Παλιές Ανακλήσεις

11 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 15 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Παλιές Ανακλήσεις

Αγορασα ενα golf mk4 1999.Ψαχνοντας με το VIN βλεπω ενα σωρο ανακλησεις.

https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WVWZZZ1JZXB149093

Ισχυουν ακομα?Τι γινεται αν το αμαξι δεν πηγε?Παω να ρωτησω στην vw ή θα γελασει και το τελευταιο πλακακι της αντιπροσωπειας?

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 25 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Πας και ρωτάς

W202 AMG wrote:

Αγορασα ενα golf mk4 1999.Ψαχνοντας με το VIN βλεπω ενα σωρο ανακλησεις.

https://www.vindecoderz.com/EN/check-lookup/WVWZZZ1JZXB149093

Ισχυουν ακομα?Τι γινεται αν το αμαξι δεν πηγε?Παω να ρωτησω στην vw ή θα γελασει και το τελευταιο πλακακι της αντιπροσωπειας?

Αν δεν επισκευάστηκαν, ισχύουν ακόμα και πρέπει να φτιαχτούν. Αν ο προηγούμενος ιδιοκτήτης ήταν τόσο μ@λ@κας και δεν πήγε να φτιάξει τσάμπα ζητήματα που κατά κύριο λόγο αφορούν την ασφάλεια, υπάρχει θέμα ασφάλειας στο αυτοκίνητο.

Η αντιπροσωπεία σχεδόν σίγουρα έχει αρχείο επισκευής ανακλήσεων, οπότε πας και ρωτάς. το πολύ πολύ να σου πουν "τα έχουμε φτιάξει" και ησυχάζεις. Το αν θα γελάσουν στα @@ σου, εσύ πρέπει να σιγουρευτείς ότι είσαι ασφαλής και εσύ και οι επιβάτες του αυτοκινήτου, από ζητήματα που τα έχει ανακαλύψει η vw και μπήκε στην διαδικασία να τα διορθώσει.

up
0 users have voted.
MONMAN2
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 21/03/2008 - 20:48
Αν όμως δεν αφορούν θέμα

Αν όμως δεν αφορούν θέμα ασφαλείας τότε το ονομάζουν "καλή θέληση" και αν δεν πας ... πάει. Τώρα που θυμήθηκα υπάρχει και μια άλλη περίπτωση στο opel corsa cdti του 2005 είχαν βάλει αργή μίζα και το αμάξι κρύο και στα κρύα ήθελε 2,3 μιζιές να πάρει μπροστά , η opel την άλλαζε εθελοντικά αν τους το έλεγες , εμείς τους το είπαμε αλλά αυτοί (Σφακιανάκης Λάρισα) έκανε την πάπια .

Το ανακαλύψαμε μετά από 15 χρόνια όταν η κατάσταση ήταν αφόρητη (4,5 μιζιές), φυσικά ΟΧΙ στην opel, ένας ηλεκτρολόγος μας το έφτιαξε και στους - παίρνει με την πρώτη μιζια παρόλα τα 400000 χλμ. και του φάνηκε περίεργο γιατί ήξερε ότι έπρεπε να την αλλάξει η αντιπροσωπεία.

Με 90 € λύθηκε ένα πρόβλημα δεκαπεντετίας .

 

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 25 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
MONMAN2 wrote:

MONMAN2 wrote:

Αν όμως δεν αφορούν θέμα ασφαλείας τότε το ονομάζουν "καλή θέληση" και αν δεν πας ... πάει. Τώρα που θυμήθηκα υπάρχει και μια άλλη περίπτωση στο opel corsa cdti του 2005 είχαν βάλει αργή μίζα και το αμάξι κρύο και στα κρύα ήθελε 2,3 μιζιές να πάρει μπροστά , η opel την άλλαζε εθελοντικά αν τους το έλεγες , εμείς τους το είπαμε αλλά αυτοί (Σφακιανάκης Λάρισα) έκανε την πάπια .

Το ανακαλύψαμε μετά από 15 χρόνια όταν η κατάσταση ήταν αφόρητη (4,5 μιζιές), φυσικά ΟΧΙ στην opel, ένας ηλεκτρολόγος μας το έφτιαξε και στους - παίρνει με την πρώτη μιζια παρόλα τα 400000 χλμ. και του φάνηκε περίεργο γιατί ήξερε ότι έπρεπε να την αλλάξει η αντιπροσωπεία.

Με 90 € λύθηκε ένα πρόβλημα δεκαπεντετίας .

Μιλάμε για VW, έτσι ? Αυτοί αν δεν είναι θέμα ασφάλειας δεν βγάζουν ανάκληση. Εδώ δεν έβγαλαν "καλή θέληση" για τα ηλεκτρικά παράθυρα που έπεφταν κάθε λίγο και λιγάκι.

Όσον αφορά το corsa, ήθελε αναφορά στην opel hellas η αντιπροσωπεία.

up
0 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 15 λεπτά
Joined: 27/06/2014 - 21:33
Παιδια μιλησα με εξυπηρετηση

Παιδια μιλησα με εξυπηρετηση πελατων της vw,μου ειπαν πως ουτε τρεχει ,αλλα ουτε ετρεξε ποτε καποια ανακληση.Το ιδιο μου ειπε και παιδι που δουλευει στη vw απο fb.Τωρα πως εμφανιζονται τοσες ανακλησεις απορω.

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 25 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
W202 AMG wrote:

W202 AMG wrote:

Παιδια μιλησα με εξυπηρετηση πελατων της vw,μου ειπαν πως ουτε τρεχει ,αλλα ουτε ετρεξε ποτε καποια ανακληση.Το ιδιο μου ειπε και παιδι που δουλευει στη vw απο fb.Τωρα πως εμφανιζονται τοσες ανακλησεις απορω.

Τότε μάλλον μιλάμε για τις "καλές θελήσεις" , δυστυχως ο καθένας τις ον. Οπότε δεν έχουμε θέμα ασφάλειας, υπάρχει θέμα όμως με κάποιες λειτουργίες του αυτοκινήτου που δεν ξέρουμε αν διορθώθηκαν.

Μιλάμε για αμάξι του 99 οπότε δύσκολο (όχι απίθανο όμως, οπότε μπορείς να τσεκάρεις) να υπάρχει ηλεκτρονικό αρχείο εργασιών

up
0 users have voted.
bsg2050
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 34 λεπτά
Joined: 14/04/2019 - 23:32
Δύσκολο (hint:αποκλείεται) να

Δύσκολο (hint:αποκλείεται) να σου κάνουν ανακλησεις της NHTSA στην Ελλάδα. 

Τσέκαρε εδώ καλύτερα: http://188.164.203.94/index.php?tid=1293

up
0 users have voted.
meletis_m
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 51 λεπτά
Joined: 18/08/2014 - 01:43
Δέ ξέρω τι ισχύει με τη VW. 

Δέ ξέρω τι ισχύει με τη VW. 

Σε δική μου περίπτωση εν με είχαν ενημερωσει ποτέ καθώς το αμάξι το είχα 1ο χέρι απο το 2003.(με το Honda)

Εντελώς τυχαία το ανακάλυψα , πήρα τηλέφωνο το επιβεβαίωσα .

Η ανάκληση είχε : αερόσακο συνοδηγού ΤΑΚΑΤΑ, Αισθητήρα οξυγόνου 1ο , και αναβάθμιση εγκεφάλου .

Λοιπόν το πήγα το άφησα και όπως αποδείχτηκε δεν έκανε τίποτα ενω στις αποδείξεις άλλα έγραφε. Τους κυνηγησα με τη γραμματεία καταναλώτη και καταγγελία με επισυναπτόμενα τα έγγραφα που όντως δεν αλλάχτηκε τίποτα. Η απάντηση ήταν οτι επειδή έχει περαστεί σύστημα υγραεριου έχει ξεφύγει απο τις εργοστασιακές προδιαγραφές.

Αυτά μόνο στην Ελλάδα γίνονται, γιατί ολοι ξέρουμε οτι και επίσημοι εξουσιοδοτημένοι βαζουν υγραέριο και κυριολέκτικα το πετάνε επάνω χωρίς να το ρυθμίζουν.

Εν τέλη αγόρασα ενα αοσθητηρα δεν εβρισκα πουθενα μόνο απο Αγγλία της Bosch και έσβησα τις βλάβες με το διαγνωστικό που έχω αγοράσει της Autel

up
0 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 17 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, κορυφαίος

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧ, κορυφαίος Σαρακάκης! Το ότι είχες βάλει εγκατάσταση αερίου, θα δεχτώ ότι μπορεί να επηρέαζε τον αισθητήρα λ, αν και πάλι το ελαττωματικό κομμάτι έπρεπε να αλλαχτεί. Τον εργοστασιακό εγκέφαλο και ακόμη περισσότερο τον αερόσακο, πως τα επηρέαζε η μετατροπή;

up
0 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 57 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
H Takata δεν ήταν που

H Takata δεν ήταν που αυτοκτόνησε ο πρόεδρος της και έκλεισε γιατί ήταν ελαττωματικοί οι αερόσακοι που προμήθευε σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίας με 40 εκατομμύρια ανακλήσεις ανακλήσεις σε όλο τον κόσμο  ? Κατηγορήθηκε για τον θάνατο 16 και τραυματισμό άλλων 150.

https://www.google.com/search?q=takata+AER%3BOSAKOI&oq=takata+AER%3BOSAKOI&aqs=chrome..69i57j33.5302j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

up
0 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 25 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
NAI

21 Quadra wrote:

H Takata δεν ήταν που αυτοκτόνησε ο πρόεδρος της και έκλεισε γιατί ήταν ελαττωματικοί οι αερόσακοι που προμήθευε σε όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίας με 40 εκατομμύρια ανακλήσεις ανακλήσεις σε όλο τον κόσμο  ? Κατηγορήθηκε για τον θάνατο 16 και τραυματισμό άλλων 150.

https://www.google.com/search?q=takata+AER%3BOSAKOI&oq=takata+AER%3BOSAKOI&aqs=chrome..69i57j33.5302j0j7&sourceid=chrome&ie=UTF-8

Ναι, quadra21 αυτή ήταν.

up
0 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo