Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?
Sent from my iPad using Tapatalk
Δεν γινεται να μπει,λαθος.Τουλαχιστον δεν μπορω να φανταστω τετοιο τροπο.Εγω πιστευω ότι το τακακι αυτό σε εκεινο το σημειο εχει κατι πιο σκληρο στην παστα του και εκανε ετσι τον δισκο.Απο μεσα και ο απέναντι δισκος είναι οκ σωστα?
Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?
Sent from my G8141 using Tapatalk
Πολλές φορές μπαίνουν ανάμεσα στον δίσκο και το τακάκι μικρά σκουπίδια ( πολύ μικρό πετραδάκι μεγέθους φακής ) και καρφώνεται στην πάστα και μένει εκεί κάνοντας αυτή τη ζημιά, η άλλη περίπτωση ήταν να υπήρχε μεταλλικό κομμάτι αντίστοιχα μικρού μεγέθους μέσα στην πάστα του τακακιού και να έκανε τη ζημιά, όταν τα βγάλετε δείτε αν υπάρχουν σημάδια ξένου σώματος σε εκείνο το τακάκι, στην πάστα του.
Εντυπώσεις zimmerman vs ferodo premier.
Τα ferodo πολύ καλά , μετριο αρχικο δαγκωμα, δν εχασα ποτέ φρένα ακόμη και με πυρωμενους δίσκους ήταν άψογα, αρκεί να φρεναρεις δυνατά και να μην κανεις καθόλου trailbraking σε καταβαση. Καταλαβαίνα διαφορες μικρες μεταξυ των 1-2 δυνατων φρεναρισματων και των επόμενων, σαν να καθαριζαν τον δισκο απο τα ήπια φρεναρισματα.
Τα zimmerman όταν τα επιασα μου εκανε εντύπωση οτι ειχε κομματάκια μεταλλο μεσα. Η τιμη τους ήταν σχεδόν η μιση των φεροντο. Το αρχικο δαγκωμα είναι μακραν καλύτερο των φεροντο. Είμαι σίγουρος για αυτό εξαιτίας του οτι το αμαξι είναι αυτόματο και στο D σπρωχνει πολυ σε σχέση με τα νεοτερα. Δεν χρειάζονται 1-2 δυνατα πατηματα για να εχω μεγιστη απόδοση απο τα φρένα. Μέχρι γρήγορη οδηγηση δν εχω καταλαβει την παραμικρή πτωση στην απόδοση. Αλλαξα δίσκους και εβαλα φθηνους της febi bilstein σε σχέση με τους ate που ειχα. Αυτοι ήταν αβαφοι. Δν ξερω αν επιρρεαζει τα συμπεράσματα μου για τα τακακια. Την ίδια καταβαση με δίσκους να πυρωνουν δν εκανα ακόμα ωστε να μην εχω ραγισματα, να κανουνκαποιους θερμικους κυκλους. (ισχύει ?)
Quadra 21 αυτοι οι δισκοι στην καμπάνα τους εχουν τρύπες μεγεθους 1€.Είναι πιο ευαισθητοι απο τους άλλους? Αμφοτεροι είναι συμπαγεις.
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
Κανένα από τα δύο!!!!!!
Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
Κανένα από τα δύο!!!!!!
Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........
Καλά ναι αυτό κάνω... απλά όταν πέφτουν τα χιλιόμετρα εννοούσα, βγάζεις τη σχέση που έχεις και ακινητοποιείς με φρένο ή παντάς και συμπλέκτη μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος; Είναι λάθος το πρώτο;
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
Υποθέτω μιλάς για τακάκια ή δισκοπλακες. Όλα καλά είναι. ΟΕΜ προϊόντα ειναι, οι διαφορές αμελητέες.Δοκιμαζεις και βλέπεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Να ρωτησω κατι , να προτιμησουμε δισκους brembo ή ate για απλη χρηση με συνδυασμο ferodo premier τακακι . Επεισης το οτι ειναι coated εκτος απο το να οξειδωνεται θεωρω οτι δεν προσφερει κατι αλλο ?
Υ.Γ Οι brembo ξερω σιγουρα δεν ειναι Ιταλικοι αλλα οι ΑΤΕ μια βοηθεια που παραγονται ? Ειναι αξιοποιστοι ? Βλεπω εχουν εφαρμογη σε πολλα Γερμανικα αυτοκινητα. Σε ιταλικα συμπεριφερονται εξισου καλα?
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
Υποθέτω μιλάς για τακάκια ή δισκοπλακες. Όλα καλά είναι. ΟΕΜ προϊόντα ειναι, οι διαφορές αμελητέες.Δοκιμαζεις και βλέπεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι για τακάκια.
21 Quadra":rle98jx6 wrote:
Kαταλληλότερο από αυτά που έβαλες θεωρώ το μαμά της Suzuki
Τα οποία ποια είναι; Και πού τα βρίσκουμε μόνοι μας;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
Υποθέτω μιλάς για τακάκια ή δισκοπλακες. Όλα καλά είναι. ΟΕΜ προϊόντα ειναι, οι διαφορές αμελητέες.Δοκιμαζεις και βλέπεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Ναι για τακάκια.
21 Quadra":2utmfzta wrote:
Kαταλληλότερο από αυτά που έβαλες θεωρώ το μαμά της Suzuki
Τα οποία ποια είναι; Και πού τα βρίσκουμε μόνοι μας;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην αντιπροσωπεία για αρχή. Αφού πάρεις το κουτί πας και σε μαγαζιά με ανταλλακτικά Σουζούκι και μπορεί να πουλάνε και γνήσια σε φθηνότερη τιμή.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tα γνήσια τα πουλάει μόνο η αντιπροσωπεία, και επειδή δεν ξέρει κανείς τι πάστα είναι εμπιστευόμαστε αυτήν που έχει επιλέξει το εργοστάσιο μετά από τις δοκιμές του, όλα τα άλλα εκτός αντιπροσωπείας ονομάζονται γνήσια χωρίς να είναι και χωρίς να είναι τα ίδια, τα γνήσια έχουν παντού χτυπημένα / τυπωμένα το όνομα του εργοστασίου, γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις που σε αντιπροσωπείες βρέθηκαν μη γνήσια ανταλλακτικά από παράλληλες εισαγωγές και πουλιούνται σαν γνήσια, δεν μιλάω ειδικά για τα τακάκια της suzuki, μιλάω γενικά ότι κάποιοες φορές τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται.
Το πιό σίγουρο είναι επίσκεψη στην κεντρική αντιπροσωπεία και μόνο, όχι σε εξουσιοδοτημένο ή σε έκθεση που πουλάει και ανταλλακτικά.
Να ρωτησω κατι , να προτιμησουμε δισκους brembo ή ate για απλη χρηση με συνδυασμο ferodo premier τακακι . Επεισης το οτι ειναι coated εκτος απο το να οξειδωνεται θεωρω οτι δεν προσφερει κατι αλλο ?
Υ.Γ Οι brembo ξερω σιγουρα δεν ειναι Ιταλικοι αλλα οι ΑΤΕ μια βοηθεια που παραγονται ? Ειναι αξιοποιστοι ? Βλεπω εχουν εφαρμογη σε πολλα Γερμανικα αυτοκινητα. Σε ιταλικα συμπεριφερονται εξισου καλα?
Να ρωτησω κατι , να προτιμησουμε δισκους brembo ή ate για απλη χρηση με συνδυασμο ferodo premier τακακι . Επεισης το οτι ειναι coated εκτος απο το να οξειδωνεται θεωρω οτι δεν προσφερει κατι αλλο ?
Υ.Γ Οι brembo ξερω σιγουρα δεν ειναι Ιταλικοι αλλα οι ΑΤΕ μια βοηθεια που παραγονται ? Ειναι αξιοποιστοι ? Βλεπω εχουν εφαρμογη σε πολλα Γερμανικα αυτοκινητα. Σε ιταλικα συμπεριφερονται εξισου καλα?
Κανεις που να γνωριζει ?
Είχα ATE με ferodo premier και εχω febi bilstein με zimmerman. Τα 2α είναι απλά πολυ ανωτερα με μονο μεμπτο σημείο οτι όταν σταματαω με σχεδόν 5χαω σε συνδυασμό με το αυτόματο σασμαν που σπρώχνει και ελαφρύ πατημα φρενου, αισθάνομαι μια τραχυτητα σαν να τριβεται δίσκος με μέταλλο. Α και πολυ φθηνότερα είναι.
Καλησπέρα,
θα ήθελα να κανω μια ερώτηση όσον αφορά πολιτικες δαγκανες,και αγωνιστικες δαγκανες,ας παρουμε για παραδειγμα από megane rs mk3 φοραει 4pot Brembo με εμβολα 42/42 και το τακακι εχει πατημα 63 νομιζω,και ας παρουμε για παράδειγμα από citroen ds3 r3 φοραει alcon με εμβολα 38/41 πατημα το τακακι εχει νομιζω 55,με ποια από της 2 δαγκανες θα εχεις καλύτερο φρένο?
ΠΧ θελω να παρω μια από της δυο δαγκάνες για να πηγαίνω με το αμαξι μου σε track day μεγαρα,σερρες, εννοείται ιδιας ποιότητας δίσκοι τακάκια υγρα κτλ ποια δαγκανα θα ηταν ποιο αποτελεσματική?
Καλησπέρα,
θα ήθελα να κανω μια ερώτηση όσον αφορά πολιτικες δαγκανες,και αγωνιστικες δαγκανες,ας παρουμε για παραδειγμα από megane rs mk3 φοραει 4pot Brembo με εμβολα 42/42 και το τακακι εχει πατημα 63 νομιζω,και ας παρουμε για παράδειγμα από citroen ds3 r3 φοραει alcon με εμβολα 38/41 πατημα το τακακι εχει νομιζω 55,με ποια από της 2 δαγκανες θα εχεις καλύτερο φρένο?
ΠΧ θελω να παρω μια από της δυο δαγκάνες για να πηγαίνω με το αμαξι μου σε track day μεγαρα,σερρες, εννοείται ιδιας ποιότητας δίσκοι τακάκια υγρα κτλ ποια δαγκανα θα ηταν ποιο αποτελεσματική?
Φωτογραφία από τον εμπρός δίσκο του cupra του αδερφού μου.
Τι μπορεί να έχει συμβεί?
Θόρυβο δεν έχει, τακάκια άλλαξε περσι και από τότε έχει κάνει 10-15κ κμ, είναι τα εμπρός.
Πάει για αλλαγή, απλά το έχουμε απορία.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Nikos @ YouTube
Μάλλον κακή αρχική τοποθέτηση τακακιων
Sent from my iPad using Tapatalk
Πως μπορείς να βαλεις το τακάκι λάθος? Σε επίσημη αντιπροσωπεία της seat μπήκαν.
Sent from my G8141 using Tapatalk
Nikos @ YouTube
Εάν για παράδειγμα δεν έβαλαν αρκετή πάστα ? Εάν μπήκε έστω και χιλιοστά πιο στραβά ? Εάν δεν είχαν καθαριστεί οι βάσεις για το τακάκι?
Sent from my iPad using Tapatalk
Δεν γινεται να μπει,λαθος.Τουλαχιστον δεν μπορω να φανταστω τετοιο τροπο.Εγω πιστευω ότι το τακακι αυτό σε εκεινο το σημειο εχει κατι πιο σκληρο στην παστα του και εκανε ετσι τον δισκο.Απο μεσα και ο απέναντι δισκος είναι οκ σωστα?
Ναι από την άλλη είναι σωστό.
Παίζει από κανένα trackday να ξεκόλλησε πάστα και λόγω μη σωστού cool down lap να έκανε τέτοια ζημιά?
Sent from my G8141 using Tapatalk
Nikos @ YouTube
Πολλές φορές μπαίνουν ανάμεσα στον δίσκο και το τακάκι μικρά σκουπίδια ( πολύ μικρό πετραδάκι μεγέθους φακής ) και καρφώνεται στην πάστα και μένει εκεί κάνοντας αυτή τη ζημιά, η άλλη περίπτωση ήταν να υπήρχε μεταλλικό κομμάτι αντίστοιχα μικρού μεγέθους μέσα στην πάστα του τακακιού και να έκανε τη ζημιά, όταν τα βγάλετε δείτε αν υπάρχουν σημάδια ξένου σώματος σε εκείνο το τακάκι, στην πάστα του.
Εντυπώσεις zimmerman vs ferodo premier.
Τα ferodo πολύ καλά , μετριο αρχικο δαγκωμα, δν εχασα ποτέ φρένα ακόμη και με πυρωμενους δίσκους ήταν άψογα, αρκεί να φρεναρεις δυνατά και να μην κανεις καθόλου trailbraking σε καταβαση. Καταλαβαίνα διαφορες μικρες μεταξυ των 1-2 δυνατων φρεναρισματων και των επόμενων, σαν να καθαριζαν τον δισκο απο τα ήπια φρεναρισματα.
Τα zimmerman όταν τα επιασα μου εκανε εντύπωση οτι ειχε κομματάκια μεταλλο μεσα. Η τιμη τους ήταν σχεδόν η μιση των φεροντο. Το αρχικο δαγκωμα είναι μακραν καλύτερο των φεροντο. Είμαι σίγουρος για αυτό εξαιτίας του οτι το αμαξι είναι αυτόματο και στο D σπρωχνει πολυ σε σχέση με τα νεοτερα. Δεν χρειάζονται 1-2 δυνατα πατηματα για να εχω μεγιστη απόδοση απο τα φρένα. Μέχρι γρήγορη οδηγηση δν εχω καταλαβει την παραμικρή πτωση στην απόδοση. Αλλαξα δίσκους και εβαλα φθηνους της febi bilstein σε σχέση με τους ate που ειχα. Αυτοι ήταν αβαφοι. Δν ξερω αν επιρρεαζει τα συμπεράσματα μου για τα τακακια. Την ίδια καταβαση με δίσκους να πυρωνουν δν εκανα ακόμα ωστε να μην εχω ραγισματα, να κανουνκαποιους θερμικους κυκλους. (ισχύει ?)
Quadra 21 αυτοι οι δισκοι στην καμπάνα τους εχουν τρύπες μεγεθους 1€.Είναι πιο ευαισθητοι απο τους άλλους? Αμφοτεροι είναι συμπαγεις.
Τι από τα δύο είναι πιο σωστό πριν από πχ. ένα φανάρι:
1. φρένο και συμπλέκτης μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος (και μετά απελευθέρωση του συμπλέκτη εννοείται)
2. να βάζουμε νεκρά και να ακινητοποιούμε το όχημα πλήρως μόνο με το πεντάλ του φρένου
Είναι σωστό το 2
Κανένα από τα δύο!!!!!!
Πατάς φρένο και μόνο φρένο έχοντας αφήσει τη σχέση που είχες στο κιβώτιο κατά την πορεία σου. Συμπλέκτη λίγο πριν την ακινητοποίηση. Σε δύσκολες καταστάσεις, κανείς και κατέβασμα..........
Καλά ναι αυτό κάνω... απλά όταν πέφτουν τα χιλιόμετρα εννοούσα, βγάζεις τη σχέση που έχεις και ακινητοποιείς με φρένο ή παντάς και συμπλέκτη μέχρι την πλήρη ακινητοποίηση του οχήματος; Είναι λάθος το πρώτο;
Γνωρίζει κανείς τι μαμίσια τακάκια φοράει το polo 9n 75hp του 2005;
μεταξυ των παρακατω φθηνοτερο προς ακριβοτερο εκτος απο την λογικη παρε το ακριβοτερο που μπορεις πιο θεωρειται αξιοπρεπες για suzuki scross?
REMSA
NIPPARTS
TEXTAR
BLUE PRINT
JAPANPARTS
Υποθέτω μιλάς για τακάκια ή δισκοπλακες. Όλα καλά είναι. ΟΕΜ προϊόντα ειναι, οι διαφορές αμελητέες.Δοκιμαζεις και βλέπεις.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Kαταλληλότερο από αυτά που έβαλες θεωρώ το μαμά της Suzuki
Να ρωτησω κατι , να προτιμησουμε δισκους brembo ή ate για απλη χρηση με συνδυασμο ferodo premier τακακι . Επεισης το οτι ειναι coated εκτος απο το να οξειδωνεται θεωρω οτι δεν προσφερει κατι αλλο ?
Υ.Γ Οι brembo ξερω σιγουρα δεν ειναι Ιταλικοι αλλα οι ΑΤΕ μια βοηθεια που παραγονται ? Ειναι αξιοποιστοι ? Βλεπω εχουν εφαρμογη σε πολλα Γερμανικα αυτοκινητα. Σε ιταλικα συμπεριφερονται εξισου καλα?
Ναι για τακάκια.
Τα οποία ποια είναι; Και πού τα βρίσκουμε μόνοι μας;
Στάλθηκε από το Mi Note 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στην αντιπροσωπεία για αρχή. Αφού πάρεις το κουτί πας και σε μαγαζιά με ανταλλακτικά Σουζούκι και μπορεί να πουλάνε και γνήσια σε φθηνότερη τιμή.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Tα γνήσια τα πουλάει μόνο η αντιπροσωπεία, και επειδή δεν ξέρει κανείς τι πάστα είναι εμπιστευόμαστε αυτήν που έχει επιλέξει το εργοστάσιο μετά από τις δοκιμές του, όλα τα άλλα εκτός αντιπροσωπείας ονομάζονται γνήσια χωρίς να είναι και χωρίς να είναι τα ίδια, τα γνήσια έχουν παντού χτυπημένα / τυπωμένα το όνομα του εργοστασίου, γιατί υπάρχουν και περιπτώσεις που σε αντιπροσωπείες βρέθηκαν μη γνήσια ανταλλακτικά από παράλληλες εισαγωγές και πουλιούνται σαν γνήσια, δεν μιλάω ειδικά για τα τακάκια της suzuki, μιλάω γενικά ότι κάποιοες φορές τα πράγματα δεν είναι όπως φαίνονται.
Το πιό σίγουρο είναι επίσκεψη στην κεντρική αντιπροσωπεία και μόνο, όχι σε εξουσιοδοτημένο ή σε έκθεση που πουλάει και ανταλλακτικά.
Κανεις που να γνωριζει ?
Είχα ATE με ferodo premier και εχω febi bilstein με zimmerman. Τα 2α είναι απλά πολυ ανωτερα με μονο μεμπτο σημείο οτι όταν σταματαω με σχεδόν 5χαω σε συνδυασμό με το αυτόματο σασμαν που σπρώχνει και ελαφρύ πατημα φρενου, αισθάνομαι μια τραχυτητα σαν να τριβεται δίσκος με μέταλλο. Α και πολυ φθηνότερα είναι.
Καλησπέρα,
θα ήθελα να κανω μια ερώτηση όσον αφορά πολιτικες δαγκανες,και αγωνιστικες δαγκανες,ας παρουμε για παραδειγμα από megane rs mk3 φοραει 4pot Brembo με εμβολα 42/42 και το τακακι εχει πατημα 63 νομιζω,και ας παρουμε για παράδειγμα από citroen ds3 r3 φοραει alcon με εμβολα 38/41 πατημα το τακακι εχει νομιζω 55,με ποια από της 2 δαγκανες θα εχεις καλύτερο φρένο?
ΠΧ θελω να παρω μια από της δυο δαγκάνες για να πηγαίνω με το αμαξι μου σε track day μεγαρα,σερρες, εννοείται ιδιας ποιότητας δίσκοι τακάκια υγρα κτλ ποια δαγκανα θα ηταν ποιο αποτελεσματική?
Μέγεθος δίσκων γνωρίζεις ?
megane 330x28
ds3r3 330x34