-
αφου diesel λεει, ε ναι δεν εχω νταλικα
-
κανε οπωσδηποτε 10.000χλμ, ειναι πολυ καλη μαρκα λιπαντικου
-
Ανάκληση σε λάδια Castrol για δίχρονους κινητήρες. Λεπτομέρειες στο castrol uk
http://www.castrol.com/castrol/sectionbodycopy.do?categoryId=3205&contentId=7072854 -
Ο χρήστης pique88 έγραψε:
Γεια χαρα , θελω να αλλαξω τα πρωτα λαδια στο twinair και ρωτησα στο συνεργειο της Σπικαρ επειδη ειναι διπλα μου και μου ειπαν πως θελουν με φιλτρο και καρτα καυσαεριων 110 ευρω.Νομιζω πως ειναι αρκετα , επισης ενω το πηρα απο τη Λαμδα δε θελω να παω εκει και λογω αποστασης και λογω κακης εξυπηρετησης στο συνεργειο.Ωστοσο θελω τη σφραγιδα γιατι το αυτοκινητο εκλεισε τον πρωτο του χρονο.Ποια ειναι η γνωμη σας.?αγοραζεις εσυ τα λαδακια και τους τα πας!!!!
110ευρω ειναι κατι παραπανω απο ακριβα....... -
Εγώ σήμερα άλλαξα λάδια και φίλτρο. Λάδια Liqui Moly 10w40 Super Leicthauf και φίλτρο 45 ευρώ!
-
Ο χρήστης Madwalker έγραψε:
Εγώ σήμερα άλλαξα λάδια και φίλτρο. Λάδια Liqui Moly 10w40 Super Leicthauf και φίλτρο 45 ευρώ!Καλημέρα! Σαν πολλά δεν έδωσες; Το Φλεβάρη που αγόρασα λάδια Liqui Moly από Νέα Ιωνία (http://www.autopartscenter.gr/simeia-paralavis.aspx)
πλήρωσα με απόδειξη τις εξής τιμές:
5w-30 Longtime Hightech στα 35,80 ευρώ
10w-40 Super Leichtlauf 22 ευρώ! Μέχρι τα 45 τι μεσολάβησε; -
Πολύ απλά εσύ τα αγόρασες απο μαγαζί του Σκαζίκη.
-
20 ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΤΟ ΦΊΛΤΡΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΆ!!!!!!
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Εγώ σήμερα άλλαξα λάδια και φίλτρο. Λάδια Liqui Moly 10w40 Super Leicthauf και φίλτρο 45 ευρώ!
Καλημέρα! Σαν πολλά δεν έδωσες; Το Φλεβάρη που αγόρασα λάδια Liqui Moly από Νέα Ιωνία (http://www.autopartscenter.gr/simeia-paralavis.aspx)
πλήρωσα με απόδειξη τις εξής τιμές:
5w-30 Longtime Hightech στα 35,80 ευρώ
10w-40 Super Leichtlauf 22 ευρώ! Μέχρι τα 45 τι μεσολάβησε;To 'πουρμπουάρ' στο μηχανικό απ 'οτι φαίνεται και καλά για ένα τεχνικό έλεγχο! Πάντως τα έχω βρει παλιότερα γύρω στα 30 ευρω/4λτ τα συγκεκριμένα! Τώρα αν ο Σκαζίκης τα έχει τόσο φθηνά τι να πω, άσε που υποπτεύομαι ότι από κει τα πήρε γτ είναι σχετικά κοντά τέτοιο κατάστημα! Γενικά σα ποσό δε τα θεωρώ πολλά αν σκεφτείς ότι λάδια του χρόνου πάλι!
20 ΕΥΡΏ ΓΙΑ ΤΟ ΦΊΛΤΡΟ ΔΕΝ ΕΊΝΑΙ ΠΟΛΛΆ!!!!!!
Άμα έχεις Hyundai είναι πολλά!
-
Φίλε καλησπέρα! Σόρυ δεν κατάλαβα για εμπλοκή τρίτου...
Αν έχεις το Άξεντ να σου πω ότι στο δικό μου που το αγόρασα το 2005 έκανα αυτό που μου είπανε στην αντιπροσωπία 'Μια φορά το χρόνο (ή 15000χλμ) αλλαγή είναι αρκετή με τη σημερινή τεχνολογία(!!!) αλλά αν είσαι μερακλής κάθε 6 μήνες (ή 7500χλμ)...'
Εγώ τήρησα το πρώτο... Καταλαβαίνεις μετά από 2,5 χρόνια τι μούργα είχε μέσα; Ο δείκτης είχε γίνει καφέ κεραμιδί. Από τότε ως σήμερα (130-140000 χλμ) που το έχει ο ξάδερφος τηρείται(;) κάθε 5000χλμ. -
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Φίλε καλησπέρα! Σόρυ δεν κατάλαβα για εμπλοκή τρίτου...Αν έχεις το Άξεντ να σου πω ότι στο δικό μου που το αγόρασα το 2005 έκανα αυτό που μου είπανε στην αντιπροσωπία 'Μια φορά το χρόνο (ή 15000χλμ) αλλαγή είναι αρκετή με τη σημερινή τεχνολογία(!!!) αλλά αν είσαι μερακλής κάθε 6 μήνες (ή 7500χλμ)...'
Εγώ τήρησα το πρώτο... Καταλαβαίνεις μετά από 2,5 χρόνια τι μούργα είχε μέσα; Ο δείκτης είχε γίνει καφέ κεραμιδί. Από τότε ως σήμερα (130-140000 χλμ) που το έχει ο ξάδερφος τηρείται(;) κάθε 5000χλμ.Η μούργα δεν προέρχεται τόσο από τα χλμ αλλά από την ποιότητα του λαδιού.
-
Ο χρήστης 21 Quadra έγραψε:
Φίλε καλησπέρα! Σόρυ δεν κατάλαβα για εμπλοκή τρίτου...
Αν έχεις το Άξεντ να σου πω ότι στο δικό μου που το αγόρασα το 2005 έκανα αυτό που μου είπανε στην αντιπροσωπία 'Μια φορά το χρόνο (ή 15000χλμ) αλλαγή είναι αρκετή με τη σημερινή τεχνολογία(!!!) αλλά αν είσαι μερακλής κάθε 6 μήνες (ή 7500χλμ)...'
Εγώ τήρησα το πρώτο... Καταλαβαίνεις μετά από 2,5 χρόνια τι μούργα είχε μέσα; Ο δείκτης είχε γίνει καφέ κεραμιδί. Από τότε ως σήμερα (130-140000 χλμ) που το έχει ο ξάδερφος τηρείται(;) κάθε 5000χλμ.Η μούργα δεν προέρχεται τόσο από τα χλμ αλλά από την ποιότητα του λαδιού.
Καλημέρα! Μου βάζανε Divinol 10w40.
-
Δεν ηταν ποτε για τοσα κμ αυτα τα λαδια.
Ηταν ημισυνθετικα και γραφαν κιολας απεξω longlife.
Πως γινεται αυτο δεν ξερω. -
Κάτσε να δεις κι αυτό τώρα κινητήρας 1ZZ-FE (Toyota 1800cc) με λάδι που αντέχει 25000 μίλια/1 έτος Amsoil ASL.
(Η σύσταση της Τογιότα στην Αμερική για αυτό το μοτέρ είναι αλλαγή κάθε 6 μήνες μαζί με φίλτρο. Η amsoil έχει βγάλει ανακοίνωση ότι όποιος χρησιμοποιεί το ASL σε αυτό το μοτέρ μπορεί να το κρατήσει ένα έτος αλλά πρέπει να αλλάξει το φίλτρο λαδιού στους 6 μήνες!)
http://www.bobistheoilguy.com/forums/ubbthreads.php?ubb=showflat&Number=1201547&page=1*'Back to this car. The best for it is 5k oci with any oil. I've found no difference in MPG with syn over SL/SM conventional and since I scored a few cases of 49 cent Chevron in the last few months I'll be going back to that.
It also happens to be safe and what the MFG states in the manual.'*
Επίσης:
'In the past 5+ years since I been here, I have spent more $$ than I had spent in the 25+ years before.'Άμα λοιπόν στο Αμέρικα αυτό το μοτέρ δε βγάζει χρόνο ούτε με το ASL και με χρήση πολύ ήπια όπως εδώ στο παράδειγμα και ενώ προστέθηκε και ποσότητα φρέσκου λαδιού γιατί να κάτσω εγώ εδώ να κάνω πειράματα;
Για να μη σου πω τις άπειρες αναλύσεις που βρήκα με απλά λάδια 5-30 τα οποία σε 5000 μίλια είχαν γίνει 20άρια.ΥΓ: Για να μην παρεξηγηθώ μιλάω μόνο για το δικό μου μοτέρ. Είναι γνωστό και επιβεβαιωμένο ότι υπάρχουν κινητήρες οι οποίοι μπορούν να το τραβήξουν και πάνω από 1 χρόνο το ίδιο λάδι.
-
Ο χρήστης TheoSalas έγραψε:
Φίλε καλησπέρα! Σόρυ δεν κατάλαβα για εμπλοκή τρίτου...Αν έχεις το Άξεντ να σου πω ότι στο δικό μου που το αγόρασα το 2005 έκανα αυτό που μου είπανε στην αντιπροσωπία 'Μια φορά το χρόνο (ή 15000χλμ) αλλαγή είναι αρκετή με τη σημερινή τεχνολογία(!!!) αλλά αν είσαι μερακλής κάθε 6 μήνες (ή 7500χλμ)...'
Εγώ τήρησα το πρώτο... Καταλαβαίνεις μετά από 2,5 χρόνια τι μούργα είχε μέσα; Ο δείκτης είχε γίνει καφέ κεραμιδί. Από τότε ως σήμερα (130-140000 χλμ) που το έχει ο ξάδερφος τηρείται(;) κάθε 5000χλμ.Μεσολάβησε τρίτος γτ αναμένεται ταξίδι και απουσία βδομάδων επαρχία και ήθελε και ένα τσεκ από μάτι ειδικού!
Σαν να είναι πολλά τα 15000!! Μιλάμε για λάδι 10w40; Τέτοιες μ@λ@κίες λένε στις αντιπροσωπείες και σου μένουν αξέχαστοι! Αυτά τα λάδια και ειδικά της Hyundai που νομίζω είναι Divinol ή Aral, είναι σίγουρα για λιγότερο από 10000χλμ και τα 7500 είναι οριακά αν κινείσαι πολύ στη πόλη! Εγω σε Αccent 2001 (102.000χλμ) συνήθιζα να τα άλλαζω κάθε 8-9000χλμ(το 1/3 επαρχία) στο χρόνο πάνω και μετά από πρόταση του μηχανικού μου επειδή βγαίναν μαύρα κάθε 6-7000 χιλιόμετρα.Τώρα επειδή τηρώ και όσο μπορώ και το 'ανα χρόνο αλλαγή' τα άλλαξα με 5500χλμ γτ τόσα είχα φέτος!
Βρωμιά δε φαίνεται να έχει ο κινητήρας και η βέργα καθαρή είναι, μάλιστα το λάδι που έβαλα τώρα είναι τόσο ξάνθο που δε διακρίνεται εύκολα στη βέργα! -
Το κεραμιδί χρώμα στο δείκτη γενικά δε λέει κάτι.
Από την άλλη τα Divinol 10W-40 όντως φαίνεται να είναι σχετικά παλαιάς τεχνολογίας λάδια. Οι VW και Mercedes προδιαγραφές τους είναι παλαιές, για την ακρίβεια νομίζω πως είναι οι πρώτες προδιαγραφές που έβγαλαν οι εταιρείες.
Aυτά δεν είναι?
Τα 15.000χλμ. με αυτά τα λάδια ίσως να είναι πολλά αν το αυτοκίνητο είναι πχ. 80% πόλη ή δουλεύει 'δύσκολες' συνθήκες.
Ρωτήστε στη Hyundai αν μπορείτε να βάλετε 5W-30 ή 5w-40 λάδι και τι προδιαγραφές πρέπει να έχει αυτό.
...δείτε τι λέει και στο έρμο το βιβλιαράκι. -
Για σφαλιάρες είναι, όχι απλά πολλά χιλιόμετρα. Α ρε Δάβαρη...
-
Api sM και παλαιας τεχνολογιας? Εμενα στο tucson το βιβλιαρακι προτεινει απο api sj και ανω.
-
Άσε ο Δάβαρης έκανε κονέ και με Eneos και ανέβηκε επίπεδο και καλά! To έρμο το βιβλιαράκι δίνει μια προδιαγραφή API SG και άνω νομίζω και ίξωδες από 5w30 - 20w50 ανάλογα τις θερμοκρασίες! Εγω προσωπικά δε βρίσκω το λόγο να βάλω 5w30 ή 5w40 εφόσον δε συναντάω χαμηλές θερμοκρασίες κάτω του μηδενός και δε κάνω χιλιόμετρα και φυσικά εδώ και 100000χλμ μπαίνει στη μηχανή 10w40. Αν βάλω κάποιο πλήρως συνθετικό θα τα αφήνω στο αμάξι 3-4 χρόνια μέχρι να εξαντλήσω τα χιλιόμετρα, πολλά δεν είναι;
-
Μπορεί να καλύπτουν SM και να είναι πρόσφατης κατασκευής αλλά καλύπτει μόνο τις παλιές προδιαγραφές των κατασκευαστών που είναι πιο απαιτητικοί.
Το χρώμα της βέργας δεν έχει σημασία. Μερικά λάδια κοκκινίζουν τα μέταλλα.
Το χρώμα του λαδιού καφέ, μαύρο ξανθό επίσης δεν είναι απόλυτη ένδειξη για κάτι είτε καλό είτε κακό. Πχ αν έχεις γκάζι τα λάδια δεν μαυρίζουν αλλά δεν σημαίνει ότι δεν φθείρονται. Ή το ότι είναι σκούρα μπορεί να σημαίνει ότι κάνουν καλά τη δουλειά τους σαν απορρυπαντικά και καθαρίσαν τη βρώμα που είχε μαζευτεί από τα προηγούμενα λάδια.
Περι λιπαντικών γενικώς [#2]