250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":mdvzkb98 wrote:

ΣΟΥΠΕΡ αμόλυβδη

up
0 users have voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Joe Bar Team":4drqijsr wrote:
το καλοκαιράκι μάλλον θα το παω για χαρτογράφηση...
εχει περισσότερη δυναμη από οση χρειάζομαι πραγματικά και χρησιμοποιώ, το θεμα ειναι να ελαχιστοποιήσω τις βενζίνες...

ε;
Αν πηγαίνεις με πιο κλειστό γκάζι, δε θα σου βγει φθηνότερα από τη χαρτογράφηση; Λέω εγώ τώρα...

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

φιλος μου το πρότεινε αυτό (και οχι για να βγάλει χρήματα κλπ)

οπως προείπα, το πάω πολύ ήπια. τερμα γκάζι το ανοίγω σπανιότατα, μετά απο τη μέση αραιά...

όσο κομματια και να πας, η διαφορά απο το να πας ήρεμα και χωρίς ξεσπάσματα τελικά είναι της τάξεως του λεπτού. τουλάχιστον με όσους "κοντράρομαι" ( ) που πηγαίνουν με σφήνες και εκκινήσεις, η διαφορά μας στο τελος είναι 1-2 στενά μπροστά (στην καλύτερη). βεβαια εάν μιλάμε για αποστάσεις των 20 χλμ, αντε να χάσω 2 λεπτά...

ΓΕΡΑΣΑΜΕΕΕΕΕΕΕΕΕ

EDIT: η χαρτογράφηση δε θα πλερωθεί ούτε άλλα παρελκόμενα ούτε τπτ. το μονο μειονεκτημα ειναι ότι πιθανότατα να γινει πιο αργό... το πόσο ακόμα δεν το ξέρω, έπειτα εαν θελησω το ξαναγυρίζω στο αρχικό . Ίδωμεν.

up
0 users have voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

To καλύτερο που έχω πετύχει είναι 3,34 l/100km και γενικά κινούμαι στα 3,55 με πολλά σταμάτα-ξεκίνα αλλά και συνεχή πορεία με 90-120. Μια χαρά!

ANGEL13":2zzylg9g wrote:
mjr":2zzylg9g wrote:
Τελικά η ρεζέρβα της βενζίνης αντέχει...
Ακριβώς 39 χλμ έγραψε το οδόμετρο! Τα 40 είναι σίγουρα, αλλά για να μην σπρώχνουμε ας μην το πιέζουμε τόσο

Ευχαριστουμε που εκανες την δοκιμη .......τωρα ξερουμε με σιγουρια....

Καλα χιλιομετρα και ορθια.....

Παρακαλώ, καλά χιλιόμετρα σε όλους

up
0 users have voted.
taurus
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

mjr":2rjzfraj wrote:
ANGEL13":2rjzfraj wrote:
mjr":2rjzfraj wrote:
Καλα χιλιομετρα και ορθια.....

Παρακαλώ, καλά χιλιόμετρα σε όλους

ΒΤW, η ευχή "πάντα όρθιος" είναι λάθος. Αν πας πάντα όρθιος, πώς θα στρίψεις?

up
0 users have voted.
zorz
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/06/2004 - 00:46
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

mjr":v9c4kv63 wrote:
To καλύτερο που έχω πετύχει είναι 3,34 l/100km και γενικά κινούμαι στα 3,55 με πολλά σταμάτα-ξεκίνα αλλά και συνεχή πορεία με 90-120. Μια χαρά!

τετοιο νούμερο έβλεπα μοναχα οσο το έστρωνα και με περνούσαν και τα ποδήλατα

το καινούριο έχεις ή το προηγούμενο;

up
Only you voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Το προηγούμενο, την ματ έκδοση

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

και το φιλαράκι που με έψησε να το αγοράσω του '07 είχε και οι καταναλώσεις ηταν ανάλογες με τις δικές σου.

αντιθέτως τα >'10 μαλλον καίνε λίγο παραπάνω... βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

up
0 users have voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Joe Bar Team":3r2ej82a wrote:
...βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

Έτυχε να ανοίξω με ένα τέτοιο ματ προηγούμενο. Το δικό μου είναι το καινούριο. Τον άφησα λίγο πίσω αλλά, όπως γράφω και πιο πάνω, είμαι... κατηγορία φτερού. Όχι ότι ο άλλος ήταν κάνα ζώο, αλλά νομίζω ότι με "πτώματα" 250άρια σαν τα δικά μας, παίζει ρόλο και το κιλό.

Πάντως τα καινούρια 300άρια Beverly τρώνε ξύλο, κι ας έχουν στα χαρτιά λίγο περισσότερη δύναμη

(σε αυτό πρέπει να παίζει αποφασιστικό ρόλο και η ρύθμιση του CVT που κάνει η κάθε εταιρεία)

Με την πίσω ανάρτηση εξακολουθώ να μη βγάζω άκρη, 5.000 χλμ. μετά
Στην τέρμα μαλακή ρύθμιση τερματίζει με δεύτερο άτομο πάνω, στην εργοστασιακή (2ο κλικ) με ταλαιπωρεί όταν είμαι μόνος μου (αλλά είναι ΟΚ με 2ο άτομο πάνω), ενώ πιο σφιχτό δεν το δοκιμάζω για κανένα λόγο. Όλα αυτά στα λίγα χιλιόμετρα... στα πολλά είναι ποίημα το μηχανάκι, για σκούτερ.

up
2 users have voted.
taurus
Offline
Last seen: Πριν από 11 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 06/10/2004 - 15:35
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Όταν είσαι μόνος σου βάζε και κανα σακί πίσω και όλα ΟΚ.

up
0 users have voted.
Krusenstern
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/01/2003 - 23:06
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

taurus":3r4r75gn wrote:
Όταν είσαι μόνος σου βάζε και κανα σακί πίσω και όλα ΟΚ.

Μια πισωκίνητη Ασκόνα του ΄78 που είχα κάποτε μου θύμισες

up
1 user has voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Krusenstern":32wjddlf wrote:
Joe Bar Team":32wjddlf wrote:
...βέβαια δεν ξερω αν έχουν διαφορά στις επιδόσεις (πιθανόν το καινούριο να είναι λίιιιιιιγο γρηγορότερο).

Έτυχε να ανοίξω με ένα τέτοιο ματ προηγούμενο. Το δικό μου είναι το καινούριο. Τον άφησα λίγο πίσω αλλά, όπως γράφω και πιο πάνω, είμαι... κατηγορία φτερού. Όχι ότι ο άλλος ήταν κάνα ζώο, αλλά νομίζω ότι με "πτώματα" 250άρια σαν τα δικά μας, παίζει ρόλο και το κιλό.

Πάντως τα καινούρια 300άρια Beverly τρώνε ξύλο, κι ας έχουν στα χαρτιά λίγο περισσότερη δύναμη

(σε αυτό πρέπει να παίζει αποφασιστικό ρόλο και η ρύθμιση του CVT που κάνει η κάθε εταιρεία)

Με την πίσω ανάρτηση εξακολουθώ να μη βγάζω άκρη, 5.000 χλμ. μετά
Στην τέρμα μαλακή ρύθμιση τερματίζει με δεύτερο άτομο πάνω, στην εργοστασιακή (2ο κλικ) με ταλαιπωρεί όταν είμαι μόνος μου (αλλά είναι ΟΚ με 2ο άτομο πάνω), ενώ πιο σφιχτό δεν το δοκιμάζω για κανένα λόγο. Όλα αυτά στα λίγα χιλιόμετρα... στα πολλά είναι ποίημα το μηχανάκι, για σκούτερ.

Ε, όχι και πτώματα τα εργαλεία!
Πάντως δεν έχει τύχει ακόμα να βρεθώ στο δρόμο με κάποιο απ' τα καινούρια για να δω τι παίζει.

up
0 users have voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Φτάσαμε τα 10.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια, τακάκια πίσω (δεν είχε μείνει τίποτα) και μου πρότειναν να αλλάξω και το φίλτρο αέρα του ιμάντα και το φίλτρο αέρα γιατί είχαν μαζέψει πολύ βρωμιά.
Σύνολο 90 € καθ' όσον τα φίλτρα κοστίζουν 22 και 20 € αντίστοιχα...
Συνεχίζουμε...

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Με αρέσουν ως γνωστον τα στρογγυλα νουμερα .............................

Φτασαμε τα 53.000 km........

Το εργαλειο παει ονειρικα και η κατοχη του ειναι απολαυση.

Γνωστός προχθες μου ευχηθηκε και το καλοριζικο......

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Το πρωι η μιζα δεν ηταν κεφατη.... οκ λεω προχωραμε και αυριο να φορτισω λιγο την μπαταρια.Ομως καθ'οδον εσβησε το ψηφιακο οργανο το ταχυμετρο κολλημενο, κορνα γιοκ, γκαζι για λιγο και μετα .......................τελος

Περιμενα λιγακι, κτυπησε λιγακι τα πλαστικα...............μηπως αλλα τιποτε. Μετα απο λιγο αναβαν οι ενδειξεις αλλα μιζα ισα που εκενε κιχ........τιποτε αλλο.

Μαλλον παμε για μπαταρια................. ηταν κουρασμενη και την ειχα διασωληνωσει......

Τωρα θα διαβασω απο ποτε "βηχει".........

up
0 users have voted.
zorz
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/06/2004 - 00:46
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Έχασες ισχύ ακόμα και τον κινητήρα ανοιχτό;

up
0 users have voted.
wannabe
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/06/2005 - 17:24
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

μάλλον στο κύκλωμα φόρτισης παίζει το πρόβλημα, με βάση αυτά που λες.

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

wannabe":th0qd9so wrote:
μάλλον στο κύκλωμα φόρτισης παίζει το πρόβλημα, με βάση αυτά που λες.

Ο "γιατρος" εκανε την σωστη διαγνωση....Πραγματικα υπηρχε προβλημα με μια φισα (παλι) που ελειωσαν τα καλωδια και δεν φορτιζε την μπαταρια. Ειπωθηκε πως η YAMAHA βελτιωσε την καλωδιωση στο σημειο αυτο και πιστευουν να μην εχω πια αναλογο προβλημα.

Μετα τις 20ημερες διακοπες πηρε μπροστα με την δευτερη και ανετα.Δεν ειχα αφαιρεση πολους και αλλα τετοια.Η βολτα ηταν και παλι απολαυστικη με το μηχανακι..............μου ειχε λειψει.... Ευτυχως αναπληρωσα τους δυο τροχους με κατι πιο ήσυχο και με μεγαλυτερη καταναλωση....................θερμιδων....

Προχωραμε.

up
1 user has voted.
mjr
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 28/09/2008 - 00:12
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Πιάσαμε τα 13.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια. Όλα καλά κι απροβλημάτιστα

Έχω γλυτώσει πολλά λίτρα βενζίνης με έχει το εργαλείο!

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

mjr":afzdbh03 wrote:
Πιάσαμε τα 13.000 χλμ και αλλάξαμε λαδάκια. Όλα καλά κι απροβλημάτιστα

Έχω γλυτώσει πολλά λίτρα βενζίνης με έχει το εργαλείο!

Χαιρομαι που και εσυ το απολαμβανεις.Οσο για τα λιτρα που γλυτωνουμε ειναι ενα καλο νουμερο.Περισσοτερα βεβαια μπορουμε να γλυτωσουμε...............ποδηλατωντας.... αλλα ας απολαμβανουμε και την αισθηση απο το μηχανακι. Παντως και τα δυο ειδη ειναι των 2 τροχων, το ποδηλατο το παρομοιαζω με ιστιοπλικο ξηρας, αθορυβο και αισθηση ελευθεριας.

Συνεχιζουμεεεεεεεεεεεεε...

Καλο φθινοπωρο.

up
0 users have voted.
Ntzanis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/09/2011 - 15:36
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Υπαρχει θεμα παιδια με την αναρτηση στο xmax του 2009.Εχω βρει ενα στα 3500 ευρω με 3780 χιλ.Ο κορμος του σωματος σας ειναι ορθιος πανω στο scooter?

up
0 users have voted.
ANGEL13
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2002 - 09:48
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Ntzanis":3fyb3s29 wrote:
Υπαρχει θεμα παιδια με την αναρτηση στο xmax του 2009.Εχω βρει ενα στα 3500 ευρω με 3780 χιλ.Ο κορμος του σωματος σας ειναι ορθιος πανω στο scooter?

Για την αναρτηση εχουμε κανει σχολια.Δεν ειναι και "γαλλικη" .Υπαρχουν εναλλακτικες που επι πληρωμη θα ειναι καλύτερες (after market που λενε και οι γνωστες) Εγω παλι προσπαθω να σφιγγω ποπο, να μην πεφτω σε πολλες, να χαλαρωνω και να το απολαμβανω. Ειμαστε και χωρα με enduroδρομους τι να κανουμε. Οποτε αν εχεις καποια χρηματα μπορεις να την αλλαξεις. Βεβαια αποψη μου ειναι οτι δεν θα γινει και τοσο σημαντικη βελτιωση λιγω τυπου οχηματος.
Το σωμα, σε σχεση με το προηγουμενο, σαφως και ειναι στητο...ορθιο.

Αν σου αρεσει παρτο...................

up
0 users have voted.
FestoNero
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 10/11/2005 - 00:34
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

Μεταξύ μεταχειρισμένου xmax του '08 με 20.000 και mp3 250 του '07 με 24.000χλμ, τι να προτιμήσω;
Τι διαφορά θα έχουν στα έξοδα συντήρησης; Πάνω κάτω στην ίδια τιμή είναι.
Στο xmax τι να προσέξω; Έχω διαβάσει οτι τα μοντέλα μέχρι το 07 έχουν ένα μικρό θέμα με τα ηλεκτρικά.

up
0 users have voted.
Joe Bar Team
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 15/01/2006 - 22:45
Re: 250 Χ-ΜΑΧ....ικές...............ιστορίες... :-))))

μονο οταν τα οδηγησεις θα καταλάβεις τι να διαλεξεις.

ευκολα κιολας.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo