250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Το κατάλαβα

Και καλά δηλαδή

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Πλησιάζουν τα 65.000 km και το εργαλειο θέλει ...............διάφορα.

Ιμάντα είχα αλλάξει στα 48.000, επειδη το οδηγώ πολύ σεβάσμια ελπίζω να πάρει λίγη χιλιομετρική παράταση.

Λάδια, ξύδια, μύδια φίλτρα, ζουμιά είναι απαραίτητα να αλλαχθούν - ελεγθούν.

Λάστιχα θα ήταν καλό να αλλαχθούν, αλλα το μαλλί θα ανέβει πάρα πολύ και θα δούμε...

Θα δείξει τι είναι απαραίτητο για να γίνει και θα αποφασίσω.

Το πλυσιμο για να είναι ετοιμο για τον μαστορα έγινε πάντως.

Ας είναι ...............το μηχανακι το αγαπάω και το θελω στην τρίχα.....

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

64.800 KM

Εγινε ο απαραιτητος καθαρισμος πριν το service, για να κανει ο μαστορας καλυτερα την δουλεια και για ευχαριστηθεί και το μηχανάκι...

Λάδια και ιμαντας και εργασια 119 €. Περίμενα να χρειαζόταν και αλλα π.χ. μπουζι, φιλτρα. Δεν ειπωθηκε κατι για αλλαγη. Ελπιζω να εγινε ελεγχος και σαυτα και να μην χρειάζοταν κατι αλλο απο φυσημα, ελεγχο και επανατοποθετηση.
Τα ελαστικα δεν αλλαχτηκαν τώρα, πανε για αργότερα.

ΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑυτα και συνεχιζουμε να δουμε με την καταναλωση. Εχω αφήσει φουσκωμενα τα λαστιχα σαν να ανεβαινουν δυο επανω. Ειναι λιγακι "σκληρουτσικο" και μετραω τα πετραδακια της ασφαλτου αλλα ευελπιστω να πετυχω μικροτερη καταναλωση. Μεχρι πριν το μεσον της ενδειξης εχει κανει 190 κμ.

Χαιρετω.

up
1 user has voted.
serraios
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 03/04/2013 - 17:54
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Καλησπέρα στην παρέα. Μόλις έκανα εγγραφή στο κλαμπ παιδιά και θα ήθελα να σας πω ενα μπράβο για την ωραία παρέα που έχετε. Είμαι και εγω ένας καινούριος κάτοχος ενος X-MAX 250 του 2007-8, το πήρα πριν 2 μήνες και ειμαι πολλή ευχαριστημενος με το μηχανάκι. θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το ελεύθερο φίλτρο θα κάνει δουλειά οχι μόνο απο την άποψη δύναμης και καλύτερης ροής αερα άλλα πρακτικοτητας π.χ καθάρισμα όποτε χρειάζεται,και ποια η γνώμη σας για τα Yacoo MVX 500 10W40, το μηχανάκι φοράει μονο φυγοκεντρικά και θα ηθελα να βάλω και μια εξατμισουλα. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων. ΗΛΙΑΣ

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

serraios":x0lytowf wrote:
Καλησπέρα στην παρέα. Μόλις έκανα εγγραφή στο κλαμπ παιδιά και θα ήθελα να σας πω ενα μπράβο για την ωραία παρέα που έχετε. Είμαι και εγω ένας καινούριος κάτοχος ενος X-MAX 250 του 2007-8, το πήρα πριν 2 μήνες και ειμαι πολλή ευχαριστημενος με το μηχανάκι. θα ήθελα να σας ρωτήσω αν το ελεύθερο φίλτρο θα κάνει δουλειά οχι μόνο απο την άποψη δύναμης και καλύτερης ροής αερα άλλα πρακτικοτητας π.χ καθάρισμα όποτε χρειάζεται,και ποια η γνώμη σας για τα Yacoo MVX 500 10W40, το μηχανάκι φοράει μονο φυγοκεντρικά και θα ηθελα να βάλω και μια εξατμισουλα. Ευχαριστώ εκ τον προτέρων. ΗΛΙΑΣ

Καλοταξιδο και καλοαπολαυστο.

Θα σου ελεγα να ρωτησεις καποιον ειδικο-μηχανικο. Αν καποιος εδω ειναι τετοιος μπορει να γραψει την αποψη του.
Οι αναβαθμισεις θελουν και μελετη για να αποδωσουν αυτα που υποσχονται. Εκτος αν απλα σε "τρωει" η τσέπη σου οποτε ....................καλως.

65.000κμ και δεν καταφερα πανω απο 308κμ........ μεχρι λαμπακι. Οταν το γεμισα ειχε κανει 325κμ και πηρε 10,60 λιτρα μπενζινας.

up
0 users have voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

ANGEL13":fzf004ax wrote:
Οταν το γεμισα ειχε κανει 325κμ και πηρε 10,60 λιτρα μπενζινας.

Αυτή την κατανάλωση είδα κι εγώ στο τελευταίο γέμισμα ακριβώς:

242 χλμ. με 7,9 λίτρα, δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.
Πάντως 300 χλμ. δεν έχω πλησιάσει ποτέ... συνήθως ανάβει λαμπάκι στα 220-230, και δε ζορίζω να μάθω πόσο βγάζει η ρεζέρβα. Βαριέμαι να σπρώχνω 190 κιλά

Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

up
0 users have voted.
kon5
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/04/2006 - 19:10
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":11rxn8lz wrote:
δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.

Και δεν έχεις ανάγκη να κάψεις λιγότερο αφού είσαι άρχοντας οικονομίας για 250 cc

Krusenstern":11rxn8lz wrote:
Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

Πρώτη επαφή με 2κυκλο ή είχες προτέρα εμπειρία?

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Εγώ δεν έχω δει ποτέ πάντως τόσο χαμηλή.

Βέβαια είναι ακόμα στο στρώσιμο...

up
0 users have voted.
kon5
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/04/2006 - 19:10
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Joe Bar Team":2jow7r4k wrote:
Βέβαια είναι ακόμα στο στρώσιμο...

Το δικό σου ''θ'ανοίξει'' την επόμενη δεκαετία έτσι που το πας

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Ευτυχώς που δε σκοπεύω να το πουλήσω γιατί με την περιγραφή που θα έβαζα θα κατέληγα στο αντίστοιχο γελαδερο νηματακι με τις γελοίες αγγελίες

up
0 users have voted.
Mad_Max_Geo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 25/04/2009 - 15:29
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":3dihike7 wrote:
ANGEL13":3dihike7 wrote:
Οταν το γεμισα ειχε κανει 325κμ και πηρε 10,60 λιτρα μπενζινας.

Αυτή την κατανάλωση είδα κι εγώ στο τελευταίο γέμισμα ακριβώς:

242 χλμ. με 7,9 λίτρα, δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.
Πάντως 300 χλμ. δεν έχω πλησιάσει ποτέ... συνήθως ανάβει λαμπάκι στα 220-230, και δε ζορίζω να μάθω πόσο βγάζει η ρεζέρβα. Βαριέμαι να σπρώχνω 190 κιλά

Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

Αμα θες γεμισε κανα 1,5 λιτρο βενζινη σε ενα μπουκαλι και ασε το κατω απο τη σελα για να μαθεις.Εγω προσωπικα αυτο εκανα!

up
3 users have voted, including you.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

kon5":5rq3idaj wrote:
Krusenstern":5rq3idaj wrote:
δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.

Και δεν έχεις ανάγκη να κάψεις λιγότερο αφού είσαι άρχοντας οικονομίας για 250 cc

Νταξ, συνήθως είμαι από 3,5 - 3,9, και παίζει ρόλο και το μικρό μου βάρος (70-), και το ότι τα περισσότερα χλμ. είναι χωρίς συνεπιβάτη.

Πάντως το μηχανάκι δείχνει να "μακραίνει" όσο ανεβαίνουν τα συνολικά χλμ. που κουβαλάει στην πλάτη του ο ιμάντας. Επειδή με βολεύουν τα 100 σαν cruising speed, έχω βάλει εκεί το σημάδι μου. Όταν ήταν καινούριο και όταν άλλαξα ιμάντα στα 20.000, είχα ~6.200 σ.α.λ. για να κρατάω στην ευθεία 100. Όσο παλιώνει σαν να σφίγγει, λίγο πριν την αλλαγή του έβγαζα 100 με 5.500 σ.α.λ. (!), τώρα τα βγάζω συνήθως με 5.600-5.700.

Το έχει παρατηρήσει άλλος αυτό;

kon5":5rq3idaj wrote:
Krusenstern":5rq3idaj wrote:
Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

Πρώτη επαφή με 2κυκλο ή είχες προτέρα εμπειρία?

Πρώτη επαφή δεν θα το έλεγα, είχα εμπειρία με κάθε λογής παπί (από στρογγυλοφάναρο ως Astrea), Solex, Chaly, Chappy, μπόμπους, ΜεΖέδες, βέσπες στην εφηβεία, φτιαγμένα και μη. Έφτασα μέχρι κάτι ανωμαλίες με DT200 και CRM σε χωμάτινη "ειδική" (ο θεός να την κάνει) μέσα στο ΣΕΦ τότε που ο περιβάλλων χώρος ακόμη φτιαχνόταν και κάπου εκεί τα παράτησα. Τόσα χλμ. με το ίδιο μηχανάκι πρώτη φορά, λοιπόν. Μέσο όρο έχω 10k το χρόνο.

edit: ξέχασα ένα Eliminator 400 που ήθελε να μου πουλήσει ένας φίλος και το είχα για καμιά εβδομάδα... Τρομακτικό. Μοτέρ από ZZR αν θυμάμαι καλά, υστερία ως τις 14.000 σαλ, στήσιμο για να πηγαίνει μόνο ευθεία και φρένα μηδέν

up
1 user has voted.
koubeast
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 ημέρες
Joined: 03/09/2009 - 21:33
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krus, μέσα στη πόλη πώς είναι το θεριό; Ο όγκος του σε προβληματίζει σε θέματα ευελιξίας πχ; Δηλαδή για προτεραιότητα σε αστικές μετακινήσεις αξίζει να παίξει κανείς σε αυτή τη κατηγορία ή να μπορεί να αρκεστεί και σε μικρότερα σε όγκο και κυβικά;

up
0 users have voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

koubeast":1rb83hon wrote:
Krus, μέσα στη πόλη πώς είναι το θεριό; Ο όγκος του σε προβληματίζει σε θέματα ευελιξίας πχ; Δηλαδή για προτεραιότητα σε αστικές μετακινήσεις αξίζει να παίξει κανείς σε αυτή τη κατηγορία ή να μπορεί να αρκεστεί και σε μικρότερα σε όγκο και κυβικά;

Νομίζω είναι θέμα συνήθειας. Στην αρχή που το πήρα, απλά άφηνα τα παπιά να με προσπερνάνε μέσα στην κίνηση. Με τον καιρό, μαθαίνεις ότι χωράει σχεδόν όπου και ένα παπί, κρατώντας πάντα στο πίσω μέρος του μυαλού σου το βάρος του ΧΜΑΧ, που πρέπει να περνάει άνετα τα 180 κιλά με καύσιμα και 2 πραγματάκια κάτω από τη σέλα...

Τώρα πια, περνάω κι από το μάτι της βελόνας που λέει ο λόγος, χωρίς να βάλω πόδι κάτω (πάντα σχετικά αργά και με προσοχή). Θέμα έχεις μόνο με τους καθρέφτες των SUV, που συνήθως πέφτουν στο ίδιο ύψος με τους δικούς σου.

Η ευελιξία σε μανούβρες είναι αρκετά καλή, σίγουρα καλύτερη από όσα Beverly έχω οδηγήσει (το τιμόνι δεν έχει καμία τάση να "διπλώσει" στο πλάγιασμα ακόμη και με χαμηλές ταχύτητες), και σίγουρα χειρότερη από SH300i που είναι στενό σαν παπί, αλλά το μηχανάκι σε αποζημιώνει για τα 7 άλογα λιγότερα που έχει από το Honda όταν ανοίξει ο δρόμος, όπου συμπεριφέρεται σαν μηχανή, ενώ το Honda εξακολουθείς να το νιώθεις σαν παπί.

Το γενικό συμπέρασμα είναι ότι μάλλον αξίζουν τα έξοδα, ο όγκος και το βάρος για να παίξει κανείς σ' αυτή την κατηγορία. Με ένα SH150, για παράδειγμα, του αδελφού μου, ούτε που σου περνάει από το μυαλό να γράψεις 100+ χιλιόμετρα απόσταση για ένα μπάνιο το Σ/Κ. Με το ΧΜΑΧ έφυγες και πας όπου γουστάρεις χωρίς δεύτερη κουβέντα. Τα κάνει όλα καλά

Για κορεάτικα, ταϊβανέζικα, κινέζικα 250-300άρια δεν έχω γνώμη, δεν έχω καβαλήσει και ούτε θέλω

ΣΟΣ (αν σκέφτεσαι αγορά ΧΜΑΧ): στις χαμηλές ταχύτητες είναι υπερβολικά σκληρό πίσω. Η σπονδυλική σου στήλη θα μετρήσει και την παραμικρή λακούβα. Αυτά με την προφόρτιση των αμορτισέρ στη 2η (από 4) σκάλες.

up
1 user has voted.
kon5
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/04/2006 - 19:10
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":3fxxhmru wrote:
Νταξ, συνήθως είμαι από 3,5 - 3,9, και παίζει ρόλο και το μικρό μου βάρος (70-), και το ότι τα περισσότερα χλμ. είναι χωρίς συνεπιβάτη.

Είσαι πολύ καλά! Στο honda pantheon 150cc injection έχω 3,3. Με 2ο αναβάτη βέβαια. Μόνος δεν το μέτρησα. Πάντως το χμαχ δείχνει πολύ ποιοτικό.

up
Only you voted.
koubeast
Offline
Last seen: Πριν από 5 μήνες 2 ημέρες
Joined: 03/09/2009 - 21:33
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Ευχαριστώ Krus, κατατοπιστικότατος

up
0 users have voted.
vaged
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/06/2013 - 21:47
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Καλησπέρα σε όλους.Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο x-max και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες.Ποια μοντέλα έχουν τροφοδοσία με καρμπυρατέρ και ποια με ψεκασμό?Με τα μοντέλα injection τι παίζει? Ευχαριστω!!

up
2 users have voted.
vaged
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/06/2013 - 21:47
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Κανείς???

up
0 users have voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

26.570+ χλμ και έγινε αλλαγή ιμάντα. Ο παλιός ήταν ακόμα σε καλή κατάσταση, άντεχε 2.000 χλμ ακόμα!
Τρίφτηκαν οι σιαγόνες του φυγοκεντρικού, γιατί έτρεμε λίγο στις χαμηλές στροφές όταν ήταν κρύο, όπως επίσης έγινε και αλλαγή λαδιών. Όλα τα υπόλοιπα υγρά και μη ήταν οκ!

Κόστος: ιμάντας (γνήσιος) 68€, λάδια (castrol GTX) 10€, μαστορικά 15€, 93€ σύνολο!
Λάστιχα από Σεπτέμβρη, σκέφτομαι να δοκιμάσω τα dunlop τα scootsmart...

vaged":32tq5xvi wrote:
Καλησπέρα σε όλους.Σκέφτομαι να αγοράσω ένα μεταχειρισμένο x-max και θα ήθελα κάποιες πληροφορίες.Ποια μοντέλα έχουν τροφοδοσία με καρμπυρατέρ και ποια με ψεκασμό?Με τα μοντέλα injection τι παίζει? Ευχαριστω!!

Ποιάς χρονιάς x max έχεις βρει;
Με τα injection τι εννοείς τι παίζει;

up
2 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":3r125y83 wrote:
ANGEL13":3r125y83 wrote:
Οταν το γεμισα ειχε κανει 325κμ και πηρε 10,60 λιτρα μπενζινας.

Αυτή την κατανάλωση είδα κι εγώ στο τελευταίο γέμισμα ακριβώς:

242 χλμ. με 7,9 λίτρα, δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.
Πάντως 300 χλμ. δεν έχω πλησιάσει ποτέ... συνήθως ανάβει λαμπάκι στα 220-230, και δε ζορίζω να μάθω πόσο βγάζει η ρεζέρβα. Βαριέμαι να σπρώχνω 190 κιλά

Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

Ευχαριστιες για το σχολιο.Χαιρομαι για την επαληθευση.

Η μπαταρια μου παλι "βηχει" και με στεναχωρει το θεμα. Ειχε αλλαχτει τον Οκτωβρη του ΄11. Τι διαολο τοσο γρηγορα την κουραζει. Δεν πιστευω να ειναι φυσιολογικο....

up
1 user has voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Το γρανάζωμα στο μηχανάκι εξακολουθεί να μακραίνει, όσο "γερνάει" ο ιμάντας (ή δεν ξέρω για ποιο άλλο λόγο). Αποτέλεσμα, νέο ιστορικό χαμηλό κατανάλωσης 3,18 λτ./100 χλμ. (257 χλμ. με 8,16 λτ.) χωρίς να σέρνομαι πουθενά και καμιά 50αριά από αυτά τα χλμ. με συνεπιβάτη. Κάθε πρωί κάνω 18 χλμ. με ταχύτητες 90-110.

Happy

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Απέχω πολύ απο τέτοιες καταναλώσεις ρε γμτ

αυτό που έχω παρατηρήσει πάντως ειναι οτι τι μηχανάκι αισθάνεται πολύ καλύτερα με 100άρες παρά μέσα στην πόλη ακομα και χωρίς καθόλου κίνηση...

up
0 users have voted.
chemic
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2002 - 13:30
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Ή το μηχανακι εχει αγοραφοβία ή εσύ

up
2 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

ANGEL13":sokr8s7f wrote:
Krusenstern":sokr8s7f wrote:
ANGEL13":sokr8s7f wrote:
Οταν το γεμισα ειχε κανει 325κμ και πηρε 10,60 λιτρα μπενζινας.

Αυτή την κατανάλωση είδα κι εγώ στο τελευταίο γέμισμα ακριβώς:

242 χλμ. με 7,9 λίτρα, δηλαδή 3,26 λτ./100 χλμ, δεν έχω κάψει ποτέ μου λιγότερο.
Πάντως 300 χλμ. δεν έχω πλησιάσει ποτέ... συνήθως ανάβει λαμπάκι στα 220-230, και δε ζορίζω να μάθω πόσο βγάζει η ρεζέρβα. Βαριέμαι να σπρώχνω 190 κιλά

Α, συνολικά χλμ. 26.000+ πλέον...

Ευχαριστιες για το σχολιο.Χαιρομαι για την επαληθευση.

Η μπαταρια μου παλι "βηχει" και με στεναχωρει το θεμα. Ειχε αλλαχτει τον Οκτωβρη του ΄11. Τι διαολο τοσο γρηγορα την κουραζει. Δεν πιστευω να ειναι φυσιολογικο....

Στο γιατρο βεβαια για την θεραπεια. Kαποια συνδεση με το immobilizer λεει ετρωγε ρευμα ανευ λογου. Η απομονωση του, χωρις την απενεργοποιηση του ελυσε? το θεμα.

Μετα απο 20ημερη αργια δεν πηρε μπρος.Φορτησει και μετα την πρωτη εκκινηση που αργησε, μεχρι να ερθει μπενζινα, πηρε με μιση μιζια. Η καλοκαρινη νησιωτικη εκδρομη ειχε χωμα και χαρηκα που δεν εχω αλλαξει ακομη λαστιχα.... Αν, δεν θα τα εβαζα σε τετοιο χωματοδρομο.......

Και ως συνηθως ολικο 66.666 κμ και μερικο, προς στιγμη,666 κμ. μπρρρρρρρρρρρρρρρρ ευτυχως αλλαξε γρηγορα.

up
0 users have voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

301 χιλιόμετρα διανύθηκαν, μισά στην εθνική και μισά σε πόλη, άναψε η λυχνία της ρεζέρβας και γέμισε με 9,54 λίτρα = 3,17lt/100km.

up
Only you voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo