CITROEN C4 III mod 2021

criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 52 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Το αυτοκίνητο έχει σαν

Το αυτοκίνητο έχει σαν επιλογή τους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και το μικρότερο χώρο αποσκευών .

Προφανώς αυτό για να διαφοροποιηθεί από τα αιρκρος , που ειδικά στο 5 , έχουμε λίγους χώρους σε σχέση με τον χώρο αποσκευών .

Ολα μπαίνουν στην λογική της οικογένειας , αφού στο εξωτερικό οι κοινωνικές σχέσεις είναι πιο περιορισμένες και δύσκολα θα έχουμε 4 ενήλικες στα αμάξια .

Αντίθετα το 2 ενήλικες και 2 παιδιά , στα 3άρια είναι κυρίως για παιδιά σε καθισματάκια που το ύψος βοηθάει τον γονέα στο να τοποθετήσει το μικρό παιδί στο καθισματάκι , ενώ στο 4 μπορούν πίσω να κάτσουν άνετα παιδιά σχολικής ηλικίας , που βέβαια αυτά δεν θα δυσκολευτούν καθόλου από τον κουπέ χαρακτήρα , που μπορεί να αρέσει περισσότερο και στους γονείς τους , ενώ δεν χρειάζονται και τόσα πολλά στα ταξίδια , όσο τα μωρά με καροτσάκια κλπ.

up
0 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
criuser wrote:

criuser wrote:

Το αυτοκίνητο έχει σαν επιλογή τους μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους και το μικρότερο χώρο αποσκευών .

Προφανώς αυτό για να διαφοροποιηθεί από τα αιρκρος , που ειδικά στο 5 , έχουμε λίγους χώρους σε σχέση με τον χώρο αποσκευών .

Ολα μπαίνουν στην λογική της οικογένειας , αφού στο εξωτερικό οι κοινωνικές σχέσεις είναι πιο περιορισμένες και δύσκολα θα έχουμε 4 ενήλικες στα αμάξια .

Αντίθετα το 2 ενήλικες και 2 παιδιά , στα 3άρια είναι κυρίως για παιδιά σε καθισματάκια που το ύψος βοηθάει τον γονέα στο να τοποθετήσει το μικρό παιδί στο καθισματάκι , ενώ στο 4 μπορούν πίσω να κάτσουν άνετα παιδιά σχολικής ηλικίας , που βέβαια αυτά δεν θα δυσκολευτούν καθόλου από τον κουπέ χαρακτήρα , που μπορεί να αρέσει περισσότερο και στους γονείς τους , ενώ δεν χρειάζονται και τόσα πολλά στα ταξίδια , όσο τα μωρά με καροτσάκια κλπ.

Τα μοιράζει καλά η PSA, μην ξεχνάμε ότι έρχεται σύντομα και το 308 που θα είναι κάτι εντελώς νέο και διαφορετικό μάλλον σε ποιο κλασσικές φόρμες (σαν 508;)

Επίσης μαζί με το C4 θα κυκλοφορήσει και το Mokka που έχει πάρει θετικά σχόλια με coupe-δοειδη περισσότερο ξεκάθαρα crossover χαρακτηριστικά.

up
0 users have voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Τι νέο θα έχει το νέο 308;

Τι νέο θα έχει το νέο 308; Ίδιο πάτωμα, ίδιοι κινητήρες, ίδιο μεταξόνιο (έλεος ντροπή...), ίδια κιβώτια.

Θα κάνουν upgrade στα γραφικά και θα δώσουν 3" στο Infoteinment. Θα έχει από Active και πάνω digital cockpit. Θα κάνουν την μούρη πιο μακρυά για να γίνει πιο επιθετική και να βάλουν χαβλιοδοντες (αντί να δώσουν 3/4cm στους χώρους για τους πίσω). Και αν θέλεις λέει μεγαλύτερους χώρος θα βγαίνει και σε SW το οποίο κλασσικά Ελλάδα θα εισάγεται μόνο Active.

Θα προσθέσουν μια plug-in και καθάρισαν. Ούτε λόγος για sla, ούτε λόγος για νέα M/T, ούτε λόγος για μεγαλύτερο ή καλύτερα κατανεμημένο μεταξόνιο. Θα αλλάξει σχήμα στις λαμαρίνες, σχήμα στα φώτα και θα προσθέσει 2/3 χρώματα για να γίνει φαντεζί η μπροσούρα και η τηλεοπτική διαφήμιση.  Συγκλονιστικές αλλαγές, ανατριχιασα δεν μπορώ να περιμένω... #not

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Μωρέ όλα ίδια είναι με αλλα

Μωρέ όλα ίδια είναι με αλλα γραφικα

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
In PSA we trust! Κάτσε να

In PSA we trust! Κάτσε να βγουν τα μοντέλα και τα λέμε μετά.

Ήδη το Mokka το βλέπω με περισσότερες πωλήσεις από το C4.

"Συγγενή" μοντέλα υπάρχουν από την αρχή της αυτοκίνησης, ακόμη και Studebaker με Packard να πάρεις..δεν υπάρχει 40 μοντέλα - 40 πλατφόρμες - 40 κινητήρες - 40 κιβώτια, ποτέ δεν υπήρξε αυτό.

up
1 user has voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Τι να trust όταν αγνοούν το

Τι να trust όταν αγνοούν το σοβαρότερο πρόβλημα που χαντακωσε το υπάρχον 308; Μα να αφήσουν ίδιους τους εσωτερικούς χώρους από επιλογή και να δώσουν έξτρα πόντους στο καπό; Ε όχι ρε φίλε ντροπή...

Δεν πειράζει υπάρχει και Ford υπάρχουν και οι κορεάτες, συμβόλαιο με κανέναν και θα το λέω μέχρι να γίνω γραφικός!

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Sabas_Thess wrote:

Sabas_Thess wrote:

Τι να trust όταν αγνοούν το σοβαρότερο πρόβλημα που χαντακωσε το υπάρχον 308; Μα να αφήσουν ίδιους τους εσωτερικούς χώρους από επιλογή και να δώσουν έξτρα πόντους στο καπό; Ε όχι ρε φίλε ντροπή...

Δεν πειράζει υπάρχει και Ford υπάρχουν και οι κορεάτες, συμβόλαιο με κανέναν και θα το λέω μέχρι να γίνω γραφικός!

Εννοείται, και εγώ Ford/Korea/PSA παίζω μπάλα. Μπορεί κ καμία έκπληξη από Suzuki/Dacia.

Επίσης ο όμιλος έχει και Μοκκα, θα έχει και Astra, θα έχει και καινούργιο C3 Aircross σε κάνα 2 χρόνια, και Crossland/Grandland..εχει να δώσει..

Έχεις ακόμη καιρό, θα τα δούμε όλα! 

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Έτσι και εγώ αρχισα να καλό

Έτσι και εγώ αρχισα να καλό βλέπω τα dacia ιδιαίτερα τώρα με τη νέα πλατοφορμα που θα παρουσιαστει στο νέο sandero και logan

up
0 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Μοκκα/C4 πλατφόρμα 2008 και

Μοκκα/C4 πλατφόρμα 2008 και Astra/308 από την αμέσως επόμενη, οπότε θα δούμε διαφορές.

Αν κάποιος θέλει τώρα μπερλινα με τη νεας σχεδιαστική ταυτότητα της Peugeot παίρνει το 508 με 26.000 που είχε φθάσει.

up
1 user has voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Το οποίο 508 btw στους πίσω

Το οποίο 508 btw στους πίσω χώρους έχει το "θέμα" του 3008. Ήτοι νορμάλ χώροι για το μέγεθος του με αποσκευών σπηλιά! Και "χαμηλοτάβανο". Για το 2ο επιφυλάσσομαι καθώς γενικά για να μπεις "καμπτεις αρκετά το γόνα" και μπορεί αυτό να με επιρρεαζει όντας αρκούδα...

up
0 users have voted.
bolt
Εικόνα bolt
Offline
Last seen: Πριν από 10 ώρες 50 λεπτά
Joined: 03/08/2019 - 23:20
Συμπληρωσα καπου 20 ωρες στο

Συμπληρωσα καπου 20 ωρες στο αμαξι (508) συμφωνα με το app τους.

Δεν κανει για πολυ ψηλους μπροστα. 1,75 90κιλ και οταν βγαινω σκυβω εστω και λιγο.απαξ και μπεις, αρχοντας. Πισω παιδια γυναικες κομπλε.χαμηλο. Περισοτερα στο θρεντ πεζω, καθως πρωτο ταξιδι οικογενειακως σημερα.

up
1 user has voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Μόλις από επάνω αυτό έλεγα.

Μόλις από επάνω αυτό έλεγα. Κούκλα απίστευτη αλλά εγώ (183cm 135kgr) για να μπω....μανούβρα!!! Πίσω μου μόνο Instagramική γκόμενα.

up
0 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Sabas_Thess wrote:

Sabas_Thess wrote:

Μόλις από επάνω αυτό έλεγα. Κούκλα απίστευτη αλλά εγώ (183cm 135kgr) για να μπω....μανούβρα!!! Πίσω μου μόνο Instagramική γκόμενα.

Νομίζω πας για C suv σουμπιτος..

Να σας πω την αμαρτία μου, και στο B max και στο C3 που έχουν αρκετή όρθια θέση οδήγησης και δεν τα λες και hot hatch από ύψος δυσκολεύομαι πλέον να μπω. Στο 206 και στο Saxo νιώθω ότι κάνω ερπειν.

Μάλλον θα αλλάξω γρηγορότερα από ότι υπολόγιζα και τα αλλά αυτοκίνητα σε SUV. Κάτσε να περάσει αυτή η εφιαλτική χρονιά για τους ελεύθερους επαγγελματίες (χωρίς ταμειακή λιανικής, γιατί οι άλλοι πήραν κάτι δανειακια και επιδόματα) και να κάνουμε κάνα καλό χλμ με το 2008 και θα τα βάλω σε πρόγραμμα και τα άλλα..

Βέβαια πρέπει να βρεις και μία χρυσή τομή, στο C5 Aircross σχεδόν πηδαγα να κατέβω! Στα αλλα κάτω των 20-19cm ύψος πολύ καλύτερα, στο 2008, ήθελα 1-2 πόντους ακόμη..

up
0 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Όταν έλεγα εγώ ότι τα

Όταν έλεγα εγώ ότι τα αγοράζετε λόγω μπες βγες, όλοι "Μα, μου" ήσασταν. 

 

 

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 8 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Lap wrote:

Lap wrote:

Όταν έλεγα εγώ ότι τα αγοράζετε λόγω μπες βγες, όλοι "Μα, μου" ήσασταν. 

Δεν ήμουν από αυτούς!

Η πρακτικότητα που συνοδεύει το σχήμα και ύψος των οχημάτων αυτών τα κάνει ιδανικά για τη χρήση μου και φαντάζομαι των περισσότερων οικογενειών και το έχω κάνει ξεκάθαρο από τα πρώτα μου ποστ εδώ.

Η εμπορική τους επιτυχία επιβεβαιώνει και την αποδοχή τους από ένα πολύ μεγάλο ποσοστό της παγκόσμιας αγοράς.

Περιμένω να δω και περισσότερες επιλογές στα A suv, οι τιμές του Ignis πολυ ψηλά, να δούμε και το Dacia Spring και κάνα Κορεατικο..

up
0 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 51 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
https://www.youtube.com/watch
up
0 users have voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Τα είδα και εγώ αυτά αλλά δεν

Τα είδα και εγώ αυτά αλλά δεν τα σήκωσα επίτηδες. Είναι γελοίο. Δεν τους αφήνουν να μπουν και να οδηγήσουν τα αυτοκίνητα λόγο covid, αλήθεια τώρα; Και στα υπόλοιπα γαλλικά βίντεο που έχουν κυκλοφορήσει γιατί μπαίνουν κανονικά οι δημοσιογράφοι; Έχουν ειδική ανοσία λόγο υπηκοότητας; Κάτι άλλο παίζει...

up
0 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 52 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Απλά θέλουν να κάνουν

Απλά θέλουν να κάνουν πανευρωπαϊκή παρουσίαση για οδήγημα , μαζί με τις τιμές . Πιστεύω στις επόμενες 15-20 μέρες θα έχουμε κάποια στοιχεία .

up
0 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Εγω βλεπω ενα πολυ ωραιο

Εγω βλεπω ενα πολυ ωραιο σχεδιαστικό στοιχείο.

Υπάρχει ενα πολυ μεγάλο κενο για τα γονατα του οδηγου, 

Αυτη η σχεδιαση ξεκινησε στο προηγουμενο c3, ιδιαιτερα στην αριστερη πλευρα των ποδιων του οδηγου.

Πλεον βλεπω συνεχιζεται και στο δεξι ποδι του οδηγου. 

Το τιμονι το βρισκω εξαιρετικο σε σχεδιαση και αισθητικη.

Βαλτε και την νεα αναρτηση αλα μαγικο χαλι

Τι τιμουλα προβλέπετε για την μεσαια εκδοση diesel αυτοματο ;;;;

Ειλικρινα, χαιρομαι πολυ διοτι η citroen και αυτα τα καλα γαλλικα αυτοκινητα, ειναι πραγματικο δωρο για τους φιλους της αυτοκινησης και βλεπω να ανθίζουν.

 

up
0 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 52 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Από τιμές εγώ θεωρώ ότι θα

Από τιμές εγώ θεωρώ ότι θα είναι 1000-1500 ευρώ πάνω από το 3 αιρκρος . Δηλαδή θα ξεκινάει από 19000 ο 110 βενζίνη και θα φτάνει , όχι το ηλεκτρικό , αλλά το αυτόματο ντίζελ στα 28000 και εκεί θα είναι και ο 155 βενζίνης . Γενικά πιστεύω στα 22-25000 θα έχουμε καλές επιλογές .

up
0 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 28 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
28.000 ....πολλα μου

28.000 ....πολλα μου φαινονται 

Αυτο θα ηθελα, το αυτοματο diesel 

 

Ρε γαμωτο δωστε κανα επιδομα αυτικινητου...

up
0 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 52 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Καλά θές και την σάιν εσύ...

Καλά θές και την σάιν εσύ...

up
0 users have voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Αν έχει παρόμοια τιμολόγηση

Αν έχει παρόμοια τιμολόγηση με το 2008, ειδικά στα diesel που τραβάνε αυτή την κατηγορία αγοραστών, θα πάει άπατο. Χωρίς πολλά πολλά, μόνο εξ όψεως, καταλαβαίνεις δύο βασικές του ήττες απέναντι στο 2008. Χώρος αποσκευών και ποιότητα υλικών. Που πάς με το ζωνάρι στην πόρτα, ήμαρτον;! Μακάρι να το κάνουν λιγο πιο σφικτό από το C5 Aircross επίσης...

Lap το τιμόνι βλέπετε, δεν είναι η νέα Octavia με το μπούμερανγκ. Αυτή η οθόνη από πίσω που ακόμα δεν την έχουμε δει αναμμένη θα είναι το μεγάλο θέμα του στο φαίνεσθαι. Ξεπερνάω και το ζωνάρι στην πόρτα που το πάει για γυναικείο το αμάξι.

up
1 user has voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 52 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Εμένα τα μπροστινά φώτα με

Εμένα τα μπροστινά φώτα με ενοχλούν , αλλά πάλι θέλω να το δω από κοντά το αμάξι . Θα είναι λίγο πιο φτηνό από το 2008 , αλλά για τα υλικά να δούμε από κοντά επίσης .

Γιατί να το κάνουν πιο σφικτό από το 5 αιρκρος . Η κάθε εταιρεία έχει το δικό της κοινό . Εδώ αφήνουν την όπελ να έχει το ίδιο εσωτερικό στα αμάξια της όπως κάνουν οι γερμανοί και πουλάνε με εσωτερικά του 1980 .

up
0 users have voted.
Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Γιατί φίλε το C5 Aircross

Γιατί φίλε το C5 Aircross παρά είναι βάρκα, σορυ κιόλας. Περνάς εγκάρσια ανωμαλία και θες 1' να ξεπεράσει το set-up την ταλάντωση. Έχει φρένα άγκυρες το αμάξι και αντί να τα χαρείς σιχτιριζεις που βουτάει σαν Γάλλος εξτρέμ. Το έβγαλα περιφερειακό και κατέβασα από 5η 4η, με λίγο τσιμπημα φρένου, για να φρενάρω γτ ένας ταρίφας άλλαξε λωρίδα. Ε ακόμα και εκεί βούτηξε! Μην μιλήσω για τις κλήσεις στις στροφές. Τουλάχιστον το C4 έχει μαζεμένες διαστάσεις γιατί το άλλο είναι πραγματικά περίπτερο σε ροδες, από εκείνα τα τεράστια τα άσχημα πέριξ πλατείας Ομονοίας που βγάζουν και 5 σταντ με ξένο τύπο...

Είπαμε γαλλικές αναρτήσεις αλλά αυτό καταντάει εκνευριστικό. Και το 308 μαλακό set-up έχει και έχω ήδη μετανιώσει τους λασπωτηρες αλλά εκείνο το C5 όπως λες και εσύ ανάρτηση από τα 80's, ήμαρτον θεέ μου. Crossover που θα κινείται 95% σε πόλη ή οδικό δίκτυο φτιάχνουν, όχι την ανάρτηση του ZX στο Παρίσι - Ντακάρ!!

 

ΥΓ: Το 2008 στρίβει και είναι στημένο πολυ καλύτερα αλλά από τα ημιψηλα που έχω οδηγήσει μόνο το Puma μαρεσε λίγο και το Xceed που σχεδόν δεν καταλαβαίνεις διαφορά από hatch. Μην σου πω οτι στρίβει καλύτερα από το Ceed!

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo