Λίγο πολύ αυτό ισχύει σε όλες τις αγορές με χρηματοδότηση τουλάχιστον για ένα 6μηνο. Δεν έχω καταλάβει βέβαια κατά πόσο μπορεί να σε υποχρεώσει ο χρηματοδότης ή εάν είναι λίγο μία γκρίζα ζώνη στην οποία σε σπρώχνει ο εκάστοτε πωλητής.
Εγώ έκανα αρχικά ετήσια "υποχρεωτική" αλλά όταν είδα τη διαφορά τιμής σε σχέση με Hellas Direct που είχα πριν, την άλλαξα και την έκανα 6μηνη ώστε να γυρίσω στην HD.
Εγώ δνε έχω καταλάβει ακόμα. Το έδωσες το Q5; Και πήρες;
Χυδαίο! Vulgar!
Για όσους δεν γουστάρουν αυτό που αποπνέουν οι RR.
Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν θα ήταν ένας πανέξυπνος αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος που γουστάρει τέρμα τα κλαρίνα και φορά πανάκριβο κουστούμι με τσαρούχια και έχει μουστακαρα τσιγκελωτή! https://youtu.be/aK4V37Qq7fU
Προχτές το διάβασα...είναι η πρώτη φορά εδώ και 10-15 χρόνια (ίσως και παραπάνω) που τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας είναιμειωμένα σχ σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μιλάνε για μείωση 7.8%...τεράστιο νούμερο για την BMW και ήδη η 1η κίνηση είναι η κατάργηση της σειράς 3 GT και θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα. Γενικά η σειρά GT δεν της βγήκε εμπορικά...μεγάλη αποτυχία.
Από τα άλλα μοντέλα που θα σταματήσουν θα καταλάβουμε που το πάνε .Ομως μείωση του κόστους μπορεί να αφορά και την ποιότητα . Πάντως γράφουν υπήρχε ζήτιση https://www.drive.gr/news/bmw-kobei-tin ... -oikonomia .
Αν όμως πουλάνε αρκετά τα μικρότερα, ίσως προωθούν αυτά για κέρδος ,καθώς βλέπουμε έρχεται η σειρά 2 Grand coupe.Αν είναι εσωτερικά μεγάλο αμάξι,με φθηνότερη τιμή,θα μπορούν να πάρουν περισσότεροι κάτι παρόμοιο.
Απολαυση. Το πως με κονταρίσια 310 χλμ πεφτει σε μεγαλη λακουβα και δεν κουνιεται φυλλο, αλλα και το πόσο σωστα ο οδηγος επεσε αμεσως στο όριο προς το τελος απο τα 310 στ 100 χλμ
Η δικιά μου BMW είχε κόφτη θεωρητικά στα 250, αλλά έβλεπα 270 κοντέρ και ήταν ήδη τρομακτικά. Έχω δει 330 σε Ferrari, χέζεσαι!!! Στα 200 είσαι σε εγρήγορση, στα 250 αρχίζει και παίζει το βλέφαρο με αγωνία. Στα 300 έχουν ανοίξει τα μάτια σαν γαρίδας. Μετά από εκεί απλά προσεύχεσαι...
Η δικιά μου BMW είχε κόφτη θεωρητικά στα 250, αλλά έβλεπα 270 κοντέρ και ήταν ήδη τρομακτικά. Έχω δει 330 σε Ferrari, χέζεσαι!!! Στα 200 είσαι σε εγρήγορση, στα 250 αρχίζει και παίζει το βλέφαρο με αγωνία. Στα 300 έχουν ανοίξει τα μάτια σαν γαρίδας. Μετά από εκεί απλά προσεύχεσαι...
η δικιά μου έχει στα 250.
330 δεν έχω πάει ποτε και μακάρι να μπορέσω κάποια στιγμή να πάω!!! Συμφωνώ σε όλο το ποστ, από τα 210-220 στο κοντέρ και πάνω φοβάσαι αυτόν που προσπερνάς.
Γράφει κάτω ψηφιακά την ταχύτητα ,ρύθμιση είναι στο X2 ή κάτι από extra στον εξοπλισμό ; Kάποια video που είδα σχετικά με ταχύτητα δεν την βγάζουν έτσι ,αλλα απλά με τους δείκτες καταλαβαίνεις.
Γράφει κάτω ψηφιακά την ταχύτητα ,ρύθμιση είναι στο X2 ή κάτι από extra στον εξοπλισμό ; Kάποια video που είδα σχετικά με ταχύτητα δεν την βγάζουν έτσι ,αλλα απλά με τους δείκτες καταλαβαίνεις.
Ο Δημήτρης έχει τον εκτεταμένο πίνακα οργάνων λόγω του πακέτου με τη μεγάλη οθόνη το ναβι κλπ.
Στον απλο πίνακα η ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας εμφανίζεται με ένα απλο coding μέσω software από κινητό.
Γράφει κάτω ψηφιακά την ταχύτητα ,ρύθμιση είναι στο X2 ή κάτι από extra στον εξοπλισμό ; Kάποια video που είδα σχετικά με ταχύτητα δεν την βγάζουν έτσι ,αλλα απλά με τους δείκτες καταλαβαίνεις.
Πού φτάσαμε ρε παιδιά, δίλιτρο suv να σταματάει στα 250 λόγω κόφτη. Ο οποίος βέβαια βγαίνει πολύ εύκολα. Επίσης με ένα απλό remap παίρνει εύκολα άλογα και ροπούλα. Οι περισσότεροι σύγχρονοι turbo δίλιτροι φτάνουν τα 300 άλογα πανεύκολα και αξιόπιστα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Είναι η μεγάλη σκάλα στα led. Και ναι, η διαφορά από τα αλογόνου είναι αρκετά μεγάλη. Εγώ είδα μεγάλη διαφορά με τα adaptive bi xenon του kuga σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Για αυτο πατε αερα βραδιατικα με τα σουβ σας ετσι;
Μερα είναι για εσας
Τα lazer είναι;
Εγω ουτε τα μισα δεν βλεπω με τις αλογονου εργοστασιακες
δεν έχει λέιζερ, τα λεντ είναι. Αλλά μάλλον στη φωτό δείχνουν παραπάνω καλά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δε λέω ότι είναι άσχημα. Σαν παρατήρηση σε όλα γενικότερα τα φώτα(εσωτερικά-εξωτερικά) των σύγχρονων αυτοκινήτων έχω να πω ότι είναι κουραστικά σε καταστάσεις παρα πολύ γρηγορης οδήγησης τη νύχτα. Εγώ 4-5 φορές που έχω δοκιμάσει να κινηθώ πολύ γρήγορα σε επαρχιακά(σκοτεινά )κομμάτια με οθόνη, head-up, αυτόματη σκάλα μεγάλων, ταμπλό με ενδείξεις πολλές, ατμοσφαιρικό φωτισμό, έχω καταλήξει μετά από 2-3 γρήγορες στροφές αποπροσανατολισμένος από τα πολλά φώτα που μου τραβάνε το μάτι και στο τέλος καταλήγω με τα πάντα κλειστά εκτός από το ταμπλό που το έχω και αυτό πολύ χαμηλωμένο. Στην Αθήνα μέσα με την τεράστια φωτορύπανση όλα αναμμενα και δεν ενοχλεί τίποτα. Περί ταχύτητας και σαβ που γράφει ένας φίλος, ναι εχουνε προχωρήσει τα σαβ πολύ. Μπορούνε να κινηθούνε με ταχύτητες σεντάν, χατσμπσκ και όχι τζιπ πλέον. Στο δικό μου, και είμαι σιγουρος όχι μόνο στο δικό μου, τα 160-180 σε ταξίδι είναι της πλάκας και ξεκούραστα, 2500-3000 στροφές, δεν ακούς τίποτα μέσα.
https://www.4troxoi.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=15&t=38616&start=690#p3280199
Τι θα γινει με εκεινο το εξοστρακισμο;
Τι γκρινιάζεις εσύ, έχεις το baleno
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!
Σταμάτα γιατί με γλωσσοφαγανε. 2 Continental πέταξα στα σκουπίδια την Παρασκευή και ευτυχώς δε θρηνήσαμε και καμιά ζάντα.
Φτου φτου.
Απο λακουβα;
Λακούβα-λαιμητόμο-καρμανιόλα...όπως θες πες το...βάλε και το 35αρι προφίλ στην εξίσωση και βουαλά.
BMW: Υποχωρεί η μετοχή καθώς προειδοποιεί για μείωση κερδών
https://www.capital.gr/diethni/3349899/ ... osi-kerdon
BMW Σειρά 2 Gran Coupe 2020: Downsizing στα τετράθυρα coupe
https://www.in.gr/2019/03/20/auto/bmw-s ... yra-coupe/
https://www.motorauthority.com/news/111 ... -spy-shots
Χυδαίο! Vulgar!
Για όσους δεν γουστάρουν αυτό που αποπνέουν οι RR.
Αν ήταν άνθρωπος θα ήταν θα ήταν ένας πανέξυπνος αυτοδημιούργητος εκατομμυριούχος που γουστάρει τέρμα τα κλαρίνα και φορά πανάκριβο κουστούμι με τσαρούχια και έχει μουστακαρα τσιγκελωτή!
https://youtu.be/aK4V37Qq7fU
Sent from my SM-T715 using Tapatalk
Προχτές το διάβασα...είναι η πρώτη φορά εδώ και 10-15 χρόνια (ίσως και παραπάνω) που τα λειτουργικά κέρδη της εταιρείας είναιμειωμένα σχ σχέση με την προηγούμενη χρονιά. Μιλάνε για μείωση 7.8%...τεράστιο νούμερο για την BMW και ήδη η 1η κίνηση είναι η κατάργηση της σειράς 3 GT και θα ακολουθήσουν και άλλα μοντέλα. Γενικά η σειρά GT δεν της βγήκε εμπορικά...μεγάλη αποτυχία.
Από τα άλλα μοντέλα που θα σταματήσουν θα καταλάβουμε που το πάνε .Ομως μείωση του κόστους μπορεί να αφορά και την ποιότητα . Πάντως γράφουν υπήρχε ζήτιση https://www.drive.gr/news/bmw-kobei-tin ... -oikonomia .
Αν όμως πουλάνε αρκετά τα μικρότερα, ίσως προωθούν αυτά για κέρδος ,καθώς βλέπουμε έρχεται η σειρά 2 Grand coupe.Αν είναι εσωτερικά μεγάλο αμάξι,με φθηνότερη τιμή,θα μπορούν να πάρουν περισσότεροι κάτι παρόμοιο.
https://youtu.be/j3d72LWXOwQ
Απολαυση. Το πως με κονταρίσια 310 χλμ πεφτει σε μεγαλη λακουβα και δεν κουνιεται φυλλο, αλλα και το πόσο σωστα ο οδηγος επεσε αμεσως στο όριο προς το τελος απο τα 310 στ 100 χλμ
Η δικιά μου BMW είχε κόφτη θεωρητικά στα 250, αλλά έβλεπα 270 κοντέρ και ήταν ήδη τρομακτικά. Έχω δει 330 σε Ferrari, χέζεσαι!!! Στα 200 είσαι σε εγρήγορση, στα 250 αρχίζει και παίζει το βλέφαρο με αγωνία. Στα 300 έχουν ανοίξει τα μάτια σαν γαρίδας. Μετά από εκεί απλά προσεύχεσαι...
Ποια BMW ήταν και γιατί την έδωσες αν επιτρέπεται;
Δεν την έδωσε. Την πήρε το ποτάμι.
330 e92.
η δικιά μου έχει στα 250.
330 δεν έχω πάει ποτε και μακάρι να μπορέσω κάποια στιγμή να πάω!!! Συμφωνώ σε όλο το ποστ, από τα 210-220 στο κοντέρ και πάνω φοβάσαι αυτόν που προσπερνάς.
Ποιο μοντέλο είναι φίλε;
x2 δίλιτρο
Γράφει κάτω ψηφιακά την ταχύτητα ,ρύθμιση είναι στο X2 ή κάτι από extra στον εξοπλισμό ; Kάποια video που είδα σχετικά με ταχύτητα δεν την βγάζουν έτσι ,αλλα απλά με τους δείκτες καταλαβαίνεις.
Ο Δημήτρης έχει τον εκτεταμένο πίνακα οργάνων λόγω του πακέτου με τη μεγάλη οθόνη το ναβι κλπ.
Στον απλο πίνακα η ψηφιακή ένδειξη ταχύτητας εμφανίζεται με ένα απλο coding μέσω software από κινητό.
Πού φτάσαμε ρε παιδιά, δίλιτρο suv να σταματάει στα 250 λόγω κόφτη. Ο οποίος βέβαια βγαίνει πολύ εύκολα. Επίσης με ένα απλό remap παίρνει εύκολα άλογα και ροπούλα. Οι περισσότεροι σύγχρονοι turbo δίλιτροι φτάνουν τα 300 άλογα πανεύκολα και αξιόπιστα.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ωρε μαγκα μου φωτα.
Για αυτο πατε αερα βραδιατικα με τα σουβ σας ετσι;
Μερα είναι για εσας
Τα lazer είναι;
Εγω ουτε τα μισα δεν βλεπω με τις αλογονου εργοστασιακες
Είναι η μεγάλη σκάλα στα led. Και ναι, η διαφορά από τα αλογόνου είναι αρκετά μεγάλη. Εγώ είδα μεγάλη διαφορά με τα adaptive bi xenon του kuga σε σχέση με όλα τα αυτοκίνητα που είχα πριν.
Στάλθηκε από το SM-G950F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
δεν έχει λέιζερ, τα λεντ είναι. Αλλά μάλλον στη φωτό δείχνουν παραπάνω καλά από ότι είναι στην πραγματικότητα. Προς αποφυγή παρεξηγήσεων, δε λέω ότι είναι άσχημα. Σαν παρατήρηση σε όλα γενικότερα τα φώτα(εσωτερικά-εξωτερικά) των σύγχρονων αυτοκινήτων έχω να πω ότι είναι κουραστικά σε καταστάσεις παρα πολύ γρηγορης οδήγησης τη νύχτα. Εγώ 4-5 φορές που έχω δοκιμάσει να κινηθώ πολύ γρήγορα σε επαρχιακά(σκοτεινά )κομμάτια με οθόνη, head-up, αυτόματη σκάλα μεγάλων, ταμπλό με ενδείξεις πολλές, ατμοσφαιρικό φωτισμό, έχω καταλήξει μετά από 2-3 γρήγορες στροφές αποπροσανατολισμένος από τα πολλά φώτα που μου τραβάνε το μάτι και στο τέλος καταλήγω με τα πάντα κλειστά εκτός από το ταμπλό που το έχω και αυτό πολύ χαμηλωμένο. Στην Αθήνα μέσα με την τεράστια φωτορύπανση όλα αναμμενα και δεν ενοχλεί τίποτα. Περί ταχύτητας και σαβ που γράφει ένας φίλος, ναι εχουνε προχωρήσει τα σαβ πολύ. Μπορούνε να κινηθούνε με ταχύτητες σεντάν, χατσμπσκ και όχι τζιπ πλέον. Στο δικό μου, και είμαι σιγουρος όχι μόνο στο δικό μου, τα 160-180 σε ταξίδι είναι της πλάκας και ξεκούραστα, 2500-3000 στροφές, δεν ακούς τίποτα μέσα.