-
Το πάω χαλαρά χωρίς τούρμπισμα είναι το αντίθετο από ότι χρειάζεται, για να γίνει παθητική αναγέννηση που θα κάψει την τέφρα πρέπει η θερμοκρασία των καυσαερίων να περάσει τους 550c,, στην πράξη σημαίνει ταχύτητα μεγαλύτερη από 70 χλμ την ώρα επί τουλάχιστον 40΄ , άρα επί 100 χλμ έκανες μια τρύπα στο νερό.
-
Το πάω χαλαρά χωρίς τούρμπισμα είναι το αντίθετο από ότι χρειάζεται, για να γίνει παθητική αναγέννηση που θα κάψει την τέφρα πρέπει η θερμοκρασία των καυσαερίων να περάσει τους 550c,, στην πράξη σημαίνει ταχύτητα μεγαλύτερη από 70 χλμ την ώρα επί τουλάχιστον 40΄ , άρα επί 100 χλμ έκανες μια τρύπα στο νερό.
Μήπως μπερδεύεις την τέφρα (ash ) που δεν καίγεται με τα υπολείμματα καύσης (soot) τα οποία καίγονται κανονικά?
-
ανάλογα με το dpf κ.τ.λ. το soot θέλει πάνω από 500-600 °C για να καεί πλήρως.
-
Η λειτουργία του φίλτρου μικροσωματιδίων είναι να συγκρατεί τον άνθρακα που παράγεται κατά την καύση του πετρελαίου, επειδή το πετρέλαιο κατά την καύση του παράγει άνθρακα, έτσι είναι πολύ πιθανόν να έχει συγκρατήσει μεγάλη ποσότητα άνθρακα και να ''γέμισε''. Η επιλογή κατασκευαστών να χρησιμοποιούν adblue είναι πολύ καλή επιλογή για τον καθαρισμό και τη συντήρηση του dpf. Το ιδεατό είναι να αντικαταστήσεις το φίλτρο μικροσωματιδίων με ένα καινούριο γνήσιο ή aftertmarket καλής ποιότητας. Ωστόσο, υπάρχουν κάποια συνεργεία που κάνουν καθαρισμό το φίλτρο μικροσωματιδίων και κάνεις απροβλημάτιστα χιλιάδες χιλιόμετρα.
-
Το adlue είναι για τα NOx, όχι για τα μικροσωματίδια.
-
Γεια σου φιλε. Και γω κατοχος i30 με θεμα στο dpf. Εχω 150.000χλμ αλλα το δικο μου ειναι καθαρο. Γενικα τα ι30 εχουνε θεμα με τη διαχειριση των αναγεννησεων, εχω πετυχει 2-3 ατομα στην ελλαδα που εχουν το ιδιο θεμα απ τις πρωτες 10.000 χλμ και επισης εχουν γινει αναφορες στο αγγλικο forum για περιττες ασκοπες αναγεννησεις ενω το φιλτρο ειναι καθαρο.
https://www.i30ownersclub.com/forum/index.php?topic=56863.0
Το δικο μου σε ολα τα διαγνωστικα που το κοιταξα, εβγαζε γραμμαρια αιθαλης απο 6 μεχρι 10. Οπως αναφερει ενας στο topic που εστειλα, οποτε το φιλτρο ειχε πληροτητα 19% το αμαξι ξεκινουσε αναγεννησεις, δηλαδη πολυ συχνα. Και στο δικο μου επισης εβγαζε οτι ειχε καμια 50.000 χλμ να κανει αναγεννηση ενω τις εκανες κανονικα. Αν δεν καταφερει να κανει αναγεννηση πρεπει να αναψει λαμπακι. Επισης, οι αναγεννησεις μου ηταν ασταθεις χρονικα, δηλαδη μπορει να κρατουσαν 5 λεπτα και να σταματουσε, μπορει να δουλευε για κανενα μισαωρο ασταματητα. Εχω παιξει με τους αισθητηρες με επαναφορες τιμων κ.λ.π., ισως δοκιμασω καινουριο διαφορικο αισθητηρα και βλεπουμε.
-
Οι αισθητήρες δε είναι διαφορικοί, διαφορική είναι η διαφορά μεταξύ του αισθητήρα εισόδου και του αισθητήρα εξόδου, τη διαφορά αυτή βλέπει η ECU και στέλνει εντολή αναγέννησης, οπότε το πρόβλημα σου είναι ή σε κάποιον από τους αισθητήρες, ή είναι δεν έχει ανοχές το πρόγραμμα του εργοστασίου και ενεργοποιεί την αναγέννηση με την παραμικρή διαφορά που διαβάζουν οι αισθητήρες.
-
Οι αισθητήρες δε είναι διαφορικοί, διαφορική είναι η διαφορά μεταξύ του αισθητήρα εισόδου και του αισθητήρα εξόδου, τη διαφορά αυτή βλέπει η ECU και στέλνει εντολή αναγέννησης, οπότε το πρόβλημα σου είναι ή σε κάποιον από τους αισθητήρες, ή είναι δεν έχει ανοχές το πρόγραμμα του εργοστασίου και ενεργοποιεί την αναγέννηση με την παραμικρή διαφορά που διαβάζουν οι αισθητήρες.
Αισθητηρας διαφορικης πιεσης,ok,, γνωριζω πολυ καλα τι κανουν , λαθος διατυπωση. Η διαφορικη πιεση στο dpf μου ειναι π.χ. της ταξης του 0.01 bar με 8gr soot mass, παρ ολα αυτα δινει εντολη για αναγεννηση κατευθειαν, βεβαια τωρα με τα κρυα εχουν μειωθει κατα πολυ και δεν ξερω γιατι. Ειναι γνωστο στη πιατσα οτι υπαρχει αστοχια στον εγκεφαλο και αντιμετωπιζουν αρκετοι το προβλημα, και πολλοι δεν το γνωριζουν κι ολας. Αρκετοι τα εχουν αφαιρεσει, στο i30 club ενα παλικαρι εκανε μια πατεντα και ξεκιναει τις αναγεννησεις χειροκινητα αλλα δεν ειναι μονιμη λυση αυτο. Επισης, το i30 , τουλαχιστον το δικο μου, θα επιδιωξει αναγεννηση πρωτου ικανοποιηθουν οι προυποθεσεις που αναγραφονται στο service manual.
-
Είμαι νεο μέλος του φορουμ, έτυχε και ειδα αυτη τη συζητηση και γι αυτο συνδεθηκα. Εδω κι ενα χρονο το ι20 του 2013 να μυριζει μεσα στην καμπινα..
Αναψε μεσα σε ενα χρονο δυο φορες το λαμπάκι ενδειξης κινητηρα, και τις δυο φορες αυτο που βρήκαν να κάνουν δυο διαφορετικοι μάστοροι ήταν να αλλάξουν ένα καλωδιακι που δίνει στο turbo επειδη τοχαν φαει τα ποντικια..και μου είπαν η ένδειξη άναβε γιατι ηταν φαγωμενο το καλωδιακι. Όσο για τη μυρωδια κι οι δυο μου ειπαν οτι το dpf φταιει, τ αμαξι προσπαθει να κάνει αναγεννησεις.
Τη δευτερη φορά (κι ενώ το λαμπάκι είχε σβήσει από μονο του και πριν καν πάει στο μάστορα...και μετά είχε ξανανάψει πάλι), την ωρα που οδηγουσα άκουσα ένα κροτάλισμα μπροστα, κράτησε κανα δυο λεπτά το πολύ. Εννοειται σταμάτησα και μετά πο δυο λεπτά που ξαναξεκίνησα δεν ξανακουστηκε ποτε.
Πέρασαν 3 μηνες από τοτε, η μυρωδια συνεχιζει να εμφανίζεται χωρις συγκεκριμενη συχνοτητα και διαρκεια. Πήγα σε δυο συνεργεια και στην αντιπροσωπεία.
Η αντιροσωπεια μου λεει οτι χρειαζομαι αλλαγη 1-4 μπεκ (400 ευρω έκαστο) , επειδη χάλασαν από κακο καυσιμο (η ειρωνεία είναι οτι σχεδον πάντα έβαζα avio απο 'ελεγμενο' καταστημα της eco) και για το dpf ότι δε χρειάζεται τίποτα εκτός από μια παθητικη αναγέννηση που θα κανουν αυτοι με 50 ευρω.
Το συνεργείο1 λεει να το πάω σε 'μπεκά' και μετα αφου αλλαχτουν όποια μπεκ χρειαζεται, να αφαιρεσω και το dpf
Το συνεργείο2 λεει οτι αρκει να κάνω καθάρισμα ή αλλαγη dpf
Τι να πω , μου φαινεται διαβάζοντας τα παραπάνω που λετε, ότιπολύ νωρίς αρχισαν τα προβλήματα, oi διχασμενες απόψεις συνεργειων και πολύ εφιαλτικό το κόστος για τοσο νεαρο αμάξι!
-
Ο μάστορας που είπε να βγάλεις το dpf, Απλά αισχρός και μακρυά από τετοιους
-
Το λαμπακι που σου αναψε, σημαινει οτι ειδε καποια σφαλματα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου . Τα ειδατε τι σφαλματα ειναι?
2ον, ποσο βουλωμενο ειναι το dpf ? Αν κανεις ταξιδια συχνα , κρατα τις στροφες του κινητηρα τουλαχιστον στις 3,000 για οσο το δυνατον περισσοτερο μπορεις.
3ον) φιλτρο πετρελαιου αλλαζεις στα χλμ που λεει ο κατασκευαστης?
-
Για να σου λένε και οι 2 μάστορες για πρόβλημα στα μπεκ, κάτι θα τρέχει με αυτά. Και είναι πολύ πιθανό να ευθύνονται και για το πρόβλημα στο dpf. Άρα πρώτα πας το αμάξι σε ένα καλό εξειδικευμένο συνεργείο diesel για έλεγχο/καθαρισμό/επισκευή/αντικατάσταση των μπεκ. Μετά κάνεις κάποια χιλιόμετρα και αν επανέλθει το πρόβλημα του dpf πας ξανά για έλεγχο. Πρώτα όμως πρέπει να λυθεί το όποιο πρόβλημα υπάρχει στα μπεκ
-
Τα δυο συνεργεία (οχι αντιπροσωπεία) όταν τους είπα για τη μυρωδιά , μου είπαν για πρόβλημα στο dpf ,
o ένας να το...αφαιρέσω ( γιατί έτσι λέει κυκλοφορούν ενα σωρό αμάξια που είχαν τέτοιο θέμα, και ετσι τολυσαν)
κι ο άλλος να το στείλω για καθάρισμα 270 ευρω ή αντικατάσταση 450 ευρω
Η αντιπροσωπεία κατευθείαν είπε για τα μπεκ και μάλιστα ότι τα μπεκ που παίρνει αυτο το αμάξι δεν καθαρίζονται αλλα μονο αντικαθιστώνται (κι άλλο ερώτημα αυτό??). Κι ότι αυτα συμβάλλουν στην επιβάρυνση του dpf. Όμως είναι σίγουροι λένε ότι το dpf απλά με μια παθητικη αναζωογόνηση θα ρθει στα ισια του κι ότι δεν έχει σοβαρό πρόβλημα που να χρειάζεται κάτι άλλο.
-
Το λαμπακι που σου αναψε, σημαινει οτι ειδε καποια σφαλματα ο εγκεφαλος του αυτοκινητου . Τα ειδατε τι σφαλματα ειναι?
2ον, ποσο βουλωμενο ειναι το dpf ? Αν κανεις ταξιδια συχνα , κρατα τις στροφες του κινητηρα τουλαχιστον στις 3,000 για οσο το δυνατον περισσοτερο μπορεις.
3ον) φιλτρο πετρελαιου αλλαζεις στα χλμ που λεει ο κατασκευαστης?
1ον για το τι έβγαλε ο εγκεφαλος
χμμ ο ένας μάστορας που τοχε δει πριν 4 μηνες μου λεει ότι δε θυμάται (είχε αλλαξει το καλωδιάκι και σταματησε το προβλημα) και τον άλλο που τοχε δει πριν ενα χρονο , τον ψάχνω...θα σας πω οταν τον βρω. Τωρα στην αντιπροσωπεια δεν έβγαλε κανένα μήνυμα ο εγκεφαλος μου είπαν . Ότι έβγαλαν συμπερασμα για τα μπεκ με άλλο ειδικο μηχάνημα(?)
2ον για το βούλωμα του dpf
Η αντιπροσωπεια λεει δεν εχει σοβαρο βούλωμα, προτείνουν παθητικη αναζωογόνηση 50 ευρω. επίσης λεει οτι αν δεν αλλαχτει το/τα μπεκ καλο ειναι να μην κάνω μεγαλο ταξιδι...Ο σκοπος μου ειναι να καταφερω επιτελους να κάνω το ταξιδι που ειχα σκοπο Πατρα-Θεσσαλονικη. Ισως να αφησω την αναζωογόνηση που λενε αυτοι , (να γλιτωσω ισως 50 ευρω) και αφου πρώτα τακτοποιηθουν τα μπεκ να το τρεξω στην εθνικη μπας και ρθει στα ισια του?
3ον
Για τις αλλαγες φίλτρων πάντα τηρώ οδηγίες. Σιγουρα το άλλαξα πριν 4 μηνες. Εριξα και 3 φορες καθαριστικα πετρελαιου πριν το γέμισμα.
-
Αν σου ειπαν οτι δεν πρεπει να κανεις ταξιδι, πριν αλλαξεις μπεκ, πηγαινε ρωτα και σε αλλο συνεργειο. Καλυτερα εξειδικευμένο σε hyundai. Τα μπεκ παντως πριν τα αλλαξεις , μπορεις να τα 'μετρησεις' . Τα βγαζουν και τα τεσταρουν αν ψεκαζουν σωστα . Πριν πληρωσεις για επισκευη ή αλλαγη, μετρησε τα .
Εριξες καθαριστικο πετρελαιου μονο 3 φορες απο οταν το πηρες? Ή στους 4 τελευταιους μηνες? Θελει πολυ πιο συχνα προσθετο απο αυτο που ειναι για τους μυκητες/βακτηρια. Και βαζε απο το ακριβοτερο ντιζελ, το ενισχυμένο
-
Χτες ελέγχθηκε το συστημα μπεκ με υπολογιστη (χωρις να τα βγάλουμε) σε ειδικο συνεργείο που κάνει αυτη τη δουλεια (αλλα όχι μονο για hyundai, εχουν ομως εμπειρία στα diesel μπεκ.
Μου είπαν ότι δεν υπάρχει λόγος ανησυχίας, δε μου σύστησαν να τα βγάλω για να τα ελέγξουν περαιτέρω.
Επίσης μου σύστησαν να ρίξω 2 λίτρα φωτιστικό πετρέλαιο αντί για τα ειδικά καθαριστικά και να οδηγησω το αμάξι ανεβάζοντας στροφές ώστε να ανασάνει το dpf.
-
Ωραια. Οταν κανεις ταξιδι, κρατα τις στροφες πανω απο 3,000. Αν μπορεσεις, 20-30 λεπτα ειναι οκ. Μη σκοτωθεις ομως. Καντο και με 4η . Και να το κανεις και στο μελλον για να 'ξεβουλωνει' το dpf
-
καλησπέρα
τελικά βρέθηκε λύση για το πρόβλημα σου η ακόμα το ψάχνεις?
Πρόβλημα με dpf σε hyundai i30 2013 diesel