Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

superb_tsi
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 22/06/2015 - 01:03
Έχοντας κάνει κάτι παραπάνω

Έχοντας κάνει κάτι παραπάνω από 500 χλμ με τα ds2500 που άλλαξα κ στους δυο άξονες να πω και εγώ ότι δεν ακούγονται καθόλου.

Από ότι βλέπω έχουν πατήσει πολύ καλά, οπότε και θα φάνε το ζόρισμα τους, σιγά-σιγά.

Ήδη, πάντως ακόμα και κρύα το δάγκωμά τους είναι ακόμα πιο άμεσο, οπότε θα επιβεβαιώσω και εγώ με την σειρά μου πως αν στρωθούν όπως πρέπει, δεν ακούγονται, κρατώ μια μικρή πισινή στις ζέστες πώς θα συμπεριφερθούν, και επίσης είναι έτοιμα προς χρήση από το πρώτο σχεδόν φρενάρισμα.Βέβαια, φορεμένα σε καινούργιους δίσκους και οι δαγκάνες άριστες λειτουργικά.

Επίσης τα λάστιχα οφείλουν να είναι ακόμα περισσότερο τώρα φρέσκα όπως και η ανάρτηση του αυτοκινήτου γενικότερα.

Ήδη, επομένως βλέπω διαφορά. Φαντάζομαι ότι στην πίεση η διαφορά όπως αναμένεται θα είναι κατά πολύ μεγαλύτερη λόγω  μεγαλυτέρου συντελεστή τριβής.

 

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Έχουν διορθώσει με τα χρόνια

Έχουν διορθώσει με τα χρόνια το - δάγκωμα - των τακακιών από κρύο, όταν πρωτοεμφανίστηκαν η κλίμακα λειτουργίας τους ήταν 100-550c, μετά από τις διαμαρτυρίες έγινε 50-550, και στην τελευταία έκδοση τους εδώ και σχεδόν 2 χρόνια είναι 25-550, οπότε δεν ισχύει πλέον ότι δεν πιάνουν όταν είναι κρύα, τώρα αν κάποιος αγοράσει παλιότερης γενιάς που ήταν σε κάποιο ράφι ξεχασμένα θα έχει το πρόβλημα των προηγούμενων που σωστά γκρίνιαξαν, στο θέμα του σφυρίγματος παίζουν αρκετοί παράγοντες ρόλο και όχι μόνο η πάστα, συνήθως η σκληρότερη πάστα αναγκάζει σε συντονισμό άλλα μέρη του συστήματος των φρένων να αρχίσουν να - σκούζουν -  

up
2 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 10 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Golf mk4 1,4 1999 δισκοι

Golf mk4 1,4 1999 δισκοι μπροστα-πισω.

Οι ζαντες πισω μαυριζουν πολυ πιο εντονα  απο μπροστα.

Τερμα φρενο με abs off  και τελειωμενα λαστιχα μπροστα ,μπλοκαρει πισω το ιδιο και με abs on.

Υψος σωστο.Οχι κολλημενα εμβολα,παντα κρυες ζαντες.

Ιδεες σε περιπτωση που δεν βρω αποκλειστικα φρενά?(επαρχια....)

 

up
1 user has voted.
kostas kokkinos
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 05/04/2019 - 12:32
 .Καλησπερα 21 Quadra. Ηθελα

 .Καλησπερα 21 Quadra. Ηθελα να ρωτησω αν αξιζει να αφαιρεσει καποιος τις κιθαρες πισω απο τις δισκοπλακες ετσι ωστε να υπαρχει καλυτερη απαγωγη θερμοτητας? Μεχρι ποσους βαθμους διαφορα μπορει να δει καποιος? Ποσα παραπανω φρεναρισματα θα κερδισω Αν υποθεσουμε οτι φτανω τους 600 βαθμους πανω στο δισκο?

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Οι κιθάρες δεν εμποδίζουν την

Οι κιθάρες δεν εμποδίζουν την απαγωγή αλλά την είσοδο του αέρα στον δίσκο.

Εγώ τις αφαιρώ τις κιθάρες γιατί όπως είπα εμποδίζουν την είσοδο του φρέσκου αέρα στο κέντρο του δίσκου από όπου φυγοκεντρίζεται ο αέρας για να εξέλθει στη συνέχεια από την περιφέρεια του δίσκου, ο δίσκος με τις εσωτερικές βάνες ( τα εσωτερικά χωρίσματα ) λειτουργεί σαν αντλία αέρα όταν περιστρέφεται, ρουφάει τον αέρα από το κέντρο του και τον απομακρύνει από την περιφέρεια του ψύχοντας το καθώς οδηγείται προς την έξοδο, 

Ο αέρας πρέπει να μην εμποδίζεται να διασκορπιστεί στην ατμόσφαιρα, τι εννοώ ? πχ αν το αυτοκίνητο έχει δίσκο 290 mm σε ζάντα 15¨ που είναι οριακό μέγεθος δίσκου για αυτή τη ζάντα ο αέρας πνίγεται στο σημείο και δεν διαφεύγει ελεύθερα όταν βγεί από τον δίσκο εμποδίζοντας την απρόσκοπτη ροή του δημιουργώντας τοπικά ένα backpressure, ενώ θα υπήρχε καλύτερος αερισμός αν ο δίσκος ήταν πχ 26 0mm, ασχέτως αν υπήρχαν άλλα προβλήματα λόγω του μικρού μεγέθους του, εδώ συζητώ για τον αερισμό και όχι για κάτι άλλο.

Τώρα για το πόση θα είναι η διαφορά στην θερμοκρασία δεν έχω την απάντηση, η απάντηση μου είναι βγάλε τις κιθάρες  (χτές ) αν αυτό σου λέει κάτι, και βάλε ένα τακάκι με μεγάλο συντελεστή τριβής που να μην μειώνεται όταν ανεβαίνει η θερμοκρασία του τακακιού και του δίσκου.

Αν μπορείς βρες πλαστικούς ανακλαστήρες που στερεώνονται επάνω στο ψαλίδι και εκτρέπουν τον αέρα που διέρχεται κάτω από το αυτοκίνητο ή μέσα από ανοίγματα του προφυλακτήρα, και τον στέλνουν στο κέντρο του δίσκου, έτσι αυξάνεται η ταχύτητα εισόδου του αέρα στους δίσκους με αποτέλεσμα την καλύτερη ψύξη.

Ακόμα καλύτερα είναι από ένα κατάλληλο άνοιγμα στον προφυλακτήρα να οδηγήσεις μέσω σωλήνα φρέσκο αέρα στο κέντρο του δίσκου στερεώνοντας την άκρη της σωλήνας επάνω στην υπάρχουσα κιθάρα.

Εδώ υπάρχουν πολλά παραδείγματα cooling ducts, εδώ θα βρεις μέχρι και ένα extreme σύστημα καθαρά για αγώνες που ψεκάζει σταγονίδια νερού στον εισερχόμενο αέρα ρίχνοντας ακόμα περισσότερο τη θερμοκρασία του μέσα στον δίσκο όταν θερμαίνεται. 

https://www.google.com/search?q=brakes+cooling+duct&sxsrf=ALeKk01o2MD2CzzxIe8OfQdrOUMxAt7iQw:1585116484691&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=2ahUKEwisnP2H-7ToAhUPMewKHbb2BrMQ_AUoAXoECAwQAw&biw=1680&bih=907#imgrc=YQMcLvE1EsCf2M

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 18 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Σήμερα πήγα το Panda στον

Σήμερα πήγα το Panda στον Μοράρη για τα φρένα του (είχε διαρροή το υγρό και σχεδόν έμεινα από φρένα!). Ο Μάνος άψογος, δεν έχω λόγια! Εξαιρετικός επαγγελματίας, γνώστης και με διάθεση να μου εξηγήσει τα πάντα και να με συμβουλέψει. Επίσης συνέπεια και λογικές τιμές, κέριδσε άλλον έναν πελάτη, πλέον μόνο εκεί για φρένα!

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 20 λεπτά 52 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Κάτσε ρε Φάνη, φρένα έχασες..

Κάτσε ρε Φάνη, φρένα έχασες.....πες και άλλα...Πώς εγινε;;;

up
2 users have voted, including you.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Τι βλαβη επαθε το panda και

Τι βλαβη επαθε το panda και εχασε υγρα? 

Περα απο αυτο, οσον αφορα τον φρενά, ειναι ο μονος που ρεγουλαρει τελεια τα πισω ταμπουροφρενα. Ποτέ μα ποτέ σε γενικο συνεργειο ή αντιπροσωπεια δεν εχουν πετυχει να πιανει το χειροφρενο χαμηλα χωρις να μαγκωνουν οι ροδες στο ελευθερο. 

Επισης με αυτη την αψογη ρυθμιση η συμμμετοχη του πισω αξονα (συνεχιζω και μιλαω για ταμπουρα) στο κανονικο φρεναρισμα ειναι ορατη και αυξανει κατα πολυ τη συνολικη αποδοση φρεναρισματος. 

up
2 users have voted, including you.
manolis67
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 15 ώρες
Joined: 25/02/2008 - 12:53
καλημέρα ,για την την

καλημέρα ,για την  eurofren  λεωφόρο βουλιαγμένης 253  στη δάφνη ,

εχουμε κάποια εμπειρία - αποψη - γνώμη ?

up
3 users have voted, including you.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 27 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Περί τακακίων, ποιες από τις

Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;

fi.ba

japaparts

ashika

metzger

blueprint

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;

fi.ba                      Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς

japaparts              Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς

ashika                   Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς

metzger               Δεν είναι κατασκευαστής είναι διανομέας, τρέχα γύρευε ποιός κατασκευάζει τι για αυτούς

blueprint             Είναι ο μόνος κατασκευαστής και ανήκει στο Group της Bilstein ότι και να σημαίνει αυτό

Μια φορά μόνο μου φέρανε δίσκους της Blueprint και είπα να μη μου ξαναφέρουν, δεν μου άρεσε η μηχανουργική τους κατεργασία ούτε το υλικό τους που ήταν πιο μαλακό από τους επώνυμους, μάλλον ή σίγουρα τους φτιάχνουν στην Κίνα, όπως και τα περισσότερα αν όχι όλα τουλάχιστον, το μόνο παρήγορο είναι ότι ένας κατασκευαστής με το όνομα της Bilstein τουλάχιστον έχει κάποια στάνταρτ και δεν είναι εντελώς σκουπίδια, μπορεί να κάνω και λάθος, αλλά τακάκια τόσο φτηνά δεν είναι ότι καλύτερο από πλευράς ασφάλειας, τώρα ο καθένας αξιολογεί την ασφάλεια του όπως εκείνος νομίζει αλλά αν για 10-20€ περισσότερο είχα να διαλέξω ανάμεσα σε επώνυμο δεν θα δίσταζα να πάω σε επώνυμο, πόση διαφορά πχ μπορεί να έχει το τακάκι που θέλεις από ένα Ferodo, ATE, Brembo κλπ αυτής της κατηγορίας ? 

up
3 users have voted.
panos2171
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 27 λεπτά
Joined: 06/12/2007 - 19:46
Διπλάσια τιμή, περίπου 20€

Διπλάσια τιμή, περίπου 20€ διαφορά για τις δικές μου δαγκάνες. 40€ δηλαδή βρίσκω brembo. Απλά έλεγα μήπως υπάρχει  και κάτι άλλο αξιόλογο.

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

Διπλάσια τιμή, περίπου 20€ διαφορά για τις δικές μου δαγκάνες. 40€ δηλαδή βρίσκω brembo. Απλά έλεγα μήπως υπάρχει  και κάτι άλλο αξιόλογο.

Τα αξιόλογα δεν μπορείς να τα βρεις αν δεν αναφέρουν προδιαγραφές της πάστας, και όσα αναφέρουν είναι από 3 φορές επάνω και συνεχίζουν.

up
2 users have voted.
Nikos-
Εικόνα Nikos-
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 01/08/2019 - 11:09
manolis67 wrote:

manolis67 wrote:

 

καλημέρα ,για την  eurofren  λεωφόρο βουλιαγμένης 253  στη δάφνη ,

 

εχουμε κάποια εμπειρία - αποψη - γνώμη ?

 

Καλημέρα! Ναι, πολύ καλοί. Έφτιαξα τον εγκέφαλο του ABS εκεί στο έβο και μου φάνηκαν καλοί. Κάνουν rebuild εγκεφάλους. Μου άλλαξαν το μοτέρ μέσα στην αντλία με καινούριο.

up
1 user has voted.
alexandros.K
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 51 λεπτά
Joined: 20/09/2013 - 23:23
Γιατι, τι ειχε παθει Νικο ?

Γιατι, τι ειχε παθει Νικο ?

up
2 users have voted, including you.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
panos2171 wrote:

panos2171 wrote:

 

Περί τακακίων, ποιες από τις παρακάτω μάρκες είναι γνωστές και αξιόπιστες πάνω σε αυτό το αναλώσιμο;

 

fi.ba

 

japaparts

 

ashika

 

metzger

 

blueprint

 

Japan parts και ashika είναι ο ίδιος διανομέας. Μακρυά !! Φόραγα ashika και ήταν μάρμαρα. Η διαφορά φάνηκε τόσο σταδιακά, μερικά χιλιάδες χιλιόμετρα μετά όταν έφαγε λίγα χιλιοστά πάστας.Υπουλο αυτό, γιατί δεν το αντιληφθηκα έγκαιρα, κατακόρυφη πτώση απόδοσης, καμιά περαιτέρω φθορά ακόμη και όταν είχα φτάσει 80.000 χλμ με αυτά,  δεν έφαγε πάνω απο τα 3/4 του υλικού, καθόλου σκόνη στη ζάντα, αλλαξα με ferodo premier και χρειστηκα 3 μέρες να συνηθισω το νέο φρένο ώστε να μη γονατίζω το αμάξι με το παραμικρό. 

Μη τσιγκουνευεσαι καθόλου τα φρένα σου. Μόνο επώνυμα. Δεν είναι απαραίτητα να είναι τα πιο ακούστα στο κόσμο. 

Θα σου πω μερικά από τα κορυφαία και άνω του μέσου ορου . Ferodo ,brembo ,ate ,pagid, textar, trw, fte, vector, remsa, jurid, ztec. Απο τον Μωράρη έμαθα πρόσφατα ότι εξαιρετικα για συμβατική χρήση είναι τα κορεατικά hi-q που δεν τα έβαζα ποτέ αν δεν μου το έλεγε ένας γνωστης.  

up
1 user has voted.
Nikos-
Εικόνα Nikos-
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 2 ημέρες
Joined: 01/08/2019 - 11:09
alexandros.K wrote:

alexandros.K wrote:

 

Γιατι, τι ειχε παθει Νικο ?

 

Άναβε το λαμπάκι του ABS που και που και στην αρχή νόμιζα ότι ήταν από τη μπαταρία, επειδή δε το κινώ πολύ.

Τελικά λίγο που το έψαξα, έχει συμβεί σε άλλους το ίδιο.

Η λύση ήταν να αλλάξω την αντλία με καινούρια (πάνω από 1000ακο) ή να τη κάνω rebuild.

Τελικά ο μάστορας που την άνοιξε είδε ότι το μοτεράκι δε γύριζε αρκετά γρήγορα κι έτσι έβγαζε το warning. Μου το άλλαξε με καινούριο και από τότε δεν έχει παρουσιάσει πάλι κάτι.

up
2 users have voted.
alexandros.K
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 51 λεπτά
Joined: 20/09/2013 - 23:23
(Δεν υπάρχει θέμα)

smileyyes

up
2 users have voted, including you.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα

Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ. 

Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.

Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα. 

Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.

Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα. 

 

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Τα premier δεν είναι για

Τα premier δεν είναι για πολλά - πολλά, και η κατάβαση από βουνό είναι κάπως. Ένα DS2500 θα ήταν καταλληλότερο, αυτό που μύριζε ήταν τα υλικά του filler της πάστας, αν συνεχίσουν να σου μυρίζουν μετά από κάποιες διαδρομές όταν έρθει η ώρα να τα βγάλεις θα παρατηρήσεις ότι έχουν ραγίσματα στην πάστα.

up
1 user has voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 3 ημέρες 10 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Εγω με μονους δισκους ειχα

Εγω με μονους δισκους ειχα φθασει τους δισκους μεχρι να κοκκινησουν(οχι πως βλεπουμε σε αγωνιστικα,ελαφρυ κοκκινο) με τα premier και φρενο εχασα οταν σταματησα χωρις δυνατο φρενο ,αλλα ξεχαστηκα στο φρενο για να σταματησω.

Στην αλλαγη οντως ειχαν γινει σαν καμμενα με ραγισματα,ειδικα γυρω απο το δεικτη φθορας.

Τα νορμαλ τακακια πιανουν γυαλαδα?Κατεβαινα βουνο απο ακαθαριστο αγροτικο δρομο με τρειλορ και γυρω στα 1200κιλα εξτρα βαρος και αναγκαστηκα με φρενο πολυ και στα 4-5km .Ολη την ωρα εβαζα πολυ δυναμη στο πενταλ αλλα και οταν ξεφορτωσα τα φρενα χαλια.Μετα απο δυο δυνατα φρεναρισματα ολα καλα.

up
1 user has voted.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 4 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
cson wrote:

cson wrote:

 

Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ. 

 

Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.

 

Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα. 

 

Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.

 

Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα. 

 

Σε τις αυτοκίνητο?

up
0 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
spiderTF160 wrote:

spiderTF160 wrote:

 

cson wrote:

 

 

 

Ειχα μια περιεργη συμπεριφορα απο τα ferodo premier που φοραω, κατέβαινα απο Στροπωνες προς Στενη σε ρυθμους βολτας μετα απο off road που ειχα παει στη Διρφυ. 

 

 

 

Μου εμπαινε μεσα μυρωδια καμμενου απο το παραθυρο στα πεταλα , δεν σταματησα να κατεβω κατω απλα το ειχα εννοια , φρενο ειχα αριστο χωρις το παραμικρο σημαδι μειωμενης αποδοσης. Συνεχισα ετσι για 5 χλμ ακομη. Κατεβαινα με 2α ή 3η μεσα και γκαζι δεν ακουμπησα, φρεναρα πριν τη στροφη με οσα ειχε μαζεψει απο τη κατωφερεια.

 

 

 

Εκανα μια σταση μετα στο χωριο και οταν βγηκα εξω μυριζαν τα μπροστα φρενα εντονα, καπνο δεν ειδα, αλλα το χερι δεν το πλησιαζες απο τη ζεστη. Το αφησα μιση ωρα και συνεχισα κανονικα. 

 

 

 

Δεν ειχα καμια μεταβολη στο φρεναρισμα ουτε μετα που κρυωσαν και συνεχισα, ειχα σε καθε περιπτωση πολυ καλο φρενο.

 

 

 

Το εχω ξανα ζορισει σε βουνο το αμαξι αλλα δεν μυρισε. Υπαρχει μια μικρη πιθανοτητα να ψηνοταν η πουδρα απο το χωμα που ειχε μαζεψει στις ζαντες απο το off -road κομματι. Θα το παρακολουθησω ξανα. 

 

 

 

Σε τις αυτοκίνητο?

Tucson 2006 μοντελο

up
0 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 11 λεπτά
Joined: 05/04/2007 - 20:44
21 Quadra wrote:

21 Quadra wrote:

 

Τα premier δεν είναι για πολλά - πολλά, και η κατάβαση από βουνό είναι κάπως. Ένα DS2500 θα ήταν καταλληλότερο, αυτό που μύριζε ήταν τα υλικά του filler της πάστας, αν συνεχίσουν να σου μυρίζουν μετά από κάποιες διαδρομές όταν έρθει η ώρα να τα βγάλεις θα παρατηρήσεις ότι έχουν ραγίσματα στην πάστα.

 

Δεν βγαζει καμια εταιρια παστα τυπου ds2500 για αυτο το αμαξι, μονο οργανικα.

Μονο η carbotech βγαζει τα 1521, AX6, XP8, XP10, XP12, XP20, XP24, και RP2, απιστευτοι πραγματικα. 

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 36 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Bάλε ΑΧ6

Bάλε ΑΧ6

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo