Η τελευταία σου φράση μου θυμίζει αυτούς με κατι φτιαγμένα αμαξάκια 20 ετών ξερω γω που θα περάσουν σε μια εκκίνηση πχ μια πορσε και θα νομίζουν οτι κατι έκαναν.....
Sent from my iPad using Tapatalk
Συμφωνω αλλα το ιδιο αστειο ειναι μια bmw με 115 αλογα diesel με πακετο Μ....απλα υπερεβαλλα για να καταλαβετε το σκεπτικο μου....
Στάλθηκε από το SM-G965F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δε διαφωνώ μ αυτο το χω πει και εγώ παλαιότερα σε αντίστοιχη περίπτωση.
Μα στα μικρα μοντέλα το Μ pack ως πακέτο αφοπλισμού ειναι κυρίως αισθητικής αναβάθμισης (εδώ εχει και την ανάρτηση).
Οταν σημαίνει επιδόσεις βγαίνει απευθείας μοντέλο με Μ στην ονομασία του.
Καλύτερα να ρωτήσει όποιος ενδιαφέρεται για αγορά, για την κάθε προσφορά συγκεκριμένα .Στα διαφημιστικά των εταιριών βάζουν την χαμηλότερη τιμή στο μοντέλο, που αφορά το πιο φθηνό εξοπλισμό,για κράχτη.
Υπάρχει το θέμα που όλο αναβάλουν,να αλλάξουν οι τιμές υπολογισμού ετήσιων τελών κυκλοφορίας με τις κλίμακες.Προς το χειρότερο εννοείται,καθώς όπως φαίνεται θεωρούν ότι είσαι πλούσιος,φοροφυγάς και ότι σκεφτούν,που πήρες νέο αμάξι.
Eκτος απο τις 19αρες γιατι αχρηστα? Αντιθετα ανεβαζουν πολυ το αμαξι και εχει το εσωτερικο και εξωτερικο που του αξιζει.
Άχρηστα (για την Ελλάδα πάντα) για τους εξής λόγους:
- Κακή άνεση (μόνο το EDC σώζει την κατάσταση αλλά είναι έξτρα εξοπλισμός)
- Δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στην οδική συμπεριφορά
- Το αυτοκίνητο γίνεται σκληρό και απότομο
- Ποιος ο λόγος της σπορ και χαμηλωμένης ανάρτησης σε ένα SUV!?!?!
- Είναι καθαρά αισθητικό πακέτο το οποίο είναι και πανάκριβο. Στην ίδια τιμή έμπαινε άνετα το full navi και οι δερμάτινες επενδύσεις που αναβαθμίζουν περισσότερο το εσωτερικό
- Αυξάνει (λόγω αεροδυναμικής και αντίστασης κύλισης) την κατανάλωση και τους ρύπους
- Δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό πέρα από μια αισθητική αναβάθμιση
Eκτος απο τις 19αρες γιατι αχρηστα? Αντιθετα ανεβαζουν πολυ το αμαξι και εχει το εσωτερικο και εξωτερικο που του αξιζει.
Άχρηστα (για την Ελλάδα πάντα) για τους εξής λόγους:
- Κακή άνεση (μόνο το EDC σώζει την κατάσταση αλλά είναι έξτρα εξοπλισμός)
- Δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στην οδική συμπεριφορά
- Το αυτοκίνητο γίνεται σκληρό και απότομο
- Ποιος ο λόγος της σπορ και χαμηλωμένης ανάρτησης σε ένα SUV!?!?!
- Είναι καθαρά αισθητικό πακέτο το οποίο είναι και πανάκριβο. Στην ίδια τιμή έμπαινε άνετα το full navi και οι δερμάτινες επενδύσεις που αναβαθμίζουν περισσότερο το εσωτερικό
- Αυξάνει (λόγω αεροδυναμικής και αντίστασης κύλισης) την κατανάλωση και τους ρύπους
- Δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό πέρα από μια αισθητική αναβάθμιση
Φανη πρεπει να πας για τεστ ντραιβ. Χαμηλωμενη αναρτηση βοηθαει στην οδικη συμπεριφορα γιατι κατεβαζει το κεντρο βαρους. Η ανεση δεν επιρεαζεται, πχ το δικο μου με ελατηρια Μ σπορτ ειναι υπερβολικα ανετο. Στο μελλον θα βαλω και Bilstein και θα εχει και καλυτερα αμορτισερ απο το EDC.
Τα σπορ καθισματα σε σχεση με το Χ line εχουν μεγαλη διαφορα και το τιμονι επισης, αλλα και ο μαυρος ουρανος ειναι πολυ καλυτερος αισθητικα.
Φανη πρεπει να πας για τεστ ντραιβ. Χαμηλωμενη αναρτηση βοηθαει στην οδικη συμπεριφορα γιατι κατεβαζει το κεντρο βαρους. Η ανεση δεν επιρεαζεται, πχ το δικο μου με ελατηρια Μ σπορτ ειναι υπερβολικα ανετο. Στο μελλον θα βαλω και Bilstein και θα εχει και καλυτερα αμορτισερ απο το EDC.
Τα σπορ καθισματα σε σχεση με το Χ line εχουν μεγαλη διαφορα και το τιμονι επισης, αλλα και ο μαυρος ουρανος ειναι πολυ καλυτερος αισθητικα.
Άγη, έχω πάει για Test Drive. Χ1 με EDC και M-Pack ήταν αρκετά άνετη. Χ1 χωρίς EDC με M-pack ήταν τραγική.
Δεν βοηθάει πάντα η χαμηλωμένη ανάρτηση γιατί είναι πιο σκληρή και σε ανωμαλίες μέσα στην στροφή (συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα για αυτό το τόνισα) υπάρχει μετατόπιση όλου του άξονα. Οι σκληρές αναρτήσεις των BMW δεν λειτουργούν καλά στους Ελληνικούς δρόμους.
Τιμόνι, καθίσματα και οροφή μπαίνουν και χωρίς το M-Pack. Με τα χρήματα που κοστίζει το M-Pack έμπαινα άνετα αυτά τα έξτρα επιπλέον αυτών που ανέφερα. Το τιμόνι //M επίσης είναι καλοδεχούμενο, γιατί στο απλό σπορ τιμόνι το δέρμα της BMW είναι τραγικά σκληρό, από τα χειρότερα που έχω δει σε αυτοκίνητο.
ΥΓ: Μαύρη οροφή είχα στην 116, αλλά δεν μου αρέσει γιατί σκουραίνει πολύ το εσωτερικό. Βέβαια την είχα βάλει λόγω ταπετσαρίας, αλλά προσωπικά προτιμώ τα ανοιχτόχρωμα εσωτερικά.
Δεν βοηθάει πάντα η χαμηλωμένη ανάρτηση γιατί είναι πιο σκληρή και σε ανωμαλίες μέσα στην στροφή (συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα για αυτό το τόνισα) υπάρχει μετατόπιση όλου του άξονα. Οι σκληρές αναρτήσεις των BMW δεν λειτουργούν καλά στους Ελληνικούς δρόμους.
.
Είπες πολύ σωστή κουβέντα. Εγώ στο μικρό αυτοκίνητο έχω ανάρτηση ΧΥΖ. Το αμάξι είναι τρομερά σφιχτό έως σκληρό. Έχει τρομερό κράτημα και αίσθηση. Όλα αυτά σε καλό δρόμο.... Σε κακό γυαλιστερό δρόμο αρχίζει το πρόβλημα. Αλλά στο καλό οδοστρωμα είναι άπιαστο.
Καλύτερα να ρωτήσει όποιος ενδιαφέρεται για αγορά, για την κάθε προσφορά συγκεκριμένα .Στα διαφημιστικά των εταιριών βάζουν την χαμηλότερη τιμή στο μοντέλο, που αφορά το πιο φθηνό εξοπλισμό,για κράχτη.
Υπάρχει το θέμα που όλο αναβάλουν,να αλλάξουν οι τιμές υπολογισμού ετήσιων τελών κυκλοφορίας με τις κλίμακες.Προς το χειρότερο εννοείται,καθώς όπως φαίνεται θεωρούν ότι είσαι πλούσιος,φοροφυγάς και ότι σκεφτούν,που πήρες νέο αμάξι.
Η προσφορά αυτή για τη Χ2 όπως και κάθε ελκυστικό τρέχον πακέτο της BMW βασίζεται σε συγκεκριμένο εξοπλισμό που αθροίζει στα 24.999 σχεδόν ΛΤΠΦ.
Αυτό βγαίνει στα 37000 σχεδόν με το κλειδί στο χέρι άρα κάπου 35.500-36000 με την έκπτωση των dealers.
Δεν βοηθάει πάντα η χαμηλωμένη ανάρτηση γιατί είναι πιο σκληρή και σε ανωμαλίες μέσα στην στροφή (συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα για αυτό το τόνισα) υπάρχει μετατόπιση όλου του άξονα.
Ανηφόρα με ορατότητα που μπορείς να μπεις με πολλά καταλήγει σε 90 μοίρες Ταφ(δεξιά και αριστερά δλδ μπορείς να πας μόνο) Πάνω στη στροφή έχει μπάλωμα και πάντα νιώθω το πίσω μέρος να φεύγει και πάντα έλεγα αφού ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση έχω , γιατί συμβαίνει αυτό; )
Ανηφόρα με ορατότητα που μπορείς να μπεις με πολλά καταλήγει σε 90 μοίρες Ταφ(δεξιά και αριστερά δλδ μπορείς να πας μόνο) Πάνω στη στροφή έχει μπάλωμα και πάντα νιώθω το πίσω μέρος να φεύγει και πάντα έλεγα αφού ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση έχω , γιατί συμβαίνει αυτό; )
Κι εμένα σε ανάλογη στροφή σε αμάξι με πολλ/πλους έχει τύχει να το νιώσω αυτό.
Υποθέτω οφείλεται στο ότι η κάθε μια από τις πίσω ρόδες (δηλ. ο πίσω άξονας) δεν βρίσκει ταυτόχρονα στο μπάλωμα.
Ξερει κανεις αν στο χρηματοδοτικο προγραμμα της BMW, ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση του αυτοκινητου με την ιδια την bmw ?
Μέχρι το 2018 ήταν...δεν πιστεύω να άλλαξε τώρα.
Στις πληροφοριες αναφερει οτι ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση με εταιρεια της εγκρισης της τραπεζας.
Τι να σημαινει αραγε αυτο....?
Το ποσο της ασφαλισης μπαίνει μεσα στη χρηματοδοτιση και το τελικο ποσο....εκτοξευεται!
Λίγο πολύ αυτό ισχύει σε όλες τις αγορές με χρηματοδότηση τουλάχιστον για ένα 6μηνο. Δεν έχω καταλάβει βέβαια κατά πόσο μπορεί να σε υποχρεώσει ο χρηματοδότης ή εάν είναι λίγο μία γκρίζα ζώνη στην οποία σε σπρώχνει ο εκάστοτε πωλητής.
Εγώ έκανα αρχικά ετήσια "υποχρεωτική" αλλά όταν είδα τη διαφορά τιμής σε σχέση με Hellas Direct που είχα πριν, την άλλαξα και την έκανα 6μηνη ώστε να γυρίσω στην HD.
Για εμένα ήταν δεν ήταν υποχρεωτική θα την επέλεγα γιατί σε περίπτωση κλοπής σε αποζημιώνει στο κοστολόγιο του αυτοκινήτου. Τα extra χρήματα που ζητάει θα σου πρότεινα να τα έδινες.
Στο Peugeot έκανα την Allianz με 3ετη εγγυηση ασφαλιζόμενου κεφαλαίου. Σχεδόν παρακαλάω τώρα να το κλέψουν να πάρω το γαμάτο νέο 208!
Στο Seat η Hellas Direct δίνει δυνατότητα ασφαλιζόμενου κεφαλαίου έως και 40κάτι χιλιάρικα άρα και πάλι είμαι καλυμμένος. Γενικά με λίγο ψάξιμο όλα γίνονται. Δεν είναι τίποτα φοβερό να ασφαλίσεις το αμάξι σου για την αρχική του αξία.
Ξερει κανεις αν στο χρηματοδοτικο προγραμμα της BMW, ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση του αυτοκινητου με την ιδια την bmw ?
Στην Allianz σε ασφαλίζουν με τιμές ανταγωνιστικές των γνωστών μεγάλων ασφαλειών
Η τιμή που μου προσφέρθηκε ήταν 4,600 χοντρα για 4 χρόνια με απαλλαγή 1500 ευρω ( μεικτή ).....,
οταν εγω βρισκω μεκτη απο AIG 900 το χρονο με 450 ευρω απαλλαγή.
Πρόσεξε έχουν πακέτα με διαφορετικές τιμές, δεν είναι υποχρεωτικό λοιπόν να πάς σε μεικτή ασφάλιση. Θα σε συνέφερε το άλλο πακέτο με full καλύψεις αλλά όχι μεικτή.
Λίγο πολύ αυτό ισχύει σε όλες τις αγορές με χρηματοδότηση τουλάχιστον για ένα 6μηνο. Δεν έχω καταλάβει βέβαια κατά πόσο μπορεί να σε υποχρεώσει ο χρηματοδότης ή εάν είναι λίγο μία γκρίζα ζώνη στην οποία σε σπρώχνει ο εκάστοτε πωλητής.
Εγώ έκανα αρχικά ετήσια "υποχρεωτική" αλλά όταν είδα τη διαφορά τιμής σε σχέση με Hellas Direct που είχα πριν, την άλλαξα και την έκανα 6μηνη ώστε να γυρίσω στην HD.
Εγώ δνε έχω καταλάβει ακόμα. Το έδωσες το Q5; Και πήρες;
Πρόσεξε έχουν πακέτα με διαφορετικές τιμές, δεν είναι υποχρεωτικό λοιπόν να πάς σε μεικτή ασφάλιση. Θα σε συνέφερε το άλλο πακέτο με full καλύψεις αλλά όχι μεικτή.
Το ρωτησα και αυτο, διαφορα μονο 350 ευρω, ήτοι 4250 ευρω στα 4 χρονια.
θα ξαναρωτησω!!
Δε διαφωνώ μ αυτο το χω πει και εγώ παλαιότερα σε αντίστοιχη περίπτωση.
Sent from my iPad using Tapatalk
Σημειολογικό υποβάθμισης του ονόματος "Μ" των ΒΜW
Πέρα της αισθητικής , τα σπορ πακέτα ανεβάζουν και τους ρύπους και τα τέλη κυκλοφορίας
115 γραμμάρια έχει το συγκεκριμένο.
Καλύτερα να ρωτήσει όποιος ενδιαφέρεται για αγορά, για την κάθε προσφορά συγκεκριμένα .Στα διαφημιστικά των εταιριών βάζουν την χαμηλότερη τιμή στο μοντέλο, που αφορά το πιο φθηνό εξοπλισμό,για κράχτη.
Υπάρχει το θέμα που όλο αναβάλουν,να αλλάξουν οι τιμές υπολογισμού ετήσιων τελών κυκλοφορίας με τις κλίμακες.Προς το χειρότερο εννοείται,καθώς όπως φαίνεται θεωρούν ότι είσαι πλούσιος,φοροφυγάς και ότι σκεφτούν,που πήρες νέο αμάξι.
Άχρηστα (για την Ελλάδα πάντα) για τους εξής λόγους:
- Κακή άνεση (μόνο το EDC σώζει την κατάσταση αλλά είναι έξτρα εξοπλισμός)
- Δεν προσφέρουν κάτι ουσιαστικό στην οδική συμπεριφορά
- Το αυτοκίνητο γίνεται σκληρό και απότομο
- Ποιος ο λόγος της σπορ και χαμηλωμένης ανάρτησης σε ένα SUV!?!?!
- Είναι καθαρά αισθητικό πακέτο το οποίο είναι και πανάκριβο. Στην ίδια τιμή έμπαινε άνετα το full navi και οι δερμάτινες επενδύσεις που αναβαθμίζουν περισσότερο το εσωτερικό
- Αυξάνει (λόγω αεροδυναμικής και αντίστασης κύλισης) την κατανάλωση και τους ρύπους
- Δεν προσφέρει τίποτα ουσιαστικό πέρα από μια αισθητική αναβάθμιση
Φανη πρεπει να πας για τεστ ντραιβ. Χαμηλωμενη αναρτηση βοηθαει στην οδικη συμπεριφορα γιατι κατεβαζει το κεντρο βαρους. Η ανεση δεν επιρεαζεται, πχ το δικο μου με ελατηρια Μ σπορτ ειναι υπερβολικα ανετο. Στο μελλον θα βαλω και Bilstein και θα εχει και καλυτερα αμορτισερ απο το EDC.
Τα σπορ καθισματα σε σχεση με το Χ line εχουν μεγαλη διαφορα και το τιμονι επισης, αλλα και ο μαυρος ουρανος ειναι πολυ καλυτερος αισθητικα.
Άγη, έχω πάει για Test Drive. Χ1 με EDC και M-Pack ήταν αρκετά άνετη. Χ1 χωρίς EDC με M-pack ήταν τραγική.
Δεν βοηθάει πάντα η χαμηλωμένη ανάρτηση γιατί είναι πιο σκληρή και σε ανωμαλίες μέσα στην στροφή (συχνό φαινόμενο στην Ελλάδα για αυτό το τόνισα) υπάρχει μετατόπιση όλου του άξονα. Οι σκληρές αναρτήσεις των BMW δεν λειτουργούν καλά στους Ελληνικούς δρόμους.
Τιμόνι, καθίσματα και οροφή μπαίνουν και χωρίς το M-Pack. Με τα χρήματα που κοστίζει το M-Pack έμπαινα άνετα αυτά τα έξτρα επιπλέον αυτών που ανέφερα. Το τιμόνι //M επίσης είναι καλοδεχούμενο, γιατί στο απλό σπορ τιμόνι το δέρμα της BMW είναι τραγικά σκληρό, από τα χειρότερα που έχω δει σε αυτοκίνητο.
ΥΓ: Μαύρη οροφή είχα στην 116, αλλά δεν μου αρέσει γιατί σκουραίνει πολύ το εσωτερικό. Βέβαια την είχα βάλει λόγω ταπετσαρίας, αλλά προσωπικά προτιμώ τα ανοιχτόχρωμα εσωτερικά.
Είπες πολύ σωστή κουβέντα. Εγώ στο μικρό αυτοκίνητο έχω ανάρτηση ΧΥΖ. Το αμάξι είναι τρομερά σφιχτό έως σκληρό. Έχει τρομερό κράτημα και αίσθηση. Όλα αυτά σε καλό δρόμο.... Σε κακό γυαλιστερό δρόμο αρχίζει το πρόβλημα. Αλλά στο καλό οδοστρωμα είναι άπιαστο.
Η προσφορά αυτή για τη Χ2 όπως και κάθε ελκυστικό τρέχον πακέτο της BMW βασίζεται σε συγκεκριμένο εξοπλισμό που αθροίζει στα 24.999 σχεδόν ΛΤΠΦ.
Αυτό βγαίνει στα 37000 σχεδόν με το κλειδί στο χέρι άρα κάπου 35.500-36000 με την έκπτωση των dealers.
Η τιμη για τον εξοπλισμο ειναι ΤΡΟΜΕΡΗ για bmw. Αν ειχε και ηλιοροφη....!
Ανηφόρα με ορατότητα που μπορείς να μπεις με πολλά καταλήγει σε 90 μοίρες Ταφ(δεξιά και αριστερά δλδ μπορείς να πας μόνο) Πάνω στη στροφή έχει μπάλωμα και πάντα νιώθω το πίσω μέρος να φεύγει και πάντα έλεγα αφού ανεξάρτητη πίσω ανάρτηση έχω , γιατί συμβαίνει αυτό; )
https://www.spritmonitor.de/en/detail/688544.html
Κι εμένα σε ανάλογη στροφή σε αμάξι με πολλ/πλους έχει τύχει να το νιώσω αυτό.
Υποθέτω οφείλεται στο ότι η κάθε μια από τις πίσω ρόδες (δηλ. ο πίσω άξονας) δεν βρίσκει ταυτόχρονα στο μπάλωμα.
Ξερει κανεις αν στο χρηματοδοτικο προγραμμα της BMW, ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση του αυτοκινητου με την ιδια την bmw ?
Μέχρι το 2018 ήταν...δεν πιστεύω να άλλαξε τώρα.
Στις πληροφοριες αναφερει οτι ειναι υποχρεωτικη η ασφαλιση με εταιρεια της εγκρισης της τραπεζας.
Τι να σημαινει αραγε αυτο....?
Το ποσο της ασφαλισης μπαίνει μεσα στη χρηματοδοτιση και το τελικο ποσο....εκτοξευεται!
Λίγο πολύ αυτό ισχύει σε όλες τις αγορές με χρηματοδότηση τουλάχιστον για ένα 6μηνο. Δεν έχω καταλάβει βέβαια κατά πόσο μπορεί να σε υποχρεώσει ο χρηματοδότης ή εάν είναι λίγο μία γκρίζα ζώνη στην οποία σε σπρώχνει ο εκάστοτε πωλητής.
Εγώ έκανα αρχικά ετήσια "υποχρεωτική" αλλά όταν είδα τη διαφορά τιμής σε σχέση με Hellas Direct που είχα πριν, την άλλαξα και την έκανα 6μηνη ώστε να γυρίσω στην HD.
Για εμένα ήταν δεν ήταν υποχρεωτική θα την επέλεγα γιατί σε περίπτωση κλοπής σε αποζημιώνει στο κοστολόγιο του αυτοκινήτου. Τα extra χρήματα που ζητάει θα σου πρότεινα να τα έδινες.
Στο Peugeot έκανα την Allianz με 3ετη εγγυηση ασφαλιζόμενου κεφαλαίου. Σχεδόν παρακαλάω τώρα να το κλέψουν να πάρω το γαμάτο νέο 208!
Στο Seat η Hellas Direct δίνει δυνατότητα ασφαλιζόμενου κεφαλαίου έως και 40κάτι χιλιάρικα άρα και πάλι είμαι καλυμμένος. Γενικά με λίγο ψάξιμο όλα γίνονται. Δεν είναι τίποτα φοβερό να ασφαλίσεις το αμάξι σου για την αρχική του αξία.
Στην Allianz σε ασφαλίζουν με τιμές ανταγωνιστικές των γνωστών μεγάλων ασφαλειών
Η τιμή που μου προσφέρθηκε ήταν 4,600 χοντρα για 4 χρόνια με απαλλαγή 1500 ευρω ( μεικτή ).....,
οταν εγω βρισκω μεκτη απο AIG 900 το χρονο με 450 ευρω απαλλαγή.
Δεν την λες και ανταγωνιστικη!
Μην μπεις τότε στο σαιτ της Hellas Direct. Θα πάθεις κατάθλιψη...
Πρόσεξε έχουν πακέτα με διαφορετικές τιμές, δεν είναι υποχρεωτικό λοιπόν να πάς σε μεικτή ασφάλιση. Θα σε συνέφερε το άλλο πακέτο με full καλύψεις αλλά όχι μεικτή.
Εγώ δνε έχω καταλάβει ακόμα. Το έδωσες το Q5; Και πήρες;
Το ρωτησα και αυτο, διαφορα μονο 350 ευρω, ήτοι 4250 ευρω στα 4 χρονια.
θα ξαναρωτησω!!