-
Χωρίς να τα έχω οδηγήσει νομίζω ότι το ψευδουβριδικο πρακτικά μόνο στα τέλη κυκλοφορίας κερδίζεις και χάνεις αποσκευές.
Κάνει το αμάξι πιο πολύπλοκο πιο βαρύ δεν κερδίζεις κάτι πιο πολύ μάρκετινγκ είναι για να νιώσεις future proof.
Όντως αυτά θα έπρεπε να τους είχαν φύγει πριν τα Χριστούγεννα αφού τα υβριδικά κυκλοφορούν ήδη πάνω από ένα 6 μηνο.
Όντως και εγώ το αιρκρος έχω ξεχωρίσει σε αυτή την κατηγορία αλλά το Σιτροέν θέλει 30 για αυτόματο ντίζελ αλλά με περισσότερα τεχνολογικά καλουδια καθώς η inspire είναι ανώτερη της upgrade.
-
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις το Γκράντλαντ 2020 αυτόματο πετρέλαιο και με το πακέτο ασφαλείας μέσα , οπότε νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή .
-
H πλειοψηφία των sportage και γενικά των kia που κυκλοφορούν είναι οι εκδόσεις μέχρι τα 22-23k. Ο κόσμος δύσκολα να δώσει παραπάνω χρήματα για kia (κακώς βέβαια) και κάποια στιγμή πρέπει να το καταλάβουν και οι οι ίδιοι. Όταν θα φτάσεις να δώσεις 26-27 θα κοιτάξεις άλλες μάρκες, ασχέτως αν είναι χειρότερες σε αξιοπιστία, και ειδικά στα 30 που βγαίνει το gt-line (αυτοκινητάρα) θα καταλήξεις σε x2. Επίσης το εσωτερικό είναι ποιοτικό αλλά εκτός από μουντό εμένα μου θυμίζει αγροτικό σε σχεδιασμό.
Το grandland φαίνεται καλύτερη πρόταση αλλά όπως έχω ξαναπεί δεν είναι κατάλληλη περίοδος για τα c-suv, όχι λογω της κατάστασης αλλά λόγω του ότι πολλά είναι στη δύση ή στο μέσο της ζωής τους. Περιμένουμε 3008 fl, grandland fl, νεο sportage, tucson, kadjar, qq ίσως και κάποια νέα προσθήκη.
-
Χωρίς να τα έχω οδηγήσει νομίζω ότι το ψευδουβριδικο πρακτικά μόνο στα τέλη κυκλοφορίας κερδίζεις και χάνεις αποσκευές.
Κάνει το αμάξι πιο πολύπλοκο πιο βαρύ δεν κερδίζεις κάτι πιο πολύ μάρκετινγκ είναι για να νιώσεις future proof.
Όντως αυτά θα έπρεπε να τους είχαν φύγει πριν τα Χριστούγεννα αφού τα υβριδικά κυκλοφορούν ήδη πάνω από ένα 6 μηνο.
Όντως και εγώ το αιρκρος έχω ξεχωρίσει σε αυτή την κατηγορία αλλά το Σιτροέν θέλει 30 για αυτόματο ντίζελ αλλά με περισσότερα τεχνολογικά καλουδια καθώς η inspire είναι ανώτερη της upgrade.
Σωστός, εγώ δεν κοίταγα auto, οπότε το C5 Aircross με 27.000 (πάντα κάνει τρελές προσφορές η Citroen) έπαιρνα πολύ καλή έκδοση diesel.
Συμφωνώ και για τα mild hybrid, ήδη κάποιες χώρες, έχω παραθέσει λινκ σε πολλές περιπτώσεις, τα έχουν ξεχωρίσει, πάνε πλέον με μέγεθος μπαταρίας. Στο Sportage όμως, επειδή είναι μεγάλο έχει κάποια μικρά πλεονεκτήματα (κυρίως σε ρύπους) και μικρότερα τέλη. Παραθέτω σε ΝΕDC, σε WLPT είναι πολλά τα νούμερα, και δεν μας αφορούν ακόμη. Στην πρώτη περίπτωση, τα 110 = 99ευρ και στην άλλη 122=146,4. Citroen C5 Aircross 95,4. 2008 = 86,4. Μικρό κόστος βέβαια, αλλά αν συνδυαστεί με χαμηλότερη κατανάλωση είναι εκατοντάδες euros το χρόνο λιγότερο! Βάζω και το C5 και 2008 από κάτω for good measures, κ για να δούμε ότι το mild δεν είναι πανάκεια.
ΜΙΚΤΗ ΡΥΠΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΟΛ. ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣ.
ΚΑΝΟΝΙΚΟ 4,6 - 4,9 122-128 467 1456
MILD HYBRID 4.2 - 4,4 110-117 439 1428
C5 Air Diesel 4,1 106 580 1630
2008 3,6(περίπου) 96 434 1471
Αυτοκινητάρα πάντως, αν το οδηγήσετε θα καταλάβετε, κρύβει τα κιλά του και τον όγκο του υπέροχα. Το C5 ας πούμε, μπορεί να ξενίσει κάποιους από την υπερβολική 'μαλακότητά' του, αλλά το C5 θα είναι στην γκάμα της Citroen για κάνα 5-6άρι χρόνια ακόμη, ενώ το Sportage θα αλλάξει του χρόνου.
-
Σε αυτά τα λεφτά παίρνεις το Γκράντλαντ 2020 αυτόματο πετρέλαιο και με το πακέτο ασφαλείας μέσα , οπότε νομίζω ότι είναι η καλύτερη επιλογή .
Κερδίζεις στο πακέτο ασφαλείας χάνεις στο επίπεδο αξιοπιστίας που όμως είναι κάτι που το βλέπεις σε βάθος χρόνου και ενδεχομένως αλλάζει από αμάξι σε αμάξι ενώ το πακέτο ασφαλείας το έχεις από την πρώτη μέρα.
-
ΜΙΚΤΗ ΡΥΠΟΙ ΑΠΟΣΚΕΥΕΣ ΟΛ. ΧΩΡΟΣ ΑΠΟΣ.
ΚΑΝΟΝΙΚΟ 4,6 - 4,9 122-128 467 1456
MILD HYBRID 4.2 - 4,4 110-117 439 1428
C5 Air Diesel 4,1 106 580 1630
2008 3,6(περίπου) 96 434 1471
Καλά πως γίνεται να εχει το 2008 παρόμοιο ολικό χώρο αποσκευών με το sportage; Εχοντας μπει και στα 2 θα ορκιζόμουν ότι το sportage προσφέρει αρκετά μεγαλύτερη ολική χωρητικότητα. Όσο για την κατανάλωση του sportage είναι ουτοπική, εγώ κάτω από 6 δεν είδα μέση, ενώ το 2008 το είδα 4.5-5.5
-
Καλά πως γίνεται να εχει το 2008 παρόμοιο ολικό χώρο αποσκευών με το sportage; Εχοντας μπει και στα 2 θα ορκιζόμουν ότι το sportage προσφέρει αρκετά μεγαλύτερη ολική χωρητικότητα. Όσο για την κατανάλωση του sportage είναι ουτοπική, εγώ κάτω από 6 δεν είδα μέση, ενώ το 2008 το είδα 4.5-5.5
Εγώ για ενα τηλεφώνημα που άργησε δεν έχω ήδη το Sportage τώρα!
Το Sportage Mild hybrid δεν έχει διπλό πάτο (νομίζω), δεν έχει ρεζέρβα (στο συνολικό μετράνε και τον χώρο που πιάνει η ρεζέρβα), έχει μεγαλύτερα καθίσματα σε όγκο, και επίσης έχει μεγαλύτερη εμπρός καμπίνα (θέση οδηγου/συνοδηγού), οπότε πάει μία η άλλη μάλλον. Αυτό με τις μπροστά θέσεις είναι σημαντικό πάντως, όλα τα B suv είναι 'στενά' μπροστά. Ας πούμε ένας φίλος μου που είναι πάνω από 2 μέτρα (2.02-2.04) δεν κάνει για 2008. Αυτός κοιτάει πάντα μία κατηγορία αυτοκίνητα πάνω από μένα. Τώρα έχει Insignia ας πούμε.
Με WLPT είναι 119ρύποι 4.5 κατανάλωση με 5.3-5.7 και 138-149 για Σπόρτατζ mild hybrid. Αυτό μπορεί να οδηγήσει και σε κάνα 100ρικο διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας και μάλλον κάνα λίτρο λιγότερο στα 100χιλιόμετρα. Το κανονικό Sportage είναι 145-157 και 5.5-6 λίτρα/100.
Να πω εδώ ότι κοιτάω πάντα το Sportage 116, και όχι το 136. Το 2008 100, και το C5 Aircross 130. To 2008 έχεi ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις με το Sportage και ακριβώς ίδιες με το Sportage 136, και το C5 πολύ καλύτερες και από τα 2 (3).
-
Το Sportage Mild hybrid δεν έχει διπλό πάτο (νομίζω), δεν έχει ρεζέρβα (στο συνολικό μετράνε και τον χώρο που πιάνει η ρεζέρβα), έχει μεγαλύτερα καθίσματα σε όγκο, και επίσης έχει μεγαλύτερη εμπρός καμπίνα (θέση οδηγου/συνοδηγού), οπότε πάει μία η άλλη μάλλον. Αυτό με τις μπροστά θέσεις είναι σημαντικό πάντως, όλα τα B suv είναι 'στενά' μπροστά. Ας πούμε ένας φίλος μου που είναι πάνω από 2 μέτρα (2.02-2.04) δεν κάνει για 2008. Αυτός κοιτάει πάντα μία κατηγορία αυτοκίνητα πάνω από μένα. Τώρα έχει Insignia ας πούμε.
Με WLPT είναι 119ρύποι 4.5 κατανάλωση με 5.3-5.7 και 138-149 για Σπόρτατζ mild hybrid. Αυτό μπορεί να οδηγήσει και σε κάνα 100ρικο διαφορά στα τέλη κυκλοφορίας και μάλλον κάνα λίτρο λιγότερο στα 100χιλιόμετρα. Το κανονικό Sportage είναι 145-157 και 5.5-6 λίτρα/100.
Να πω εδώ ότι κοιτάω πάντα το Sportage 116, και όχι το 136. Το 2008 100, και το C5 Aircross 130. To 2008 έχεi ελάχιστα καλύτερες επιδόσεις με το Sportage και ακριβώς ίδιες με το Sportage 136, και το C5 πολύ καλύτερες και από τα 2 (3).
Ναι λογικά στο εμπρός κομμάτι της καμπίνας είναι η μεγάλη διαφορά σε χώρους. Το είχα παρατηρήσει και στο grandland και στο kadjar που το ταμπλό έχει πιο πολύ βάθος όπως και το παρμπριζ είναι πιο μακρια. Το mild hybrid sportage τρώει περίπου τον μισό χώρο της ρεζέρβας και περισσεύει ένα κομμάτι για μικροαντικείμενα. Πάντως το 136 είναι σίγουρα καλύτερο από το 2008 με τα 100 παρόλη τη διαφορά βάρους. Σε αυτό βοηθάει και η μικρή ώθηση που δίνει η εξτρα μπαταρία. Τώρα βέβαια μετά από 2-3 επιταχύνσεις μπορεί να χάνει αυτή την ώθηση. Το C5 δεν μου έδωσε την αίσθηση ταχύτητας αλλά επειδή σε απομονώνει από τον δρόμο μπορεί απλά να είναι ιδέα μου. Καλά για δίμετρους και ειδικά για ψηλές ή και εύσωμες οικογένειες το c5 είναι the best.
-
Σχετικά με το c5 έχω την εντύπωση ότι λόγω της διαμόρφωσης των πίσω καθισμάτων 2 επιβάτες κάθονται λιγότερο άνετα από ότι σε αλλά suv της κατηγορίας ( και 3 επιβάτες πιο άνετα).
Επίσης έχω την εντύπωση ότι το sportage κλέβει τον εαυτό του στην μέτρηση του πορτπαγκαζ και ότι έχει στη πράξη μεγαλύτερο όγκο από αυτόν που ανακοινώνει.
-
Σχετικά με το c5 έχω την εντύπωση ότι λόγω της διαμόρφωσης των πίσω καθισμάτων 2 επιβάτες κάθονται λιγότερο άνετα από ότι σε αλλά suv της κατηγορίας ( και 3 επιβάτες πιο άνετα).
Επίσης έχω την εντύπωση ότι το sportage κλέβει τον εαυτό του στην μέτρηση του πορτπαγκαζ και ότι έχει στη πράξη μεγαλύτερο όγκο από αυτόν που ανακοινώνει.
To Sportage είχα πάει (οικογενειακώς) και το είδα το προηγούμενο καλοκαίρι για αγορά. Γενικά δεν μπορείς να το απαξιώσεις το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση, πολύ καλό είναι αλλά οι λεπτομέρεις και η τιμή σε κάνουν να το σκέφτεσαι... Το ζήτημα δεν είναι πολύ μικρός ο χώρος καθεαυτός, είναι με το μπούγιο που βλέπεις απ' έξω κι όταν ανοίξεις το πορτ-μπαγκάζ, ειδικά στο hybrid, αναρωτιέσαι 'αυτό είναι, δεν έχει άλλο?'... το οποίο συμβαίνει με πολλά SUV και είναι το κυρίως 'πρόβλημα' που έχουν για οικογενειακή χρήση. Γιατί να κινείς ένα τόσο ογκώδες όχημα, όταν από μέσα δεν απολαμβάνεις το αντίστοιχο.
-
Aikibill wrote:
Σχετικά με το c5 έχω την εντύπωση ότι λόγω της διαμόρφωσης των πίσω καθισμάτων 2 επιβάτες κάθονται λιγότερο άνετα από ότι σε αλλά suv της κατηγορίας ( και 3 επιβάτες πιο άνετα).
Επίσης έχω την εντύπωση ότι το sportage κλέβει τον εαυτό του στην μέτρηση του πορτπαγκαζ και ότι έχει στη πράξη μεγαλύτερο όγκο από αυτόν που ανακοινώνει.To Sportage είχα πάει (οικογενειακώς) και το είδα το προηγούμενο καλοκαίρι για αγορά. Γενικά δεν μπορείς να το απαξιώσεις το αυτοκίνητο σε καμία περίπτωση, πολύ καλό είναι αλλά οι λεπτομέρεις και η τιμή σε κάνουν να το σκέφτεσαι... Το ζήτημα δεν είναι πολύ μικρός ο χώρος καθεαυτός, είναι με το μπούγιο που βλέπεις απ' έξω κι όταν ανοίξεις το πορτ-μπαγκάζ, ειδικά στο hybrid, αναρωτιέσαι 'αυτό είναι, δεν έχει άλλο?'... το οποίο συμβαίνει με πολλά SUV και είναι το κυρίως 'πρόβλημα' που έχουν για οικογενειακή χρήση. Γιατί να κινείς ένα τόσο ογκώδες όχημα, όταν από μέσα δεν απολαμβάνεις το αντίστοιχο.
Βασικα το αντίθετο. Ενας απο τους λογους επιτυχίας των suv/crossover ειναι οτι φορτωνεις πολλά περισσότερα πραγματα καθ'υψος, οποτε γλυτωνεις πολύτιμα εκατοστά παρκαρίσματος ή γενικα μηκους, και οτι εχουν πολυ περισσότερη χωρο για κεφαλι, ειδικα πισω.
Σε ενα suv ολοι θα σχολιασουν οτι ο μικρος χωρος για πισω κεφαλια ειναι εργονομικό φαουλ C-HR, Puma, Juke γιατι περιμενεις ανετη εσωτερικη καμπίνα για την κλάση.
Ακομη και στην υβριδικη έκδοση, κ αν βαλεις και λιγο παραπανω απο την εταζερα - γιατι ειναι πολυ ποιο ψηλη η καμπινα μεσα - σε σχεση με ενα τυπικο C segment αυτοκινητο, το Sportage εχει 100 λιτρα παραπανω χωρο αποσκευών! 360λιτρα εχει η Corolla και 375 το κλασσικό Focus.
Αν βάλεις το C5 σε σύγκριση, δεν υπαρχει καν συγκριση. Ακόμη κ το μικρότερο απο αυτα Karoq χωράει μια αποθήκη πίσω (το μονο αυτοκίνητο που θαυμαζω απο το γκρουπ).
C3 Aircross/Crossland/Arona που ειναι dead cheap και απο τα μικροτερα B segment πετάνε ανετα 40-60 λιτρα στα μεγαλύτερα C.
Γενικα ημουν κ ειμαι μεγαλος fan της σειρας Max, αν υψώσεις ενα C max 3-4 πόντους σε ύψος, δεν ειναι ενα ολόιδιο Sportage; ακομη κ σχεδιαστικα μοιάζουν, πιστευω ειναι απο τα καλύτερα σχηματα για χώρους, παρόμοιο ειναι κ το Crossland/Grandland σε σχεδιασμο καμπινας. Αυτα, κ ο σχεδιασμος των Aircross ειναι για βραβείο μέγιστης εκμετάλλευσης καμπίνας.
Κοιταξτε και αυτα. Βγαζει ακομη ποιο λιγο τα κανονικα. 355 το Golf και το Focus 358, ενω βγαζει ποιο πολυ ολα τα SUV, ακομη κ το C-HR που ειναι κλασσικο παραδειγμα νικης της φορμας εναντι της πρακτικοτητας το βγαζει 425λιτρα.
-
Ξέρω είμαι πάλι ο γκρινιάρης τσιγκούνης της παρέας, αλλά 26 χιλιάρικα για ένα προσθιοκίνητο ντήζελ αυτόματο χωρίς συστήματα, όσο αξιόπιστο αμάξι κι αν είναι (που είναι) δεν το βλέπω και ως κανένα κελεπούρι... αλλά ο κόσμος έχει διάθεση να χώσει χρήμα στο πεζοδρόμιο γενικότερα, οπότε...
μην ξεχνας τα 6-7 χιλ φορους που εχει αυτη η τιμη. αλλα τα δεδομενα ΣΑ.
αλλα θα συμφωνησω οτι τα 26 χιλ ειναι πολλα για την εποχη και για ενα οικονομικο υποτιθεται μοντελο.
-
piliourits wrote:
Ξέρω είμαι πάλι ο γκρινιάρης τσιγκούνης της παρέας, αλλά 26 χιλιάρικα για ένα προσθιοκίνητο ντήζελ αυτόματο χωρίς συστήματα, όσο αξιόπιστο αμάξι κι αν είναι (που είναι) δεν το βλέπω και ως κανένα κελεπούρι... αλλά ο κόσμος έχει διάθεση να χώσει χρήμα στο πεζοδρόμιο γενικότερα, οπότε...
μην ξεχνας τα 6-7 χιλ φορους που εχει αυτη η τιμη. αλλα τα δεδομενα ΣΑ.
αλλα θα συμφωνησω οτι τα 26 χιλ ειναι πολλα για την εποχη και για ενα οικονομικο υποτιθεται μοντελο.
Δεν συγκρίνω με τις τιμές σε χώρες εκτός Ελλάδος & ΕΕ. Γιατί αν το κάνω, άλλος θα γελάει κι άλλος θα κλαίει...
Αλλά το ότι έχω δει την 'πραγματική' αξία των αυτοκινήτων, μόνο με το κέρδος εισαγωγέα & εμπόρου και μια βασική φορολόγηση, με κάνει να συνειδητοποιώ πιο καθαρά τί παιχνίδι παίζεται και το εξωφρενικό επίπεδο στο οποίο έχουν φτάσει οι τιμές στην Ευρώπη, πολύ περισσότερο στην Ελλάδα και τις γύρω χώρες, όπου τα εισοδήματα είναι υποπολλαπλάσια των Ευρωπαϊκών. Παρ΄όλα αυτά όμως, η αναλογία προσφοράς/ζήτησης για την οποία εμείς ως καταναλωτές έχουμε την περισσότερη ευθύνη, διατηρεί τις Ελληνικές τιμές εκεί που είναι σήμερα. Τέλος πάντων...
-
wantone wrote:
piliourits wrote:
Ξέρω είμαι πάλι ο γκρινιάρης τσιγκούνης της παρέας, αλλά 26 χιλιάρικα για ένα προσθιοκίνητο ντήζελ αυτόματο χωρίς συστήματα, όσο αξιόπιστο αμάξι κι αν είναι (που είναι) δεν το βλέπω και ως κανένα κελεπούρι... αλλά ο κόσμος έχει διάθεση να χώσει χρήμα στο πεζοδρόμιο γενικότερα, οπότε...
μην ξεχνας τα 6-7 χιλ φορους που εχει αυτη η τιμη. αλλα τα δεδομενα ΣΑ.
αλλα θα συμφωνησω οτι τα 26 χιλ ειναι πολλα για την εποχη και για ενα οικονομικο υποτιθεται μοντελο.
Δεν συγκρίνω με τις τιμές σε χώρες εκτός Ελλάδος & ΕΕ. Γιατί αν το κάνω, άλλος θα γελάει κι άλλος θα κλαίει...
Αλλά το ότι έχω δει την 'πραγματική' αξία των αυτοκινήτων, μόνο με το κέρδος εισαγωγέα & εμπόρου και μια βασική φορολόγηση, με κάνει να συνειδητοποιώ πιο καθαρά τί παιχνίδι παίζεται και το εξωφρενικό επίπεδο στο οποίο έχουν φτάσει οι τιμές στην Ευρώπη, πολύ περισσότερο στην Ελλάδα και τις γύρω χώρες, όπου τα εισοδήματα είναι υποπολλαπλάσια των Ευρωπαϊκών. Παρ΄όλα αυτά όμως, η αναλογία προσφοράς/ζήτησης για την οποία εμείς ως καταναλωτές έχουμε την περισσότερη ευθύνη, διατηρεί τις Ελληνικές τιμές εκεί που είναι σήμερα. Τέλος πάντων...
Θυμισε μου τι δουλεια κανεις?
Αν αγνοεις στην ΕΕ εχουν διαφορετικες φορολογιες με μερικες χωρες οπως η Ολλανδια, Δανια, Αυστρια να εχουν πολυ μεγαλυτερες φορολογιες απο οτι εχουμε εμεις. Οποτε μην εκπλαγεις αν εμεις εχουμε καλες τιμες σε σχεση με τον μεσο ορο. Οχι τιμες Ιταλιας πχ αλλα η Ιταλια παραγει αμαξια οποτε δεν μπορει να εχει πολυ φορολογια παρολα αυτα μετα τα 2λτ τα ξεσκιζει και αυτη.
Σε γενικες γραμμες χωρες με εργοστασια αυτοκινητων εχουν χαμηλη φορολογια, χωρις χωρις εχουν υψηλη. Μην σου πω οτι η Ελλαδα θα επρεπε να εχει ακομα μεγαλυτερη φορολογια γιατι εισαγει τα παντα.
-
Και γενικά το κόστος έχει ανέβει λόγω όλων των πιο απαιτητικών κανονισμών και απαιτήσεων.
-
piliourits wrote:
wantone wrote:
piliourits wrote:
Ξέρω είμαι πάλι ο γκρινιάρης τσιγκούνης της παρέας, αλλά 26 χιλιάρικα για ένα προσθιοκίνητο ντήζελ αυτόματο χωρίς συστήματα, όσο αξιόπιστο αμάξι κι αν είναι (που είναι) δεν το βλέπω και ως κανένα κελεπούρι... αλλά ο κόσμος έχει διάθεση να χώσει χρήμα στο πεζοδρόμιο γενικότερα, οπότε...
μην ξεχνας τα 6-7 χιλ φορους που εχει αυτη η τιμη. αλλα τα δεδομενα ΣΑ.
αλλα θα συμφωνησω οτι τα 26 χιλ ειναι πολλα για την εποχη και για ενα οικονομικο υποτιθεται μοντελο.
Δεν συγκρίνω με τις τιμές σε χώρες εκτός Ελλάδος & ΕΕ. Γιατί αν το κάνω, άλλος θα γελάει κι άλλος θα κλαίει...
Αλλά το ότι έχω δει την 'πραγματική' αξία των αυτοκινήτων, μόνο με το κέρδος εισαγωγέα & εμπόρου και μια βασική φορολόγηση, με κάνει να συνειδητοποιώ πιο καθαρά τί παιχνίδι παίζεται και το εξωφρενικό επίπεδο στο οποίο έχουν φτάσει οι τιμές στην Ευρώπη, πολύ περισσότερο στην Ελλάδα και τις γύρω χώρες, όπου τα εισοδήματα είναι υποπολλαπλάσια των Ευρωπαϊκών. Παρ΄όλα αυτά όμως, η αναλογία προσφοράς/ζήτησης για την οποία εμείς ως καταναλωτές έχουμε την περισσότερη ευθύνη, διατηρεί τις Ελληνικές τιμές εκεί που είναι σήμερα. Τέλος πάντων...Θυμισε μου τι δουλεια κανεις?
Αν αγνοεις στην ΕΕ εχουν διαφορετικες φορολογιες με μερικες χωρες οπως η Ολλανδια, Δανια, Αυστρια να εχουν πολυ μεγαλυτερες φορολογιες απο οτι εχουμε εμεις. Οποτε μην εκπλαγεις αν εμεις εχουμε καλες τιμες σε σχεση με τον μεσο ορο. Οχι τιμες Ιταλιας πχ αλλα η Ιταλια παραγει αμαξια οποτε δεν μπορει να εχει πολυ φορολογια παρολα αυτα μετα τα 2λτ τα ξεσκιζει και αυτη.
Σε γενικες γραμμες χωρες με εργοστασια αυτοκινητων εχουν χαμηλη φορολογια, χωρις χωρις εχουν υψηλη. Μην σου πω οτι η Ελλαδα θα επρεπε να εχει ακομα μεγαλυτερη φορολογια γιατι εισαγει τα παντα.
Πολυ σωστα!
Αυτο με την Ελλαδα ειναι ενας τεραστιος αστικος μυθος.
Εχω ζησει σε 4 αλλες χώρες κ φθηνότερα ενοικια κ αυτοκινητα ειχα παντα στην Ελλαδα.
Επισης κατι αλλο σημαντικο που ξεχνάτε ειναι το κοστος ΧΡΗΣΗΣ ενος αυτοκινήτου στην Ευρώπη. Οι ασφάλειες, τα εργατικα στα συνεργεία και τα παντα ειναι σχεδον πολλαπλάσια των Ελληνικών σαν συνολικο κοστος, ή τουλάχιστον πολυ περισσότερο.
Εν το μεταξυ, υπάρχουν πολλα αρθρα κατα καιρούς, στις περισσοτερες μάρκες και περισσοτερα μοντέλα εχουμε τις καλυτερες τιμες εργοστασιου στην Ευρωπη.
Η ταση ειναι ακομη και car pooling, και οχι αγορά, εδω το καθε μελος της οικογένειας εχει αυτοκίνητο. Ο γιος, η κόρη, η μαμα, ο μπαμπας - εξω που ημουν, αντικειμενικα πλουσιες οικογένειες, στο ιδιο σπιτι, αντε να ειχαν 2 αυτοκινητα, ενα οικογενειακό και ενα μικρό. Αγγλια ας πουμε μπορει να ειχαν ενα Range Rover ή μεγαλο Volvo, και συνηθέστερα ενα Ford ή Vauxhall για δεύτερο. Μετροπολεις (Λονδινο, Παρίσι) οι περισσότεροι δεν ειχαμε καν αυτοκίνητο, μονο αν προσεφερε η εταιρια που εργάζεσαι, και συνηθως τα νοικιαζαν αναλογα ποτε το χρειαζοσουν κ για τι.
Και το αλλο που λεει ο φιλος, οτι ευθυνομαστε εμείς, δηλαδη εμεις που αγοραζουμε αυτοκίνητα, εδω δεν εχουμε συνενωθεί σαν λαος να κερδισουμε εργασιακα δικαιώματα και να ζητήσουμε καλύτερο κράτος δικαιου - που πραγματικά αυτο καταβαραθρωνει την Ελλαδα, και οχι οι τιμες των αυτοκινήτων, - και θα κάνουμε 'επανάσταση' για να ρίξουμε 100-500€ τις τιμες των αυτοκινητων αξιας 15-25.000€; γιατί για αυτό μιλάμε, τι νομίζετε; θα ειναι αφορολόγητα; αντε τα 30.000 να πεσουν κανα χιλιαρικο στα 29.000.
Επισης το αλλο που βλεπω κ με τρελαίνει, 'το 97 τα αυτοκινητα εκαναν πολυ λιγοτερο' και κατι τετοια ανεκδιήγητα και ανιστόρητα! Οι τιμες μιας εποχης δεν ειναι αμεσα συγκρίσιμες, το 97, 2007 με το 2020 ειναι σχεδον 3 διαφορετικές εποχές, υπάρχει πληθωρισμός, διαφορα στην τεχνολογια, τις πρωτες υλες και τα αυτοκίνητα ειναι πολυ καλύτερα απο τοτε.
Τα i20 και 208 του τωρα δεν ειναι καν συγκρίσιμα με τα Hyundai κ τα PSA της εποχής. Οι Mercedes κ τα Volvo του 2009 με τα τωρινα (τα καινουργια μοντελα, οχι του 2017) παλι καμια σχέση.
Η Ελλαδα πασχει απο αλλα σοβαροτερα προβλήματα, και σιγουρα δεν ειναι οι τιμες των αυτοκινήτων. Υπάρχουν παααρα πολλοί νόμοι, που δεν ισχύουν για ολους, και δεν υπαρχει αλτρουιστικη και κοινωνικη διάθεση και δικαιοσύνη, απο τα εργασιακά εως τις κοινωνικες μας επαφες με τους γείτονες.
Οι τιμες των αυτοκινήτων ειναι οκ. 100-1000€ κατω απο τα 15-30.000 θα τα ηθελα κ εγω. Δηλαδη εφτασε σχεδον 26.000 το 2008 μου, το ηθελα κοντα στα 25 για να πηγαινε 25.500. Αν ηταν 20.000, ακομη καλυτερα, και 5.000 να το δινανε σουπερ, αλλα με εαν, και με θα, μπορεις να βαλεις το Παρισι σε ενα μπουκαλι ελεγαν οι Γάλλοι φιλοι μου. Και αντε να παρκαρεις στο Παρίσι..
-
Πολλα πραγματα ειναι αστικος μυθος και μπαρουφα στην Ελλαδα. Στο κεντρικο Λονδινο οι 9 στους 10 ενοικιαστες δεν εχουν αμαξι. Αυτοι που εχουν σπιτια δικα τους ειναι στο 60% δεν εχουν 40% εχουν. Ειχα Αγγλους συναδελφους που μου ειπαν οταν μεγαλωναν (εκτος Λονδινου στην επαρχια) δεν ειχαν καθολου αμαξι οι γονεις τους, γιατι απλα ηταν φτωχοι.
Ελβετια που ειναι το εξτρημ θελεις 10 χιλ τον χρονο για τελη ασφαλεια και συντηρηση/σερβις/επισκευες και αυτος ειναι ο μεσος ορος για νορμαλ αμαξια.
Στην Αγγλια εχουν τρελλη απαξιωση τα αμαξια αν κανεις λαθος και αγορασεις. Τα περισσοτερα απλα δεν πουλιωνται ιδιωτικα και αναγκαστικα τα σκοτωνουν σε εμπορους.
Το δικο μου το πηρα αρκετα φθηνοτερα (5-7 χιλ ποιο κατω απο αντιστοιχο μοντελλο την περιοδο 2005-2009) και εννοειται με καλυτερο εξοπλισμο και τουρμπο κινητηρα. Οταν ξεκινησε η αποσυρση το 1991 και μετα υπηρξαν καλες τιμες αλλα ο κοσμος δεν ειχε χρηματα και δεν υπαρχαν πολλα μοντελλα. Σταδιακα βελτιωθηκαν και τα δυο με πικ στις τιμες να γινεται το 2005-2009 μεχρι την εκπτωση των τελων ταξινομησης εκεινο το καλοκαιρι. Μετα και μεχρι σημερα εχεις σταδιακη αποκλιμακωση των τιμων.
-
Παίδες συγνώμη άλλα συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα άλλος ο μισθός στην Αγγλία και την Γαλλία και άλλος στην Ελλάδα για να είμαστε πιο κοντα στην πραγματικότητα ας δούμε γειτονικές χώρες με πάνω κάτω ίδιο βιοτικό επίπεδο π.χ βλέπω Ρουμανία το 2008 gt line με όλα τα έχτρα χωρίς κοτσαδορο στα 29044 (https://www.peugeot.com.ro/gama/modele/noul-peugeot-2008-suv/configurator-peugeot-2008/summary.html) αντίστοιχα στην Ελλάδα χωρίς τα έχτρα 34000 άρα κοντα στα 37000 ,τεράστια διαφορα.
συγνωμη για το offtopic.
-
Dublin να σε προβοκαρω ή οχι;;;
Για να περάσει η ώρα δηλαδή.
Αυτό που πρέπει να ψάξεις είναι ο δείκτης gnp σε εναρμονισμένες τιμές (ppp). για να συγκρινεις δυο οικονομιες.
Πλέον βγάζουν τον δείκτη gni στην ξεση του gnp, αλλα αυτός υπολογιζει και τα εισοδήματα ξένων στην εγχώρια αγορά, αν θυμάμαι σωστά. Άρα είναι πλασματικά στοιχεία για τα εγχώρια αφμ.
Τσπ.
Μπορεί απλά ο δείκτης του ΑΕΠ να έχει ένα νούμερο πάνω του αλλά καποια ποιοτικά στοιχεία ακόμα είναι ανωτερα στην Ελλαδα, παρ ολο που γονατισε οικονομικα.
https://countryeconomy.com/countries/compare/romania/greece?sc=XE34
-
Παίδες συγνώμη άλλα συγκρίνουμε ανόμοια πράγματα άλλος ο μισθός στην Αγγλία και την Γαλλία και άλλος στην Ελλάδα για να είμαστε πιο κοντα στην πραγματικότητα ας δούμε γειτονικές χώρες με πάνω κάτω ίδιο βιοτικό επίπεδο π.χ βλέπω Ρουμανία το 2008 gt line με όλα τα έχτρα χωρίς κοτσαδορο στα 29044 (https://www.peugeot.com.ro/gama/modele/noul-peugeot-2008-suv/configurator-peugeot-2008/summary.html) αντίστοιχα στην Ελλάδα χωρίς τα έχτρα 34000 άρα κοντα στα 37000 ,τεράστια διαφορα.
συγνωμη για το offtopic.
Για να το θεσω κομψά τα οικονομικα ειναι πολυ απλα, αν ξερεις τι ψάχνεις.
Η αληθεια ειναι οτι πριν μερικα μολις χρονια η Ρουμανια ειχε GDP 144δις και η Ελλαδίτσα 300.
Τωρα τα καταφεραμε να εχουμε 220 περιπου και η Ρουμανια 240. Ξερεις η Ρουμανια κατασκευαζει ΠΟΛΛΑ αυτοκινητα και εχω φιλικα μου ζευγαρια που πανε οικονονικοι μεταναστες εκει, αλλα μην αναλύσουμε τα λαθη της Ελλάδος κ τα καλα των, ολων σχεδων, υπολοίπων χωρών. Παρε Βαλτικες χωρες ας πούμε, απίστευτη αναπτυξη και χωρις πρωτες υλες (Ρουμανια εχει ΚΑΙ πρωτες υλες).
Τεσπα, ξεχνας να αναφερεις το GDP per capita, δηλαδη κατα κεφαλήν εισόδημα, το οποιο ακομη κ τωρα ειναι 17.500 Ελλαδα και 11.400 Ρουμανία.
Τα στοιχεια που αναφερω ειναι απο το 12 μεχρι σημερα. Τοτε ειχαν 6500 περιπου οι Ρουμανοι GDP per capita κ περίπου τα ιδια εμεις με σημερα. Αν παμε 10 και 15 και 20 χρονια πισω, θα καταλαβετε οτι μπορουσαμε να ειχαμε αγορασει γειτονικες μας χωρες κ τωρα να ειμασταν οι αρχοντες των Βαλκανίων.
Ειμαστε μια φτωχη χωρα με πλουσιους κατοίκους, ειναι μια πλουσια χωρα με φτωχούς κατοίκους.
Σε 10 χρονια θα εχουν αντιστραφει οι ρολοι οσο δεν παραγουμε τιποτα και εισάγουμε τα πάντα, αλλα αυτη τη στιγμή ο Έλληνας εχει μεγαλύτερη οικονομική δυνατότητα απο το μέσο Ρουμάνο να αγοράσει αυτοκίνητο.
Επισης, αφου τα ψάχνεις, για τσεκαρε ποσες ΜΕΘ εχει η Ρουμανια και ποσες η Ελλάδα, και κλάψε (οπως θα κανουμε ολοι μας σε ενα μηνα)..εμεις παιρναμε τουτου και ρουσφετακια, εκείνοι εχτιζαν δημοσια υγεία και βαρυα βιομηχανία (κ εχουν κ πολυ ελκυστικο τουριστικό προιον, απο τα ποιο αγρια τοπια της Ευρωπης, πλουσιότερη πανίδα, και Δρακουλα!).
Αγορά suv