Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

nickthetrib
Εικόνα nickthetrib
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 56 λεπτά
Joined: 30/09/2015 - 15:19
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

Σε αυτές τις περιπτώσεις προφανώς και το ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο είναι απαγορευτικό. Οι μόνες λύσεις είναι:

1. Πρίζες φόρτισης σε κάθε θέση στον δρόμο (όπως παλιά τα παρκόμετρα), γίνεται αλλά έχει τεράστιο κόστος και θέλουν συντήρηση και προφανώς να μην βανδαλίζονται.

Τεράστιο το κόστος να τοποθετηθούν, να συντηρούνται και να χρησιμοποιούνται. Τρώει άκυρο ακόμα και σαν ιδέα.

Fanis75 wrote:

2. Σταθμοί φόρτισης σε ΟΛΑ τα πάρκγινκ των εταιριών, ώστε να φορτίζει όταν πας στην δουλειά σου.

Προφανώς όλα τα παραπάνω μόνο με νόμο και στην Ελλάδα ΄στην καλύτερη σε 10-20 χρόνια ή και ποτέ!

Προϋποθέτει ότι έχεις πάρκινγκ στη δουλειά και δεν κινείσαι με το αυτοκίνητο κατά το ωράριο εργασίας, Εδώ μπαίνει το "στην καλύτερη σε 10-20 χρόνια ή και ποτέ!"

up
4 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
nickthetrib wrote:

nickthetrib wrote:

Τεράστιο το κόστος να τοποθετηθούν, να συντηρούνται και να χρησιμοποιούνται. Τρώει άκυρο ακόμα και σαν ιδέα.

Προϋποθέτει ότι έχεις πάρκινγκ στη δουλειά και δεν κινείσαι με το αυτοκίνητο κατά το ωράριο εργασίας, Εδώ μπαίνει το "στην καλύτερη σε 10-20 χρόνια ή και ποτέ!"

1. Προφανώς είναι τεράστιο το κόστος. Μιλάω για την περίπτωση που απαγορευτούν τελείως τα θερμικά, οπότε τι θα γίνει? ή θα γίνει κάτι τέτοιο ή πάρα πολλοί άνθρωποι δεν θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αυτοκίνητό τους (άρα δεν θα αγοράσουν και έτσι σε ποιους θα πουλάνε οι εταιρείες?). Εκτός εαν έχει αναπτυχθεί η επαγωγική φόρτιση κατά την κίνηση και λυθούν όλα τα προβλήματα.

2. Ναι σαφώς και προϋποθέτει πάρκινγκ (έστω ανοιχτό). Το είχα δεί στο Λουξεμβούργο σε κάποιες εταιρείες.

up
10 users have voted.
piliourits
Online
Last seen: Πριν από 39 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Να επαναλάβω πρώτα πως ένα

Να επαναλάβω πρώτα πως ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ως όχημα καθεαυτό, όταν η τεχνολογία ωριμάσει, θα είναι κάτι σαν supercar συγκρινόμενο με τα τωρινά μας αυτοκίνητα. Και όχι μόνο ως προς τις σπορ επιδόσεις, σε κάθε τομέα. Σκεφτείτε π.χ. οχήματα με παραπάνω από ένα κινητήρα, σε κάθε άξονα ή ακόμη και κάθε τροχό με συνδυασμένο έλεγχο...

Τα πρακτικά προβλήματα όμως πρέπει να βρουν και λύση, αλλιώς αυτό θα παραμείνει όνειρο.

Να δούμε και άλλο ένα πρόβλημα νεο-ελληνικό; Στα πιο ανεπτυγμένα και πλούσια κράτη, γίνονται σοβαρές επιδοτήσεις πολλών χιλιάδων ευρώ ανά όχημα, για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Στο δικό μας κράτος, με τη στρεβλή φορολόγηση των οχημάτων, από που θα βρεθούν χρήματα για την όποια επιδότηση και πως θα αναπληρωθούν τα κρατικά έσοδα από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, όταν στην τιμή τους το 80% τουλάχιστον είναι φόρος; Δηλαδή, πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας, την επιπλέον φορολόγηση στο εισόδημα κλπ. ανά ι.χ. όχημα ξοδεύονται τουλάχιστον 1000-3000 ευρώ σε καύσιμα κάθε χρόνο. Το 80% της τιμής είναι φόροι που εισπράττει το κράτος. Ποιο θα είναι το ισοδύναμο έσοδο που θα αναπληρώσει την απώλεια, σε ορίζοντα 2-5-10 ετών, ώστε να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση απ' τη πλευρά του Ελληνικού κράτους;

up
9 users have voted.
piliourits
Online
Last seen: Πριν από 39 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Να επαναλάβω πρώτα πως ένα

Να επαναλάβω πρώτα πως ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ως όχημα καθεαυτό, όταν η τεχνολογία ωριμάσει, θα είναι κάτι σαν supercar συγκρινόμενο με τα τωρινά μας αυτοκίνητα. Και όχι μόνο ως προς τις σπορ επιδόσεις, σε κάθε τομέα. Σκεφτείτε π.χ. οχήματα με παραπάνω από ένα κινητήρα, σε κάθε άξονα ή ακόμη και κάθε τροχό με συνδυασμένο έλεγχο...

Τα πρακτικά προβλήματα όμως πρέπει να βρουν και λύση, αλλιώς αυτό θα παραμείνει όνειρο.

Να δούμε και άλλο ένα πρόβλημα νεο-ελληνικό; Στα πιο ανεπτυγμένα και πλούσια κράτη, γίνονται σοβαρές επιδοτήσεις πολλών χιλιάδων ευρώ ανά όχημα, για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Στο δικό μας κράτος, με τη στρεβλή φορολόγηση των οχημάτων, από που θα βρεθούν χρήματα για την όποια επιδότηση και πως θα αναπληρωθούν τα κρατικά έσοδα από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, όταν στην τιμή τους το 80% τουλάχιστον είναι φόρος; Δηλαδή, πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας, την επιπλέον φορολόγηση στο εισόδημα κλπ. ανά ι.χ. όχημα ξοδεύονται τουλάχιστον 1000-3000 ευρώ σε καύσιμα κάθε χρόνο. Το 80% της τιμής είναι φόροι που εισπράττει το κράτος. Ποιο θα είναι το ισοδύναμο έσοδο που θα αναπληρώσει την απώλεια, σε ορίζοντα 2-5-10 ετών, ώστε να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση απ' τη πλευρά του Ελληνικού κράτους;

up
8 users have voted.
fiverg
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 02/12/2015 - 08:51
piliourits wrote:

piliourits wrote:

 

Να επαναλάβω πρώτα πως ένα ηλεκτροκίνητο αυτοκίνητο ως όχημα καθεαυτό, όταν η τεχνολογία ωριμάσει, θα είναι κάτι σαν supercar συγκρινόμενο με τα τωρινά μας αυτοκίνητα. Και όχι μόνο ως προς τις σπορ επιδόσεις, σε κάθε τομέα. Σκεφτείτε π.χ. οχήματα με παραπάνω από ένα κινητήρα, σε κάθε άξονα ή ακόμη και κάθε τροχό με συνδυασμένο έλεγχο...

 

Τα πρακτικά προβλήματα όμως πρέπει να βρουν και λύση, αλλιώς αυτό θα παραμείνει όνειρο.

 

Να δούμε και άλλο ένα πρόβλημα νεο-ελληνικό; Στα πιο ανεπτυγμένα και πλούσια κράτη, γίνονται σοβαρές επιδοτήσεις πολλών χιλιάδων ευρώ ανά όχημα, για μετάβαση στην ηλεκτροκίνηση. Στο δικό μας κράτος, με τη στρεβλή φορολόγηση των οχημάτων, από που θα βρεθούν χρήματα για την όποια επιδότηση και πως θα αναπληρωθούν τα κρατικά έσοδα από τη μειωμένη κατανάλωση καυσίμων, όταν στην τιμή τους το 80% τουλάχιστον είναι φόρος; Δηλαδή, πέρα από τα τέλη κυκλοφορίας, την επιπλέον φορολόγηση στο εισόδημα κλπ. ανά ι.χ. όχημα ξοδεύονται τουλάχιστον 1000-3000 ευρώ σε καύσιμα κάθε χρόνο. Το 80% της τιμής είναι φόροι που εισπράττει το κράτος. Ποιο θα είναι το ισοδύναμο έσοδο που θα αναπληρώσει την απώλεια, σε ορίζοντα 2-5-10 ετών, ώστε να προωθηθεί η ηλεκτροκίνηση απ' τη πλευρά του Ελληνικού κράτους;

Καλά, αυτό είναι απλό για το ελληνικό κράτος. Θα μπει ένας επιπλέον φόρος σε οοοοοοοοοοοοοολη την κατανάλωση ρεύματος και νάτα τα πρόσθετα έσοδα.

 

up
3 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Έχει να πέσει τέτοια απαξίωση

Έχει να πέσει τέτοια απαξίωση στα μεταχειρισμένα ιχ με συμβατικό κινητήρα από το 2025 και μετά, μπορεί και νωρίτερα, που θα αγοράζεις ότι παλιά δόξα θέλεις κυριολεκτικά έναντι πινακίου φακής. Η χαρά του μεταχειρολάγνου, του χρεπολάτρη. Άμα ζεις και κινείσαι και σε καμιά επαρχία, όπου εκεί τα πετρέλαια αλλά και οι βενζίνες το πιο πιθανό να μην απαγορευτούν ποτέ, θα δούμε μέχρι και γιδοβοσκούς να πηγαίνουν στη στρούγκα για άρμεγμα με κανα 530ι. 

up
6 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 36 λεπτά
Joined: 31/08/2019 - 23:46
dstou wrote:

dstou wrote:

 θα δούμε μέχρι και γιδοβοσκούς να πηγαίνουν στη στρούγκα για άρμεγμα με κανα 530ι. 

Αυτό το λες για να γίνω βοσκός;
(προτιμώ να πηγαίνω με 530i στην στάνη, από το να με πηγαίνει βόλτα το ηλεκτρικό στο γραφείο)

up
7 users have voted.
piliourits
Online
Last seen: Πριν από 39 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
dstou wrote:

dstou wrote:

 

Έχει να πέσει τέτοια απαξίωση στα μεταχειρισμένα ιχ με συμβατικό κινητήρα από το 2025 και μετά, μπορεί και νωρίτερα, που θα αγοράζεις ότι παλιά δόξα θέλεις κυριολεκτικά έναντι πινακίου φακής. Η χαρά του μεταχειρολάγνου, του χρεπολάτρη. Άμα ζεις και κινείσαι και σε καμιά επαρχία, όπου εκεί τα πετρέλαια αλλά και οι βενζίνες το πιο πιθανό να μην απαγορευτούν ποτέ, θα δούμε μέχρι και γιδοβοσκούς να πηγαίνουν στη στρούγκα για άρμεγμα με κανα 530ι. 

 Κάτι μου λέει πως ο γιδοβοσκός το 2025 θα δουλεύει μέσα στη φύση, με τεχνολογία να βοηθάει στα δύσκολα της δουλειάς, μέ ή χωρίς BMW, με πολλαπλάσιο εισόδημα και καλύτερη ζωή απ' τον trendy υπάλληλο που θα πηγαίνει με ηλεκτροκίνητο στο cubicle της δουλειάς και θα ψάχνει φορτιστή για να γυρίσει στο κουτί που κατοικεί μέχρι τα 85 που θα πάρει σύνταξη αν ζήσει αρκετά...

up
5 users have voted.
fiverg
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 41 λεπτά
Joined: 02/12/2015 - 08:51
piliourits wrote:

piliourits wrote:

 

dstou wrote:

 

 

 

Έχει να πέσει τέτοια απαξίωση στα μεταχειρισμένα ιχ με συμβατικό κινητήρα από το 2025 και μετά, μπορεί και νωρίτερα, που θα αγοράζεις ότι παλιά δόξα θέλεις κυριολεκτικά έναντι πινακίου φακής. Η χαρά του μεταχειρολάγνου, του χρεπολάτρη. Άμα ζεις και κινείσαι και σε καμιά επαρχία, όπου εκεί τα πετρέλαια αλλά και οι βενζίνες το πιο πιθανό να μην απαγορευτούν ποτέ, θα δούμε μέχρι και γιδοβοσκούς να πηγαίνουν στη στρούγκα για άρμεγμα με κανα 530ι. 

 

 

 Κάτι μου λέει πως ο γιδοβοσκός το 2025 θα δουλεύει μέσα στη φύση, με τεχνολογία να βοηθάει στα δύσκολα της δουλειάς, μέ ή χωρίς BMW, με πολλαπλάσιο εισόδημα και καλύτερη ζωή απ' τον trendy υπάλληλο που θα πηγαίνει με ηλεκτροκίνητο στο cubicle της δουλειάς και θα ψάχνει φορτιστή για να γυρίσει στο κουτί που κατοικεί μέχρι τα 85 που θα πάρει σύνταξη αν ζήσει αρκετά...

Μην σου το λέει. Η αγροτική ζωή είναι σκληρή και δύσκολη. Δεν είναι τυχαίο που λίγοι μπορούν να την κάνουν και την επιλέγουν. Αν δεν την έχεις ζήσει, δεν μπορείς να το καταλάβεις. Συν το ότι ο κτηνοτρόφος είναι σκλάβος των ζώων του (ούτε διακοπές δεν μπορεί να πάει). Off topic!

 

up
4 users have voted.
alex mix
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 13 λεπτά
Joined: 24/03/2019 - 23:24
+100000000

+100000000

up
8 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 22 ώρες 26 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Η μπαταρία για ένα από τα

Η μπαταρία για ένα από τα αυτοκίνητα της Tesla, το Model S, απαιτεί 63 κιλά ανθρακικού λιθίου, όσο δηλαδή και 10.000 μπαταρίες για κινητά τηλέφωνα. Αρα, κατά την Goldman Sachs, μόλις 1% αύξηση στην παραγωγή ηλεκτρικών αυτοκινήτων θα αυξήσει τη ζήτηση σε λίθιο κατά 40% περίπου.

https://www.tovima.gr/2019/12/10/science/lithio-to-stoixeio-pou-kaiei/

up
3 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
“Our cells should be called

Our cells should be called Nickel-Graphite, because primarily the cathode is nickel and the anode side is graphite with silicon oxide… [there’s] a little bit of lithium in there, but it’s like the salt on the salad,” the CEO explained.

Musk said that the amount of lithium in a lithium ion battery is about 2% of its total volume and that “lithium in a salt form is virtually everywhere… there is definitely no supply issues with lithium.”

 

Δεν είναι μόνο το λίθιο ή το κοβάλτιο, είναι και το νικέλιο, όχι τόσο σπάνιο, αλλά δύσκολο στην κατεργασία και μολύνει τον υδροφόρο ορίζοντα, χώρια ότι συμβάλλει στο φαινόμενο του θερμοκηπίου. Και επίσης κάτι άλλα, πραγματικά σπάνια μέταλλα, όπως νεοδύμιο, δυσπρόσιο, λανθάνιο κ.α. που χρησιμοποιούνται στους ηλεκτροκινητήρες και στους μαγνήτες, αλλά και η πλατίνα. Η τελευταία χρησιμοποιείται σε σοβαρή ποσότητα στις κυψέλες των υδρογονοκίνητων.  Επίσης, οι μπαταρίες δεν είναι 100% ανακυκλώσιμες, διαφέρουν τα ποσοστά ανάλογα με την τεχνολογία. Ευτυχώς τα υπόλοιπα σπάνια υλικά ανακτώνται συνήθως σε τεράστιο βαθμό. 

Γενικώς, και επειδή το πράμα βρωμάει αρκετά και εκεί, βλέπουμε σε εξέλιξη μια προσπάθεια απόκρυψης της όλης αλήθειας ή και καλλωπισμού της τώρα που είμαστε στην αρχή, για να μην φρενάρει η διαδικασία, παίζονται κάποια δις από πίσω άλλωστε. Π.χ. η προσθήκη ηλιακών πάνελ στην οροφή των εργοστασίων μπαταριών για αντιστάθμισμα στις αυξημένες εκπομπές διοξειδίου που έχουν κατά την κατασκευή τους, είναι βασικά στάχτη στα μάτια του πόπολου και υποκρισία. Γιατί τα ίδια πάνελ μπορούν να μπουν και σε ένα εργοστάσιο που παράγει συμβατικά ιχ, έτσι ώστε το καθένα που βγαίνει από τη γραμμή παραγωγής να έχει ΄προίκα' μερικούς τόνους διοξειδίου εν είδη πίστωσης για να ρυπάνει τον πρώτο καιρό απρόσκοπτα.Προφανώς δεν το κάνουν, για να παίξει μετά η εξίσωση ότι το συμβατικό ιχ εκπέμπει χ γραμμάρια διοξειδίου ανά χλμ, ενώ το ηλεκτροκίνητο ψ, όπου χ>ψ -> το ηλεκτρικό είναι φιλικό προς το περιβάλλον -> βάλτε κι άλλους φόρους στα συμβατικά για να φαίνονται φθηνά τα ηλεκτρικά. Το πιάσατε το υπονοούμενο πιστεύω.

Όταν τα συμβατικά θα έχουν λοιδωρηθεί αρκετά, και θα έχουν εξαφανιστεί από το προσκήνιο, τότε θα αρχίσει η φιλολογία για το περιβαντολλογικό αντίκτυπο των ηλεκτρικών. Τότε θα αρχίσουν και εκεί οι χοντροί φόροι, θυμηθείτε τα λόγια μου. Όχι γιατί είναι λιγότερο οικολογικά απ' ότι νομίζαμε, αυτό θα είναι η πρόφαση. Αλλά γιατί, απλούστατα, το μαγαζί είναι παγκοσμίως φοροδίαιτο. Από τους φόροι ζει, και τα ηλεκτρικά αργά ή γρήγορα δεν θα εξαιρεθούν από τον κανόνα.

Αφορολόγητα ήταν κάποτε τα ηλεκτρικά θα λέτε και θα κλαίτε.

 

https://www.linkedin.com/pulse/elon-musk-our-lithium-ion-batteries-should-called-a-paul-gill

up
4 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 11 λεπτά
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Αερολογίες γενικού τύπου,

Αερολογίες γενικού τύπου, χωρίς παρουσίαση καμίας μελέτης για το οικολογικό αποτύπωμα όλου του κύκλου ζωής όλων των λύσεων και την επαναχρησιμοποίηση των υλικών.

Όσο ακραίο είναι ότι ξαφνικά τα ηλεκτρικά είναι η απόλυτη οικολογική λύση, άλλο τόσο ακραία είναι η άποψη ότι καλύτερα να αναπνέουμε τα καυσαέρια με τα νιτρικά στις πόλεις και τα διοξείδια με το κιλό.

Υπάρχει όντως θέμα να παρατηρήσουμε τον κύκλο ζωής των υλικών, τη σπανιότητά τους και το impact στο περιβάλλον, αλλά αυτοί που καίγονται να κατηγορήσουν σε αυτά τα ηλεκτρικά, ας έρθουν να μάς πουν αν κάνουν τον κόπο να μελετήσουν ΟΛΕΣ τους τις λύσεις ως καταναλωτές.

Καταρχάς γνωρίζουν το impact του αυτοκινήτου που οδηγούν και αυτών που έχουν οδηγήσει στο παρελθόν; Πιθανόν πώς όχι. Αλλά αμέσως βιάζονται να αναπαράξουν άρθρα από ανθρώπους που δίνουν επικοινωνιακές μάχες.

Δεν είμαι ο φανατικός της ηλεκτροκίνησης, απλά παρατηρώ τη μετάβαση και σίγουρα κρατάω μικρό καλάθι όταν εκατέρωθεν ακούω μη τεκμηριωμένα επιχειρήματα.

up
8 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
 

 

Kάτι γράφω εδώ και χρόνια ότι οι θέσεις πάρκινγκ σε δημοτικούς δρόμους για τα ηλεκτρικά δεσμεύουν πολύτιμο χώρο αφού απευθύνονται μόνο σε ηλεκτρικά τα οποία εκείνη τη στιμγή φορτίζουν και όχι απλώς παρκάρουν...

Τώρα έχουμε και μια ευρηματική αντίδραση:

Αρκετοί ιδιοκτήτες ηλεκτρικών αυτοκινήτων στην Κροατία θέλησαν να διαμαρτυρηθούν προς τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης, υποστηρίζοντας ότι οι δεύτεροι καταλαμβάνουν τους χώρους στάθμευσης, όπου βρίσκονται σταθμοί φόρτισης ηλεκτρικών οχημάτων.
 

https://www.autoblog.gr/2019/12/12/i-diokthtes-hlektrikwn-autokinhtwn-sthn-kroatia-mplokaroun-prathrio-ygrwn-kausimwn/

up
8 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 11 λεπτά
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Βρίσκω λογικές τέτοιες

Βρίσκω λογικές τέτοιες συμβολικές δράσεις, εφόσον υπάρχουν γίδια που πηγαίνουν και παρκάρουν με θερμικά σε θέσεις που έχουν φορτιστή.

Από την άλλη σε άλλες χώρες έχει προβλεφθεί νομοθετικά και αν παρκάρεις μπροστά σε φορτιστή χωρίς να φορτίζεις, έρχονται και στο σηκώνουν με το γερανό!

up
3 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 15 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Ετσι οπως το ειδα στην αρχη

Ετσι οπως το ειδα στην αρχη νομιζα οτι υπηρχε συνοστισμος για φορτιση των μπαταριων...

Παντως δεν απεχει και πολυ απο τη  πρσγματικοτητα ενα τετοιο ενδεχομενο, μιας και καθε πελατης θα θελει τουλαχιστον ενα 15λεπτο με μια ωρα.

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Άντε ρε Lap που είσαι τόσες

Άντε ρε Lap που είσαι τόσες μέρες....μέχρι και επαίνους για το ACC έγραψα για να το διαβάσεις και να επιστρέψεις!!

up
6 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 15 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
 

 

 

Χαχαχα αληθεια;;;;;

Που;;

Θα μεινουμε χωρις ψωμι στις γιορτες;;;

θελω αν το διαβασω οπως και δηποτε

 

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Lap wrote:

Lap wrote:

Χαχαχα αληθεια;;;;;

Που;;

Θα μεινουμε χωρις ψωμι στις γιορτες;;;

θελω αν το διαβασω οπως και δηποτε

https://forum.4troxoi.gr/comment/2105735236#comment-2105735236

Εντάξει τώρα που το ξαναβλέπω δεν έγραψα και πολλά (αλλά το σχόλιο ήταν για εσένα όπως βλέπεις) αλλά στην Ε.Ο είχε ενδιαφέρον η λειτουργία του...θα μπορούσε να μου αρέσει εαν το χρησιμοποιήσω λίγο.

up
4 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 15 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Α ρε Φανη να σαι καλα....που

Α ρε Φανη να σαι καλα....που με θυμηθηκες.smiley

 

Καλα που το εβαλες, κατσε να αραξω με το ταμπλετ να διαβασω την δοκιμη σου, να την ευχαριστηθω. 

Εννοειται πως παντα οι δοκιμες σου ειναι καλυτερες των περιοδικων.... τις απολαμβανω καθε φορα.yes

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Aυτογκόλ Πόρσε: 25% μικρότερη

Aυτογκόλ Πόρσε: 25% μικρότερη θεωρητική αυτονομία σύμφωνα με τον έγκυρο αμερικάνικο κύκλο δοκιμών ΕΡΑ για το ηλεκτρικό της μονδέλο. Προανήγγειλαν 265 μίλια, έβγαλε 201 καταιδρωμένο. Πάω στοίχημα μια μπουγάτσα κρέμα ότι σε λίγους μήνες θα επαναλάβουν την δοκιμή με νέο-αναβαθμισμένο- αυτοκίνητο για να μετριάσουν τη διαφορά. Αδημονώ για το ευφάνταστο δελτίο τύπου που θα δημοσιοποιήσουν.

Όμως, πίσω από τις γραμμές, το συμπέρασμα είναι για άλλη μια φορά το εξής: έχουν πολλά καρβέλια να φάνε ακόμη τα ηλεκτρικά μέχρι να αποτελέσουν  σοβαρές υποψηφιότητες αγοράς από τον καταναλωτή.

Το λινξ έχει ενδιαφέρον. Βρίθει παπαρολογιών, το κράζουν απαξάπαντες.

 

https://www.autoblog.gr/2019/12/17/oi-paragontes-pou-euthynontai-gia-thn-poly-xamhlh-autonomia-ths-porsche-taycan-turbo-apo-thn-epa/

 

 

up
7 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 3 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Η αυτονομία στα ηλεκτρικά

Η αυτονομία στα ηλεκτρικά είναι πολύ περισσότερο θεωρητική από ότι στα θερμικά. Επηρεάζεται από τόσους πολλούς παράγοντες, που μεταβάλλεται έως και 40% περίπου ανάλογα με τις συνθήκες. Για αυτό και δημιουργεί άγχος, γιατί ξαφνικά τα 200χλμ μπορούν μέσα σε 10χλμ απόσταση να γίνουν 120!

up
4 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Έτερο κότερο αυτό.

Έτερο κότερο αυτό.

Στο τεστ κατά ΕΡΑ δεν ΄πέφτουν΄άγνωστα θέματα. Ελέγχεσαι σε μία επαναλαμβανόμενη στάνταρ διαδικασία, καθορισμένη μέχρι κεραίας και γνωστή από χροοοοόνια πριν. Είναι τουλάχιστον αστείο να αποτυγχάνεις να φέρεις τα αναμενόμενα, και μάλιστα με τέτοιο βαθμό απόκλισης. Άρα, ή δεν ξέρεις τι σου γίνεται, ή απλά καλλιεργούσες για καιρό φήμες που απλά εν γνώση σου δεν μπορείς να τις επαληθεύσεις. 

Σε κάθε περίπτωση, ο πολύς κοζμάκης απογοητεύεται από αυτές τις παιδιάστικες συμπεριφορές, εξ' ου και τα καρβέλια που λέω ότι πρέπει να φάνε τα ηλεκτρικά για να ωριμάσουν.

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Eντυπωσιακό! Εφαρμογή-έρευνα

Eντυπωσιακό! Εφαρμογή-έρευνα που δείχνει πως συμπεριφέρεται κατά μέσο όρο η μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος με το χρόνο, αλλά και διάφορες άλλες παραμέτρους. Αφορά τα κυριώτερα μοντέλα και βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία από 6.300 ιχ και όχι εικασίες από διάφορους αυτόκλητους ηλεκτρολιγούρηδες (δικιά μου λέξη, την κατοχυρώνω εδώ).

 

https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/

 

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 11 ώρες 11 λεπτά
Joined: 19/09/2018 - 21:45
dstou wrote:

dstou wrote:

 

Eντυπωσιακό! Εφαρμογή-έρευνα που δείχνει πως συμπεριφέρεται κατά μέσο όρο η μπαταρία ενός ηλεκτρικού οχήματος με το χρόνο, αλλά και διάφορες άλλες παραμέτρους. Αφορά τα κυριώτερα μοντέλα και βασίζεται σε πραγματικά στοιχεία από 6.300 ιχ και όχι εικασίες από διάφορους αυτόκλητους ηλεκτρολιγούρηδες (δικιά μου λέξη, την κατοχυρώνω εδώ).

 

 

 

https://www.geotab.com/blog/ev-battery-health/

 

 

Εξαιρετικό! Thanks!

up
4 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo