-
Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος μελος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Ψάχνω αυτοκίνητο που η βασική του χρήση θα είναι ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους, σε ορεινούς δρόμους καθώς και στο χώμα, όχι ακραίες καταστάσεις αλλά σίγουρα χρειάζομαι απόσταση απο το έδαφος. Οι χώροι του δεν με απασχολούν ιδιαίτερα.. Το ποσό που διαθέτω είναι ~20.000.
Αρχικά κοιτούσα για το 4x4 Ιgnis αλλά μάλλον αξίζει να θυσιάσω την τετρακίνηση για κάποιο πιο άνετο αυτοκίνητο στις μεγάλες αποστάσεις. Εναλλακτικές υπάρχουν αρκετές σε αυτό το εύρος τιμής αλλά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι ποιο μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα σε offroad καταστάσεις. Θα ήθελα να αποφύγω τα γερμανικά (δεν ξερω καν αν φτάνει το budget μου) καθώς και το Dacia Duster που ενώ καλύπτει πολλά κουτάκια δεν μου αρέσει.
-
Καλησπέρα σε όλους, είμαι νέος μελος στο forum και θα ήθελα την βοήθεια σας.
Ψάχνω αυτοκίνητο που η βασική του χρήση θα είναι ταξίδια σε αυτοκινητόδρομους, σε ορεινούς δρόμους καθώς και στο χώμα, όχι ακραίες καταστάσεις αλλά σίγουρα χρειάζομαι απόσταση απο το έδαφος. Οι χώροι του δεν με απασχολούν ιδιαίτερα.. Το ποσό που διαθέτω είναι ~20.000.
Αρχικά κοιτούσα για το 4x4 Ιgnis αλλά μάλλον αξίζει να θυσιάσω την τετρακίνηση για κάποιο πιο άνετο αυτοκίνητο στις μεγάλες αποστάσεις. Εναλλακτικές υπάρχουν αρκετές σε αυτό το εύρος τιμής αλλά αυτό που θα ήθελα να μάθω είναι ποιο μπορεί να ανταποκριθεί καλύτερα σε offroad καταστάσεις. Θα ήθελα να αποφύγω τα γερμανικά (δεν ξερω καν αν φτάνει το budget μου) καθώς και το Dacia Duster που ενώ καλύπτει πολλά κουτάκια δεν μου αρέσει.
-
Vitara mhybrid 2wd από 17.500
ή 4wd από 22.000.
-
Vitara mhybrid 2wd από 17.500ή 4wd από 22.000.
-
Σίγουρα το Vitara 4wd είναι η καλύτερη επιλογή και μου αρέσει και σαν αμάξι αλλά ξεφεύγει λίγο προς τα πάνω.
Για κάτι πιο φτηνό αξίζει να κοιτάξω τα C3 Aircross, 2008, Tipo Cross ή κάτι άλλο?
-
Duster ή Vitara.
Δεν υπάρχει κάτι άλλο.
-
Renegate;
-
Από την στιγμή που ενδιαφέρει το χώμα, η τετρακίνηση (και τα on-off λάστιχα) είναι εκ των ων ουκ άνευ. Δεν είναι καθόλου σπάνιο να πέσεις σε λασπόνερα ή άμμο εκεί που δεν το περιμένεις και να κολλήσεις με το δικίνητο. Οπότε, χωρίς να προσπαθώ να κάνω κουμάντο στα οικονομικά σου, προσπάθησε για τετρακίνητο Vitara, από την στιγμή που δεν σου αρέσει το (εξαιρετικό) Duster.
-
Από την στιγμή που ενδιαφέρει το χώμα, η τετρακίνηση (και τα on-off λάστιχα) είναι εκ των ων ουκ άνευ. Δεν είναι καθόλου σπάνιο να πέσεις σε λασπόνερα ή άμμο εκεί που δεν το περιμένεις και να κολλήσεις με το δικίνητο. Οπότε, χωρίς να προσπαθώ να κάνω κουμάντο στα οικονομικά σου, προσπάθησε για τετρακίνητο Vitara, από την στιγμή που δεν σου αρέσει το (εξαιρετικό) Duster.
Συμφωνώ με αυτά και το ιδανικό είναι αυτό. Επειδή δεν βιάζομαι για αγορά εξαιτίας των συνθηκών οι 3-4-5 μήνες που μπορώ να περιμένω ίσως αλλάξουν τα οικονομικά δεδομένα.
Σε περιπτωση που όμως δεν μπορέσω να πάω στο Βιτάρα θα αναγκαστώ να πάω σε καποιο 2κίνητο, οπότε με ενδιαφέρουν οι γνώμες σας γι αυτά. Υπερέχει κάποιο ή αφού μιλάμε για μισή δουλειά είμαι χαμένος με ότι και να διαλέξω?
(Στην τελική άμα δεν γίνει η υπέρβαση στο budget θα γίνουν εκπτώσεις στις χωμάτινες διαδρομές..)
-
Δες και το C3 Aircross έκδοση shine που έχει το Grip Control. Εντάξει δεν είναι ο ορισμός του off road οχήματος, αλλά ας πούμε ότι για βατούς χωματόδρομους, χιόνι, νορμάλ λασπουριό μπορεί να τα βγάλει πέρα. Φυσικά πάντα με προσοχή, δεν είναι και αυτοκίνητο μπετόν-αρμέ. Βασικά κανένα σύγχρονο αυτοκίνητο δεν είναι μπετόν-αρμέ.
Το Aircross Shine 110 θα πρέπει να βγαίνει κάτω από 20 χιλιάρικα.
-
Προσωπικά θα καθυστερούσα λίγο την αγορά, μεχρι να συγκεντρώσω το επιπλέον ποσο, παρά να πάρω κάτι που δεν με καλύπτει. Είναι κρίμα να δώσεις τόσα λεφτά και να νιώθεις ότι δεν πήρες αυτό που πραγματικά θέλεις/χρειάζεσαι.
Αν μιλήσουμε για δικίνητο, σίγουρα υπάρχουν κι εκεί διαφορές (στην εντός δρόμου συμπεριφορά τους όμως, όχι στο off roading). Μάλιστα εκεί το πρόβλημα γίνεται ακόμα δυσκολότερο γιατί οι επιλογές είναι περισσότερες.
-
το duster είναι για σένα. Προσπάθησε να το δεις με άλλο μάτι, να σου αρεσει
-
τα παραπανω 2 χιλιαρικα για το τετρα βιτ θα ανακαλυψεις ποσο λιγα ειναι οταν μεινεις με καποιο δικουνητο σε λιγη, ελαχιστη λασπιτσα. και δεν σκορπιζει σε κακουχιες. ενω και στην ασφαλτος τα παιζει ολα τα μπι-σουβια και κερδαει. μη σου πω και τα σι.
τα νταστερ, οκ, το βλεπεις και αναρωτιεσαι τι εφταιξες, που αμαρτησες και ποιον αδικησες
-
TS και εγώ το Vitara θα σου πρότεινα.
Γάτε εγώ πάντως κάθε φορά που βλέπω το duster αναρωτιέμαι γιατί δε κάνανε και το vitara τόσο άγριο και όμορφο.. άλλα γούστα
-
Οι επιλογές σου είναι συγκεκριμένες . Ανεβαίνεις και πάς στο Βιτάρα 4κίνητο . Δεν ανεβαίνεις και πας στο Ντάστερ 4κίνητο .
Ξεχνάς την 4κίνηση και πας στην πλούσια έκδοση Shine του C3 Aircross , ίσως και σε αυτόματο , που έχει το γκρίπ και όντως κάνει διαφορά σε σχέση με τα δικίνητα .
Λεπτομέρεια , σε 3-4 μήνες έρχεται το facelift Aircross που έχει διαφορετική πιο άγρια μάσκα , λέντ φώτα και 9άρα αντί για 7άρα οθόνη. Προφανώς λοιπόν θα παίξουν εκπτώσεις για το υπάρχον που σημαίνει ότι μπορείς να πάρεις στα 20000 το πλούσιο αυτόματο βενζίνη ή στα 21000 το αυτόματο πετρέλαιο .
Εναλλακτικά υπάρχει ήδη το αντίστοιχο Crossland που έκανε facelift , αλλά εκεί το γκρίπ είναι έξτρα .
Το Tipo cross είναι άλλο πράγμα και το 2008 δεν είναι φτηνό .
Γενικά τα δοκιμάζεις όλα .
-
Αυτοκίνητο που δεν σου αρέσει, μην ασχολείσαι μαζί του.
-
Ότι είπε ο Cruiser.
Διάβασε και αυτό, όπου βγαίνει πρώτο.
-
Αρχικά σας ευχαριστώ ολους για τις απαντήσεις.
Έχω προσπαθήσει να κάνω το Duster να μου αρέσει αλλα δεν πέτυχε. Καλώς η κακώς παιζει και η εμφάνιση τον ρόλο της..
Κρατάω την επιμονή στο Βιτάρα που μόνο εγώ ξέρω πόσο το θέλω αλλά θα παω να δω και το C3 απο κοντά να έχω μια γνώμη. Για το 2008 έχω πάρει μια προσφορά για την Active+ έκδοση. Εντυπωσιακό αυτοκίνητο αλλά πληρώνεις και πράγματα που δεν μεν ενδιαφέρουν τόσο.
Για το Tipo μαλλον δεν αξίζει να ασχοληθώ. -
Και εγω το duster το βρίσκω ομορφότερο και πιο original. Το ειδα ξανα τις προάλλες σε prestige έκδοση και πήγα και βολτουλα. Πραγματικά από απτη ποιοτητα εσωτερικού δεν έχει να ζηλέψει τίποτα από τα άλλα που διαφημίζονται με πολλά χιλιάρικα παραπάνω. Και τα καθισματα σφιχτά και στηρίζουν αρκετά καλά το σωμα και καλή ποιότητα πλαστικών και εντάξει μέτρια ηχομονωση αλλά όχι κακή.
Απο αισθηση χωρών πολύ καλό και το ύψος από το έδαφος μου φάνηκε αρκετά μεγάλο.
-
Αν μέχρι σήμερα έκανες στις φυσιολατρικές εξορμήσεις σου , στους χωματόδρομους , με το 'χαμηλό' επιβατικό σου , τότε αγόρασε οποιαδήποτε δικίνητο ψηλωμένο.
Αν όμως υπήρξαν στιγμές που ήθελες να συνεχίσεις αλλά φοβήθηκες μήπως κολλήσεις ή δεν ανεβεί εκείνη την σκονισμένη ανηφόρα επειδή θα σπινιάρει ασταμάτητα, αν θέλησες να μπείς σε εκείνο το βρεγμένο δασικό αλλά σου φάνηκε αδύνατο και συνέχισες τον επαρχιακό και άλλα πολλά αν, τότε 'δυστηχώς' οι λύσεις είναι ντάστερ και βιτάρα. Η τετρακίνηση είναι κάτι που όταν καταλάβεις ότι την ήθελες για να τη χρησιμοποιείς ( όχι για το αν ποτέ χιονίσει ή αν βρεθείς μια φορά στα 5 χρόνια στα δύσκολα) ,αλλά δεν την αγόρασες τότε θα συνηδειτοποιήσεις ότι έκανες λάθος αγορά οχήματος και δε θα υπάρχει επιστροφή.
Αγορά καινούριου SUV/Crossover