Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

taurus
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 1 μήνας
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

red_monster":1tctlyqi wrote:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...

Συν το οτι στις λεωφορειολωρίδες πετάγεται κάθε καρυδιάς καρύδι. Ταρίφες που είδαν πελάτη, οχήματα από τα κάθετα στενά, καμμένοι που συνειδητοποίησαν στο παρά δύο οτι πρέπει να στρίψουν δεξιά στο στενό. ΠΡΟΣΟΧΗ!

Μποτες δε φοράω το καλοκαίρι, προσπαθώ όσο γίνεται να κινούμαι με κάπως κλειστά και δετά παπούτσια, τα οποία έτσι κι αλλιώς πάντα τα δένω κάπως σφιχτά. Μπουφάν και γάντια φορούσα πάντα το χειμώνα (και όχι μόνο, τα κρατούσα όσο γινόταν περισσότερο), αλλά μόλις αυτό το καλοκαιρι μου γεννηθηκε η ανάγκη να πάω να αγοράσω 2ο σετ, μια και κάνω καθημερινά Καλλιθέα-Ασπρόπυργο και τούμπαλιν.

εντιτ: στα ταξίδια -ακομα και το καλοκαιρι- έβαζα πάντα μπουφαν-γάντια, τα χειμερινά, απλά τα άνοιγα να παίρνω όσο γίνεται περισσότερο αέρα. Όσο δε σταμάταγα, την πάλευα. Με το που έπεφτε η ταχύτητα (πχ διόδια), έβραζα.

up
6 users have voted, including you.
coupeas
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2008 - 21:32
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Εγω φορούσα μια φανελα απο μεσα και απο πάνω δερμάτινο μηχανής.Τιποτα παραπάνω .Μποτάκια σε γενική χρηση,κοινά μποτακια δηλ αλλά ενισχυμενα στη δέση τους .
Δερματινο παντελόνι μονο για εκτός και εφοσον θα πήγαινα μακρινή απόσταση εκτος Αττικης.Οι στολές με ενοχλούσαν και με περιοριζαν σε αισθηση και κίνηση.
Δυο φορές που έφαγα σούπα ,με γλύτωσε καθαρά το κρανος και ........η τύχη...

up
4 users have voted.
DANAOS_master
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 2 μήνες
Joined: 12/09/2006 - 10:44
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

red_monster":1510tagb wrote:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...

Μόνο στα μηχανάκια ισχύει αυτό κι όχι από 17" διάσταση τροχού και πάνω.

up
5 users have voted, including you.
red_monster
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 6 ημέρες
Joined: 11/11/2008 - 17:04
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

DANAOS_master":7szqnpjv wrote:
red_monster":7szqnpjv wrote:
οι λεωφοριολωρίδες στις κεντρικές αρτηρίες έχουν άσχημα παραμορφωμένο οδόστρωμα... λίγο να χαζέψεις πατάς σαμαράκι και στουυππππ... οικοπεδάκι στο κέντρο...

Μόνο στα μηχανάκια ισχύει αυτό κι όχι από 17" διάσταση τροχού και πάνω.

ξεχασά να γράψω οτι ισχύει για όλες τις μηχανές πλην των μαστόδοντων καναπέδων με ρόδες στυλ  v-strom που περισσότερο το ονομα έχουν παρά την χάρη...

up
3 users have voted.
taurus
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 1 μήνας
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

+ βαριαντέρο-βαρκαντέρο

up
5 users have voted, including you.
odyssey
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 07/03/2004 - 23:06
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Λοιπόν να συνεισφέρω και εγώ σε αυτό το θέμα, με την εμπειρία που έχω κερδίσει οδηγώντας αλλα και μιλώντας με αναβάτες κάθε είδους, απο μετακίνηση μέχρι trackday-ers και αγωνιζόμενους.

>Η μοτοσυκλέτα στρίβει με το τιμόνι, και ουχί με το βάρος. Συγκεκριμένα η μοτο στρίβει προσ την ίδια κατεύθυνση με το γκρίπ στο οποίο ασκεί πίεση ο αναβάτης. Πιέζεις το δεξί γκριπ, πάς δεξιά. Ονομάζεται countersteering. Ισχύει απο μερικά χλμ και πάνω, κατω απο 10-15, στρίβει σαν αυτοκίνητο. http://www.youtube.com/watch?v=1_A8k58ysSw

>Δεν σφίγγουμε ποτέ το γκρίπ μας στις μπάρες. Κρατάμε το μηχανακι πάντα με απαλή λαβή. Αν σφίξουμε (που είναι σίγουρη αντίδραση επιβίωσης σε μια δύσκολη κατασταση) το σωμα μας γεφυρώνει το μπροστινό με το υπόλοιπο μηχανάκι και δημιουργεί ταλαντώσεις, κουράζοντάς μας και προσπαθώντας να αλλάξει τη φυσική τάση της μηχανής για ευθύγραμμη πορεία. Το ίδιο ισχύει και στον πλευρικό αέρα, κρατάμε ΧΑΛΑΡΑ και όλα ειναι πιο ευκολα!! Δοκιμάστε το!!!

>Αποφεύγουμε το άνοιγμα-κλείσιμο του γκαζιού και ειδικά στη στροφή. Το πίσω λάστιχο είναι πολύ φαρδύτερο και μπορεί να παράγει περισσότερη πρόσφυση απο το εμπρός, αν αφήσουμε γκάζι πλαγιασμένοι, ζητάμε απο το λεπτό μπροστινό να παράγει κι άλλη πρόσφυση και μάλλον γλιστράμε. Απο τη στιγμή που ανοίγει το γκάζι στη στροφή-έξοδο, μένει ή σταθερό, ή ανοίγει κι άλλο. Λειτουργεί!!!

>Μαθαίνουμε rev-matching για τα downshifts. Μόνο έτσι κατεβάζουμε σωστά ταχύτητες με μηδενική αποσταθεροποίηση. Μόλις το μάθουμε αυτο, μαθαίνουμε φρένο με τα 2 δάχτυλα και revmatch με το υπόλοιπο χέρι στο γκάζι.

>Κοιτάμε στα κενά που θέλουμε να πάμε, και όχι τα εμπόδια που θέλουμε να αποφύγουμε. Ασυναίσθητα πάμε πάνω τους. Προπονηθείτε να κοιτάτε τα κενά!!! Καθημερινά!

>Τέλος, κάτι όχι για οδήγηση αλλα για κίνηση στην πόλη, κρατάμε μια φουσκα ασφαλείας γύρω μας. Κανείς δεν την παραβιάζει. Με το που παραβιαστεί, κόβουμε η γκαζώνουμε για να πάρουμε πάλι το ζωτικό μας χώρο.

Αυτά απο εμένα

up
2 users have voted.
coupeas
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2008 - 21:32
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.

up
2 users have voted, including you.
taurus
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 1 μήνας
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

coupeas":1j4kjfv6 wrote:
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.

Mα ακριβώς αυτός είναι ο σωστός τρόπος να πατήσεις φρένο! Εσύ τι κάνεις, χουφτώνεις τη μανέτα με ολόκληρη την παλάμη?

up
3 users have voted, including you.
odyssey
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 07/03/2004 - 23:06
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

coupeas":3gub9vos wrote:
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.

ΟΚ αφου είναι απαράδεκτο, ποιος είναι ο σωστός τρόπος και γιατί? Το 2ο που λες δε το καταλαβαίνω. Τι σχεση εχει το ποτε και πόσο με το πως πιάνουμε τη μανέτα?

up
2 users have voted.
nikospappas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 09/10/2009 - 15:11
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .

Προσωπικα, φρεναρω με 2 δαχτυλα στο στεγνο και με 1 στο βρεγμενο, μεσα στην πολη.

up
4 users have voted.
wannabe
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/06/2005 - 17:24
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

nikospappas":2h86zuku wrote:
Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .

εμείς έχουμε ABS

up
4 users have voted.
georgebest2
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/12/2010 - 18:31
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

@odyssey

οποτε το βαρος μας δεν το ριχνουμε σε καμια κατευθυνση απλα ακολουθουμε τη φυσικη ροη της μηχανης ετσι?κ αν παει να ξεπερασει καποια γωνια η κλιση της μηχανης τοτε τοποθετουμε γονατο ?

up
3 users have voted.
nikospappas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 09/10/2009 - 15:11
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

wannabe":274cw3io wrote:
nikospappas":274cw3io wrote:
Φρεναρισμα με πανω απο 2 δαχτυλα στη μανετα, ειναι ο ασφαλεστερος τροπος για χυμα απο μπλοκαρισμα μπροστινου .

εμείς έχουμε ABS

κοτες ...

up
2 users have voted, including you.
nikospappas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 09/10/2009 - 15:11
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

georgebest2":18szrjdj wrote:
@odyssey

οποτε το βαρος μας δεν το ριχνουμε σε καμια κατευθυνση απλα ακολουθουμε τη φυσικη ροη της μηχανης ετσι?κ αν παει να ξεπερασει καποια γωνια η κλιση της μηχανης τοτε τοποθετουμε γονατο ?

Το γονατο "βγαινει" για να αισθανθεις ποσο πολυ πλαγιαζεις, αφου πρωτα εχει "βγει" και το σωμα, αχρηστο στην οδηγηση σε δημοσιο δρομο.

up
5 users have voted, including you.
red_monster
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 6 ημέρες
Joined: 11/11/2008 - 17:04
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

coupeas":2akwfoi6 wrote:
Καλά όλα αυτά αλλά το να πατας φρενο με τα δυό δαχτυλα το θεωρώ απαραδεκτο.Τωρα ο Ροσσι θα μου πεις το παταει .Ενταξει .Οταν μπορεσουμε να βαλουμε τα ιδια φρενα με αυτον και βγουμε στο Μουτζέλο για αγωνα θα το κανουμε.
Ας μαθουμε να παταμε οταν πρεπει και πόσο και μετά πετάμε και άγκυρα.

κάτι λάθος έχεις καταλάβει... όταν οδηγείς μηχανή επιβάλεται να έχεις τα χέρια σου πιασμένα στο τιμόνι... αν πατήσεις φρένο με όλα τα δάκτυλα χάνεις το πιάσιμο...

up
2 users have voted, including you.
dog80
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 08/03/2004 - 16:54
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

odyssey":l6779rma wrote:
>Η μοτοσυκλέτα στρίβει με το τιμόνι, και ουχί με το βάρος.

Το σωστότερο είναι οτι η μοτοσυκλέτα πλαγιάζει με το τιμόνι αλλά στρίβει με συνδυασμό βάρους και πλαγιάσματος. Το πλάγιασμα απο μόνο του δέν λέει τίποτα. Πχ μπορώ να πλαγιάσω τη μοτοσυκλέτα αλλά άν ταυτόχρονα βγάλω το σώμα μου απο την αντίθετη μεριά η μηχανή θα πηγαίνει ευθεία αντί να στρίψει.

Γι αυτό για να βοηθήσουμε το στρίψιμο βγάζουμε το σώμα μας πρός τη μεριά του πλαγιάσματος. Ενδεικτικά σε αγωνιστικές συνθήκες το σώμα μας πρέπει να βγεί έξω απο το μηχανάκι τόσο ωστε το κεφάλι μας να είναι στο ύψος του καθρέφτη.

up
5 users have voted.
coupeas
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2008 - 21:32
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Συγνωμη δηλ ,επειδη εγω παταω με τα 4 δακτυλα σημαινει οτι ειμαι λάθος... ....η σημαινει ότι κοκκαλώνω το φρένο..
Οσο για το δεύτερο που έγραψα τι δεν ειναι κατανοητό.Νομιζετε οτι ολοι οσοι οδηγούν μοτο ξερουν και να οδηγούν άψογα ,να πατουν δηλ στη σωστη χρονική στιγμή το φρένο πριν απο μια στροφή πχ και με την πίεση που πρέπει.Ας μαθουμε να κανουμε αυτα και μετά ας μην παταμε καθολου φρενο (χωρις κανενα δακτυλο) και να ριχνουμε άγκυρα .
Προσωπικά είχα την fj 1200A και επειδή και εγω τσιμπαγα το φρενο με τα δυο δαχτυλα καποια στιγμή ΄΄πιάνονταν'' και θεωρούσα καλύτερο να ειμαι πάντα έτοιμος με τα 4 πάνω στη μανετα με την πίεση που ηθελα ανα πάσα στιγμή.
Δεν συγκρινω τα φρενα της fj με τα φρενα ενος αναλογου σπορ turing moto '11 ή ακομα προγενέστερου μοντέλου αλλά ούτε τα φρενα ενος σουπερ bike με αγωνιστικές καταβολές με τα φρενα μιας αλλης οποιαδήποτε κατηγορίας.
Ισως να εχω μεινει πίσω σε εμπειρίες στα νεα μοντελα αλλά ειναι άποψή μου όσο άσχετη και αν ακούγεται.
Ενταξει 125 ιππους ειχα και οχι 160 ή 180.

up
5 users have voted.
red_monster
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 6 ημέρες
Joined: 11/11/2008 - 17:04
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

coupeas":1xapbyvj wrote:
Συγνωμη δηλ ,επειδη εγω παταω με τα 4 δακτυλα σημαινει οτι ειμαι λάθος... ....η σημαινει ότι κοκκαλώνω το φρένο..
Οσο για το δεύτερο που έγραψα τι δεν ειναι κατανοητό.Νομιζετε οτι ολοι οσοι οδηγούν μοτο ξερουν και να οδηγούν άψογα ,να πατουν δηλ στη σωστη χρονική στιγμή το φρένο πριν απο μια στροφή πχ και με την πίεση που πρέπει.Ας μαθουμε να κανουμε αυτα και μετά ας μην παταμε καθολου φρενο (χωρις κανενα δακτυλο) και να ριχνουμε άγκυρα .
Προσωπικά είχα την fj 1200A και επειδή και εγω τσιμπαγα το φρενο με τα δυο δαχτυλα καποια στιγμή ΄΄πιάνονταν'' και θεωρούσα καλύτερο να ειμαι πάντα έτοιμος με τα 4 πάνω στη μανετα με την πίεση που ηθελα ανα πάσα στιγμή.
Δεν συγκρινω τα φρενα της fj με τα φρενα ενος αναλογου σπορ turing moto '11 ή ακομα προγενέστερου μοντέλου αλλά ούτε τα φρενα ενος σουπερ bike με αγωνιστικές καταβολές με τα φρενα μιας αλλης οποιαδήποτε κατηγορίας.
Ισως να εχω μεινει πίσω σε εμπειρίες στα νεα μοντελα αλλά ειναι άποψή μου όσο άσχετη και αν ακούγεται.
Ενταξει 125 ιππους ειχα και οχι 160 ή 180.

αν χουφτώνεις την μανέτα με τα 4 δακτυλά ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙΣ ΣΩΣΤΑ το τιμόνι της μοτοσυκλέτας... και μπορεί εσένα που πας στο σουπερμαρκετ χαλαρά να μην σε ενοχλεί αλλά σε έντονες στροφές η σε κρίσιμη στιγμή μπορεί να σε σώσει...
π.χ. φρενάρεις υπο πίεση και σε εμβολίζει ελαφρά ελαφρύ όχημα... σκέψου τι γίνεται κρατώντας τιμόνι και χαζοκρατώντας το...

up
5 users have voted.
coupeas
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2008 - 21:32
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Οταν πιέζω ακομα και με το 50ρι παντα κρατω με ολα τα δακτυλα το τιμονι.Τωρα οπως ειπα ειναι και οπως μαθεις και τι μοτο οδηγείς.
Ενα intruder 800 που ειχα τα δυο δαχτυλα ηταν αυτοκτονία στο φρενο.Δεν σταματουσε.Για μπροστινό φρενο φυσικά.

up
5 users have voted, including you.
odyssey
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 07/03/2004 - 23:06
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Κοιτα να δείς φιλε συν-αναβάτη κουπέα, πως έχουν τα πράγματα, σύμφωνα με τη δική μου οπτική. Δεν συνηθίζω να πιστεύω οτι υπάρχουν αυτό που λέμε 'επικίνδυνα αντικείμενα'. Δηλαδή δεν υπάρχουν επικίνδυνα αυτοκίνητα, επικίνδυνες στροφές, διασταυρώσεις, πιστόλια κ.λ.π. Όλα τα προκαλεί ο άνθρωπος. Τείνω να πιστεύω όμως οτι οι μηχανές όντως είναι επικίνδυνες, και αυτό γιατί ενώ ειναι ενα απλό μεταφορικό μέσο και όχι πχ ενα όπλο, σε εκθέτει σε τεράστιο κίνδυνο ο οποίος μάλιστα χρυσώνεται, με τη διασκέδαση, το πλάγιασμα τα γκάζια κλπ.

Ως εκ τουτου για εμένα ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ 'οπως μάθει κανεις, οπως συνηθίσει' στις μηχανές. Υπάρχει το σωστό και το λάθος. Η μηχανή έχει χειριστήρια τα οποία πρέπει ο αναβάτης να τα χειρίζεται με το σωστό τρόπο, κάθε φορά, αλλιώς μπορεί να το πληρώσει πολύ ακριβά. Και μάλιστα ειναι χειριστήρια τα οποία σε αντίθεση με το αυτοκίνητο περιλαμβάνουν και την ισορροπία μέσα και άρα είναι πολύ πιο ευαίσθητα.

Υπάρχει διαθέσιμος μεγάλος όγκος πληροφοριών στο δίκτυο η και σε DVD (Twist of the wrist πχ) ακόμα και σε βιβλια, για το πώς καβαλάμε σωστά. Εγώ παραμένω σε ότι λένε αυτά για να προστατευτώ και να οδηγήσω αποτελεσματικότερα. Αν μέσα απο αυτά τα μέσα, δω οτι κάτι κάνω λάθος, σε βαιβαιώνω οτι επι τόπου το κόβω, το ξεμαθαίνω και προπόνηση πάλι απο την αρχή. Αλλωστε για μένα, ευχαρίστηση μοτο δεν είναι μονο η οδήγηση καθεαυτή αλλα και η μάθηση, η βελτίωση και η ασφάλεια. Αντλώ σχεδον την ίδια ευχαρίστιση να γράφουμε εδω στο φορουμ για μοτό δηλαδη

Όσο για το intruder σου, αν δε σταματουσε με τον ενδεδειγμένο τρόπο-πίεση στη μανέτα, τότε είμαι βέβαιος οτι κάποιο πρόβλημα θα είχε...

Και κάτι τελευταίο, όταν κάνει κάτι ο Ροσσι η ο Στόνερ, αυτός που το αντιγράφει, δεν ειναι καγκουρόμαγκας απαραιτήτως, μπορεί απλά να προσπαθεί να οδηγήσει σωστά.

up
4 users have voted.
coupeas
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/06/2008 - 21:32
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Ωπ παρεξηγησης.
Σωστα ολα αυτά.Ισως εγω δεν οδηγω σωστά .Ομως τουλαχιστον θα πρεπει να συμφωνησεις σε οτι ολες οι μοτοσυκλετες δεν σταματουν με τον ιδιο τροπο στην πίεση.Εννοω δεν εχουν τις ιδιες δυνατοτητες στο φρεναρισμα.
Το ιντρουντερ μου ειχε τετοιο βαρος που η πιεση στο μπροστινο φρενο με τα δυο δακτυλα ήταν απλά για μικροδιορθωσεις στην ταχυτητα.Ο κατασκευαστης δεν το ειχε να φρεναρει οριακα απο τα 180χιλ με δυο δακτυλα.

up
2 users have voted.
D-Jet
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/10/2005 - 11:23
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Προσοχή στη διαχωριστική λωρίδα (διπλή, διακεκομμένη και τα ρέστα) όταν βρέχει... η μπογιά "γυαλίζει" με τη βροχή και πάντοτε γλυστράει εξωφρενικά!
Στην εξοχή, το ίδιο προσέχουμε όταν πάμε με "γραμμές" ενώ παράλληλα αποφεύγουμε τις πευκοβελόνες στις άκρες του δρόμου που γλυστρούν σα λάδι ακόμα και στο στεγνό.

up
5 users have voted.
taurus
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 1 μήνας
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Ένα που θυμήθηκα μόλις: όσοι καβαλατε κάτι μεγαλύτερο από παπί,έχετε το νου σας όταν το παρκάρετε σε επικλινες σημείο να το βαζετε με τη μούρη προς τα πάνω. Επίσης όταν παρκάρετε καθετα στο πεζοδρόμιο, καλό είναι η μούρη να κοιτάει προς το δρόμο. Είναι αστείο το πόσο δύσκολο μπορεί να γίνει να ξεκολλήσει κανείς τον μπροστά τροχό από το λούκι που βρίσκεται εκεί για τα νερά. Άσε που μπορεί να γίνει κ επικίνδυνο καθώς εκεί συχνά συσσωρεύεται σκόνη κ είναι εύκολο να γλιστρήσει το πόδι πάνω στην προσπάθεια.

up
2 users have voted, including you.
DANAOS_master
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 2 μήνες
Joined: 12/09/2006 - 10:44
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

Επίσης, προσοχή σε αναστροφή σε ανηφορικό σημείο, ειδικά φορτωμένος ή/και με συνεπιβάτη.

up
5 users have voted, including you.
red_monster
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 6 ημέρες
Joined: 11/11/2008 - 17:04
Re: Tips οδήγησης μοτοσυκλέτας

προσοχή όταν ο συνεπιβάτης δεν είναι εξοικειωμένος με της μηχανές και ειδικά άν είναι αρκετά βαρύτερος από τον οδηγό... όταν φρενάρεις γ@μιέται το σύμπαν...

up
4 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo