Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

3909 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 36 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Εντάξει και το δημοσίευμα δεν

Εντάξει, ο δημοσίευμα δεν το λες και σοβαρό...

Δεν αναφέρει απολύτως τίποτα συγκεκριμένο, παρά μόνο ένα γενικόλογο “τεράστια προβλήματα στο λογισμικό". Μπορεί να είναι έτσι, μπορεί όμως να είναι και καμιά μπούρδα επιπέδου ότο-Τετάρτη...

Υ.Γ.: Φάνη συγκρατήσου! Δεν κρύβεται η χαρά σου... cheeky

up
16 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 26 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

Υ.Γ.: Φάνη συγκρατήσου! Δεν κρύβεται η χαρά σου... cheeky

laughΜπα η χαρά μου θα είναι όταν κλείσει το κατάπτυστο γκρούπ... αλλά επειδή δεν πρόκειται να συμβεί, με την ελπίδα θα μείνω!cheeky

up
11 users have voted.
panormus772
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 3 δευτερόλεπτα
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Άρχισαν τα όργανα...

Άρχισαν τα όργανα...

Mεγάλες αντιδράσεις έχει προκαλέσει η απόφαση της γαλλικής κυβέρνησης να προχωρήσει σε σημαντική αύξηση της φορολογίας πάνω στα μεγάλα και βαριά SUV. Συγκεκριμένα, όσα από αυτά τα οχήματα ξεπερνούν ένα όριο εκπομπών ρύπων, η φορολογία τους αυξάνεται από τα 12.500 στις 20.000 ευρώ.

Παράλληλα η γαλλική κυβέρνηση αποφάσισε να μειώσει και τα κίνητρα για την αγορά ηλεκτρικών οχημάτων, καθώς όπως υποστηρίζει έχουν ήδη αρχίσει να κυκλοφορούν μικρά και φθηνά ηλεκτρικά αυτοκίνητα, οπότε δεν κρίνει ότι είναι απαραίτητη η τόσο μεγάλη ενίσχυσή τους.

Οι οικονομικές ενισχύσεις για τα ηλεκτρικά μοντέλα πάντως είναι μεγάλος πονοκέφαλος για τις ευρωπαϊκές κυβερνήσεις, με την Γαλλία να υπολογίζεται ότι ξόδεψε πέρσι 550 εκατομμύρια ευρώ (και πολλά περισσότερα φέτος ενώ και η Γερμανία υπολογίζεται ότι θα έχει ξοδέψει γύρω στα 2,,6 δισεκατομμύρια ευρώ για αντίστοιχες ενισχύσεις.

Η Γαλλία πάντως ψάχνει τρόπους να μειώσει τα 6.000 ευρώ που δίνει για κάθε ηλεκτρικό αυτοκίνητο, χωρίς όμως να επηρεαστεί η συγκεκριμένη αγορά που βρίσκεται στα σπάργανα και δείχνει πάντως να έχει σημαντική ανάπτυξη, αν και όχι βέβαια σε απόλυτα νούμερα.

Η απόφαση για τα SUV πάντως σχετίζεται και με αυτό το θέμα, καθώς το επιπλέον ποσό που θα μπει στα ταμεία, ύψους 50 εκατομμυρίων ευρώ, θα μπορούσε να διοχετευθεί στην αγορά των ηλεκτρικών. Μάλιστα ο υπουργός οικονομικών της χώρας Bruno Le Maire προχώρησε ακόμα πιο πέρα, επισημαίνοντας ότι οι διαφημίσεις αυτών των SUV παραπλανούν το κοινό, το οποίο θα έπρεπε να γνωρίζει ότι το αυτοκίνητο που αγοράζει επιβαρύνει σημαντικά το περιβάλλον.

ΠΗΓΗ: ΑUTOMOTIVE NEWS"

https://www.caranddriver.gr/eidiseis/arthro/h_galliki_kybernisi_kirykse_polemo_sta_megala_suv-7735411/

up
7 users have voted.
Lap
Εικόνα Lap
Offline
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 43 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Καλα βρε φανη τοσο μισος στο

Καλα βρε φανη τοσο μισος στο αυτοκινητο του λαου;;;;

Το νεο golf ωραιοτατο ειναι.... με ενα 22-23 αρι 1.0 etsi με dsg7 και ολα τα πακετα ασφαλειας...τοπ καλςς αυτοκινητο....cheeky

up
15 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 μήνες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Έχετε δει κανένα αμιγώς

Έχετε δει κανένα αμιγώς ηλεκτρικό στο δρόμο;

up
13 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 44 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Nαι, σήμερα είδα ένα Όπελ

Nαι, σήμερα είδα ένα Όπελ Αμπέρα στο Σύνταγμα. Χθες ένα μεγάλο Τέζλα στην Κηφισίας. Και συνεχώς αυτά τα ηλεκτρικά 4τροχα αμαξίδια που κινούνται με άδεια μοτοποδηλάτου(?) και κατά ένα περίεργο λόγο όλα έχουν πινακίδες Θεσ/νίκης, όπου και να τα δεις. Που και που Ληφ ΜΚ1, το ένα σε ένα ...χωριό στην Αχαία, ενώ έχω πετύχει τουλάχιστον 10 i3. Από την άλλη, Μάζντα από Συγγελίδη δεν έχω πετύχει ακόμη.  

 

έδιτ

Ξέχασα και ένα e-UP το οποίο το έχει ένας κοντά στο σπίτι μου.  

up
10 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 26 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
futurist wrote:

futurist wrote:

Έχετε δει κανένα αμιγώς ηλεκτρικό στο δρόμο;

Αρκετά. Πολύ συχνά (δηλαδή 2-3 φορές την εβδομάδα) βλέπω BMW i3 και έχω πετύχει επίσης και μερικά Τέσλα (το 1 με Ελληνικές πινακίδες) και 2 Leaf. Όλα αυτά στην Αθήνα, κυρίως στις περιοχές από Αμπελοκήπους έως και Μαρούσι.

up
7 users have voted.
nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Έχω πετύχει μερικά.

Έχω πετύχει μερικά.

opel ampera (σίγουρα 2 διαφορετικά λόγο χρώματος), e-up, leaf, και φυσικά i3. Πινακίδες δεν έχω κοιτάξει να σου πω αν είναι Αθήνας ή όχι.

Έχω δει και mazda από τον Συγγελίδη όμως (1-2 3αρια, 1 cx-3 και 1 cx-30, γενικά είναι λιγότερα από τα ηλεκτρικά όμως 

up
14 users have voted.

And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!

Lap
Εικόνα Lap
Offline
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 43 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
https://www.autoblog.gr/2020
up
12 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 μήνες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Lap wrote:
up
15 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 44 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Μήπως είναι πολύ περισσότεροι

Μήπως είναι πολύ περισσότεροι οι ευρωπαίοι απολυμένοι γενικώς. Η ηλεκτροκίνηση θα φέρει απολύσεις και στα συνεργεία και στα βενζινάδικα. Και, σε περίπτωση που αποτελέσει τον πολιορκητικό κριό για να μπούνε και άλλες, εξωΕΕ βιομηχανίες στο παίγνιο, τότε οι ευρωπαικές αυτοκινητοβιομηχανίες θα γονατίσουν περισσότερο, εφόσον οι νέοι αποκομίσουν μερίδια αγοράς.

Το δεύτερο σενάριο το βλέπουμε ήδη με την Τέζλα, όπου με R&D αμερικάνικο διεισδύουν στην αγορά της ΕΕ με αξιώσεις εγκαινιάζοντας μέχρι και εργοστάσιο  στην Γερμανία με 7.000 εργαζόμενους και παραγωγική δυνατότητα 500.000 τεμαχίων ετησίως. Αν 'φτουρήσει' αυτό το εργοστάσιο, αλλά και η φίρμα γενικώς, από που θα υποκλέψει πελάτες?

Ρητορικό το ερώτημα, από την ευρωπαική βιομηχανία είναι η απάντηση.  

Και στη γωνία περιμένει ο ελέφαντας στο δωμάτιο : η Κίνα. Με τεράστια αποθέματα κρίσιμων μεταλλευμάτων και σπανίων γαιών, τεράστιο R&D στην ηλεκτροκίνηση, πάρτνερ ήδη αρκετών καθιερωμένων βιομηχανιών για μπαταρίες, και με ορεξάτες τις αυτοκινητοβιομηχανίες της, επιτέλους, για εξαγωγές.

up
14 users have voted.
tgd
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 19 λεπτά
Joined: 09/07/2015 - 14:08
Ηλεκτρικά στον Βόλο

Στον Βόλο κυκλοφορούν 2-3 BMW i3 κι ένα Peugeot ΙΟΝ.

up
11 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 26 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Ενδιαφέρουσα άποψη του

Ενδιαφέρουσα άποψη του επικεφαλής έρευνας και ανάπτυξης της BMW:

Ο Froechlich έκλεισε την συνέντευξη του λέγοντας πως η BMW θα παράγει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες για τουλάχιστον άλλα 20 χρόνια, ενώ θα κατασκευάζει κινητήρες βενζίνης τουλάχιστον τα επόμενα 30 χρόνια. Η BMW θα εξακολουθήσει να κατασκευάζει τετρακύλινδρους και εξακύλινδρους diesel κινητήρες, οι οποίοι θα έχουν το πολύ μέχρι τρία turbo.

Ο Froelich είχε πει σε παλαιότερη συνέντευξή του:

Ας υποθέσουμε πως το 20% του συνόλου των πωλήσεών μας έως το 2025 θα αφορά ηλεκτροκίνητα μοντέλα, αυτό σημαίνει πως το 80% των νέων αυτοκινήτων μας θα διαθέτουν κινητήρα εσωτερικής καύσης.

Βλέπουμε περιοχές χωρίς υποδομές επαναφόρτισης, όπως η Ρωσία, η Μέση Ανατολή, το δυτικό εσωτερικό τμήμα της Κίνας. Τα μέρη αυτά θα βασίζονται κυρίως σε βενζινοκινητήρες για άλλα 10 έως 15 χρόνια.

Συνέχισε λέγοντας πως μεγάλες πόλεις της Κίνας, όπως το Πεκίνο και η Σαγκάη, θα επιτρέπουν μονάχα πωλήσεις ηλεκτρικών μοντέλων σε τουλάχιστον 10 χρόνια από σήμερα, ενώ η Ευρώπη το διάστημα αυτό θα αγκαλιάσει περισσότερο τα plug-in υβριδικά μοντέλα.

Στις ΗΠΑ, τα ηλεκτρικά μοντέλα θα κυριαρχήσουν το 2030 στις ανατολικές και δυτικές ακτές της, αλλά οι κεντρικές πολιτείες θα εξακολουθούν να αγοράζουν οχήματα με κινητήρες εσωτερικής καύσης.

Όπως είπε:

Η στροφή προς την ηλεκτροδότηση είναι υπερβολική. Τα ηλεκτρικά οχήματα με μπαταρία κοστίζουν περισσότερο κυρίως λόγω των πρώτων υλών για την κατασκευή των μπαταριών. Αυτό θα συνεχιστεί και θα επιδεινωθεί καθώς η ζήτηση για αυτές τις πρώτες ύλες αυξάνεται.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 μήνες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Έχουμε ξανασυζητήσει

Έχουμε ξανασυζητήσει παλιότερα εδώ μέσα το ίδιο θέμα, ότι στον ανταγωνισμό ενίοτε κάποιοι τοποθετούνται προς την κατεύθυνση που θέλουν να επηρεάσουν, κάνοντας «πονηρή» χρήση του game theory.

up
11 users have voted.
fiverg
Offline
Last seen: Πριν από 59 λεπτά 28 δευτερόλεπτα
Joined: 02/12/2015 - 08:51
Πάντως και το ηλεκτρικό

Πάντως και το ηλεκτρικό αυτοκίνητο είναι αυτοκίνητο. Όσο και αν είναι απλούστερο στην κινητήρια μονάδα και επιτρέπει σε νέους παίκτες να μπουν (κινέζοι, tesla κ.λ.π.) θέματα όπως αξιοπιστία, ποιότητα κύλισης, κράτημα, ασφάλεια δεν μπορούν να πεταχτούν από τους καταναλωτές σε μια νύχτα στα αζήτητα. Οι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα συνεχίζουν και θα έχουν προβάδισμα με τα δικά τους ηλεκτρικά. Αντιστρόφως, όταν και οι κινέζοι/ινδοί κ.λ.π. αρχίζουν να βγάζουν αυτοκίνητα με ευρωπαικές προδιαγραφές στους τομείς αυτούς, δεν θα είναι εν τέλη και τόσο φτηνά.

 

up
15 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 44 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Το πιθανότερο να γίνει κάτι

 Το πιθανότερο να γίνει κάτι αντίστοιχο με την μετάβαση από την φιλμάτη φωτογραφία στην ψηφιακή. Ήγουν, κάποιοι παραδοσιακοί κατασκευαστές θα κλατάρουν στην πορεία (όπως Αgfa, Kodak), κάποιοι άλλοι θα θεριέψουν (Nikon, Canon), κάποιοι θα εξαγοραστούν ή συγχωνευτούν (Minolta, Pentax), κάποιοι θα αναβιώσουν (Olympus, Fuji) και θα μπουν και κάποιοι νέοι στη ζούλα μέσα (Sony, Panasonic). 

Kάτι που θεωρώ επίσης πιθανό, λόγω αφενός του εξηλεκτρισμού της γκάμας, αφεδύο της προσθήκης ένα σκασμό οθονών, τομείς που οι Κινέζοι είναι μπροστά, είναι να γίνει μεταφορά της παραγωγής. Να δούμε δηλαδή μοντέλα που κάποτε ήτο made in EU, να γίνονται πλέον made in PRC αφού τα βασικά τους εξαρτήματα θα προέρχονται από εκεί και ο ανταγωνισμός αλλά και η οικονομία κλίμακος θα το επιβάλλει. 

 

up
4 users have voted.
Megane98hp
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 15 λεπτά
Joined: 16/03/2003 - 02:12
Το i3 "πουλάει" και στη Κρήτη

Το i3 "πουλάει" και στη Κρήτη. Επιβεβαιώνω 3 στο Ηράκλειο και πολύ πρόσφατα ένα στα Χανιά αν και είχε Αθηναικές πινακίδες.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 μήνες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Το ότι δεν υπάρχουν ως τώρα

Το ότι δεν υπάρχουν ως τώρα σοβαρές λύσεις ηλεκτρικών στη χώρα (έρχονται κάποιες φέτος), έχει οδηγήσει αρκετούς σε ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της παγκόσμιας αγοράς, το μαρκετίστικο «κουβά» της BMW.

up
2 users have voted.
harisma23
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 36 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός;

Μήπως είσαι λίγο υπερβολικός; Για εξήγησε, αν θες, γιατί θεωρείς το i3 κουβά.

up
12 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 21 λεπτά 26 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
futurist wrote:

futurist wrote:

Το ότι δεν υπάρχουν ως τώρα σοβαρές λύσεις ηλεκτρικών στη χώρα (έρχονται κάποιες φέτος), έχει οδηγήσει αρκετούς σε ένα από τα χειρότερα ηλεκτρικά της παγκόσμιας αγοράς, το μαρκετίστικο «κουβά» της BMW.

Διαφωνώ (έχοντας το οδηγήσει 2 φορές, για 1 ημέρα και για 2 ημέρες). Είναι εξαιρετικό, και όταν παρουσιάστηκε ίσως ήταν ό,τι καλύτερο κυκλοφορούσε. Πλέον συμφωνώ ότι είναι ξεπερασμένο, αλλά ακόμα στέκεται καλά με όλες τις αναβαθμίσεις και σύντομα έρχεται νέο (λογικά).

up
12 users have voted.
panormus772
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 3 δευτερόλεπτα
Joined: 27/03/2017 - 16:13
https://www.euro2day.gr/news
up
15 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 έτος 3 μήνες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
BMW i3 εντελώς ξεπερασμένο

BMW i3 εντελώς ξεπερασμένο και πανάκριβο για τη λύση που προσφέρει. Όπως είπα, μαρκετίστικο.

Αν θέλεις την προπέλα το αγοράζεις. Αν δεν σε ενδιαφέρει η προπέλα υπάρχουν πολλά ηλεκτρικά, μίλια μπροστά σε επίπεδο συνολικής λύσης.

Είναι η απόδειξη του πόσα «γίδια» θα πάνε να αγοράσουν αποκλειστικά το όνομα, ακόμα κι αν η συγκεκριμένη λύση είναι στο bottom 1% του vfm των διαθέσιμων λύσεων!

Ίσως αυτό να μάς δείξει το πώς θα κυμανθούν τα ηλεκτρικά στο μέλλον. cheeky

up
10 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 44 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Το ι3 εισήγαγε 5 καινοτομίες

Το ι3 εισήγαγε 5 καινοτομίες όταν εμφανίστηκε :

-Την εκτεταμένη χρήση ελαφρών (και ακριβών) υλικών στην δομή του προκειμένου να κερδηθεί βάρος και να κάνει το έργο των ισχνών μπαταριών του  ευκολότερο

-Την χρήση του κεκ αποκλειστικά ως range extender (προυπήρχε στο Volt, αλλά αυτό είναι υβρίδιο)

-Την υιοθέτηση της αντικατάστασης επιμέρους στηλών  και όχι ολόκληρης της μπαταρίας σε περίπτωση πτώσης απόδοσης μετά από χρόνο, μειώνοντας το κόστος επισκευής και της περιβαντολλογικής επίπτωσης (λύσης που γινόταν μέχρι τότε στα διάφορα υβρίδια και ηλεκτρικά μόνο εκτός αντιπροσωπείας, π.χ. Πρίους, Σίβικ κ.α.)

-Tην υιοθέτηση λύσεων χαμηλού αποτυπώματος CO2 κατά την παραγωγή του (παραγωγή των σύνθετων υλικών κάνοντας χρήση  ανανεώσιμων πηγών ενέργειας), άσχετα αν αυτό είναι απλά ένα τρυκ των διοικούντων για να δείξουν στα χάπατα ότι το προιόν είναι low carbon ενώ μόνο τέτοιο δεν είναι

-Την υιοθέτηση ελαστικών χαμηλής τριβής κύλισης και χαμηλής αεροδυναμικής αντίστασης, κόντρα στη λογική που έχει ο κάθε  κάγκουρας πλατύπους να φοράει  8 νούμερα μεγαλύτερα ζαντολάστιχα στο αμάξι του από αυτά που πραγματικά χρειάζεται, και παρόλο που στις εκθέσεις της Πεμβέ παρεπιδημούν αρκετοί τέτοιοι πελάτες

 

Δεν τα λες και λίγα για ένα κόνσεπτ  του 2009, άσχετα αν μερικές από αυτές τις βαρύγδουπες (όταν εμφανίστηκαν) καινοτομίες είναι αμφιλεγόμενες. Και φυσικά τέτοια αυτοκίνητα χρειάζονται, αφενός γιατί απευθύνονται στους φραγκάτους, από εκεί άλλωστε θα αρχίσει η διαδικασία μετάβασης στην ηλεκτροκίνηση, όχι από τους φτωχομπινέδες που αγοράζουν Σέατ ίμπιθα 1.000 κυβικά και το κρατάνε 20 χρόνια,  αφεδύο γιατί ανοίγουν νέους δρόμους, άσχετα αν μερικοί από αυτούς στην πορεία αντικατασταθούν από άλλους, συμβατικότερους.

Ήγουν, κρίνω θετική την συνολική συνεισφορά του, άσχετα αν εγώ θα το έπαιρνα ή όχι, ή αν αυτή είναι μεγαλύτερη και χρησιμότερη από άλλα ηλεκτρικά της αγοράς.  

up
10 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 8 ώρες 44 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Τις δυνατότητες φόρτισης

Τις δυνατότητες φόρτισης ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Ελλάδα μελέτησε το Ινστιτούτο Βιώσιμης Κινητικότητας & Δικτύων Μεταφορών (Ι.ΜΕΤ) του Εθνικού Κέντρου Ερευνας και Ανάπτυξης (ΕΚΕΤΑ), εξετάζοντας τα αναγκαία σημεία εγκατάστασης, τους τύπους και τις προδιαγραφές τους.

«Η μελέτη δείχνει πως για να μπορούμε να έχουμε μια δυνατότητα ταχείας ή έστω απλής φόρτισης κάθε 40 μεικτά χιλιόμετρα, που είναι το πραγματικά απαιτούμενο, θα χρειαστούμε από 80 έως πάνω από 100 σταθμούς ταχυφόρτισης και τουλάχιστον 3.000 απλούς σταθμούς φόρτισης, χωρίς να μιλάμε για τις ανάγκες στις πόλεις».

«Υλοποιήσαμε για τον ΔΕΔΔΗΕ (Διαχειριστή Ελληνικού Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας) μια πλήρη μελέτη χωροθέτησης σταθμών φόρτισης σε όλους τους εθνικούς άξονες εκτός από τα νησιά, τουτέστιν σε όλες τις εθνικές οδούς με τους κύριους συνδετήριους άξονες».
...η Εσθονία για παράδειγμα, που είναι μια μικρή και όχι πλούσια χώρα, έκανε διαγωνισμό και προς παραχωρησιούχους και τη δουλειά πήρε μια μεγάλη εταιρία, που ανέπτυξε δίκτυο 120 ταχυφορτιστών και τουλάχιστον 6000 σταθμών φόρτισης σε όλο το οδικό δίκτυο της χώρας μέσα σε ένα χρόνο. Το αντάλλαγμα ήταν να μπορεί να εκμεταλλεύεται τους συγκεκριμένους σταθμούς με συγκεκριμένη τιμή ρεύματος για μεγάλο διάστημα, 30 και πλέον χρόνων», σημείωσε.

 

Ειλικρινά πόσα λεφτά κόστισε αυτή η 'μελέτη' (του ποδαριού...)

Η οποία λέει ότι κάθε 40 χλμ. θέλουμε να υπάρχει ένας φορτιστής. Και εγώ που νόμιζα ότι ο αριθμός των φορτιστών είναι ανάλογος με τον αριθμό των κυκλοφορούντων ηλεκτρικών οχημάτων και των χλμ. που κάνουν, λάθος θα έκανα. Και τελικά βγάζει ότι στη χώρα μας χρειάζονται οι μισοί σταθμοί φόρτισης από όσους έχει ήδη η 3 φορές μικρότερη σε έκταση και ...8 φορές λιγότερη σε πληθυσμό Εσθονία.Και δεν υπολογίζει μέσα τις πόλεις λέει ο άνθρωπος, εκεί δηλαδή που γίνονται τα περισσότερα χλμ... Το φόρουμ το δικό μας να διάβαζαν, δεν χρειάζονταν τους 'ειδικούς' να κάνουν καμία τέτοια μελέτη.

Κάνω μία προβλεψη : σε μερικά χρονάκια ο αριθμός των ταχυφορτιστών και απλών φορτιστών που προδιαγράφει η μελέτη δεν θα επαρκεί ούτε για το νομό Αττικής και μόνο. Είναι θλιβερό να έχουν βήμα τέτοιοι άνθρωποι. Δέχομαι ότι το ζήτημα είναι καινοφανές και υπό εξέλιξη, αλλά μη μου βγαίνεις στα μύδια με ύφος περισπούδαστο να μου πεις τέτοιες πίπες, θα κρασάρει ο σέρβερ ρε φίλε.    

up
3 users have voted.
panormus772
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 3 δευτερόλεπτα
Joined: 27/03/2017 - 16:13
dstou wrote:Ειλικρινά πόσα

dstou wrote:
Ειλικρινά πόσα λεφτά κόστισε αυτή η 'μελέτη' (του ποδαριού...)

Η οποία λέει ότι κάθε 40 χλμ. θέλουμε να υπάρχει ένας φορτιστής. Και εγώ που νόμιζα ότι ο αριθμός των φορτιστών είναι ανάλογος με τον αριθμό των κυκλοφορούντων ηλεκτρικών οχημάτων και των χλμ. που κάνουν, λάθος θα έκανα. Και τελικά βγάζει ότι στη χώρα μας χρειάζονται οι μισοί σταθμοί φόρτισης από όσους έχει ήδη η 3 φορές μικρότερη σε έκταση και ...8 φορές λιγότερη σε πληθυσμό Εσθονία.Και δεν υπολογίζει μέσα τις πόλεις λέει ο άνθρωπος, εκεί δηλαδή που γίνονται τα περισσότερα χλμ... Το φόρουμ το δικό μας να διάβαζαν, δεν χρειάζονταν τους 'ειδικούς' να κάνουν καμία τέτοια μελέτη.

Κάνω μία προβλεψη : σε μερικά χρονάκια ο αριθμός των ταχυφορτιστών και απλών φορτιστών που προδιαγράφει η μελέτη δεν θα επαρκεί ούτε για το νομό Αττικής και μόνο. Είναι θλιβερό να έχουν βήμα τέτοιοι άνθρωποι. Δέχομαι ότι το ζήτημα είναι καινοφανές και υπό εξέλιξη, αλλά μη μου βγαίνεις στα μύδια με ύφος περισπούδαστο να μου πεις τέτοιες πίπες, θα κρασάρει ο σέρβερ ρε φίλε.

dstou συμφωνώ σε όσα λες,αλλά σκέψου ότι ακόμη κι αυτή η υποεκτιμώμενη πρόβλεψη εμένα μου φαίνεται ακατόρθωτο εγχείρημα γι αυτή τη χώρα σε ορίζοντα 5+ ετών.

up
12 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo