-
Καλησπέρα σας.
Αγόρασα πρόσφατα ένα Seicento 1.1 κι εξαρχής είχε αναμμένο check engine. Το πήρα σε καλή τιμή οπότε δεν το έψαξα πριν την αγορά εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε χωρίς σημαντικά προβλήματα.
Στο διαταύτα τώρα... η βλάβη που διάβασα με το Torque pro μέσω της ODB, είναι η P0351. Τα αγγλικά μου δεν είναι καλά αλλά κάτι για ρεύματα κατάλαβα... ανάφλεξη(;) στον πρώτο κύλινδρο.. πολλαπλασιαστής ίσως; Θα εκτιμούσα τη βοήθεια σας πάνω στις πιθανές αιτίες.
Τα συμπτώματα που παρουσιάζει είναι κραδασμοί του κινητήρα κατά το άναμμα, σαν να λειτουργεί με τρεις κιλυνδρους και δυσκολία στο στροφάρισμα. Θέλει λίγες γκαζιές για να στρώσει, και μετά λειρουργεί κανονικότατα! Εϊναι όμως κρίμα να το μαρσάρω κρύο στο καταχείμωνο. Ενώ έχει στρώσει, εάν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά, είτε είναι ζεστό, είτε είναι κρύο, κάνει πάλι τα ίδια... Να αναφέρω πως εαν ξεκινήσω χωρίς να φτιάξει, αρνείται να στροφάρει κι ενω πατώ βαθιά το γκάζι στο πάτωμα, κάποια στιγμή μετά από 100-200 μέτρα, στρώνει απότομα το δουλεμα του και μου ρίχνει μια 'κλωτσιά' σαν να χει 40 κιλά ροπή!
Καμιά ιδέα; Μπορεί να είναι πολλαπλασιαστής; Έχει δύο απ ότι είδα, ο πρώτος δίνει στους κυλινδρους 1-4, και ο άλλος στους 2-3. Σύμφωνα με τον κωδικο βλάβης, το θέμα μου είναι στον 1ο. Θα μπορούσα να τους κανω τραμπα μεταξυ τους για να δω εαν θα μεταφερθει η βλάβη στον 2 κυλινδρο; Εαν γίνει αυτό τότε το πρόβλημα εντοπίστηκε και λύνεται με 20 ευρώ. Οι πολλαπλασιαστές όμως ήξερα ότι είτε λειτουργουν είτε όχι, μπορει να έχει κάτι και να φτιάχνει μετά από λίγο; Αλλιώς τι; Μπουζοκαλώδια; Εγκέφαλος;
Οποιαδήποτε ιδέα δεκτή..
-
Καλησπέρα σας.
Αγόρασα πρόσφατα ένα Seicento 1.1 κι εξαρχής είχε αναμμένο check engine. Το πήρα σε καλή τιμή οπότε δεν το έψαξα πριν την αγορά εφόσον το αυτοκίνητο λειτουργούσε χωρίς σημαντικά προβλήματα.
Στο διαταύτα τώρα... η βλάβη που διάβασα με το Torque pro μέσω της ODB, είναι η P0351. Τα αγγλικά μου δεν είναι καλά αλλά κάτι για ρεύματα κατάλαβα... ανάφλεξη(;) στον πρώτο κύλινδρο.. πολλαπλασιαστής ίσως; Θα εκτιμούσα τη βοήθεια σας πάνω στις πιθανές αιτίες.
Τα συμπτώματα που παρουσιάζει είναι κραδασμοί του κινητήρα κατά το άναμμα, σαν να λειτουργεί με τρεις κιλυνδρους και δυσκολία στο στροφάρισμα. Θέλει λίγες γκαζιές για να στρώσει, και μετά λειρουργεί κανονικότατα! Εϊναι όμως κρίμα να το μαρσάρω κρύο στο καταχείμωνο. Ενώ έχει στρώσει, εάν σβήσω τη μηχανή και ξαναβάλω μπροστά, είτε είναι ζεστό, είτε είναι κρύο, κάνει πάλι τα ίδια... Να αναφέρω πως εαν ξεκινήσω χωρίς να φτιάξει, αρνείται να στροφάρει κι ενω πατώ βαθιά το γκάζι στο πάτωμα, κάποια στιγμή μετά από 100-200 μέτρα, στρώνει απότομα το δουλεμα του και μου ρίχνει μια 'κλωτσιά' σαν να χει 40 κιλά ροπή!
Καμιά ιδέα; Μπορεί να είναι πολλαπλασιαστής; Έχει δύο απ ότι είδα, ο πρώτος δίνει στους κυλινδρους 1-4, και ο άλλος στους 2-3. Σύμφωνα με τον κωδικο βλάβης, το θέμα μου είναι στον 1ο. Θα μπορούσα να τους κανω τραμπα μεταξυ τους για να δω εαν θα μεταφερθει η βλάβη στον 2 κυλινδρο; Εαν γίνει αυτό τότε το πρόβλημα εντοπίστηκε και λύνεται με 20 ευρώ. Οι πολλαπλασιαστές όμως ήξερα ότι είτε λειτουργουν είτε όχι, μπορει να έχει κάτι και να φτιάχνει μετά από λίγο; Αλλιώς τι; Μπουζοκαλώδια; Εγκέφαλος;
Οποιαδήποτε ιδέα δεκτή..
-
Τα μπουζοκαλωδια και βλέπουμε.
-
Να υποθέσω από τα λεγομενα αγοράς ότι το αμάξι έχει να πατήσει συνεργείο πολύ καιρό. Ξεκινάμε πρώτα από τα μπουζί , μπουζοκαλωδια , πολλαπλασιαστές....βαλβίδες, έλεγχο διαρροών στο χώρο καύσης για νερά κτλ.....προτινω να πάει σε ένα συνεργείο το αμάξι.
-
Δεν είναι ασυντήρητο το αμάξι, τα μπουζί αλλαχθηκαν στη περασμένη αλλαγή λαδιών, έχουν δλδ 6-7 χιλιάδες χλμ.
Παρόλα αυτα αγόρασα καινούργια μήπως υπάρχει αστοχία ή κάποιο βραχυκυκλωμενο ή οτιδήποτε. Όπως επίσης και νέα μπουζοκαλωδια. Το Σάββατο θα τα περάσω και θα επανέλθω στο τοπικ.
Τον πολλαπλασιαστη δεν τον αγόρασα παροτι ήτανε φτηνός έχοντας στο νου μου πως εάν χαλάσει τέλος.. Δεν είναι δυνατόν μια να δουλευει κ μια οχι, όπως συμβαίνει στο προβλημα μου. Το σκεφτομαι σωστά ή υπάρχουν άραγε εξαιρέσεις;
Ευχαριστώ πολυ για τις απαντήσεις σας.
-
Και εγώ δε νομίζω να φτιάχνει αν είναι πολλαπλασιαστης.
-
Εν τέλει χθες πρωί πριν πιαστώ με το αμάξι, κατέβηκα αγόρασα κι έναν πολλαπλασιαστη. Και χρειάστηκε!
Άλλαζα ένα ένα τα πράγματα και όχι όλα μαζί για να καταλάβω και τι έφταιγε.
Ξεκίνησα με το μπουζι του 1ου κυλίνδρου, καμιά αλλαγή.. Μετά έβαλα και τα υπόλοιπα. Καμιά αλλαγή..
Μετά άλλαξα το μπουζοκαλωδιο του 1ου.. Τίποτα! Αλλάζω και τα υπόλοιπα τρία, τίποτα και πάλι...
Μετά άλλαξα θέση τα μπουζοκαλωδια στον προβληματικο πολλαπλασιαστη, για να δω εάν τα μου δείξει βλάβη στον 4ο κυλινδρο αντί του 1ου. Κάτι που δεν έγινε, και με μπέρδεψε....
Για να μην τα πολυλογω, άλλαξα τον πολλαπλασιαστη του 1ου-4ου και ως δια μαγείας όλα έφτιαξαν!
Ευχαριστώ πολυ όσους ασχολήθηκαν.
Πρόβλημα σε Fiat Seicento