Kia Sportage IV

vgargan
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 05/08/2020 - 23:35
Έχεις δίκιο για τα

Έχεις δίκιο για τα πλεονεκτήματα που έχει ProCeed δεδομένων των αναγκών μου απλά τέτοια μεταξόνια είναι απαγορευτικά για τους δρόμους του νησιού (Κρήτη)...

piliourits wrote:

 

vgargan wrote:

 

Καλησπέρα σε όλους, 

 

Υποψήφιος αγοραστής KIA SPORTAGE έχω καταλήξει στο mild hybrid με μηχανικό κιβώτιο και κίνηση σε 2 τροχούς (θα ήθελα σε 4 αλλά καταραμένη φτώχεια).

 

Το δικό μου δίλημμα είναι ο κινητήρας των 115hp ή των 136hp. Είμαστε οικογένεια 4 ατόμων και η χρήση θα είναι κυρίως σε εθνική οδό με φουλ φορτίο και με μπαγκαζιερα ontop. Διάβασα στο εδώ φόρουμ κάποιους που έχουν τα 115hp και είναι ευχαριστημένοι με τις επιταχυνσεις του αυτοκινήτου παρόλο τα 1600 κιλά του. Εγώ πάλι προερχόμενος από RAV4 που λόγω τετρακίνησης έπρεπε να ανεβάσω 5 με 6000στρ για να κάνω αξιοπρεπή προσπέραση στην Εθνική οδό, προτιμώ περισσότερο τα 136hp.

 

Οποία άποψη/εμπειρία επί του θέματος είναι καλοδεχούμενη! 

 

 

Γεια. Δεν το έχω το αμάξι αλλά το κοιτούσα πέρυσι για αγορά. Δεν νομίζω πως έχει καμιά σχέση το ατμοσφαιρικό βενζίνης RAV με "γιαπωνέζο" κινητήρα (δηλαδή ψόφιο σε χαμηλές στροφές) με τον ντίζελ του ΚΙΑ. Έχει πολύ περισσότερη ροπή από χαμηλά. Και η ροπή είναι παρόμοια, και στα 115 και στα 136 απ' ότι θυμάμαι, οπότε στις προσπεράσεις δεν θα χεις θέμα και πιστεύω θα είσαι και άνετος, όποια έκδοση ντίζελ κι αν αγοράσεις. Τέτοιες στροφές κινητήρα δεν πρόκειται να φτάσεις με το ντίζελ. Απ' την άλλη, αν η χρηματική διαφορά δεν είναι μεγάλη, γιατί να μην έχεις τα παραπάνω άλογα, ειδικά αν θες να κινείσαι με λίγο ψηλότερη μέση ωριαία ταχύτητα στην εθνική.

 

(εφόσον όμως η χρήση θα είναι εθνική και αναγκάζεσαι να βάζεις μπαγκαζιέρα, γιατί δεν κοιτάς κάτι πιο κατάλληλο απ' το Sportage για τέτοια χρήση, όπως θα έλεγα πως είναι το ProCeed? Απ' τη στιγμή που δεν θα χεις 4κίνηση έτσι κι αλλιώς, για καλύτερη αεροδυναμική και μεγαλύτερο χώρο αποσκευών, ώστε να μη χρειάζεσαι πάντα μπαγκαζιέρα από πάνω.)

up
1 user has voted.
VAGKIRK
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 27/11/2016 - 20:35
Ήρεμα ρωτάω!

Συγνώμη , θα ρωτήσω πολύ ήρεμα , αλλά σε ποιο σύμπαν ένα αυτοκίνητο 1600 κιλών και 115 αλόγων φορτωμένο και με κλιματισμό σε 35 βαθμούς θα μπορεί να κάνει μια προσπέραση ευκολότερα από ένα αυτοκίνητο 150 αλόγων (τόσο δεν βγάζει το RAV ; ) με αντίστοιχες συνθήκες ;

Αν κάποιος κινείται στην ΕΟ προς Τρίπολη - Καλαμάτα στις ανηφόρες Σπαθοβουνίου ή Στερνας Αρτεμισίου αν το λέω σωστά , φορτωμένος(4 άτομα μ.ο κιλών 75 + αποσκευές λογικές όχι όλο το νοικοκυριό) με 35 βαθμούς και κλιματισμό και δεν εχει πάρει φόρα με 180-190 από τις προηγούμενες κατηφόρες θέλω να μου αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει τα 120 - 130 στα κομμάτια αυτά όταν οι οδηγοί του Αυγούστου τον κόψουν στα 90-100 χωρίς να τα σπάσει σε κατεβασματα με οποιοδήποτε SUV diesel c κατηγορίας πέριξ των 1.6 λίτρων είτε TDI , dci , HDI , Crdi , ecoblue κλπ και το κακό συναπάντημα . Ακόμη χειρότερα τα πράγματα σε ανηφόρες επαρχιακού με τις ίδιες συνθήκες και ποιος κάτοχος τέτοιου αυτοκινήτου θα θέσει σε τόσο μεγάλο κίνδυνο την οικογένεια του για να περάσει ένα φορτηγό ή τους χαλαρούς οδηγούς του Αυγούστου.

Βάλτε με την φαντασία σας τον εαυτό σας μέσα σε οποιοδήποτε c hatchback ατμόσφαιρα 1.6 115 αλόγων με τις ίδιες συνθήκες αλλά σημαντικά πιο ελαφρύ ως αμάξωμα και πόσο πιο ασφαλή θα ήταν τα πράγματα με 4000- 5500 στροφές για προσπεραση η για να ξεφύγεις λίγο από την κίνηση στην Ε.Ο. Καλά αν μιλήσω για τουρμπακια 1.0 έως 1.5 λίτρα σε αντίστοιχα αμαξώματα δεν υπάρχει σύγκριση.

Δεν ξέρω αν είμαι λίγο υπερβολικός αλλά το προηγούμενο ΣΚ έκανα ταξιδι προς την Πύλο και με την κίνηση που επικρατούσε ήταν απελπιστικό το ταξίδι κυρίως λόγω αυτών των πετρελαιοκίνητων περιπτέρων που αντί να πιάσουν την... βοηθητική λωρίδα με αλαρμ και 90 χλμ προσπαθούσαν να προσπερασουν αριστερά με 110 χλμ χωρίς να μπορούν ποτέ να επιταχύνουν στα 140 για να επιστρέψουν στην λωρίδα τους . Κατά την άποψη μου είναι επικίνδυνα αυτοκίνητα και πρέπει να κινούνται μόνο στην πόλη! Swiftακια , αντίστοιχα μικρά και 20ετιας βενζινοκίνητα και...όλα τα RAV πηγαιναν παντού αέρα ! και είχες τα παραπάνω να κάθονται στην αριστερή με το ραχατι τους με 120!!!!

Ουφ τα είπα και ξαλαφρωσα!

up
1 user has voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 23 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
υπερβολικός λίγο.

υπερβολικός λίγο.

Είναι πολύ βαρύ το Sportage, αλλά ακόμα και στα 116 άλογα είναι σβέλτο, και φυσικά θα πρότεινα τη λίγο γρηγορότερη έκδοση για το συγκεκριμένο. Το αντίστοιχο C5 Aircross, που είναι επίσης πολύ μεγάλο, ξεκινάει από 130 άλογα και είναι αρκετά ικανοποιητικό σε επιδόσεις. Δεν τα έχω οδηγήσει φορτωμένα, αλλά τα όρια ταχύτητας στον συγκεκριμένο δρόμο νομίζω είναι μέχρι 120χλμ, αν δεν σου φτάνουν τα 170 που φτάνουν τα diesel με λίγους ίππους σε αυτόν τον δρόμο, τότε είσαι σούπερ παράνομος!

Νομίζω 100-110χλμ στη μεσαία λωρίδα ή δεξιά λωρίδα, είναι ικανοποιητικά για τους περισσότερους οδηγούς και αυτοκίνητα, νομίζω πάνω από 150 αριστερά (και εγώ τα περνάω που και που) αρχίζει και γίνεται επικίνδυνο για τους Ελληνικούς δρόμους.

Κυκλοφορώ συνέχεια σε τέτοιους επαρχιακούς, απλά δεν προσπερνάς αν δεν είσαι σίγουρος, συνήθως είναι διπλής γραμμής, οπότε και να προσπεράσεις, πάλι παράνομος είσαι και σε περίπτωση ατυχήματος - αν δεν το πληρώσεις με τη ζωή σου - θα πληρώσεις τους άλλους, και εσένα, και τα οχήματα. Δεν το παίζω νομοταγής, απλά οι γραμμές και οι νόμοι μπαίνουν για συγκεκριμένους και σοβαρούς λόγους.

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 56 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Στον δρόμο που περιγράφεις

Στον δρόμο που περιγράφεις πάντως που βρέθηκα προ ημερών με τις συνθήκες που περιγράφεις με το scross των 120 ίππων και των 32 κιλών ροπής φυσικά στα 1300 κιλά κενό ( εγώ ήμουν φορτωμένος για 15 μέρες διακοπές με 3 άτομα) 140 αριστερό ρεύμα , να μην πω για τα Κύθηρα που το αμάξι όργωσε. Δλδ τα 115 άλογα σε ντίζελ με 28 κιλά ροπής δεν είναι ανεπαρκή σε καμία περίπτωση δεν θα βάλουν φωτιά αλλά δεν θα σε κρεμάσουν με τίποτα.

up
1 user has voted.
phaos
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 22/03/2012 - 22:44
Καλησπέρα, 

Καλησπέρα, 

κάτοχος του hybrid sportage (116 άλογα), πρώην κάτοχος του Ford mondeo station 2000cc (145hp).

Το αυτοκίνητο είναι εξαιρετικό. Έχω 7000 χλμ από Ιανουάριο (ελέω COVID). Πρόσφατο ταξίδι, Θεσσαλονίκη-Πήλιο με 4 άτομα + φουλ μπαγκάζια. Με 130-140 εξαιρετική ηχομόνωση, ακομη και στα 150 είναι υπέρ άνετο (το Mondeo 5-τάχυτο με κούφαινε στα 130).

Ρεπριζ πολύ καλό με 5 στα 120 επιταχύνει λόγω turbo (+μια μικρή βοήθεια από τον ηλεκτροκινητήρα) και προσπερνά εύκολα και εννοείται πιο γρήγορα από το Mondeo. Αν  κάποιος θέλει να το σανιδώνει και να εκτοξεύεται ας ψάξει αλλού, αλλά το αυτοκίνητο απευθύνεται και σε ανθρώπους με οικογένειες (προσφέροντας και ενεργητική ασφάλεια με αξιοπρεπέστατες προσπεράσεις).

Κατανάλωση μικτή για τη διαδρομή που ανέφερα 7,3.

Εξαιρετική επιλογή.

 

up
7 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 56 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Το αμάξι με τους 115 είναι

Το αμάξι με τους 115 είναι επαρκές. Ο ηλεκτροκίνητας δεν ξέρω αν τελικά προσφέρει κάτι εκτός από το χαμήλωμα των ρυπων. Επίσης να ξέρετε ότι οποία βοήθεια δίνει μέχρι τις 2500 στροφές μέχρι εκεί δουλεύει. Και είπαμε ότι δεν προσφέρει τπτ από πλευράς οικονομίας. Για να κάνει ανάκτηση ενέργειας πρέπει να οδηγείς αντιοικονομικα. Δλδ να γκαζωνεις και να φρενάρεις δυνατά.

Για τα 3000 που ζητά επιπλέον ο 136 νομίζω δεν τα αξίζει ως διαφορά τιμής.

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Όχι ρε συ.... ίσα ίσα να

Όχι ρε συ.... ίσα ίσα να οδηγείς χαλαρά θέλει απλά δεν γεμίζει 100% η μπαταρία και είναι μεταξύ 50 και 70%

Σε γρηγορη οδήγηση αδειάζει και γεμίζει στο 90 με 100% λογω των δυνατών φρεναρισματων 

Δες αύριο που θα οδηγήσεις χαλαρά πόσες φορές σηκώνεις το πόδι σου από το γκάζι και πόσες φρενάρεις. Είναι περισσότερες από όταν πατάς γκάζι.

Ε τότε όλο αυτό το διάστημα γεμίζει συνεχώς η μπαταρια

up
1 user has voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 56 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Δεν ξέρω lap από αυτά που

Δεν ξέρω lap από αυτά που διαβάζω λένε ότι αν δεν πατάς δυνατά το φρένο δεν λειτουργεί καν ο ηλεκτροκίνητας. Αν το πηγαίνεις  όπως θέλει η οικονομία του ντίζελ μαλακό γκάζι μαλακό φρένο δεν λειτουργεί καθόλου όπως και πάνω από τις 2500 στροφές.

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Ποιοι το λενε; 

Ποιοι το λενε; 

Φανταζομαι είναι το ίδιο σύστημα με τα suzuki

Εγώ αν πάω νορμάλ τελειώνει πιο γρήγορα, αν πάω χαλαρά γεμίζει πιο γρήγορα όπως επίσης αν τρέχεις και φρενάρεις απότομα γεμίζει πιο γρήγορα 

Δηλαδή στα άκρα λειτουργεί καλύτερα, στο χαλαρά έχω σχεδον συνεχώς απόθεμα ενέργειας. Και έχει και μικρή μπαταρία 

Σκέψου έχω δει 4,3 σε πόλη και πολύ χαλαρά με φαναρια

up
1 user has voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

super@t
Εικόνα super@t
Offline
Last seen: Πριν από 19 λεπτά 48 δευτερόλεπτα
Joined: 09/08/2012 - 22:16
Αν χρειάζεται να πατήσεις

Αν χρειάζεται να πατήσεις φρένο για να δουλέψει, κάτι έχουν κάνει λάθος.

up
2 users have voted, including you.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 56 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Και αρκετό φρένο όχι απαλό

Και αρκετό φρένο όχι απαλό τσίμπημα σε απαλό φρένο δεν κάνει τπτ. Αλλά έτσι λειτουργούν όλα τα υβριδικά. Στην χιουνται και στην κια ήταν απαραίτητα για να ρίξουν του ρύπους λόγω και του βάρους του αμαξιού. Απλά κάνουν το κάνουν ακόμα βαρύτερο ενώ τρώνε και ζωτικο χώρο αποσκευών. Και το σύστημα έχει περιορισμουε, πρέπει να οδηγείς αντιοικονομικα δλδ βάζεις το σύστημα για οικονομία αλλά για να φορτώσει η μπαταρία πρέπει να οδηγείς ατσουμπαλα. 

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 29 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Όχι ρε συ μια χαρά κάνει.

Όχι ρε συ μια χαρά κάνει.

Π.χ έρχεσαι με 50 χλμ και φρενάρεις απαλα γεμίζει κάπου ίσως μια μπάρα, στην επιτάχυνση θα στην δώσει πισω σε ροπη.

Αν φρενάρεις απαλα από 80 χλμ/ωρα τοτε γεμίζει σίγουρα μια μπάρα ίσως και δύο ανάλογα την κλίση του δρομου

Όπως επίσης αν σε μια διαδρομή 500- 600μ και σηκώνεις το πόδι για να κρατήσεις σταθερή απόσταση απο τον μπροστινο σου και κίνησε π.χ με 60 χλμ/ωρα τότε γεμίζει σε αυτή την διαδρομή  μια από τις πεντε μπάρες. Μολις πατησεις γκαζι να τον προσπερασεις χωρις να κατεβασεις ταχυτητα στο κιβωτιο, το ηλ μοτέρ προσφέρει ροπη ώστε να ειναι πιο εύκολο το έργο του κινητήρα και ο εγκέφαλος του αυτοκινήτου να μην ψεκάσει πολύ καύσιμο στον θάλαμο καυσης. Αν ομως πατήσεις τέρμα το γκάζι στο πάτωμα τότε έχεις αθροισμα ροπής.

Σε κίνηση και στο σταματά ξεκινά πάντα έχει απόθεμα ρευματος.

Ίσα ίσα που στα diesel πρέπει να τα πατάς για να καθαρίζει το φίλτρο μικροσωμματιδιων.

Επίσης το να βλέπεις να γεμίζει η μπαταρία είναι σαν παιχνίδι και έχεις αυτό το συναίσθημα της ολοκλήρωσης , Satisfying, που λένε.

Όταν οδηγώ αλλα αυτοκίνητα τότε καταλαβαίνω πόσο χαμένη ενέργεια σπαταλώ με το που σηκώνω το πενταλ του γκαζιου ή όταν φρέναρω σε φανάρι.

Επίσης τα φρένα ειναι πιο σφιχτά όταν γίνεται η φόρτιση της μπαταρίας, νιώθεις ότι είναι άγκυρες και σε γκαράζ ή κλειστό χώρο θα ακούσεις ηλεκτρικό σφύριγμα καθώς γεμίζει η μπαταρία, κατι σαν διαστημόπλοιο από ταινια, χαχα

 

 

 

up
1 user has voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 28 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
VAGKIRK wrote:

VAGKIRK wrote:

 

Συγνώμη , θα ρωτήσω πολύ ήρεμα , αλλά σε ποιο σύμπαν ένα αυτοκίνητο 1600 κιλών και 115 αλόγων φορτωμένο και με κλιματισμό σε 35 βαθμούς θα μπορεί να κάνει μια προσπέραση ευκολότερα από ένα αυτοκίνητο 150 αλόγων (τόσο δεν βγάζει το RAV ; ) με αντίστοιχες συνθήκες ;

 

Αν κάποιος κινείται στην ΕΟ προς Τρίπολη - Καλαμάτα στις ανηφόρες Σπαθοβουνίου ή Στερνας Αρτεμισίου αν το λέω σωστά , φορτωμένος(4 άτομα μ.ο κιλών 75 + αποσκευές λογικές όχι όλο το νοικοκυριό) με 35 βαθμούς και κλιματισμό και δεν εχει πάρει φόρα με 180-190 από τις προηγούμενες κατηφόρες θέλω να μου αποδείξει ότι μπορεί να διατηρήσει τα 120 - 130 στα κομμάτια αυτά όταν οι οδηγοί του Αυγούστου τον κόψουν στα 90-100 χωρίς να τα σπάσει σε κατεβασματα με οποιοδήποτε SUV diesel c κατηγορίας πέριξ των 1.6 λίτρων είτε TDI , dci , HDI , Crdi , ecoblue κλπ και το κακό συναπάντημα . Ακόμη χειρότερα τα πράγματα σε ανηφόρες επαρχιακού με τις ίδιες συνθήκες και ποιος κάτοχος τέτοιου αυτοκινήτου θα θέσει σε τόσο μεγάλο κίνδυνο την οικογένεια του για να περάσει ένα φορτηγό ή τους χαλαρούς οδηγούς του Αυγούστου.

 

Βάλτε με την φαντασία σας τον εαυτό σας μέσα σε οποιοδήποτε c hatchback ατμόσφαιρα 1.6 115 αλόγων με τις ίδιες συνθήκες αλλά σημαντικά πιο ελαφρύ ως αμάξωμα και πόσο πιο ασφαλή θα ήταν τα πράγματα με 4000- 5500 στροφές για προσπεραση η για να ξεφύγεις λίγο από την κίνηση στην Ε.Ο. Καλά αν μιλήσω για τουρμπακια 1.0 έως 1.5 λίτρα σε αντίστοιχα αμαξώματα δεν υπάρχει σύγκριση.

 

Δεν ξέρω αν είμαι λίγο υπερβολικός αλλά το προηγούμενο ΣΚ έκανα ταξιδι προς την Πύλο και με την κίνηση που επικρατούσε ήταν απελπιστικό το ταξίδι κυρίως λόγω αυτών των πετρελαιοκίνητων περιπτέρων που αντί να πιάσουν την... βοηθητική λωρίδα με αλαρμ και 90 χλμ προσπαθούσαν να προσπερασουν αριστερά με 110 χλμ χωρίς να μπορούν ποτέ να επιταχύνουν στα 140 για να επιστρέψουν στην λωρίδα τους . Κατά την άποψη μου είναι επικίνδυνα αυτοκίνητα και πρέπει να κινούνται μόνο στην πόλη! Swiftακια , αντίστοιχα μικρά και 20ετιας βενζινοκίνητα και...όλα τα RAV πηγαιναν παντού αέρα ! και είχες τα παραπάνω να κάθονται στην αριστερή με το ραχατι τους με 120!!!!

 

Ουφ τα είπα και ξαλαφρωσα!

Το δίλιτρο RAV βενζίνης είναι ατμοσφαιρικό; δηλαδή έχει πόσο; 220 Νm ροπή στις 4+ χιλιάδες στροφές; ή μιλάμε για άλλο κινητήρα; Και φορτωμένο με κλιματισμό στην ανηφόρα, προσπερνάει καλύτερα από αντίστοιχου μεγέθους ντίζελ με 280-300 Nm ροπής στις 1800 στροφές; Και χωρίς να σπάει σε 3η-4η στο κιβώτιο; Και τα ατμοσφαιρικά βενζίνης με τα 110 Νm ή τα τούρμπο με τα 170 Nm ροπής, προσπερνάνε αέρα; Τί καταλαβαίνω λάθος;

Το αν υπάρχουν ασυνείδητοι οδηγοί που δεν ξέρουν που να σταθούν και πως να συμπεριφερθούν στο δρόμο, είναι άλλο ζήτημα... στην Ελλάδα ζούμε, και μάλιστα σε εποχή με "εκδρομική διάθεση"... κάτι σαν τη Βουγιουκλάκη στη καρότσα (ζωή σε λόγου μας).

up
2 users have voted.
piliourits
Εικόνα piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 28 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
vgargan wrote:

vgargan wrote:

Έχεις δίκιο για τα πλεονεκτήματα που έχει ProCeed δεδομένων των αναγκών μου απλά τέτοια μεταξόνια είναι απαγορευτικά για τους δρόμους του νησιού (Κρήτη)...

Αν δεν σου είναι απολύτως απαραίτητη η λίγο μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος, να το ξανασκεφτείς. 11-12 εκατοστά είναι μεγαλύτερο το μήκος του Proceed, μεταξόνιο πρέπει να είναι το ίδιο. Θα έχεις τουλάχιστον 600λίτρα κάτω απ' την εταζέρα, αν φορτώνεις και λίγο πάνω απ' τα καθίσματα σε ύψος (π.χ. τοποθετήσεις και ένα διαχωριστικό πλέγμα του κατασκευαστή για να φορτώνεις άνετα σε όλο το ύψος, θα πλησιάσεις το 1 κυβικό με τα καθίσματα στη θέση τους) θα καταργήσεις τη μπαγαζιέρα και θα κερδίσεις άλλη ποιότητα στο ταξίδι και λίγο καλύτερη οικονομία καυσίμου, ενώ το κόστος δεν διαφοροποιείται ιδιαίτερα και το αμάξι είναι επίσης πολύ εμφανίσιμο, αντίθετα με άλλα "βάγκον" που δεν αρέσουν σε πολλούς. Το ίδιο και με Focus Active Wagon (που έχει και ύψος, επίσης όμορφο και με μεγάλη εγγύηση σαν το ΚΙΑ). Τα τελευταία 100 χρόνια, δεν έχει βρεθεί ούτε ένας να αγόρασε τέτοιας χωρητικότητας αυτοκίνητο και να το μετάνιωσε.

(εμείς έχουμε παλιο wagon Focus, 4.6m, το Sportage που είναι ένα από τα καλύτερα αυτοκίνητα που είχα δει, τελικά δεν το πήρα γιατί ενώ είναι αρκετά μπούγιο εξωτερικά 4μιση μέτρα, οι αποσκευές είναι λιγότερο από 500 λτ (στο υβριδικό 440λτ) κι επέλεξα ένα "κοντό" αμάξι 4.10μ που έχει μεταβαλλόμενο χώρο αποσκευών 410-520 λτ. οπότε θα βολεύουμε πολλά πράγματα όταν χρειάζεται, χωρίς μπαγαζιέρα, ενώ προς το παρόν θα υπάρχει και το βάγκον).

up
1 user has voted.
sideris147
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 11/10/2019 - 19:06
Καλημερα ,ειχα ποσταρει πριν

Καλημερα ,ειχα ποσταρει πριν καποιες μερες και εγραφα ποσο ανετα κινειται το αμαξι σε ολες τις συνθηκες και ειχα αναφερει για την ανηφορα που ακουλουθει μετα την βεροια για πολυμυλο οπου με 5 ειχα δει 140 με 4 ατομα και αποσκευες οχι πολυ φορτωμενος βεβαια . Οπως ειπε και ενας φιλος πιο πριν δεν εκτοξευεσαι οταν το πατας κιολας αλλα ο κινητηρας ειναι υπερεπαρκης για την πλειοψηφεια των οικογενειαρχων που θα το επιλεξουν.ειχα και εγω τους ενδοιασμους αυτους οταν το αγορασα αλλα εν τελει οσο το οδηγεις τοσο το εκτιμας.Φυσικα ο μεγαλυτερος με τα 136 θα ηταν ο ιδανικος αλλα δινεις και κανα 2 χιλ παραπανω.

up
1 user has voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 56 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
3 χιλιάδες θες για τον 136

3 χιλιάδες θες για τον 136 παραπάνω. Είναι αρκετά λεφτά για 20 μόνο άλογα.

up
2 users have voted.
jamiespoursas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 3 ώρες
Joined: 10/08/2020 - 17:11
Κάτοχος από σήμερα το πρωί

Κάτοχος από σήμερα το πρωί Kia Sportage 1600cc 115ps 48V Diesel Mild Hybrid!

Το έκανα μια γρήγορη βόλτα καμιά 50ρια χλμ πέριξ της πόλης μου και λίγο εντός (Σέρρες). Απολύτως ικανοποιημένος για αυτό που περιμένω από ένα αυτοκίνητο τέτοιου μεγέθους. Θα μου πάρει λίγο καιρό να συνηθίσω τις διαστάσεις του και τα μπιχλιμπίδια στο τιμόνι, όπως επίσης και την οδηγική εν γένει συμπεριφορά ενός diesel αυτοκινήτου (αλλαγές σχέσεων στο κιβώτιο, ροπή κινητήρα κλπ) προερχόμενος από ατμοσφαιρικό βενζίνης 15ετιας.

Όποια συμβουλή καλοδεχούμενη! 

up
4 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 4 λεπτά
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Καλά κι ασφαλή χιλιόμετρα! Να

Καλά κι ασφαλή χιλιόμετρα! Να το χαρείτε οικογενειακώς!

up
2 users have voted.
Mastoras78
Εικόνα Mastoras78
Offline
Last seen: Πριν από 45 λεπτά 40 δευτερόλεπτα
Joined: 30/03/2010 - 23:05
Καλοτάξιδο! 

Καλοτάξιδο! 

up
2 users have voted.
panormus772
Online
Last seen: Πριν από 39 δευτερόλεπτα
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Καλοτάξιδο, ότι πρέπει για να

Καλοτάξιδο, ότι πρέπει για να γράφεις χλμ. με εκδρομάρες!

up
2 users have voted.
Dublin
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 23 λεπτά
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Να το χαρείς με υγεία! Από τα

Να το χαρείς με υγεία! Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Περιμένω με ανυπομονησία το καινούργιο, πιστεύω θα προκαλέσει αίσθηση, και επιτέλους και εμπορική επιτυχία και στην Ελλάδα.

Χαλαρά τις αλλαγές, τα πετρέλαια δουλεύουν χαμηλά, θα σου έχει και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας λογικά.

Τι καταναλώσεις σου δίνει;

Χώρος αποσκευών οκ;

up
2 users have voted, including you.
sideris147
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 11/10/2019 - 19:06
Καλοταξιδο και απο εμενα ,το

Καλοταξιδο και απο εμενα ,το ιδιο εχω εδω και ενα χρονο τωρα 12000 χιλ εως τωρα .Προβλημα ουδεν,την προηγουμενη εβδομαδα εκανα το πρωτο σερβις λαδια ,φιλτρα αερος και λαδιου,κοστος 150 .Το αμαξι ειναι απολαυστικο σε ανοιχτο δρομο ,καταληλο για μακρινες εκδρομες χωρις να σε κουραζει.Οταν θα συνηθισεις τον ογκο του θα σε εκπληξει και σε διαδρομες με στροφιλικια και εκει θα καταλαβεις ποσο καλα στημενο ειναι για την κατηγορια του.Μεσα δεν ακους κανενα τριγμο απο πουθενα ,πραγματικα μετα απο ενα χρονο δεν το περιμενα γεροδεμενη κατασκευη.Τωρα στις αρχες δεν ξερω τι σου ειπαν ,εγω για τα πρωτα 1000 χιλ δεν το ζοριζα μετα σταδιακα το ανοιγα .Καταναλωση εως τωρα 6 ,9 ευχαριστημενος για το βαρος που εχει και πως το παω .Τι χρωμα το πηρες;Εχω το ανθρακι το οποιο παιζει και με τον ηλιο.

up
0 users have voted.
jamiespoursas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 3 ώρες
Joined: 10/08/2020 - 17:11
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Να το χαρείς με υγεία! Από τα αγαπημένα μου αυτοκίνητα. Περιμένω με ανυπομονησία το καινούργιο, πιστεύω θα προκαλέσει αίσθηση, και επιτέλους και εμπορική επιτυχία και στην Ελλάδα.

Χαλαρά τις αλλαγές, τα πετρέλαια δουλεύουν χαμηλά, θα σου έχει και ένδειξη αλλαγής ταχύτητας λογικά.

Τι καταναλώσεις σου δίνει;

Χώρος αποσκευών οκ;

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Νομίζω έκανα μια ασφαλή επιλογή στο πλαίσιο των δυνατοτήτων μου. Περισσότερο νομίζω η επιλογή αυτοκινήτου είναι υποκειμενικό πράγμα για τον καθένα μας ξεχωριστά. Αισθάνθηκα άνετα μέσα του από την πρώτη στιγμή, εμφανισιακά μου αρέσει και ο κινητήρας του πιστεύω ανταποκρίνεται στις προσδοκίες μου ως οικογενειάρχης με δύο μικρά παιδιά.

Για αρχή διαπίστωσα ότι πράγματι οι αλλαγές στις σχέσεις γίνονται πιο χαμηλά σε σχέση με το προηγούμενο αυτοκίνητό μου, σε βοηθάει το γεγονός ότι στο καντράν σου δείχνει πότε να αλλάξεις ταχύτητα.

Από κατανάλωση δεν μπορώ να σου πω,  ούτε 100 χλμ δεν έχω κάνει ακόμα. Σήμερα θα κάνουμε μια βόλτα (θάλασσα ή βουνό, ανάλογα τον καιρό). 

Οι χώροι του εντός είναι πολύ καλοί και άνετοι (1.83 είμαι). Το πορτ μπαγκάζ χάνει λίγο λόγω υβριδικού, αλλά έχουμε ξεμπέρδεψει από καρότσια κλπ, 4 βαλίτσες μεγάλες με άνεση, αν και τόσα πράγματα δεν υπάρχει περίπτωση να κουβαλήσουμε ποτέ!

up
0 users have voted.
jamiespoursas
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 3 ώρες
Joined: 10/08/2020 - 17:11
sideris147 wrote:

sideris147 wrote:

Καλοταξιδο και απο εμένα... Τωρα στις αρχες δεν ξερω τι σου ειπαν ,εγω για τα πρωτα 1000 χιλ δεν το ζοριζα μετα σταδιακα το ανοιγα .Καταναλωση εως τωρα 6 ,9 ευχαριστημενος για το βαρος που εχει και πως το παω .Τι χρωμα το πηρες;Εχω το ανθρακι το οποιο παιζει και με τον ηλιο.

Σε ευχαριστώ πολύ φίλε μου. Μου είπαν ότι γράφει και στο εγχειρίδιο, τα πρώτα 1000 χλμ χαλαρά και στο γκάζι και στα φρένα, να μην το ζορίσω.

Χρωματάκι πήραμε το Canyon Silver, χρυσαφίζει στο φως του ήλιου, σκουραίνει όσο νυχτώνει. Ο γιος μου ήθελε το  ανθρακί, το οποίο μας άρεσε εξίσου, αλλά δεν υπήρχε ετοιμοπαράδοτο. Είναι ο μόνος στενάχωρημένος με το χρώμα ο μπαγάσας :-) 

up
1 user has voted.
GGAB
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 44 λεπτά
Joined: 26/05/2009 - 18:39
Καλοριζικο! Ευχομαι πολλα

Καλοριζικο! Ευχομαι πολλα ασφαλη και απροβληματιστα χλμ.

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo