννοεις;έχει διαφορά από το σκέτο ceed...
Sent from my iPhone using Tapatalk
Εννοώ μέσα όπως το είδα γενικότερα.διαφορα ποιότητας δε νομίζω
Περίμενα ένα Ceed λίγο πιο ψηλό και κάποιες μικρές αισθητικές παρεμβάσεις τύπου off road όπως το focus active.
Αυτό είναι εντελώς διαφορετικό , νέο μοντέλο.
Μήπως αφορά συγκεκριμένες αγορές εκτός Ευρώπης;
Ωραία θα ήταν να βγάλουν ένα τύπου active για το πανέμορφο proceed και με δυνατότητα τετρακίνησης, θα ήταν σαν A4 allroad του φτωχού αλλά πολύ πιο όμορφο κατά την άποψη μου.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Αν και καθόλου φαν των combi αυτοκινήτων ,θα συμφωνήσω απόλυτα μαζί σου.Θα έδειχνε πολυυυυυυ ωραίο ένα proceed "allroad"
Sent from my iPhone using Tapatalk
Συμφωνώ κ εγώ!!!
«Πρώτη επίσημη γεύση από το νέο Kia XCeed»
https://www.4troxoi.gr/epikairotita/kos ... -kia-xceed
https://www.autoblog.gr/2019/06/26/epishmo-kia-xceed/
https://www.drive.gr/news/nea-montela/e ... ceed-video
Χθες εγραφα οτι περιμενουμε και την επισημη παρουσιαση του XCEED την ιδια στιγμη ειχαμε και τις ανακοινωσεις...εχει τις ιδιες διαστασεις πανω κατω με το qashqai απο οσο ειδα σε μηκος πλατος μεταξονιο και χωρο πορτ παγκαζ οπου και στοχευει κυριως...αρκετα ενδιαφερον μπορω να πω με ομορφο ντιζαιν, επιθετικο ανανεωμενο εσωτερικο με μεγαλυτερες οθονες και digital πινακα οργανων στις πλουσιες εκδοσεις να φανταστω και με το συν της 7ετους εγγυησης και αξιοπιστιας.
Ισχυρός αντίπαλος για το QQ.Κ θεωρώ ότι δεν θα έχει κ τα θέματα ποιότητας κατασκευής του QQ.
Πράγματι, εξαιρετικός ανταγωνιστής του QQ. Δύσκολο να έχει τόσο χάλια συναρμογή όσο το QQ, ενώ όπως αναφέρθηκε θα έχει και 7 χρόνια εγγύηση, έναντι των μόλις τριών του QQ.
Θα έχει ενδιαφέρον να δούμε τιμές!
ΥΓ. Θα το ήθελα μόνο λίγο πιο ψηλό, ώστε να έχει πιο άνετο εσωτερικό. Μου φαίνεται αρκετή η κλίση της οροφής πίσω.
Ωραία σχεδίαση -ιδίως το πίσω μέρος-,αλλά με ~ 4,40μ. μήκος (μόλις 7-8 εκ. μικρότερο από το Sportage που κατά τη γνώμη μου είναι πιο SUV) μήπως -αναλόγως και τιμής- θα υπάρχει έντονος εσωτερικός ανταγωνισμός;
Πράγματι από τις φωτογραφίες φαίνεται σαν ένα hatchback υπερυψωμένο όπως και μάλλον θα είναι , μου φέρνει πιο πολύ στο στυλ με το ford focus active, Τ-Roc παρα σαν το ογκο-σχημα ενός qashqaι , Kadjar που παίζουν σ αυτό το μήκος και έρχεται απέναντι τους. Πιστεύω και εγώ ότι η συναρμογή και το εσωτερικό στο XCeed θα είναι πολύ καλυτέρα από του Qashqai έχοντας απλά διαβάσει ακούσει τα σχετικά θέματα προβλημάτων , ποτέ δεν είχα KIA ούτε καν την είχα σκεφτεί σαν μάρκα λόγω ονόματος οντάς γερμανόφιλος τα προηγούμενα χρόνια αλλά πλέον διαβάζοντας άρθρα για την αξιοπιστία της, τα 7 /150.000χλμ χρόνια εγγύηση , την ευρωπαϊκή φιλοσοφία σχεδίασης και οδηγικης συμπεριφοράς με έχουν κάνει να αναθεωρήσω άρδην την σκέψη μου πλέον τα τελευταία χρόνια. Σίγουρα και το KIA Sportage θα είναι μια έκπληξη αλλά γι αυτό θα πρέπει να περιμένουμε έως το 2022 μάλλον και δυστυχώς το 2020 οπωσδηποτε θα πρέπει να με βρει με οικογενειακό αμάξι.
Όσο αφορά την kia έχοντας ήδη η αδερφή μου το kia proceed (ομολογώ είναι στα υποψήφια κ για εμένα)μπορώ να πω ο,τι είναι πολύ ποιοτικό!Εάν δεν δεις το σήμα ξεγελιέσαι...Τώρα το xceed είναι κάτι μετάξυ suv k coupeεαν μπορώ να το πω έτσι.Η πίσω κλίση μ'αρεσει προσωπικά.Το sportage ώραιο αλλά το καίει ο κινητήρας του..Σε άλλη περίπτωση θα ήταν πολύ καλή επιλογή.Το νέο αργεί ακόμα
Ένα άλλο θεματάκι, είναι με τον 1000άρι κινητήρα κατά πόσο θα τα καταφέρνει.
Στο hatch ceed κινείται απλά αξιοπρεπώς,οπότε σε βαρύτερο και συνήθως πιο φορτωμένο αμάξωμα πως θα τα πάει;
Ο ευρωπαϊκός ανταγωνισμός βγάζει και με λιγότερους ίππους χιλιαρια πάντως.
Μου αρέσει παρά πολύ αλλά το ζήτημα είναι ποσό ακριβότερο θα είναι από το απλό χατσμπακ.
Να πω και εγώ την γνώμη μου;;;;
Άστο καλύτερα...
Πολυ ωραίο και αυτό, σε στυλ crossover.
Αντίστοιχο του focus active , και μετά την ανακοίνωση και του puma χθες που σβήνει κάθε σκέψη για χαμηλό supermini απορώ πραγματικά για τον λόγω ύπαρξης των χαμηλών αδελφών τους. Μόνο τα wagon θα έπρεπε να υπάρχουν και μάλιστα σε στυλ proceed πλέον στην κατηγορία αυτή.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Είσαι crossoverολάγνος το καταλάβαμε ,αλλά ότι δεν έχουν λόγο ύπαρξης τα σουπερμινι είναι εξωφρενικό.
Κρατάει χρόνια αυτή η κολώνια!
Σοβαρά τώρα, εσύ μπορείς να απορείς, αλλά κρινεις εξ ιδίων τα αλλότρια...
Όταν έγραφα την παρένθεση σε θυμήθηκα..
Δεν έχω SUV αλλά όταν βλέπω αυτά τα πανέμορφα σχέδια ( και λίγο πιο παλιά τα allroad, outback , πιο μετά το V40 cross-country) δεν μου κάνουν καθόλου εντύπωση πλέον τα απλά - χαμηλά εκτός από τις γρήγορες εκδόσεις - R , GTI , ST κλπ.
Προσέξτε δεν εννοώ τα ογκώδη περίπτερα τύπου Tiguan , Kuga , Χ1, κλπ που όντως είναι σχεδόν τραγικά υπό πίεση και πραγματικά ενεργοβόρα.
Επίσης αναφέρομαι αρχικά και κυρίως στην εμφάνιση και ξεκινάω από το focus active , (ειδικά το wagon) το πανέμορφο puma που είδαμε χθες , το 2008 προχθές και το Xceed σήμερα με την coupeειδη εμφάνιση του.
Λίγο πιο ψηλά που μετράει σε πρόσβαση και ορατότητα , λίγο πιο μαλακά για άνεση αλλά με καλό κέντρο βάρους και πολύ καλή οδηγική συμπεριφορά, λίγο καλύτερους χώρους και πορτμπαγκάζ.
Άρα κατά την προσωπική μου άποψη λίγο καλύτερα overall από τα αδερφάκια τους και πολύ πολύ πιο όμορφα με μοναδικό αρνητικό την μικρή διαφορά στην τιμή και την λίγο χειρότερη αίσθηση και μόνο (όχι αποτελεσματικότητα) υπό πίεση σε στροφιλικια.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Μια πρώτη γεύση απο οδήγηση του XCEED,όπως γράφει το άρθρο τιμές εκκίνησης 22000-24000€. Μέχρι τέλος του μηνός θα
έχουν ανακοινωθεί.
https://www.insider.gr/epiheiriseis/aytokinito/122890/yperypsomeno-mikro-mesaio-montelo-tis-kia
Μου φαίνεται πολύ ενδιαφέρουσα περίπτωση και έρχεται την στιγμή που ετοιμάζομαι να αλλάξω το δικό μου.
Θα περιμένω 2008 και CAPTUR προς το τέλος του χρόνου για σύγκριση.
Στην καλύτερη περίπτωση αρχές του 2020 τα πρώτα 2008 με πιθανότερη ημερομηνία αρχές της άνοιξης.
https://www.drive.gr/news/nea-montela/i-peugeot-stelnei-tin-paragogi-toy-neoy-2008-stin-ispania
"Επομένως, η Peugeot έχει εμπρός της ικανό μεσοδιάστημα για να οργανώσει αποδοτικά την παραγωγή, καθώς το μοντέλο δεν θα φτάσει στις εκθέσεις πριν από το 2020. Ανεπιβεβαίωτες πληροφορίες μάλιστα μιλούν για εμπορικό λανσάρισμα την προσεχή άνοιξη, πράγμα πολύ πιθανό μιας και ακόμα δεν έχουν ανοίξει τα βιβλία παραγγελιών."
Στην Peugeot μου είπαν απο αρχές του χρόνου τιμές και εκθεσιακά, το ίδιο και στη Renault.
Αν κάνω την ανταλλαγή με την Κια δεν θα περιμένω την επόμενη χρονιά, σκέπτομαι το ντίζελ με τα 136 αυτόματο εκτός αν εχει πολυ μεγάλη διαφορά απο την βενζίνη 1.4 αυτόματο οπότε θα μπουν στη ζυγαρια.
Διάβασα σε άλλη παρουσίαση οτι η βενζίνη τρωει πολύ και το ντίζελ είναι πιο ταιριαστό μοτέρ με το αυτόματο.