-
Τα βοηθήματα είναι χρησιμότατα.
Η γειτόνισά μου έχει ένα σύγχρονο αυτοκίνητο με bluetooth, κουμπιά στο τιμόνι και φωνητικές εντολές αλλά συνεχίζει να οδηγεί με το τηλέφωνο στο αυτί, (πληκτρολογεί και κανένα sms που και που).
Ε, αυτή πως θα μείνει μέσα στη λωρίδα, και πως θα φρενάρει αν της τύχει κανένα ξαφνικό
-
Μήπως τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μας κάνουν 'ζόμπι';
NAI
-
Επειδή αναφέρθηκε , ας δείτε στα τούνελ τώρα με τον καλοκαιρινό ήλιο τι σημαίνει κάποιος να κινείται χωρίς φώτα . Οτι και να κινείται την νύχτα χωρίς φώτα και εσύ να έχεις αναμένα τα μικρά...
-
Στα τουνελ οταν υπαρχει καλος ηλεκτροφωτισμος τους βλεπεις ολους. Οταν δεν υπαρχει, ειναι το προβλημα
-
REALZEUS wrote:
Βρε μανία που έχεις με τα φώτα στα τούνελ. Είναι εν τω μεταξύ το πιο ακίνδυνο από όλα.
Σχετικά με τα βοηθήματα, είμαι υπέρ αυτών που βοηθούν, ΑΛΛΑ δεν επεμβαίνουν στην οδήγηση. Μου αρέσουν αυτά που προειδοποιούν δηλαδή, όπως το Blind Spot.
Δία δεν είναι καθόλου ακίνδυνο, το αντίθετο είναι πολύ επικίνδυνο να πηγαίνεις χωρίς φώτα μέσα σε τούνελ -ιδίως όταν είναι κάποια χλμ. η σήραγγα-. Μπορεί να γίνει δυστύχημα που να έχει δεκάδες νεκρούς και τραυματίες.
Θυμάμαι πριν χρόνια στην Ιταλία (νομίζω στα σύνορα με Ελβετία ή Γαλλία),είχε γίνει ένα τροχαίο με νταλίκα μέσα σε τούνελ,που πήρε φωτιά μετά από σύγκρουση,αναπτύχθηκαν μέσα σε δευτερόλεπτα τεράστιες θερμοκρασίες,έλιωσαν πολλά οχήματα κι απανθρακώθηκαν άνθρωποι από διερχόμενα αμάξια που δεν πρόλαβαν να σταματήσουν πριν τη γαλαρία.
Δεν λέω ότι έγινε επειδή κάποιος δεν άναψε τα φώτα στο τούνελ και τρακάρανε,μάλλον έγινε εξαιτίας της νταλίκας που δίπλωσε μέσα,αλλά θα μπορούσε να γίνει επειδή ένας έπεσε πάνω στον άλλο λόγω μη ορατότητας κι ακολουθεί ντόμινο.
Στα υπόλοιπα που λες συμφωνώ και για το blind spot. Όπως συμφωνώ και με το τελευταίο ποστ του jorge_greek
Υ.Γ. Βρήκα και κάποια ιστορικά δυστυχημάτων σε σήραγγες (το 1ο είναι αυτό που θυμόμουν με 39 νεκρούς)
Ο φωτισμός μέσα στα τούνελ είναι καλός. Προφανώς και είναι καλύτερο να ανάβουν τα φώτα, αλλά δεν είναι τόσο επικίνδυνο. Τα μεγάλα δυστυχήματα μέσα σε τούνελ γίνονται συνήθως όταν παίρνει φωτιά κάποιο όχημα και τα υπόλοιπα εγκλωβίζονται.
-
Όταν κάποιος πρωτοπάρει αυτά τα συστήματα, πράγματι μπορεί να συμπεριφερθεί ως ζόμπι. Με τον καιρό όμως τα συνηθίζει και καταλαβαίνει πότε χρειάζονται και με ποιον τρόπο πρέπει να τα χρησιμοποιήσει. Η οδήγηση συνεχίζει να είναι το ίδιο απολαυστική γίνεται όμως πιο ξεκούραστη και πιο ασφαλής.
-
Αναφορικά με τα τούνελ , προσωπικά , θεωρώ την πιο επικίνδυνη στιγμή, όταν βγαίνεις από το τούνελ και κοιτώντας στον καθρέφτη δεν μπορείς με τίποτα να διακρίνεις αυτόν ο οποίος ακολουθεί, αν δεν έχει ανάψει φώτα. Ιδίως αν έχει κίνηση ο δρόμος .
Επειδή δεν έχω τέτοια συστήματα, πως συμπεριφέρονται αυτά ( ιδίως αυτά που επεμβαίνουν στο τιμόνι) , με τον Ελληνικό δρομο; Σενάριο οχι ιδιαίτερα σπάνιο να συνυπάρχει ( και να είναι εμφανέστατη) η παλιά διαγράμμιση που οδηγούσε πιθανόν σε παράκαμψη , με τη καινούργια τη σωστή, τι γίνεται ; απενεργοποιείται; .
-
Αναφορικά με τα τούνελ , προσωπικά , θεωρώ την πιο επικίνδυνη στιγμή, όταν βγαίνεις από το τούνελ και κοιτώντας στον καθρέφτη δεν μπορείς με τίποτα να διακρίνεις αυτόν ο οποίος ακολουθεί, αν δεν έχει ανάψει φώτα. Ιδίως αν έχει κίνηση ο δρόμος .
Επειδή δεν έχω τέτοια συστήματα, πως συμπεριφέρονται αυτά ( ιδίως αυτά που επεμβαίνουν στο τιμόνι) , με τον Ελληνικό δρομο; Σενάριο οχι ιδιαίτερα σπάνιο να συνυπάρχει ( και να είναι εμφανέστατη) η παλιά διαγράμμιση που οδηγούσε πιθανόν σε παράκαμψη , με τη καινούργια τη σωστή, τι γίνεται ; απενεργοποιείται; .
Τα συστήματα αυτά λειτουργούν με μια κάμερα. Η απότομη αλλαγή στον φωτισμό τα απενεργοποιεί για λίγο. Γενικά υπάρχει η εξής αρχή : αν δε βλέπεις εσύ τις λωρίδες δεν τις βλέπει και η κάμερα.
Στα δε σημεία όπου υπάρχουν πολλές διαγραμμίσεις, παλιές και νέες, συνήθως απενεργοποιείται. Αλλά δεν το εμπιστεύομαι, έτσι το απενεργοποιώ κι εγώ.
-
Το ότι βλέπεις στο τούνελ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΣΕ ΒΛΕΠΟΥΝ. Το ίδιο ισχύει το σούρουπο, όταν βρέχει, κ.ο.κ. Μακάρι να γίνουν υποχρεωτικά και τα φώτα την ημέρα να τελειώνουμε με αυτό.
Τόσα χρόνια έλεγα τι τα θέλουμε τα φώτα ημέρας. Τώρα πια λέω, να είναι αναμμένα πάντα, γιατί δεν εμπιστεύομαι πια τους άλλους ότι θα τα ανάψουν όταν πρέπει.
-
Αν βλέπεις τα άλλα αυτοκίνητα, μπροστά και πίσω, τότε σε βλέπουν κι αυτά. Παίζει ρόζο πόσο σκούρο είναι το χρώμα του αυτοκίνητου, αλλά όλα ο φωτισμός των τούνελ είναι καλός.
-
Λοιπον εγω που τα εμπιστευομαι παρα πολυ τα συστηματα αυτα, με τετοιο αυτοκινητο που τα ειχε ολα αυτα, απο καπου ειχε ε τονο φως μερα μεσημερι σαν αντανακλαση πανω στο σημειο της καμερας και τραβηξε μια στιγμιαια κλωτσια μονο του στα φρενα , ευτυχως που δεν επινα καφε εκεινη την στιγμη.
-
Οδηγώ κάθε μέρα στα τούνελ της Αττικής οδού . Χιλιάδες μαλάκες πάνε με σβηστά φώτα και ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ μέσα στα τούνελ , μόνο όταν πλησιάσεις στα 20 - 30 μέτρα . Αλλά τρέχουμε με 100-120 χλμ και τα τα 20 - 30 μέτρα δεν είναι τίποτα . Ιδιαίτερα όταν είναι σκούρα χρώματα . Εχουμε και ζώα επαγγελματίες με φορτηγά που δεν ανάβουν φώτα . Και λόγω του καλοκαιριού η διαφορά ήλιου τούνελ , ιδιαίτερα το πρωί και το απόγευμα είναι τεράστια και σε μπερδεύει αν είναι κάποιοι χωρίς φώτα .
-
Οδηγώ κάθε μέρα στα τούνελ της Αττικής οδού . Χιλιάδες μαλάκες πάνε με σβηστά φώτα και ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ μέσα στα τούνελ , μόνο όταν πλησιάσεις στα 20 - 30 μέτρα . Αλλά τρέχουμε με 100-120 χλμ και τα τα 20 - 30 μέτρα δεν είναι τίποτα . Ιδιαίτερα όταν είναι σκούρα χρώματα . Έχουμε και ζώα επαγγελματίες με φορτηγά που δεν ανάβουν φώτα . Και λόγω του καλοκαιριού η διαφορά ήλιου τούνελ , ιδιαίτερα το πρωί και το απόγευμα είναι τεράστια και σε μπερδεύει αν είναι κάποιοι χωρίς φώτα .
Για αυτό εγώ μόλις μπαίνω Περ. Υμηττού τα ανάβω και τα σβήνω βγαίνοντας στο μεγάλο τούνελ αφού μπω στην κεντρική Α.Ο (περίπου Δουκ.Πλακεντίας) και το ανάποδο.
Πάντως πιο μεγάλο πρόβλημα είναι αυτοί που δεν τα ανάβουν στην Κακιά Σκάλα ή ακόμα χειρότερα στην Κλοκοβα στην Ιονία Οδό.
Παίζει ρόλο η κατεύθυνση του τούνελ. Σε αυτά που είναι Ανατολή Δύση τα φώτα είναι απαραίτητα κυρίως για το μπες βγες. Μετά από λίγο συνηθίζει το μάτι.
-
Είσαι πίσω μου την ώρα που βγαίνω από το τούνελ; Όχι δεν σε βλέπω γιατί το μάτι μου έχει ήδη συνηθήσει το έντονο φως και εσύ είσαι στο σκοτάδι.
Είσαι μπροστά μου την ώρα που μπαίνω στο τούνελ; Όχι δεν σε βλέπω για τον ίδιο ακριβώς λόγο.
Είσαι πίσω μου στη βροχή; Όχι, δεν σε βλέπω γιατί οι καθρέφτες έχουν γεμίσει νερά.
Είσαι μπρος μου στη βροχή; Όχι δεν σε βλέπω γιατί τα νερά που πετάνε τα λάστιχα από τον δρόμο δημιουργούν ένα σύννεφο.
Να συνεχίσω;
-
Προφανώς και τα φώτα χρειάζονται στα τούνελ και για αυτό υπάρχει σαφής οδηγία με ειδική σήμανση, αλλιώς δεν θα υπήρχε πρόβλεψη και θα ηταν στην διακριτική ευχέρεια του καθενός τι να κανει. Και εγώ το βρίσκω πολύ επικίνδυνο.
Πάντα έχω φώτα ημέρας ανοιχτά και στο Auto όσα αυτοκίνητά μου το έχουν.
-
Εδω εχουμε πλεον αυτονομη οδηγηση επιπεδου 3, οπως για παραδειγμα στα νεα honda, ο ταξιδευτης δημιουργησε κακο χαμο για τα αυτοματα φωτα στα τουνελ.
Να σας πω, το τριτο στοπ, στο πισω παρμπριζ απο led λαμπες πως σας φαινεται, ειναι εντονο το κοκκινο φως που παραγει;
Α ρε ταξιδευτη.
-
200€ πρόστιμο είναι η μη χρήση φώτων σε σήραγγα, σε αυτές των Τεμπών που περνάω συχνά η τροχαία γράφει αβερτα όπως και για όριο ταχύτητας , την στήνουν ακριβώς στην έξοδο του τούνελ και οι άτυχοι παίρνουν πρόστιμο Χ2.
Άρα αυτόματο άναμμα φώτων και cc άκρως απαραίτητα στις σήραγγες.
-
Να σας πω, το τριτο στοπ, στο πισω παρμπριζ απο led λαμπες πως σας φαινεται, ειναι εντονο το κοκκινο φως που παραγει;
Το τρίτο φως με led λάμπες δεν πλεονεκτεί ιδιαίτερα σε φωτεινότητα, καθώς όλα τα αυτοκίνητα της τελευταίας 20ετίας έχουν μεγάλα και φωτεινά τρίτα φώτα ακόμη και με συμβατικές λάμπες.
Εκεί που πλεονεκτεί είναι στην ταχύτητα έναυσης. Ένα πολύ μικρό κλάσμα του δευτερολέπτου, το οποίο όμως μπορεί να κάνει κάποια μέτρα διαφοράς στην απόσταση φρεναρίσματος.
-
Σωστο αυτο που λες,αλλα επισης σωστο το οτι ειναι πιο φωτεινο το led. Παραδειγμα δες τα πισω στοπ καθως τα χτυπα ο ηλιος. Στις πυρακτώσεως δεν φαινεται τιποτα, μονο τα led φωτιζουν δυνατα ωστε να φανουν.
-
Μήπως τα ηλεκτρονικά βοηθήματα μας κάνουν ζόμπι;