Δίκυκλο vs Τετράτροχο

Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 15 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Dublin wrote:

Dublin wrote:

Επίσης θα μπορούσαμε να οδηγούμε καλύτερα.

Μιλάω για Ευρωπαϊκό κράτος και προδιαγραφές. Αν το πρόβλημα της Μπανγκογκ ήταν μόνο η κινηση θα ήταν ευτυχισμένοι..

Άυτό όμως ισχύει και για τους οδηγούς δικύκλων, οπότε εαν μιλάμε για Ευρωπαϊκες προδιαγραφές και τήρηση ΚΟΚ, τότε απαγορεύεται η οδήγηση ανάμεσα στις λωρίδες κυκλοφορίας. Άρα αντίο το πλεονέκτημα του χρόνου στην κίνηση. Για αυτό και στην Ευρώπη δεν είναι διαδεδομένα τα μικρά μηχανάκια για την πόλη (σε αντίθεση με τις μηχανές για ταξίδι), παρά μόνο σε Ελλάδα, Ιταλία (που δεν τηρείται τίποτα από ΚΟΚ) και σε χώρες τις Ασίας, Ινδίας κλπ.

Το μηχανάκι είναι καλό όπου δεν τηρείται ο ΚΟΚ. Αλλιώς τρώς ακριβώς τήν ίδια κίνηση, γλυτώνεις ίσως λίγο χρόνο με το παρκάρισμα και τρως στην μούρη βροζή, ζέστη, κρύο και καυσαέρια.

up
Only you voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Στην Ελλάδα ο ΚΟΚ απαγορεύει

Στην Ελλάδα ο ΚΟΚ απαγορεύει την διήθηση. Ποτέ όμως δεν έχει κοπεί κλήση σε δικυκλιστή.

Ο λόγος απλός. Αν τιμωρηθεί η διήθηση τότε θα μπλοκάρει όλη η κυκλοφορία στα αστικά κέντρα. Και αυτό δεν το θέλουν ούτε οι αυτοκινητιστές.

Αν στην Αττική βγούνε τα 500.000+ δίκυκλα να κυκλοφορήσουν σαν αυτοκίνητα τότε πολύ απλά κανείς δεν θα πάει εκεί που θέλει.

up
Only you voted.
Dublin
Online
Last seen: Πριν από 4 δευτερόλεπτα
Joined: 14/12/2019 - 09:15
Στην Κεντρική-Βόρεια Ευρώπη

Στην Κεντρική-Βόρεια Ευρώπη δεν είναι διαδεδομένα λόγω καιρού. Αν βρέχει - χιονίζει 9 μήνες το χρόνο πας καλύτερα με το λεωφορείο που περνάει κάθε 5-10 λεπτά για να πας στη δουλειά σου. Κέντρο Ευρώπη περνάνε ελάχιστα αυτοκίνητα ούτως ή άλλως.

Στην νότια Ευρώπη όχι μόνο είναι διαδεδομένα αλλά υπάρχουν και πολλές εταιρίες κατασκευής δικύκλων, Ιταλία - Ισπανία γίνεται χαμός.

Για το 2019 πρώτη στην Ευρώπη ήταν η Γαλλία (ΟΧΙ μια παραδοσιακή αγορά για δίκυκλα).

Γαλλια 308.500 μονάδες με 388 διαφορετικές μάρκες(! Έχουν μπει στην αγορά πολλά start up με 1 ηλεκτρικό μοντέλο), όχι μοντέλα, μάρκες!

Για να καταλάβετε παγκοσμίως, μετά τις 10 πρώτες κλασσικές μάρκες, οι "others' έχουν σχεδόν 40% πωλήσεις!

Οι μεγαλύτερες αγορές της Ευρώπης είναι Γαλλία, Γερμανία, Ην. Βασίλειο, Ισπανία, Ιταλία.

Μικρές μηχανές οδηγούνται παντού με τον ίδιο τρόπο. Αν είσαι στα φανάρια με σταματημένα αυτοκίνητα και στη Σουηδία με ενα scooter-ακι θα περάσεις μπροστά.

Για μέσα στην κίνηση ισχύει κανονικά ο Κ.Ο.Κ.

up
2 users have voted, including you.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά 15 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Το ίδιο λέμε Στόρμ. Δεν

Το ίδιο λέμε Στόρμ. Δεν μπορουμε να μιλάμε για σωστή οδήγηση, όταν εκ των πραγμάτων το πλεονέκτημα των δικύκλων βασίζεται στην παραβίαση του ΚΟΚ!! Οπότε ναι με την Μπανγκόγκ θα μας συγκρίνω και όχι με την βόρεια Ευρώπη.

Επίσης, οι οδηγοί των αυτοκινήτων καλούμαστε να προστατεύσουμε τους οδηγούς που παρανομούν και τρώμε και βρισίδι εαν δεν τους αφήσουμε χώρο για να παρανομήσουν! Απίστευτα πράγματα....!!

up
3 users have voted, including you.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Κάποια στιγμή θα γίνει νόμιμη

Κάποια στιγμή θα γίνει νόμιμη η διήθηση και στην Ελλάδα. Εκ' των πραγμάτων θα βρεθεί ένας τρόπος ώστε τα δίκυκλα να κυκλοφορούν ανάμεσα στα αυτοκίνητα. Σε πολλές χώρες (και στην Ευρώπη) νομιμοποιήθηκε ήδη.

Ένας εύκολος τρόπος είναι η διαγράμμιση που χωρίζει τις λουρίδες κυκλοφορίας να αποτελεί τον άξονα της διήθησης. Δηλαδή πλέον οι αυτοκινητιστές να γνωρίζουν ότι πάνω στην διαγράμμιση επιτρέπεται η διήθηση δικύκλων, οπότε να έχουν το νου τους πριν αλλάξουν λουρίδα να κοιτάνε καθρέπτες.

Ένας από τους λόγους που έχω σταματήσει να κυκλοφορώ πολύ με το δίκυκλο είναι ότι πολλοί οδηγοί αυτοκινήτων με έχουν φέρει πολλές φορές σε δύσκολη κατάσταση.

Για μένα είναι καθημερινότητα να κολλάει αυτοκίνητο από πίσω μου και να με πιέζει να ανεβάσω ταχύτητα σε δρόμους όπου το όριο είναι τα 50χλμ/ώρα. Ok. Ανεβάζω και πάω με 70Km/h. Παραπάνω όμως όχι.

Με 100κm/h ή 120km/h ή 140km/h μέσα σε δρόμους δήμων και σε γειτονιές εγώ δεν πηγαίνω. Ειδικά σε ώρες αιχμής που γίνεται της κακομοίρας έξω.

up
Only you voted.
piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 14 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Το τελευταίο σκουτεράκι που

Το τελευταίο σκουτεράκι που αποχωρίστηκα δια παντός όταν έφυγα, ήταν 200αρι Kymco People S GTi με 16ρηδες τροχούς και τον πιο φρέσκο κινητήρα της αγοράς τότε (22 άτια και ροπή καλή). 

Απόλαυση ήταν οι αστικές μετακινήσεις και δε μου έτυχε καμία στραβή (αντίθετα με αυτοκίνητο που έζησα αρκετά σοβαρό τροχαίο), οδηγώντας πάντα πολύ αμυντικά, αντίθετα με τους περισσότερους που του δίνουν και καταλαβαίνει, χωρίς κράνος, σαγιονάρες, με τα πόδια να κρέμονται στα πλάγια (δεν κατάλαβα πότε τί είδους μαγκιά είναι αυτή) και δε σταματάνε ποτέ και για τίποτα, ο Θεός ο ίδιος να βρεθεί μπροστά τους... Ειδικά μέσα στη πόλη, τα αυτόματα δυνατά σκούτερ επιταχύνουν στα πρώτα μέτρα πιο γρήγορα κι από σπορ μηχανές, και τα καγκουρό δημιουργούν προβλήματα. 

Εκδρομούλες στο Πήλιο και μπάνια απόλαυση, ενώ στο Βόλο εδώ και χρόνια έχουν οριοθετηθεί (με ανακλαστικά κολωνάκια και διαγράμμιση) θέσεις στάθμευσης δίκυκλων σε "στρατηγικά" σημεία ώστε κατά 90% να παρκάρεις νόμιμα. 

Και στην εθνική μπορούσα να κινηθώ άνετα στα όρια ταχύτητας με τέτοιο σταθερό εργαλείο, καλή μπαγαζιέρα πίσω και πολλύς χώρος στα πόδια για "αποσκευές" λίγο κουραστική η σέλα για πολλή ώρα :-)

Οικονομικά όμως, με εμένα πάνω καταναλωση γύρω στα 3,4-3,7 λτ. ανάλογα διαδρομές κι οδήγηση. Τροχοί 16ρηδες, πέλμα 70 μπροστά 120 πίσω. Λαδάκια βαλβολίνες θέλει υψηλής ποιότητας. Αγορά 3μιση χιλιάρικα. Τα 300αρια+ που είναι το τέλειο γι αυτή τη χρήση, παίζουν 4 ως 6 χιλιάρικα, με λίγο μεγαλύτερες καταναλώσεις. Οι μικρές μοτοσυκλέτες ακόμη περισσότερα έξοδα. Καταλαβαίνετε λοιπόν πως το κόστος χρήσης είναι αυτό ενός σούπερ μίνι αυτοκινήτου ή και λίγο χειρότερα. Μόνο με το παπάκι και τα 125cc κάνεις οικονομία πλέον αλλά με αυτά δε λέει να κάνεις και περιαστική χρήση, γιατί κινδυνεύεις και κουράζεσαι (αν είσαι πάνω από 20 χρόνων).

Και μετά είναι η ασφάλεια, 2 φορές τρέχαμε στα νοσοκομεία για φίλο μου. Τη μία φορά οδηγούσε ΧΤ και παππούς με τρακτέρ και καρότσα αποφάσισε να κάνει αναστροφή προς το χωράφι του (80φευγα ετών που του έχουν αφαιρέσει το δίπλωμα γιατί είχε φάει κι άλλον έτσι στα 70κατι του). Τη δεύτερη φορά, συνταξιούχα με το αυτοκινητάκι της αποφάσισε να μη δει το Στοπ σε μονόδρομο που χωράει μόνο 1 όχημα λόγω νομίμως παρκαρισμένων και τον παρέσυρε με το παπί... 

Στην ουσία ανταλλάσεις άνεση χρόνου και παρκαρίσματος με σωματική ακεραιότητα, το οικονομικό όφελος/ρίσκο είναι πολύ μικρό, απ την άλλη τα κέντρα των πόλεων είναι ουσιαστικά απροσπέλαστα με αυτοκίνητο τις εργάσιμες ώρες. 

up
Only you voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Το λάθος που έκανα. Αγόρασα

Το λάθος που έκανα. Αγόρασα σκούτερ "μπανιέρα" με 13άρη τροχό μπροστά και 12άρη πίσω. Μέγα λάθος.

Με τα 3,5 χιλιάρικα που έδωσα έπρεπε να πάρω 16άρη τροχό.

Κάποια στιγμή θα το κάνω όμως. Και δεν θα πάρω τόσο ακριβό. Κανά Sym Symphony 200άρη ίσα-ίσα για να κυκλοφορώ στην περιοχή που θα μένω.

Τα σκούτερ "μπανιέρες" δηλ. τύπου καναπέ δεν κάνουν για αστική μετακίνηση.

up
Only you voted.
piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 14 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Storm wrote:

Storm wrote:

 

Το λάθος που έκανα. Αγόρασα σκούτερ "μπανιέρα" με 13άρη τροχό μπροστά και 12άρη πίσω. Μέγα λάθος.

 

Με τα 3,5 χιλιάρικα που έδωσα έπρεπε να πάρω 16άρη τροχό.

 

Κάποια στιγμή θα το κάνω όμως. Και δεν θα πάρω τόσο ακριβό. Κανά Sym Symphony 200άρη ίσα-ίσα για να κυκλοφορώ στην περιοχή που θα μένω.

 

Τα σκούτερ "μπανιέρες" δηλ. τύπου καναπέ δεν κάνουν για αστική μετακίνηση.

Και γω αυτό κοιτάω για το μέλλον, κι αν τολμήσω σκούτερ ξανά, SYM 125 υγρόψυκτο χαμηλού κόστους με μεγάλους τροχούς, για το πολύ 15-20 χιλιόμετρα ακτίνα απ το κέντρο, όχι εκδρομές κλπ...

Εκτός κι αν κυκλοφορούν αντίστοιχα ηλεκτρικά, εκεί θα είχε νόημα φθηνή ηλεκτροκίνηση.

up
3 users have voted, including you.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 27 λεπτά 1 δευτερόλεπτο
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Οριστς εργαλειο, 

Οριστε εργαλειο, 

Πολυ δυσκολα πεφτεις, εχει χωρο αποακευων 40 λιτρα που παιρνει μεσα του και τα δυο κρανη, φουλ διαστασεων, εχει χωρο κατω απο τη σελα. Εχει καθισματαρα για τον πισω επιβατη,  εχει οροφη για την βροχη που ανοιγοκλεινει, εχει συστηματα οπως abs, asr 

και στην εκδοαη με τα 400 κ .εκ κανεις ταξιδαρες

https://youtu.be/htrgquKPKkk

up
1 user has voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Tο Adiva AD200 ερχόταν για

Tο Adiva AD200 ερχόταν για ένα διάστημα με αυτή την οροφή και στην Ελλάδα. Κάπου-κάπου βγαίνει κάποια αγγελία μεταχειρισμένων στο car.gr. Πλέον νομίζω ότι δεν έρχονται καθόλου.

Είναι μεγάλη υπόθεση να μπορείς να το κυκλοφορήσεις με βροχή.

up
Only you voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
piliourits wrote:

piliourits wrote:

Και γω αυτό κοιτάω για το μέλλον, κι αν τολμήσω σκούτερ ξανά, SYM 125 υγρόψυκτο χαμηλού κόστους με μεγάλους τροχούς, για το πολύ 15-20 χιλιόμετρα ακτίνα απ το κέντρο, όχι εκδρομές κλπ...

Εκτός κι αν κυκλοφορούν αντίστοιχα ηλεκτρικά, εκεί θα είχε νόημα φθηνή ηλεκτροκίνηση.

Σωστός. Πήγα και είδα το Peugeot Tweet 150i . Αερόψυκτο μεν, αλλά στην ουσία είναι ένα SYM Symphony με διαφορετικό λογότυπο. Σε σύγκριση με το SYM μου φάνηκε ένα κλικ ποιο ποιοτικό το Peugeot.

 

up
Only you voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 27 λεπτά 1 δευτερόλεπτο
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Τι tweet 150i
up
Only you voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Το Cityblade το έχω δει από

Το Cityblade το έχω δει από κοντά. Έφαγε άκυρο αφενός γιατί πάσχει από δίκτυο εξυπηρέτησης και αφετέρου μου φάνηκε πολύ μικρό. Δεν μου άρεσε η αίσθηση όταν έκατσα πάνω. Μου θύμισε έντονα το Honda PCX που όταν έκατσα πάνω του ήμουν σαν αρκούδα σε πατίνι.

up
2 users have voted, including you.
piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 14 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Storm wrote:

Storm wrote:

 

piliourits wrote:

 

Και γω αυτό κοιτάω για το μέλλον, κι αν τολμήσω σκούτερ ξανά, SYM 125 υγρόψυκτο χαμηλού κόστους με μεγάλους τροχούς, για το πολύ 15-20 χιλιόμετρα ακτίνα απ το κέντρο, όχι εκδρομές κλπ...

 

Εκτός κι αν κυκλοφορούν αντίστοιχα ηλεκτρικά, εκεί θα είχε νόημα φθηνή ηλεκτροκίνηση.

 

 

Σωστός. Πήγα και είδα το Peugeot Tweet 150i . Αερόψυκτο μεν, αλλά στην ουσία είναι ένα SYM Symphony με διαφορετικό λογότυπο. Σε σύγκριση με το SYM μου φάνηκε ένα κλικ ποιο ποιοτικό το Peugeot.

 

 

 

αν και ακούω πως τα  peugeot είναι rebranded μηχανάκια made in china και δεν ξέρω τι συμπέρασμα να βγάλω.

up
0 users have voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Τα Peugeot Tweet και Belville

Τα Peugeot Tweet και Belville φτιάχνονται στο εργοστάσιιο της SYΜ και κατά βάση είναι SYM.

To εργοστάσιο της SYM είναι στην Δημοκρατία της Κίνας δηλ. στην Ταιβάν. Όχι στην παραδοσιακή Κίνα δηλ. στην Λαϊκή Δημοκρατίας της Κίνας.

Ταιβάν είναι και η Kymco.

Και οι δύο βιομηχανίες ξεκίνησαν σαν κοινοπραξίες με την Honda την εποχή του '60 και έφτιαχναν μηχανάκια Honda για μεγάλο διάστημα.

Η Kymco είναι πολύ μεγαλύτερη σε σύγκριση με την SYM. Ωστόσο η SYM τα πάει πολύ καλύτερα στην Ευρώπη. Οι λόγοι πολλοί και διάφοροι.

up
2 users have voted.
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 20 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
Η sym τα πάει καλά μόνο

Η sym τα πάει καλά μόνο Ελλάδα που είμαστε μπατίρηδες. Αν δεις τα νούμερα πωλήσεων η Kymco σκίζει σε Ιταλία, Ισπανία. Πάλι έχει φθηνότερα μηχανάκια από τους big 4 Γιαπωνέζους αλλά ακριβότερα από SYM. Έχω την εντύπωση όμως ότι η SYM τα χρήματα που γλυτώνει είναι από φινίρισμα-πλαστικά-σχεδιασμο και δεν κάνει εκπτώσεις σε καίρια σημεία της μηχανής πχ κινητήρας/φρένα

up
0 users have voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Εγώ πάντως από Kymco Agility

Εγώ πάντως από Kymco Agility City δεν έμεινα και πολύ ευχαριστημένος. Ψευτοκατασκευή.

Το SYM που έχω (μοντ. 2017), είναι ένα αξιοπρεπέστατο σκούτερ. Φυσικά έχει τα θετικά του, έχει και τα αρνητικά του. Δεν έχει παρουσιάσει κανένα πρόβλημα, ούτε έχει δείξει κάποια φτήνια π.χ. στην συναρμολόγηση ή στα πλαστικά.

Πάντως στα σκούτερ είναι μετρημένα κουκιά οι επιλογές. Και οι Ιάπωνες τώρα τελευταία έχουν περιορίσει τα μοντέλα τους και ότι προσφέρουν είναι και πανάκριβο. Ακριβό δίκυκλο δεν υπήρχε περίπτωση να πάρω. Μία φορά την πάτησα (με το Piaggio) δεν πρόκειται να την ξαναπατήσω.

Πλέον δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά. Δυο-τρεις φορές την εβδομάδα. Αν σκάσει κάτι έκτακτο και πρέπει να πάω κάπου γρήγορα ή κάπου με πρόβλημα στάθμευσης. Παρόλο αυτά είναι τόσο οικονομικό σε όλα του, που δεν μου πάει η καρδιά να το πουλήσω ή μάλλον να το "σκοτώσω".

up
Only you voted.
teo mak
Online
Last seen: Πριν από 6 λεπτά 50 δευτερόλεπτα
Joined: 27/06/2019 - 11:58
Όταν θα βλέπετε δίκυκλο

Όταν θα βλέπετε δίκυκλο Peugeot καλό είναι να κάνετε μεταβολή.

Όλα τα σκούτερ της είναι φασον μηχανάκια κάκιστης ποιότητας.

Δεν μπορώ να καταλάβω τον λόγο που κάποιος θα αγοράσει ένα τρίκυκλο όταν δεν μπορεί να κάνει διήθηση.

Με τα ίδια λεφτά αγοράζει ένα μικρό αυτοκίνητο και έχει και το a/c -θερμανση καλοκαίρι, χειμώνα και λιγότερα κόστη συντήρησης.

up
2 users have voted, including you.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 16/03/2003 - 02:12
Έχω οδηγήσει ελάχιστα

Έχω οδηγήσει ελάχιστα μηχανάκι πριν πολλά πολλά χρόνια πιτσιρικάς. Το είχα νοικιάσει ΧΩΡΙΣ ΔΙΠΛΩΜΑ. Τέλη δεκαετίας 80. Ήταν όμορφα δε λέω αλλά δεν ερωτεύτηκα κι όλας. Από τότε μόνο βλέπω τις μηχανές από μακριά και αγαπημένοι. Έχω όμως άποψη επειδή είναι έμμεσα δουλειά μου. 

Μπορώ να το περιγράψω άνετα όπως αυτό που ζούμε σήμερα. COVID με μέτρα προστασίας ή χωρίς μέτρα προστασιας. 

Είναι οικονομικά? Ναι Είναι εύκολα στην οδήγηση? Ναι Εύκολα στο πάρκινγκ? Ναι Χαμηλό κόστος συντήρησης? Ναι

Σκοτώνεσαι/ τραυματίζεσαι στο εφτακάθαρο? ΝΑΙ

Ευχαριστώ πολύ δεν θα πάρω.

Έχω δει αρκετούς νεκρούς από τα αυτοκίνητα της εταιρίας και ΔΕΝ φταίνε πάντα τα αυτοκίνητα. Έχω δει και δεκάδες τραυματισμούς. Οι μηχανές φυσικά δεν φταίνε επίσης. Φταίνε οι οδηγοί  τόσο των μηχανών όσο και των αυτοκινήτων και με τη νοοτροπία/ παιδεία  που υπάρχει είναι καθαρή τρέλα να κυκλοφορείς με μηχανάκι. 0 (μηδεν) ασφάλεια δε πα να φοράς ατσάλινη στολή.

Επίσης πρέπει να πω και κάτι που έχει ήδη γραφτεί. Οι μηχανες είναι μεν γρήγορες μέσα στη πόλη να κάνεις τη δουλειά σου αλλά αφού παραβιάσεις το μισό ΚΟΚ. Το ότι "επειδή χωράω να περάσω πρακτικά από παντου δεν σημαίνει κι όλας ότι πρέπει να περάσω)

Τέλος, από προσωπική εμπειρία να πω για μια πολύ καλή φίλη μου που οδηγούσε 16 χρόνια μηχανακι. 3 φορές την έριξαν κάτω με ελαφρύ τραυματισμό. Μια μέρα μιλούσαμε και μου έλεγε ότι θέλει σέρβις 80-90 ευρώ για σέρβις (ένα πιάτζιο) και τρελάθηκα. Εγώ στον αγρότη δίνω 100 για σέρβις. Πήγε και αγόρασε ένα μικρό αυτοκίνητο και βρήκε την ησυχία της.

up
Only you voted.
piliourits
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 14 λεπτά
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Το μηχανάκι είναι "ελευθερία"

Το μηχανάκι είναι "ελευθερία" και κέρδος σε χρόνο. Σε κόστος είναι περίπου όσο και ένα σούπερ μίνι πόλης, δεν κερδίζεις οικονομικά, παρά μόνο στη στάθμευση.

up
Only you voted.
Storm
Εικόνα Storm
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 2 ώρες
Joined: 02/08/2019 - 20:04
Ποιο σούπερ μίνι έχει το

Ποιο σούπερ μίνι έχει το παρακάτω κόστος χρήσης; Για πείτε.

Storm wrote:

Το 200αρι μου SYM σκούτερ καίει μέσα στην πόλη ακριβώς 3,2lt/100km.

Ετήσιο σέρβις 25euro.

Τέλη κυκλοφορίας 25euro.

Ασφάλεια ετήσια με οδική βοήθεια 88euro.

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo