Suv για plus size τύπους

Sabas_Thess
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 20 λεπτά
Joined: 18/09/2019 - 09:30
Το μόνο πρόβλημα του Sportage

Το μόνο πρόβλημα του Sportage δυστυχώς είναι αξεπέραστο. Η "λογική" του εισαγωγέα να σε απωθεί από την ειδική παραγγελία με δικαιολογίες. Η έκδοση upgrade έχει δύο πολύ βασικές ελλείψεις κατ' εμέ. Εσωτερικός ηλεκτροχρωμικός καθρέπτης και park assist λόγο όγκου. Έχω πάει Φλεβάρη για td/προσφορά Xceed και με ξενέρωσε η τακτική τους. Σε αρχίζουν σε ένα παπά ότι και καλά το κάθε αξεσουάρ πρέπει να το υποβάλουν αίτημα στα κεντρικά για να τους πουν πόσο βγαίνει το τελωνείο έξτρα. Δίνει και κάνα δυο παραδείγματα που καραφλιαζεις. "Είχα πελάτη που ήθελε SR και μας ζήτησε το τελωνείο +1500€", θυμάμαι χαρακτηριστικά...

Νομίζω ότι θέλουν να πουλάνε τα μικρά και Ceed μόνο με τα εξοπλιστικά πακέτα που ήδη υπάρχουν. Κάκιστη αντιμετώπιση πελατών. Δεν ξέρω αν ισχύουν τα ίδια και στην Hyundai..

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 11 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Τα ιδια.

Τα ιδια.

Εγώ όταν πίεσα τελικά το κόστος έβγαινε όσο έλεγε ο τιμοκατάλογος.

Είχα ρωτήσει για το πιθανό πακέτο φρεναρίσματος και τον έξτρα 7ο αερόσακο στο picanto

Με τίποτα μου έλεγαν, και καλά δεν γίνεται, και όταν είπα πως η συζήτηση σταματά εδώ περα και πως αποχωρώ ως πελατης διότι εγώ θέλω το αυτοκίνητο έτσι όπως το δείχνει στο φυλλαδιο οχι με το δικό σας γουστο, τότε μου είπαν να το ψάξουμε.

 Έβγαινε 1000 ευρώ έξτρα όλο το πακέτο και τελικά μπορούσα να αρνηθώ την δερμάτινη που την είχαν στην gt line, και να βάλω ύφασμα στο αυτοκίνητο με μικρότερη συνολικά επιβαρυνση και συνολική τιμή αλλά θα περίμενα 6 μήνες μέχρι να ερθει

up
0 users have voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

criuser
Online
Last seen: Πριν από 4 λεπτά 58 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Στα Β σουβ , χώροι τόσο

Στα Β σουβ , χώροι τόσο μεγάλοι και ανοικτά πόδια ΜΟΝΟ το 3 αιρκρος . Και μετά το νέο Καπτούρ . Το Τ-ροκ ξεκινάει ψηλά και ακουμπάει την επόμενη κατηγορία , αλλά έχει χώρους . 

Στην επόμενη κατηγορία μπορείς να βρεις αρκετά . Πολύ άνετα όμως κάθισα στο DS7 . Γιατί μετράει και το συνολικό πλάτος .

Το Γκράνλαντ είναι μία οικονομική λύση . Το Σπόρτατζ το έχω δει παλιά , δεν με εντυπωσίασε , το Τουσόν δεν το έχω δει , όπως και το Χ-τρέιλ .  Δεν κοίταζα τόσο ψηλά σε τιμές .

Και είπαμε 1,94 και γύρω στα 130 κιλά .... Εξαρτάται αν έχω ξαλαφρώσει ή όχι...winklaugh

up
Only you voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 24 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Έχει το C3 Aircross

Έχει το C3 Aircross καλύτερους χώρους από το Kamiq; Δυσκολεύομαι να το πιστέψω...

up
0 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 4 λεπτά 58 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Οχι το κάμικ έχει

Οχι το κάμικ έχει μεγαλύτερους χώρους . Αλλά είναι χαμηλότερο και μπαίνεις δυσκολότερα . 

up
0 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 36 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Παιδιά το καμικ είναι το μόνο

Παιδιά το καμικ είναι το μόνο b crossover που έχει χώρους καμπίνας c , εκτός από τις αποσκευές. Με αποκορύφωμα τον χώρο για τα πόδια των πίσω που νικά τα περισσότερα c.

up
3 users have voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 6 λεπτά 38 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
και εγώ νομίζω ότι οι χώροι

και εγώ νομίζω ότι οι χώροι του ξeπερνούν σίγουρα κάποια C. Για πολύ μεγάλα άτομα νομίζω μόνο αυτό και το C3 Aircross κάνουν από την κατηγορία (το C3 γιατί έχει όρθιες θέσεις και δημιουργεί χώρο παντού).

Το πρόβλημά μου μαζί του, εκτός της σχεδίασης που την θεωρώ περασμένης γενιάς, είναι ότι ο χώρος αποσκευών είναι μάλλον στο μέσο της κατηγορίας και με σχήμα που δεν μου φάνηκε ιδιαίτερα βολικό. Απορώ γιατί δεν έκοψαν λίγο χώρο από μέσα να προσθέσουν πίσω, όπως στο Karoq.

Πάντως από χώρους, τα 2 Skoda θα πρέπει να είναι πολύ ψηλά σε κάποιον που κοιτάει κυρίως αυτό.

 

up
0 users have voted.
Mastoras78
Εικόνα Mastoras78
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 2 λεπτά
Joined: 30/03/2010 - 23:05
Ωραίο το kamiq. Φοβάμαι μόνο

Ωραίο το kamiq. Φοβάμαι μόνο ότι θα το ακριβηνουν όπως και γενικά τα περισσότερα vag.. 

up
0 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 36 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
To c3 aircross όμως είναι

To c3 aircross όμως είναι στενό ένας πολύ εύσωμος νομίζω θα ξεχυλιζει από παντού

up
0 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 15 ώρες 45 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Σωστά λέει ο Dublin και οι

Σωστά λέει ο Dublin και οι υπόλοιποι, πως έπρεπε να κόψουν λίγα εκατοστά απόστασης των πίσω από τα μπροστινά καθίσματα, με αυτό τον τρόπο θα έδιναν ίσως το μεγαλύτερο χώρο αποσκευών της κατηγορίας, όπως συμβαίνει τώρα στην καμπίνα!

Νομίζω όμως πως καταλαβαίνω γιατί δεν έγινε αυτό... τα "ασφάλτινα" crossover ή Β SUV ή δε ξέρω πως ακριβώς θα έπρεπε να τα λέμε, είναι μια κατηγορία που "ξεπήδησε" ξαφνικά, ή ίσως δεν περίμεναν την τόσο μεγάλη απήχησή της οι κατασκευαστές, πριν διαπιστώσουν πως "έπιασε το πείραμα". Είχε ο καθένας ήδη τη γκάμα μοντέλων του και στο τέλος έβαλε "σφήνα" και ένα B SUV. Έτσι, πρέπει να βρουν θέση ώστε να μην κανιβαλίζονται τα μοντέλα μεταξύ τους αλλά να στέκονται καλά στον ανταγωνισμό.

Το Kamiq, όντας ένα ψηλωμένο και πιο όμορφο και μάλλον καλύτερα εξοπλισμένο Scala, αν είχε και τον χώρο αποσκευών του Scala (470lt) θα το "ακύρωνε" τελείως ως μοντέλο, και επίσης θα έκοβε πάρα πολλές πωλήσεις κι από το Karoq (το οποίο φαίνεται μόνο στο χώρο αποσκευών να υπερτερεί ουσιαστικά, χειρότερα εξοπλισμένο και πιο παλιό μοντέλο είναι).

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 36 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Το καροκ είναι ξεκάθαρα ποιο

Το καροκ είναι ξεκάθαρα ποιο φαρδύ και με φαρδύτερο μετατροχιο προσφέρει άλλο πάτημα στον δρόμο. Φυσικά είναι άδειο εξοπλιστικά και για να γίνει σύγχρονο πρέπει να πιάσεις οπωσδήποτε τις 30000.

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 24 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
criuser wrote:

criuser wrote:

Οχι το κάμικ έχει μεγαλύτερους χώρους . Αλλά είναι χαμηλότερο και μπαίνεις δυσκολότερα . 

Και τότε ρε Βασίλη γιατί γράφεις αμέσως πιο πάνω: "Στα Β σουβ , χώροι τόσο μεγάλοι και ανοικτά πόδια ΜΟΝΟ το 3 αιρκρος"; 

Αμαρτία εξομολογημένη η αγάπη σου για τα PSA, αλλά σε οδηγεί σε υπερβολές και ανακρίβειες...

up
2 users have voted, including you.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 4 λεπτά 58 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Γιατί δεν είναι μόνο το πως

Γιατί δεν είναι μόνο το πως κάθεσαι , αλλά και το πως μπαίνεις ...laugh

Δεν έχω τσεκάρει και τις αποσκευές ...

Να πω και την "αμαρτία" μου . Στο κάμικ που πηγα και το είδα , με τσάντισε πέραν της μάσκας του , που δεν την αντέχω καθόλου , η στάση του πωλητή που ήθελε να μου εκθειάσει το ντιεστζι . 

Οταν έχεις απέναντι σου έναν αγοραστή που φαίνεται ότι ξέρει από αμάξια γιατί ασχολείται , μην του λες μλκιες γιατί τον τσαντίζεις .

Προσωπικά θα προτιμούσα το Κάροκ , αλλά ξεφεύγει σε λεφτά .  

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 24 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
criuser wrote:

criuser wrote:

Γιατί δεν είναι μόνο το πως κάθεσαι , αλλά και το πως μπαίνεις ...

Με τη διαφορά ότι το μπες και το βγες κρατάνε δευτερόλεπτα, ενώ το κάθισμα κρατάει από λεπτά ως ώρες... Και αν κάποιος XL τύπος (όπως ο ΟΡ) έχει να επιλέξει μεταξύ των δύο (ευκολότερο μπες - βγες ή μεγαλύτερους εσωτερικούς χώρους) η πιο λογική επιλογή νομίζω ότι είναι η δεύτερη...

up
0 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 4 λεπτά 58 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Στο συγκεκριμένο σημείο των

Στο συγκεκριμένο σημείο των εσωτερικών χώρων , έτσι είναι . Το Καμικ έχει χώρους .  Είναι όμως 4,39 έναντι 4,15 του 3 αιρκρος και στα μεταξόνια 2651 έναντι 2605 . Οπότε μεγάλη διαφορά μήκους για μικρή διαφορά μεταξονίου .

Ογκος αποσκευών για το Κάμικ , λέει 400 λίτρα . Δεν ξέρω αν έχει ρεζέρβα σε αυτόν τον όγκο .

Το 3 αιρκρός έχει 420 λίτρα με ρεζέρβα και το πίσω κάθισμα στην πιο πίσω θέση που φτάνει στα 520 με το κάθισμα κοντά στα μπροστινά .

Αρα νομίζω ότι για το μήκος του , το 3 αιρκρος απλά δεν έχει αντίπαλο σε χώρους .

Τώρα που το κοιτάω το Κάμικ έχει ακριβώς τις ίδιες διαστάσεις με το νέο C4 . 

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 36 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
4.24 m έχει το καμικ όχι 4.39

4.24 m έχει το καμικ όχι 4.39. Και αυτή είναι η μαγκιά του με μήκος 4.24μ έχει χώρο όσο τα αμάξια των 4.50μ. Έχουν τερματίσει το άνοιγμα του μεταξονιου για το μήκος του σκάφους και έτσι έχει τόσο χώρο για τα πόδια. Φυσικά χάνει λίγο στις αποσκευές αλλά πάλι είναι καλός για το μήκος του.

up
0 users have voted.
teo mak
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 4 λεπτά
Joined: 27/06/2019 - 11:58
Αυτό το διάστημα, έχω στα

Αυτό το διάστημα, έχω στα χέρια μου ένα aircross, και έχω να πω ότι είναι πολύ ευρύχωρο.

Κάθομαι άνετα και χωρίς να "βρούν" τα γόνατα μου πουθενά.

 

up
0 users have voted.
criuser
Online
Last seen: Πριν από 4 λεπτά 58 δευτερόλεπτα
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Μπήκα σε ένα σάιτ Τεχνικά

Μπήκα σε ένα σάιτ Τεχνικά χαρακτηριστικά και έγραφε 4,39 . Είδα ότι στο σάιτ της σκόντα είναι τελικά 4,24 . 

up
Only you voted.
evmenis
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 58 λεπτά
Joined: 21/11/2009 - 02:39
Η ιστορια του kamiq ειναι

Η ιστορια του kamiq ειναι ενδιαφερουσα και εξηγει και τις περιεργες διαστασεις του.

Η skoda δεν περιμενε οτι θα κανει τοσο μεγαλο μπαμ το κομματι της αγορας "ψηλο αυτοκινητο" (crossover ,SUV) και δεν ειχε σκοπο να εχει τετοιο αυτοκινητο,οταν λοιπον ειδε που παει το πραγμα αποφασισε να κανει οτι η ford (focus active) και η KIA (Xceed) και να ψηλώσει το scala.

Τζαμπα πραγμα καθοτι ο σχεδιασμος μοντελου απο την αρχη ειναι κοστοβορο αθλημα οπως ξερουμε.

Ελα ομως που με τις διαστασεις του scala το νεο "ψηλο" θα εβγαινε μακρυτερο απο το Karoq και εκανε μπαχαλο την κατηγοριοποίηση των μοντελων της skoda ,θα ειχε μεγαλυτερο μηκος ,καλυτερους χωρους ,μικροτερο πλατος ,μικροτερο υψος αλλα και παλιοτερη πλατφορμα.

Μπαχαλο.

Οποτε σαν πρακτικοι ανθρωποι εκανα κατι πολυ απλο ,εκοψαν την ουρα του.

Ετσι το κολοβο kamiq βγηκε μικροτερο σε μηκος ,εχασε πολυ και στο πορτ παγκαζ και η ιεραρχια των μοντελων της skoda παρεμεινε "στρατιωτικη".

Simply clever.

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 36 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Αν έχεις 23-25Κ και θες ντε

Αν έχεις 23-25Κ και θες ντε και καλά να πάρεις Σκόντα σουβοιδες/κροσοβερ έχεις τις εξής επιλογές.

Πας στο καροκ παίρνεις όλες τις διαστάσεις μεγάλες δίνεις εξοπλισμό.

Πας σκάλα παίρνεις εξοπλισμό, αποσκευές , πόδια , δίνεις πλάτος ύψος.

Πας καμικ παίρνεις εξοπλισμό, ύψος , πόδια δίνεις πλάτος αποσκευές.

Διαλέγεις και παίρνεις. Το παίζουν δικαια το παιχνίδι στην Σκόντα. Απλά είναι μοναχοφαιδες. Θα μπορούσαν με τα νέα ττ με 28 να έπαιρνες καροκ με εξοπλισμό πλήρη αλλά προτίμησαν να τσεπωσουν αυτοί το 1700 ....

Στο διαμορφωτή τους πάντως ίδια διαμόρφωση που έκανα στις 20/7 και που την κάνω σήμερα εξακολουθεί να υπολογίζει με τα παλιά ττ την τιμη. Έχουν κάνει μερικές αυξήσεις εξοπλισμού της τάξης του 7 με 10%.

 

up
Only you voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo