Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

805 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
fiverg
Offline
Last seen: Πριν από 50 λεπτά 29 δευτερόλεπτα
Joined: 02/12/2015 - 08:51
Από τους "διπλανούς":

Από τους "διπλανούς":

https://4drivers.gr/dimofilestera/ilektrika-aftokinita-mellon/

Το θέμα είναι βέβαια ότι βάλε λίγο Γκρέτα, βάλε λίγο το ότι είδαμε την νέα κότα με τα χρυσά αυγά για να πουλήσουμε οχήματα, μπαταρίες, ορυκτά κ.λ.π. τα φράγκα πέφτουν προς τα εκεί οπότε με διάφορους τρόπους (απαγορεύσεις, τέλη) θα αναγκασθούμε κι εμείς (οι καταναλωτές γενικώς) να ακολουθήσουμε 

 

up
3 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 24 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Μόλις έμαθα ότι από 1η

Μόλις έμαθα ότι από 1η Ιανουαρίου 2020 αλλάζει ο τρόπος υπολογισμού και επιβολής προστίμου στις εταιρείες με βάση τον Μ.Ο εκπομπής CO2 του στόλου τους. Οπότε ΝΑΙ, τις οδηγούνε τάχιστα σε ηλεκτρικά και υβριδικά. Πολλές εκδόσεις κινητήρων θα καταργηθούν και θα δούμε πολλές αλλαγές!!

up
4 users have voted.
alexandros.K
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 33 λεπτά
Joined: 20/09/2013 - 23:23
Εχεις κανενα λινκ Φανη? 

Εχεις κανενα λινκ Φανη? 

up
3 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 24 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Όχι Αλέξανδρε, δεν το εψαξα

Όχι Αλέξανδρε, δεν το εψαξα για να δω τι υπάρχει. Το έμαθα από φίλο μου πωλητη που τους ενημέρωσαν πριν 1 εβδομάδα. 

up
5 users have voted.
alexandros.K
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 33 λεπτά
Joined: 20/09/2013 - 23:23
Ερχονται δυσκολοι καιροι για

Ερχονται δυσκολοι καιροι για petrolheadz 

up
4 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Έτσι κι αλλιώς, αυτό γίνεται

Έτσι κι αλλιώς, αυτό γίνεται με το μέσο όρο εκπομπών για τους κατασκευαστές τα τελευταία χρόνια και υπάρχει roadmap και για τα επόμενα χρόνια. Θέλουν, δεν θέλουν, είναι αναγκασμένοι όλοι να «χορέψουν» στο χορό αυτό.

Από τη μία κλαίγονται οι κατασκευαστές ότι είναι πολύ «σφιχτοί» οι στόχοι. Από την άλλη η ύπαρξη πίεσης λόγω κανονιστικής συμμόρφωσης εκπομπών, απέδειξε ότι τελικά υπήρχε τεχνικός τρόπος να μειωθούν οι εκπομπές ΣΕ ΔΕΔΟΜΕΝΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ. Αυτό δείχνει έντονα ότι τόσα χρόνια απλά θησαύριζαν με μικροβελτιώσεις σε απαρχαιωμένες μηχανολογικές λύσεις.

Απλά τώρα δεν τούς αρέσει που πρέπει να επενδύσουν πραγματικά τεράστια ποσά για να περάσουν σε κάτι άλλο που ανακατεύει την τράπουλα.

up
3 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 2 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Και το xceed diesel δεν

Και το xceed diesel δεν πρόκειται να έρθει Ελλάδα μόνο το υβριδικό το 2020 έχει να πέσει πολύ κλάμα και για τις εκδόσεις του σπορτατζ.

up
2 users have voted.
Nutsis
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 20 ώρες
Joined: 15/09/2019 - 14:22
Γιατί; από ποιόν θα πέσει

Γιατί; από ποιόν θα πέσει κλάμα; Από τους ήδη κατόχους, τους υποψήφιους ή την ΚΙΑ;

up
3 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 2 ώρες
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Ίσως και για όλους! Στους

Ίσως και για όλους! Στους σημερινούς κατόχους μελλοντικά που θα στοχοποιηθουν οι ρύποι. Η κια θα πρέπει να επιλέξει τι θα κρατήσει και τι θα πετάξει. Το σπορτατζ ότι και να κρατήσει έχει ψηλούς ρύπους. Θα πρέπει να ματώσει για να το κρατήσει. 

Εδώ φυσικά ίσως υπάρξουν ευκαιρίες αγοράς σε ήδη εκτελωνισμενα αμάξια σε ηρωικούς αγοραστές. Αν το κόψουν ή κρατήσουν μια δυο εκδόσεις θα πρέπει να ξεστοκαρουν γερά.

up
2 users have voted.
Nutsis
Offline
Last seen: Πριν από 6 ημέρες 20 ώρες
Joined: 15/09/2019 - 14:22
Ολα τα βενζινοκίνητα με 1.5 -

Ολα τα βενζινοκίνητα με 1.5 - 1.6L έχουν ανεβασμένους ρύπους. Από 150 μέχρι 180, δεν θα κλάψει μόνο η KIA.

Πιστευω θα χτυπήσουν όλα τα συμβατικά, νέα και παλιά, με τους νέους ρύπους στα τέλη κυκλοφορίας. Αν αποφασίσουν να ζητήσουν κανα 800άρι για τα 1.6, θα κατατεθούν πινακίδες σωρηδόν πάλι.

Θα δούμε, αισιόδοξος δεν ειμαι πάντως.

up
3 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Είτε μάς αρέσει είτε όχι,

Είτε μάς αρέσει είτε όχι, είτε εδώ αργούμε να αλλάξουμε στόλο και παλεύουμε ... είναι ξεκάθαρο ότι η νομοθεσία σε κάθε κράτος-μέλος της ΕΕ, δεν μπορεί παρά να δημιουργήσει κίνητρα αγοράς ηλεκτρικών/υβριδικών και αντικίνητρα για συνέχιση κατοχής παλιού και ρυπογόνου.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 9 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
 
up
3 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Εξαιρετική εξέλιξη.

Εξαιρετική εξέλιξη.

Όπως λέγαμε και στην αρχή του παρόντος θέματος συζήτησης, αναμένουμε ένα disruption στην τεχνολογία της μπαταρίας, για να λυθούν οι παιδικές ασθένειες.

Ακόμα και μετά τις ανακαλύψεις σε εργαστήρια, υπάρχει ακόμα δρόμος για την εμπορική εκμετάλλευση μιας τεχνολογίας, π.χ. σε τί κόστος, κλπ. Όπως και να έχει, είμαστε σε καλό δρόμο.

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 9 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Για 300-500 χλμ. με φόρτιση

Για 300-500 χλμ. με φόρτιση 10' χρειάζεται πρόχειρα έναν φορτιστή 750kw. Όταν ένας φορτιστής 150Kw κοστίζει αυτή τη στιγμή περί τα 50.000$ και είναι σχετικά δυσεύρετος, καταλαβαίνετε πόσο θα πρέπει να κοστίζει αυτός των 750, τι τροφοδοσία ρεύματος χρειάζεται για να λειτουργήσει σε πλήρες φορτίο, αλλά και πόσο θα κοστίζουν αυτές οι μπαταρίες. Πρόσφατα, ιδιώτες εγκατέστησαν ένα δίκτυο 12 ταχυφορτιστών 50kw σε διάφορα σημεία των εθνικών οδών και έγινε και το σχετικό τζέρτζελο, τους διαφήμιζαν μάλιστα ως τους ταχύτερους στην Ευρώπη.

Η κατάσταση μου προκαλεί το αβίαστο υπομειδίασμα, ελπίζω να αντιλαμβάνεστε πόσο μακρυά είμαστε νυχτωμένοι. 

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 9 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Εγω εχω απορία πόσα μεγα βαττ

Εγω εχω απορία πόσα μεγα βαττ ή τερα βαττ πρεπει να παραξουμε για ολα τα αυτοκινητα μαζι και τις βιομηχανίες και τις οικιες.

 

up
5 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 9 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Έχει απαντηθεί αυτή η απορία

Έχει απαντηθεί αυτή η απορία εδώ και χρόνια στις ΗΠΑ. Αν το γυρίσουν όλοι οι ιχήδες σε ηλεκτρικά, χρειάζεται επαύξηση της παραγωγής ρεύματος κατά 25-30%. Φυσικά αυτό αν γίνει θα γίνει σταδιακά.

up
3 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 9 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Εμεις εδω πως μπορουμε να το

Εμεις εδω πως μπορουμε να το επιτυχουμε αυτο;;;

up
3 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 4 ώρες
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Lap wrote:

Lap wrote:

Εμεις εδω πως μπορουμε να το επιτυχουμε αυτο;;;

Από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας. Έχουμε άφθονο ήλιο και αέρα. Αν χρειαστεί βάζουμε και τα κύματα στο παιχνίδι...

up
3 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 9 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Μπορουμε να παραξουμε 30%

Μπορουμε να παραξουμε 30% παραπανω ενεργεια με αυτά;;;;

Αιολικα παρκα;;;;

 

Γιατι δεν το κανουμε απο τωρα;;;;

 

Τα κυμματα οντως φαινονται ως τα πιο πρακτικα.

up
3 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Αν είχαμε καθαρό ενεργειακό

Αν είχαμε καθαρό ενεργειακό όραμα, θα μπορούσαμε με φωτοβολταϊκά στην Ελλάδα, να καλύψουμε όλες τις ενεργειακές μας ανάγκες ακόμα και με 100% ηλεκτρικό στόλο, νοικοκυρια, βιομηχανίες, κλπ ... και θα υπήρχε και περίσσευμα για να εξάγουμε ρεύμα.

Έλα, όμως, που κάτι τέτοιο χτυπάει στα ίσια τις μπίζνες συγκεκριμένων «σαλονιών» που δεν είναι χαζοί να το επιτρέψουν μέσω του lobbying που ασκούν στην εκάστοτε Κυβέρνηση.

Είμαστε όμηροι μέσα στην ίδια τη χώρα μας.

Αυτό όλο το παραπάνω, θέτει ερωτήματα κατά πόσον θα μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις ενεργειακές ανάγκες ενός ηλεκτρικού στόλου, και ειδικά για να λέγεται οικολογικός αυτός, πρέπει το ρεύμα να είναι από ΑΠΕ, όχι απλά να έχουμε «κάβα» όποιου τύπου ρεύματος.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 9 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Ισα ισα που η πρασινη

Ισα ισα που η πρασινη ενεργεια ειναι περισσοτερο επικερδης και αποφερει μελλοντικη επενδυτικη ασφαλεια....

 

 

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 9 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Δεν μπορείς μέσω αιολικών και

Δεν μπορείς μέσω αιολικών και φ/β να καλυφθείς 100%, και αν το πετύχεις αυτό θα έχεις διαπράξει μια τεράστια οικονομική και οικολογική καταστροφή από την οποία δεν θα μπορείς να ξεφύγεις. Διότι :  

α. Θα καταχρεωθείς εισάγοντας ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ αιολικά και φ/β (αφού δεν φτιάχνεις εσύ, ούτε την τεχνογνωσία τους κατέχεις) και θα σου κοστίζει η κάθε κιλοβατώρα αηδόνι, και

βου. Θα πρέπει να  τιγκάρεις στις μπαταρίες για να έχεις άμεσες εφεδρείες, κάτι που ούτε φθηνό ούτε οικολογικό δεν είναι, αλλά το ακριβώς αντίθετο

Κανένας δεν το έχει πετύχει αυτό, ούτε καν οι Γερμανοί ή οι Δανοί που το παίζουν πρωτοπόροι σε αυτά. Τα ποσοστά διείσδυσης των δύο αυτών τεχνολογιών στο ενεργειακό μείγμα αυτών των δύο κρατών είναι για γέλια.  Και μιλάμε ξέρουν το παιχνίδι καλά, δεν είναι Μάο-Μάο σαν και μας. 

Η επαύξηση της παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας παγκοσμίως θα γίνει σιγά σιγά και με κάθε μέσο : άνθρακα, υδατοπτώσεις, πυρηνικά, βιομάζα, καύση φυσικού αερίου, αντλησιοταμίευση, αιολικά, φ/β.   

Και κάποιοι ιδιώτες θα συμμετάσχουν σε αυτή με ιδιοπαραγωγή ρεύματος, κυρίως φ/β σε ταράτσες ή χωράφια. 

 

up
3 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
«Η Γερμανία αυξάνει τις

«Η Γερμανία αυξάνει τις επιδοτήσεις για την αγορά ηλεκτρικών αυτοκινήτων»

https://www.autoblog.gr/2019/11/05/h-germania-auksanei-tis-epidothseis-gia-thn-agora-hlektrikwn-autokinhtwn/

up
1 user has voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 9 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Πολύ σημαντική αυτή η είδηση,

Πολύ σημαντική αυτή η είδηση, και δείχνει πως ακριβώς παίζεται το παιχνίδι στα αυτοκινητοπαραγωγά κράτη αν διαβάζετε πίσω από τις λέξεις. Οι επιδοτήσεις αρχίζουν και παίζουν στα σοβαρά όταν η βιομηχανία είναι έτοιμη να καλύψει την όποια σοβαρή ζήτηση. Επί σειρά ετών το ίδιο κράτος αρνείτο πεισματικά να επιδοτήσει τα ηλεκτρικά ή και τα υβριδικά, ακριβώς γιατί η βιομηχανία ΤΟΥ δεν ήταν σε θέση να δώσει τέτοια προιόντα στην αγορά, άρα τα χρήματα θα πήγαιναν σε άλλους, εν προκειμένω Αμερικάνους και Ιάπωνες. 

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 24 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
dstou wrote:

dstou wrote:

Πολύ σημαντική αυτή η είδηση, και δείχνει πως ακριβώς παίζεται το παιχνίδι στα αυτοκινητοπαραγωγά κράτη αν διαβάζετε πίσω από τις λέξεις. Οι επιδοτήσεις αρχίζουν και παίζουν στα σοβαρά όταν η βιομηχανία είναι έτοιμη να καλύψει την όποια σοβαρή ζήτηση.

ΑΚΡΙΒΩΣ!! Δεν είναι τυχαίο που οι επιδοτήσεις ξεκινήσανε 1 εβδομάδα αφότου ξεκίνησε η παραγωγή του ID3 και η ανακοίνωση της BMW (αλλά η VW είναι το βαρύ πυροβολικό και αυτή που οδηγεί τις αποφάσεις στην Γερμανία).

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo