Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

805 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 9 ώρες 16 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Αλέξανδρος Σ. wrote:

Αλέξανδρος Σ. wrote:

Ακόμη, στους βενζινοκινητήρες υπάρχει μια εμπειρία 100 και πλέον χρόνων η οποία εγκυάται πλέον ασφάλεια, Στην ηλεκτρική τεχνολογία η ασφάλεια δεν είναι τόσο δεδομένη. Σίγουρα έχουν γίνει κάποια βήματα, αλλά ακόμη δεν έχουμε βγει από την περίοδο των πειραματισμών και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη, εδραιωμένη τεχνολογία πάνω στην οποία να χτίζουν.

Όμως το ηλεκτρικό δεν είναι πολύ πιο απλό στην κατασκευή του, στα κινούμενα μέρου κλπ; Εγώ αυτό έχω καταλάβει.

Γενικά με ότι βλέπουμε να κυκλοφορεί, η μόνη χρήση τους θα μπορούσε να είναι στην πόλη. Να σου βγάζει τα χλμ της μέρας σου χαλαρά και το βράδυ να το μπριζώνεις. Αλλά πρέπει να πέσει η τιμή αγοράς και των μπαταριών. Το περιβαντολλογικό δεν το σχολιάζω γιατί δε νομίζω ότι είναι οικολογικά κλπ.

Τέλος, μιας και υπάρχουν τόσες ιδέες, γιατί δεν βλέπουμε ουσιαστική πρόοδο στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας; Νομίζω ότι τα λόμπυ είναι η εύκολη, αλλά όχι σωστή απάντηση.

https://www.youtube.com/watch?v=JKXnQnaiqI8

up
4 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
dstou wrote:

dstou wrote:

 

Πολύ σημαντική αυτή η είδηση, και δείχνει πως ακριβώς παίζεται το παιχνίδι στα αυτοκινητοπαραγωγά κράτη αν διαβάζετε πίσω από τις λέξεις. Οι επιδοτήσεις αρχίζουν και παίζουν στα σοβαρά όταν η βιομηχανία είναι έτοιμη να καλύψει την όποια σοβαρή ζήτηση. Επί σειρά ετών το ίδιο κράτος αρνείτο πεισματικά να επιδοτήσει τα ηλεκτρικά ή και τα υβριδικά, ακριβώς γιατί η βιομηχανία ΤΟΥ δεν ήταν σε θέση να δώσει τέτοια προιόντα στην αγορά, άρα τα χρήματα θα πήγαιναν σε άλλους, εν προκειμένω Αμερικάνους και Ιάπωνες. 

Έτσι γίνεται ακριβώς με τις κρατικές στηρίξεις!

up
5 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Παράλογο;

Μας κάνει έκπληξη (επειδή εμείς ως κράτος δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα) ή το θεωρούμε αθέμιτο ότι ένα παραγωγικό κράτος χρησιμοποιεί στρατηγικά τις επιδοτήσεις / ελαφρύνσεις / στηριξεις ώστε να στηρίξει την εγχώρια παραγωγή του;

Εγώ πάντως το βρίσκω απόλυτα λογικό.

up
4 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 3 ημέρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
xenos wrote:

xenos wrote:

Όμως το ηλεκτρικό δεν είναι πολύ πιο απλό στην κατασκευή του, στα κινούμενα μέρου κλπ; Εγώ αυτό έχω καταλάβει.

Γενικά με ότι βλέπουμε να κυκλοφορεί, η μόνη χρήση τους θα μπορούσε να είναι στην πόλη. Να σου βγάζει τα χλμ της μέρας σου χαλαρά και το βράδυ να το μπριζώνεις. Αλλά πρέπει να πέσει η τιμή αγοράς και των μπαταριών. Το περιβαντολλογικό δεν το σχολιάζω γιατί δε νομίζω ότι είναι οικολογικά κλπ.

Τέλος, μιας και υπάρχουν τόσες ιδέες, γιατί δεν βλέπουμε ουσιαστική πρόοδο στην παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας; Νομίζω ότι τα λόμπυ είναι η εύκολη, αλλά όχι σωστή απάντηση.

https://www.youtube.com/watch?v=JKXnQnaiqI8

 

Στο θέμα της απλότητας έχεις απόλυτο δίκιο. Όντως οι ηλεκτρικοί κινητήρες έχουν πολύ λιγότερα μέρη και πολύ λιγότερη πολυπλοκότητα, πράγμα που τους καθιστά και λιγότερο ευάλλωτους.

up
5 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

 

Μας κάνει έκπληξη (επειδή εμείς ως κράτος δεν παράγουμε σχεδόν τίποτα) ή το θεωρούμε αθέμιτο ότι ένα παραγωγικό κράτος χρησιμοποιεί στρατηγικά τις επιδοτήσεις / ελαφρύνσεις / στηριξεις ώστε να στηρίξει την εγχώρια παραγωγή του;

 

Εγώ πάντως το βρίσκω απόλυτα λογικό.

Η αλήθεια είναι ότι αν δούμε τα κράτη ως αυτόνομες μονάδες, αυτό είναι θεμιτό.

Εντός οικονομικού περιβάλλοντος της ΕΕ, αυτό το ζήτημα χωράει αρκετή συζήτηση, ωστόσο. Για παράδειγμα κατά πόσον είναι θεμιτό οι βόρειες βιομηχανικές χώρες-μέλη να χρηματοδοτούν αυτά που παράγουν, π.χ. αυτοκίνητα και ταυτόχρονα να πιέζουν προς πολιτικές του τύπου: οι νότιες χώρες να ξεριζώνουν συγκεκριμένες καλλιέργειες, στις οποίες έχουν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

up
4 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 18 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Καθόμουνα και σκεφτόμουν, πες

Καθόμουνα και σκεφτόμουν, πες ότι έχεις ένα ηλεκτρικό και ξεμένεις από ηλεκτρόνια, τι κάνεις? Καλείς την Εξπρές σέρβις, έρχεται μετά από μισή ώρα και τι γίνεται?

α. σε γυρίζει στο σπίτι σου να φορτίσεις

βου. σε πάει στον προορισμό σου να φορτίσεις εκεί

γου. έχει φορτώσει πάνω και μια 6κύλινδρη γεννήτρια πετρελαίου και σε φορτίζει για καμιά ώρα επιτόπου (θα την πληρώσεις έξτρα γι' αυτό?)

δου. σε πάει σε κάποιο βενζινάδικο να φορτίσεις από κάποια απλή μπρίζα για κανα 6ωρο

ε.ψάχνει να βρει κάποιον ταχυφορτιστή σε εθνική οδό, αλλά μπορεί να είναι καμιά 100αριά χλμ. μακρυά

στου. έρχεται ένα φορτηγάκι με μια μπαταρία-γίγας τύπου powerbank και σου κάνει ταχεία και αθόρυβη μετάγγιση και θα την πληρώσεις έξτρα γι'αυτό

ζου. δεν σε εξυπηρετεί καν

η. κάτι άλλο

 

Να θυμίσω ότι για λόγους ασφάλειας, αλλά και ποιότητας, οι κάθε Εξπρές δεν κουβαλάει καύσιμα μαζί της, αλλά σε πάει στο πλησιέστερο βενζινάδικο.

up
4 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
futurist wrote:

futurist wrote:

Εντός οικονομικού περιβάλλοντος της ΕΕ, αυτό το ζήτημα χωράει αρκετή συζήτηση, ωστόσο. Για παράδειγμα κατά πόσον είναι θεμιτό οι βόρειες βιομηχανικές χώρες-μέλη να χρηματοδοτούν αυτά που παράγουν, π.χ. αυτοκίνητα και ταυτόχρονα να πιέζουν προς πολιτικές του τύπου: οι νότιες χώρες να ξεριζώνουν συγκεκριμένες καλλιέργειες, στις οποίες έχουν σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.

Από την άλλη, κανείς δεν μπορεί να μπει στο χωράφι σου και να ξεριζώσει την καλλιέργεια, εφόσον μάλιστα έχεις και σαφές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα...

Το ξερίζωμα ξεκινάει όταν δεν έχεις αυτό το πλεονέκτημα και επιβιώνεις μόνο λόγω των επιδοτήσεων, οι οποίες κάποια στιγμή κόβονται! Επίσης για να ξεριζώσεις παίρνεις κάποιες αντιπαροχές και κίνητρα για να βάλεις κάποια άλλη καλλιέργεια (και όχι για καινούρια μπέμπα και λουλούδια σε σκυλάδικα).

up
5 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Έχω πραγματικά περιέργεια πώς

Έχω πραγματικά περιέργεια πώς θα πάει σε πωλήσεις το Renault Zoe μόλις λανσαριστεί στη χώρα μας στις αρχές του 2020.

Στην υπόλοιπη Ευρώπη πάει πολύ καλά.

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 18 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Κάνω την πρόβλεψη ότι θα

Κάνω την πρόβλεψη ότι θα πουλήσει ίσα με 50 κομμάτια τον πρώτο χρόνο, και μετά θα πέσει. Επίσης κάνω πρόβλεψη ότι θα κοστίζει καμιά 30αριά χιλιάρικα.

up
2 users have voted.
tutuyo
Online
Last seen: Πριν από 2 λεπτά
Joined: 01/03/2015 - 14:28
dstou wrote:

dstou wrote:

Καθόμουνα και σκεφτόμουν, πες ότι έχεις ένα ηλεκτρικό και ξεμένεις από ηλεκτρόνια, τι κάνεις? Καλείς την Εξπρές σέρβις, έρχεται μετά από μισή ώρα και τι γίνεται?

 

Αυτο πιστευω ειναι και το μεγαλυτερο challenge της ηλεκτροκινησης. Ο ρυθμος φορτισης που ακομη βρισκεται σε νηπιακο σταδιο. Εδω ενα πατινι ηλεκτρικο xiaomi θελει 6 ωρες για πληρη φορτιση και εχει ουσιαστικα 5 μπαταριες λαπτοπ (και πολλες λεω)

 

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
dstou wrote:

dstou wrote:

Κάνω την πρόβλεψη ότι θα πουλήσει ίσα με 50 κομμάτια τον πρώτο χρόνο, και μετά θα πέσει. Επίσης κάνω πρόβλεψη ότι θα κοστίζει καμιά 30αριά χιλιάρικα.

Εγώ το υπολογίζω να ξεκινάει στα 22.000 και να πουλήσει το πολύ όσο λές. Το ερώτημα είναι εαν η μπαταρία θα είναι με leasing ή θα πρέπει να την αγοράσεις και άρα θα αυξάνεται η τιμή.

up
3 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Στη Γαλλία πάντως το

Στη Γαλλία πάντως το ηλεκτρικό 208 κάνει από 32 ως 37 χιλιάρικα, ανάλογα με την έκπτωση και προ τυχόν επιδοτήσεων...

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

Στη Γαλλία πάντως το ηλεκτρικό 208 κάνει από 32 ως 37 χιλιάρικα, ανάλογα με την έκπτωση και προ τυχόν επιδοτήσεων...

To νέο 208 όμως εεε? Πανάκριβο πάντως....απόσβεση σχεδόν πότε!

Το Ζόε εαν δεν κάνω λάθος είναι πιο μικρό, σωστά?

up
0 users have voted.
Super@T
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 43 λεπτά
Joined: 09/08/2012 - 22:16
Το Zoe στην Γαλλία έχει

Το Zoe στην Γαλλία έχει περίπου κάτι σαν 24000 € προ επιδοτήσεων και νομίζω νοικιάζεις την μπαταρία με τον μήνα;

Μήκος 4,1 m, πλάτος 1,79 m.

up
0 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Hyundai Kona Electric, βλέπω

Hyundai Kona Electric, βλέπω φωτογραφία στην Αυτοκίνηση.

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Και πέρσι είχαν το υβριδικό

Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!

up
1 user has voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!

Άρα σε κανά 2-3 χρόνια θα τα δούμε. cheeky

up
0 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 10 ώρες 8 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

Και πέρσι είχαν το υβριδικό Κόνα και μου είχαν πεί σε 6 μήνες στην Ελλάδα και ακόμα το περιμένουμε....αχαχα!!

Tο Kia Niro ήταν πέρσι,αλλά όπως λες είχαν πει Μάρτιο 2019 κι ακόμα έρχεται...

Τα ίδια και φέτος.Πήγα σήμερα στην έκθεση κι ήταν και το Kona hybrid και το ηλεκτρικό (αυτό και κλειδωμένο,σαν μπιμπελόcheeky) και για το  υβριδικό πάλι δεν ηξεραν τίποτα,ούτε τιμή,ούτε πότε θα'ρθει...

up
0 users have voted.
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 16 ώρες 27 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
Από τα υβριδικά της KIA -

Από τα υβριδικά της KIA - Hyundai θα ήθελα να δω στην Ελλάδα και το Ioniq hybrid. Πολύ καλύτερο από Prius και Corolla

up
1 user has voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Για κάποιο λόγο που δεν

Για κάποιο λόγο που δεν γνωρίζω, δεν τα εισάγουν και κάνουν μεγάλη βλακεία! Τα Τογιότα δεν πουλάνε τόσο πολύ γιατί είναι τα καλύτερα, αλλά γιατί είναι τα μοναδικά! Δεν έχουν ουσιαστικά ανταγωνισμό, "παίζουν" μόνα τους στην κατηγορία των υβριδικών.

up
0 users have voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 10 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Εχω την αισθηαη οτι εχει να

Εχω την αισθηαη οτι εχει να κανει με την δυνατοτητα των συνεργειων ....δηλαδη η toyota εχει εκπαιδευσει τους τεχνικους της....και ετσι τα φερνουν εδω

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Lap wrote:

Lap wrote:

Εχω την αισθηαη οτι εχει να κανει με την δυνατοτητα των συνεργειων ....δηλαδη η toyota εχει εκπαιδευσει τους τεχνικους της....και ετσι τα φερνουν εδω

1. Δε νομίζω ότι απαιτείται καμια φοεβρή εκπαίδευση. Σιγά την πυρηνική φυσική!

2. Πόσο δύσκολο είναι να εκπαιδεύσει και η Hyndai / Kia τους μηχανικούς της?

Μάλον κάποια κόμπλα παίζει με την μητρική ή ο Βασιλάκης απλά κάτι δεν σκέφτηκε σωστά!

up
0 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Δεν είναι τόσο απλό όσο

Δεν είναι τόσο απλό όσο φαντάζονται πολλοί.

Για να φέρεις ως αντιπροσωπεία νέα αμιγώς ηλεκτρικά ή υβριδικά, πρέπει να μπορείς να τα υποστηρίξεις σε όλα τα εξουσιοδοτημένα στην επικράτεια.

Αν κάποιο τσακάλι μηχανικός που δουλεύει στα κεντρικά ως leader, μπορεί να πάει την εκπαίδευση στο εξωτερικό και να φέρει την τεχνογνωσία, δεν σημαίνει ότι αύριο το πρωί θα εξαπλωθεί σε όλο το τεχνικό προσωπικό και στην επαρχία, όπου διάφοροι αντιπρόσωποι απασχολούν ανθρώπους όχι με τη λογική της βέλτιστης τεχνογνωσίας, αλλά με τη λογική χαμηλού κόστους εργασίας.

Για να το πούμε πιο λαϊκά, ένα «σκεπάρνι» όσα σεμινάρια και να τον στείλεις, μερικά πράγματα δεν θα καταφέρει να τα κάνει.

Προσωπικά, ειδικά σε αντιπροσωπείες εκτός Αθήνας, έχω ακούσει ανεκδιήγητες τεχνικές ... ιστορίες για αγρίους ... που αν το έπαιρνε κάποιος σοβαρά και έκανε καταγγελία, τούς πήγαινε φυτευτούς. Απλά είμαστε συνηθισμένοι σε χαμηλό τεχνικό επίπεδο και έχουμε μάθει ως λαός να το αποδεχόμαστε αν και πληρώνουμε επίσημες αντιπροσωπείες.

Τέλος, πέραν της πρόκλησης της εκπαίδευσης τεχνικών, υπάρχει και το οικονομικό κόστος μιας επαρχιακής αντιπροσωπείας που πρέπει να επενδύσει σε νέα μηχανήματα και διαγνωστικά, που είναι αμφίβολο πόσο γρήγορα θα κάνει απόσβεση, αν ακόμα η διείσδυση νέων τεχνολογιών αυτοκινήτου στην επαρχία είναι σημανικά πιο αργή.

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 9 λεπτά 56 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Μα αυτό για τους μηχανικούς

Μα αυτό για τους μηχανικούς ισχύει για ολα τα αυτοκινητα. Και στα θερμικα, παλι κανουν μ@λ@κιες, οποτε δεν ειναι αυτο προβλημα. 
 

για την επενδυση σε εξοπλισμό συμφωνω. Αλλα μπορεις αρχικα να το κανεις διαθεσιμο μονο σε μεγαλα αστικα κεντρα (οπως εκανε η bmw με τα i που αρχικα μονο ο Σπανος τα πουλαγε κ εκανε σερβις) που ειναι κ πιο χρηστικα αλλα κ απραιτητα.

up
0 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Σίγουρα και στα θερμικά

Σίγουρα και στα θερμικά κάνουν άπειρα λάθη. laugh

Απλά σε μια αλλαγή αρχιτεκτονικής, όπως και να έχει πρέπει μια εταιρεία να κάνει εξειδικευμένα σεμινάρια «σκούπα» όλο το προσωπικό, ενώ στα γνωστά μηχανολογικά ως τώρα, στέλνεις σεμινάριο τον καλό του μαγαζιού και έρχεται και δείχνει μικρολεπτομέρειες στους υπόλοιπους.

Τώρα, αυξάνεται το κόστος εκπαίδευσης σε αλλαγή αρχιτεκτονικής.

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo