-
Μία τρύπα στο πάτωμα είναι, σταθερές από κάτω στο σασί είναι και έχουν κλίση προς τα πίσω. Δεν είναι τίποτα σπουδαίο τεχνολογικά.
-
Σε ένα ταξίδι ή σε μια μεγάλη βόλτα δεν έχει μεγάλη διαφορά αν είναι από κάτω ή αν υπάρχουν στο υποβραχιόνιο αεραγωγοί γιατί ο όγκος είναι μικρός και σε σύντομο χρονικό διάστημα θα φτιάξει θερμοκρασία αλλά όταν θες να φτιάξεις γρήγορα θερμοκρασία για τους πίσω τότε οι πίσω αεραγωγοί του υποβραχιόνιου κάνουν γρήγορα και σωστά την δουλειά!
Επίσης δεν σε φέρνει σε άβολη θέση και εξηγούμε : εγώ δεν την παλεύω με το a/c, με το ζεστό αέρα με πιάνει υπνηλία και νιώθω άβολα και με τον κρύο έχω πονοκέφαλο και στεγνώνει το στόμα μου! Οπότε με το παλιό αμάξι που δεν είχε πίσω αεραγωγούς και έπρεπε να βάζω τους δικούς μου να χτυπάνε ψιλά για να πιάνουν τα παιδιά πίσω υπέφερα, τώρα απλά κλείνω τους δικούς μου και όλοι οι άλλοι fujitsu! Επίσης έχω πολύ ζεστά πόδια, ιδρώνω και ξυπόλητος, σαν πίσω επιβάτης στον ζεστό αέρα που βγαίνει από κάτω τα πόδια μου λασπώνουν στο λεπτό...
.... Αφήστε πολλά τα ψυχολογικά! Τον καταλαβαίνω τον φίλο απόλυτα!
-
Σκέφτηκα να προτείνω στο νηματοθέτη το Ateca που νομίζω έχει πίσω αεραγωγούς,καλές διαστάσεις 4.35-4,36μ.,καλούς χώρους,καλή οδηγ.συμπεριφορά και καλές τιμές απ'όσο θυμάμαι.
Όμως δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο της Seat. Γιατί; Σταμάτησε να το φέρνει ή αναμένεται αλλαγή του μοντέλου;
-
-
Σκέφτηκα να προτείνω στο νηματοθέτη το Ateca που νομίζω έχει πίσω αεραγωγούς,καλές διαστάσεις 4.35-4,36μ.,καλούς χώρους,καλή οδηγ.συμπεριφορά και καλές τιμές απ'όσο θυμάμαι.
Όμως δεν το βλέπω στον τιμοκατάλογο της Seat. Γιατί; Σταμάτησε να το φέρνει ή αναμένεται αλλαγή του μοντέλου;
Απλά έγινε facelift και αναμένεται το facelift και στην Ελλάδα με νέες τιμές. Έρχεται άμεσα από όσο ξέρω.
-
Ενδιαφέρουσα πρόταση για το Ateca . Θα το κοιτάξω . Περιμένω όταν βρω χρόνο να κοιτάξω και αλλά χωρίς αεραγωγούς για να έχω δική μου άποψη .
-
οκ, δεν θα προτεινω βιταρα χιμπριντ αυτοματο με οροφες και τα παντα - ολα απο εξοπλισμο και τετρακινητο. δεν εχει αεραγωγους στη μεση πισω ΑΝ και εχει το καλυτερο aircondition που ειχα ποτες και ψυχει σε δευτερολεπτα ενω και βγαζει ζεστη στο χιλιομετρο σε χιονια, συμπεριλαμβανομενων και ολων των πριμιουμ. καπου τοτες, το 2016, ειχε βγει απο τους σκανδιναυους το κορυφαιο σε αποδοση κλιματισμου, ναι εχουν και τετοια τεστ. εχει το αχρηστο και aisin ασπαστο και δεν χαλαει και ποτες, δεν βοηθαει τη σχεση με τον μαστρο-βαγγο.
Ψιλο-off topic ON
Γάτε να ξέρεις, μπορεί να μην το πήρα εγώ, αλλά σήμερα κανόνισα με φιλαράκι Κροάτη μετά από μακροχρόνια έρευνα αγοράς στην οποία έβαλα το χεράκι μου, και παράγγειλε (στη Κροατία) ετομοπαράδοτο γκρι-ασημί (ήθελε άσπρο ή κόκκινο) GL+ mild hybrid Αυτόματο 4x4 γύρω στα 22500 και κάτι ψιλά, με δώρα τη ρεζέρβα και το ρολόι και κάτι ακόμη που του τό χει λέει έκπληξη ο πωλητής, τέλος του μήνα επαναπατρίζεται κι αυτός, του το κρατάνε στο υπόγειο θα πάει κατ'ευθείαν από αεροδρόμιο να το παραλάβει και να γυρίσει με αυτό σπίτι... για να δεις ότι έχουμε Διαβαλκανική πέραση οι βλαμμένοι του φόρουμ (και στη Κροατία έχουν ίδια και ελάχιστα ακριβότερη τιμή ντίζελ και βενζίνη)... κριτήριο πως έχουν μια παραπαίουσα επιχείρηση και δεύτερο σπίτι στη Ρουμανία και θα κάνουν και ταξίδια προς τα κει.
Ψιλό-off topic OFF
-
Σωστός ο Φάνης.
Intrepidus, εδώ βιντεάκια με το Facelift (το μήκος έχει αυξηθεί μόλις 2εκ., 4.38μ.):
https://www.youtube.com/watch?v=DLWvtzgzpRw (ο τύπος έχει ύψος 1.90μ.)
Και φυσικά, πίσω αεραγωγοί και usb.
-
Ο φίλος έχει απόλυτο δίκιο για τους αεραγωγούς. Υπάρχει τεράστια διαφορά στην ομοιομορφία της ψύξης στην καμπίνα. Και αυτό μπορείται να το καταλάβετε, αν καθίσετε πίσω. Γιατί κατά βάση εδώ γράφουμε οδηγοί.
Επιπλέον ο κρύος αέρας κάθεται χαμηλά. Οπότε οι αεραγωγοί κάτω από τα μπροστά καθίσματα , αργούν να φέρουν σε ισσοροπία τη θερμοκρασία και ότι και να γίνει υπάρχει μια μικρή έστω διαφορά. 1-2 βαθμοί το καλοκαίρι είναι μεγάλη διαφορά για την αίσθηση των επιβατών.
Τώρα αν αυτό είναι το πρώτο κριτήριο για την αγορά αυτοκινήτου.... Προσωπικά αν ήμουν ανάμεσα σε 2-3 αυτοκίνητα, θα επέλεγα προφανώς αυτό με τους αεραγωγούς πίσω. Αλλά μέχρι εκεί.
-
Φαίνεται πολύ ωραίο το Ateca . Θα πρέπει να το δω από κοντά όταν έρθει . Ερώτηση . Η Seat παίζει τιμολογιακα σαν Vw και Skoda με τα εχτρα η τα πακέτα είναι φορτωμένα με αρκετά εχτρα ?
Επιπλέον τι άποψη έχετε για το Kadjar ? Είδα παίζει σε χαμηλές τιμές αλλά δεν έχω μπει μέσα .
-
Είναι κρίμα να αποκλείει κάποιος αυτοκίνητα που μπορεί να του αρέσουν γιατί δεν έχουν αεραγωγούς στο πίσω μέρος της κεντρικής κονσόλας. Όχι γιατί δεν μπορεί κάποιος οικογενειάρχης να το έχει ως βασικό κριτήριο (γούστο του και καπέλο του, τελικά), αλλά γιατί η θέρμανση/ψύξη που επιθυμεί επιτυγχάνεται χωρίς πρόβλημα και με τους αεραγωγούς που έχουν όλα τα σύγχρονα αυτοκίνητα κάτω από τα μπροστινά καθίσματα, καθώς και με την κατεύθυνση των αεραγωγών του ταμπλό κατά τέτοιο τρόπο ώστε να 'φυσάνε' ανάμεσα στα μπροστινά καθίσματα.
Για να μην παρεξηγηθώ, προφανώς και είναι ωραίο να υπάρχουν πίσω αεραγωγοί και σίγουρα προσφέρουν ένα επιπλέον επίπεδο άνεσης, αλλά δεν υπάρχει λόγος να φοβάται κάποιος ότι δεν επαρκεί ο κλιματισμός χωρίς τους πίσω αεραγωγούς. Έχω κάνει άπειρα ταξίδια με επιβάτες στο πίσω κάθισμα σε αυτοκίνητα χωρίς πίσω αεραγωγούς και ποτέ δεν είχα κανένα παράπονο. Ειδικά για το καλοκαίρι συνιστώ βέβαια την τοποθέτηση αντηλιακών μεμβρανών, οι οποίες είναι βέβαιο ότι προσφέρουν τη μέγιστη θερμική άνεση (περισσότερο και από τους πίσω αεραγωγούς).
-
Το κόλπο με την γρήγορη ψύξη είναι αέρας στην ανανέωση, και αεραγωγοί ψηλά για να πηγαίνει ο κρύος αέρας πάνω και να πιέζει τον ζεστό προς τα κάτω.
Για θέρμανση είναι το αντίθετο. Αεραγωγοί χαμηλά. Μόλις φτάσει η καμπίνα στην επιθυμητή θερμοκρασία δεν υπάρχει πρόβλημα. Διατηρείται εύκολα. Τα περισσότερα μάλιστα σύγχρονα συστήματα, αυτό το πετυχαίνουν μόνα τους στο Auto. Βγάζουν δηλαδή είτε αέρα από το ταμπλό (στο τζάμι) προς τα πάνω, ή χαμηλά στα πόδια.
Το μόνο ουσιαστικό που κερδίζεις με τους πίσω αεραγωγούς είναι να σε χτυπούν στο πρόσωπο κατευθείαν αν αυτό θέλεις. Και πάλι όμως με αυτούς στην κεντρική κονσόλα αυτό δεν γίνεται εύκολα αφού συνήθως χτυπούν στα γόνατα (είναι και ιδιαίτερα άβολο). Το καλύτερο είναι στα μεγάλα SUV που τους πίσω αεραγωγούς τουςέχουν είτε στην κολώνα Β είτε στην οροφή.
-
Το κόλπο με την γρήγορη ψύξη είναι αέρας στην ανανέωση, και αεραγωγοί ψηλά για να πηγαίνει ο κρύος αέρας πάνω και να πιέζει τον ζεστό προς τα κάτω.
Μάλλον εννοείς ανακύκλωση, που είναι το σωστό για γρήγορη ψύξη. Στα υπόλοιπα συμφωνώ αν και το χειμώνα για ζέστη δεν χρειάζονται οι αεραγωγοί να κοιτάνε κάτω, απλά επιλέγεις να βγαίνει ο ζεστός αέρας στα πόδια και μετά ανεβαίνει επάνω.
-
Ναι ανακύκλωση συγγνώμη. Αυτό εννοούσα. Ευχαριστώ!
-
Δημήτρη, στο κόλπο για τη γρήγορη ψύξη ξέχασες να προσθέσεις ότι ξεκινάμε με όλα τα παράθυρα ανοιχτά και την ψύξη στο μέγιστο (με εξωτερικό αέρα και όχι ανακύκλωση), ώστε να διώξουμε τον πολύ ζεστό αέρα που υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο, όταν είναι παρκαρισμένο στον ήλιο. Μόλις το πετύχουμε αυτό, τότε κλείνουμε τα παράθυρα και γυρνάμε στην ανακύκλωση.
-
Δημήτρη, στο κόλπο για τη γρήγορη ψύξη ξέχασες να προσθέσεις ότι ξεκινάμε με όλα τα παράθυρα ανοιχτά και την ψύξη στο μέγιστο (με εξωτερικό αέρα και όχι ανακύκλωση), ώστε να διώξουμε τον πολύ ζεστό αέρα που υπάρχει μέσα στο αυτοκίνητο, όταν είναι παρκαρισμένο στον ήλιο. Μόλις το πετύχουμε αυτό, τότε κλείνουμε τα παράθυρα και γυρνάμε στην ανακύκλωση.
χαρη δεν εχω πλεον το βιτ το τουρμπατο αλλα μου εχουν μεινει 3 μαζουτια. θα σε βαλω μεσα κατακαλοκαιρο με το αμαξι στον ηλιο ωρες και θα σου πεσουν τα δοντια απο το κρυο σε 5 μαξ λεπτα χωρις απολυτως κανενα τρικ. με κρυο αερα σε ελαχιστα ηδη δευτερολεπτα να γεμιζει τη καμπινα. για καποιο μυστηριο λογο τα σουζια εχουν ασυληπτα δυνατο ερκοντισιονι. ειδικα αμα συγκρινω με χοντα και πουγκ. και τη λαντσια την 1.8 την φοβερη και τρομερη που ειχα. το κολπακι σου ειναι προφανες αλλα σε μερικα ειναι τοσο δυνατος ο κομπρεσορας που το κανει περτο. φαν χανς.
-
Το κολπάκι αυτό για να έρθει το αυτοκίνητο στην επιθυμητή θερμοκρασία πιο σύντομα ΠΟΤΕ δεν είναι περιττό. Σε άλλα αυτοκίνητα θα κάνει τα 5 λεπτα 3 και σε άλλα τα 8 λεπτά 5.
-
Και στο μικρο αδελφάκι του οντως παγώνεις. Πότε δεν το βάζω στο τέρμα κρύο γύρω στο 21 ειδάλλως πραγματικά γίνεσαι παγκάκι. Και έχει και οικολογικό φρεον... Japan ρε!
-
Στο QQ πάντως που πήραμε εμείς το 2015, δεν έχει αεραγωγούς πίσω. Και εννοώ ΟΥΤΕ κάτω από τα καθίσματα...
-
Έχει κανείς άποψη από C4 και Xceed . Διαφορές τους . Δυνάμεις / Μειονεκτήματα . Σίγουρα προσωπικές απόψεις αλλά να έχει δει / δοκιμάσει και τα δύο .
SUV στις 30.000 με αεραγωγούς Πίσω