Kia XCeed - crossover

504 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Αυτό που είπε ο πωλητής είναι

Αυτό που είπε ο πωλητής είναι πραγματικότητα σε όλες τις χώρες ξεκινάει απο 22700€ περίπου η βασική έκδοση με τον χιλιάρη κινητήρα. Αυτό δεν θα αλλάξει στην Ελλάδα, τις κορυφαίες εκδόσεις να τις περιμένετε απο 28000€ μέχρι 32000€ και εκεί είναι που θα χάσει την μάχη στις πωλήσεις γιατι μπαίνει στη σύγκριση με premium μάρκες και καλύτερη τιμή μεταπώλησης.

Πιθανά να είναι καλύτερο το Sportage για αυτούς που θέλουν suv που έχει και τετρακίνηση. Στην τελική βλέπω την Κia στην Ελλάδα αν δεν παίξει καλά με τις τιμές του XCEED να πιάνει πάτο πάλι οσα χρόνια και να δίνει εγγύηση.

up
3 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Το σπορτατζ έχει θέμα με τον

Το σπορτατζ έχει θέμα με τον εξοπλισμό του που ακόμα και 33000 να σκασεις πάλι έχει ελλείψεις επισης με ένοχλει ότι αν και βελτιώθηκε αρκετά ο κινητήρας με τον 1.6 και το υβριδικό παραμένει ένα βαρύ σασί όχι πολύ αποδοτικό και φυσικά όταν μπαίνουν οι μπαταρίες χάνει κιαλλο σε αποσκευές. Τώρα αν το xceed βγει ακριβότερο από το σπορτατζ τι να πω...

Οσο για αυτό με την μεταπώληση μήπως είναι λιγοστό μυαλό μας; kia sportage ντίζελ από το 2016 ξεκινά από 18000 και bmw x1 ντίζελ από 2016 και μετά και αυτό από 24000! Ποιος έχει χάσει περισσότερα; Αυτος που το πήρε 21-22 η ο άλλος με τα 35?! 

Τα τελευταία κια μια χαρά κρατάνε την τιμή τους

up
4 users have voted.
manasta
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 12 ώρες
Joined: 15/09/2005 - 09:05
Το κανονικό ceed 1.4 140ps

Το κανονικό ceed 1.4 140ps αυτόματο (dct) στην κορυφαία έκδοση GTline, έχει 22.300 €. Δηλαδή το xceed στην ίδια έκδοση θα έχει 8.000 € ακριβότερα και ίσως ακόμα παραπάνω; Τι πίνουν στην ΚΙΑ; 

up
6 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Έχεις δίκιο δεν κολλάει

Έχεις δίκιο δεν κολλάει πουθενά η τιμή...εκτός αν αυξήσουν και την τιμή του ceed!!! Έχουν ποντάρει πολύ στο κομμάτι σχεδίαση και ουσιαστικά στην αντιγραφή της gla! Αλλά όπως το πάνε μπαίνουν και στο επίπεδο τιμής της! Γιατί με 28-30 χιλιάδες μια χαρά παίρνεις και gla!

up
5 users have voted.
manasta
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 12 ώρες
Joined: 15/09/2005 - 09:05
Σωστά! Θα καταλάβαινα να ήταν

Σωστά! Θα καταλάβαινα να ήταν 2,3 άντε 4 χιλιάδες ακριβότερο από το αντίστοιχο ceed. Αλλά 8+ είναι ανέκδοτο... 

up
11 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Δεν καταλάβατε τα 30000€ θα

Δεν καταλάβατε τα 30000€ θα τα εχει η μεγαλύτερη εξοπλιστική έκδοση με τα 204 άλογα αυτόματο οχι με τα 140 άλογα, επίσης περιμένετε να δείτε τι εξοπλισμό θα εχει ακόμα και η "βασική" γιατι αν ισχύσει οτι και στην ευρώπη θα εχει φώτα LED και πολλά άλλα που στους άλλους είναι έξτρα. Όσο αφορά τη μεταπωλητική αξία δεν μένουμε σε αυτά που γράφουν στις αγγελίες οι ιδιώτες. Αυτος με τα 18000€ θα το δώσει μετα απο πόσο χρόνο και σίγουρα κάτω απο 15000€ ενω αυτός με τη BMW θα πουλήσει πιο γρήγορα λόγω BMW και θα τσεπώσει το χρήμα. Τωρα πια έκδοση είδες οτι εχει 35Κ€ δεν ξέρω γιατι δεν μπαίνω στην λογική των τιμών απλά αναφέρθηκα στο θέμα εμπορικότητας και οχι χασούρας απο την τιμή αγοράς.

up
5 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Στο ιταλικό 30250 έχει το 1.4

Στο ιταλικό 30250 έχει το 1.4 αυτόματο στην καλύτερη έκδοση! Το 1.6 αυτόματο και το 204 αντίστοιχα έχουν 32750!

Η αρχική έκδοση στην Ιταλία μεταξύ άλλων έχει όντως φουλ λεντ, μπάρες οροφής , αισθητήρες παρκαρίσματος ,lane assist  (και διόρθωση) , ανιχνευση κόπωσης, Σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση αυτοκινήτων και πεζών (FCA), όχι αυτόματο κλιματισμό, 8 άρα οθόνη και κάμερα οπισθοπορειας με δυναμικές γραμμές. 

Αρκετά δυνατή δλδ λείπουν ο αυτόματος κλιματισμός  , οι αεραγωγοί πίσω , acc, και οι αναδιπλούμενοι και έχει και 16 αρες ζάντες.

up
3 users have voted.
Fanis75
Global Moderator, Moderator
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 40 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Lap wrote:

Lap wrote:

Η διαφορα ειναι στην καταναλωση διοτι τα της aisin εχουν περισσοτερες απωλειες λογω του λαδιου...αλλο πραγμα δηαλδη το να πιανεις κατι χωρις λαδι και αλλο με λαδι...δεν μπορεις να ασκησεις την ιδια δυναμη...υπαρχουν απώλειες. Έχου  βελτιωθει βεβαια κυριως λογω των περισσοτερων σχεσεων και του καλυτερου φασματος λειτουργιας της ροπης του κινητηρα, αλλα και παλι ειναι συγκριτικά πιο ενεργοβορα.

Ο μεγάλος περιορισμός των απωλειών (και άρα η βλετίωση της κατανάλωσης) επιτυγχάνεται με το (μερικό η ολικό ανάλογα με την σχέση) του μετατροπέα ροπής. Οπότε από μια σχέση και πάνω η σύνδεση είναι τελείως μηχανική και άρα οι απώλειες είναι "μηδενικές" (μηδενικές από τον μετατροπέα...έχει τις απώλειες ενός συστήματος μετάδοσης).

up
5 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 45 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Πολυ σωστα ξεχασα να το πω...

Πολυ σωστα ξεχασα να το πω....ενα προς ενα....κλειδωμα μετατροπεα...

 

Αλλα στο παραμικρο πατημα του γκαζιου χανεται πολυ ευκολα...

Βεβαια με τους νεους μικροτερους μετατροπεις και τα ειδικα σχεδιασμενα τους φτερα το επιτυγχανεις πολυ πιο ευκολα αυτο και σε μικροτερες ταχυτητες, αλλα και παλι...

up
10 users have voted.

Mέχρι τα ουράνια σώματα με πομπούς και με κεραίες φτιάχνουν οι Έλληνες κυκλώματα κι ιστορία οι παρέες.

islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Tkin73 wrote:

Tkin73 wrote:

 

Στο ιταλικό 30250 έχει το 1.4 αυτόματο στην καλύτερη έκδοση! Το 1.6 αυτόματο και το 204 αντίστοιχα έχουν 32750!

 

Η αρχική έκδοση στην Ιταλία μεταξύ άλλων έχει όντως φουλ λεντ, μπάρες οροφής , αισθητήρες παρκαρίσματος ,lane assist  (και διόρθωση) , ανιχνευση κόπωσης, Σύστημα υποβοήθησης πέδησης έκτακτης ανάγκης με αναγνώριση αυτοκινήτων και πεζών (FCA), όχι αυτόματο κλιματισμό, 8 άρα οθόνη και κάμερα οπισθοπορειας με δυναμικές γραμμές. 

 

Αρκετά δυνατή δλδ λείπουν ο αυτόματος κλιματισμός  , οι αεραγωγοί πίσω , acc, και οι αναδιπλούμενοι και έχει και 16 αρες ζάντες.

 

Εμένα με ενδιαφέρει η 1.6 ντίζελ με τα 136 άλογα μανιουαλ σε καλό επίπεδο εξοπλισμού(οχι το κορυφαίο) σε κίτρινο χρώμα.

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
1.6 136 έχει μόνο στην

1.6 136 έχει μόνο στην πλούσια έκδοση στα 31000 στον ιταλικό +1750 για το αυτόματο που μάλλον συμφέρει περισσότερο. Αυτές οι τιμές αρχίζουν να αγγίζουν τον premium ανταγωνισμό. 

Δεν ξέρω βιάζονται λίγο μερικές μάρκες να αλλάξουν κατηγορία. 

Η ΚΙΑ αναμφίβολα έχει κάνει απίστευτο σπρίντ τα τελευταία χρόνια βρίσκεται σε οργασμό ότι βγάζει από μοντέλο σε μοντέλο είναι εμφανώς αναβαθμισμένο οι σχεδιασμοί τους πλέον είναι κορυφαίοι όπως και οι ποιότητες εσωτερικού η δε αξιοπιστία απλά κορυφαία εδώ και χρόνια. 

Προφανώς αποφάσισαν πλέον να αρχίσουν την εξαργύρωση των κόπων τους και να λαμβάνουν υπεραξίες. Θεωρώ ότι την επόμενη πενταετία θα αλλάξουμε την κασέτα και θα λέμε τρομερά αυτά τα ΚΙΑ όμορφα πρακτικά και δεν χαλάνε αλλά... ακριβά!

Και προφανώς η εταιρεία δεν ασχολείται με το αν οι πωλήσεις στην Ελλάδα θα είναι 2000 ή 3000 κομμάτια αλλά πώς θα απλωθεί στις μεγάλες αγορές της Ευρώπης που για αυτούς τα 30000 για ένα αμάξι είναι ότι είναι για εμάς τα 15000 και αν...

 

up
3 users have voted.
jobous
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 24 λεπτά
Joined: 01/08/2006 - 15:23
Μπορούμε να δούμε και να

Μπορούμε να δούμε και να συγκρίνουμε τιμές χωρίς εκπτώσεις Ιταλίας με Ελλάδας .

CEED : 

Ιταλία : 

Ceed 1.4 T-GDi 140 GTline 7DCT     27.500 €
Ceed 1.4 T-GDi 140 GTline 6MT       26.000 €

Ελλάδα : 

Ceed 1.4T 140hp DCT GTline    22.300€    
Ceed 1.4T 140hp GTline            21.590€  

 

PROCEED : 

Ιταλία : 

Proceed 1.4 T-GDi 140 GTline  7DCT       30.500 €
Proceed 1.4 T-GDi 140 GTline  6MT         29.000 €

Ελλάδα : 

Proceed 1.4T 140hp DCT GTline    26.690€​
Proceed 1.4T 140hp GTline    24.690€

 

Για το XCEED τώρα στην Ιταλία δεν υπάρχει η GTline αλλά ας βάλουμε την καλύτερη έκδοση evolution και την μεσαία σειρά που έρχεται με αναλογικά όργανα και 8'' info (δηλαδή όπως το CEED) : 

XCEED Evolution 

1.4 T-GDi 140 CV 7DCT          30.250 €
1.4 T-GDi 140 CV 6MT            28.500 €

XCEED Urban  

1.4 T-GDi 140 CV 7DCT          27.500 €
1.4 T-GDi 140 CV 6MT            25.750 €

Στα CEED & PROCEED η διαφορά Ιταλίας - Ελλάδας παίζει περίπου στα 4.000-5.000 € ανάλογα , άρα κάπου εκεί περιμένουμε και την διαφορά στο XCEED 

Επομένως η καλή έκδοση θα είναι περίπου στα 24.000-25.000 (χειροκίνητο)  και η μεσαία χωρίς τα επιπρόσθετα ψηφιακά περίπου 21.500-22.500 (χειροκίνητο) 

Εύχομαι να πέσω μέσα  !!!! (το βλέπω δύσκολο !!!!!!!!)

up
8 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Μακάρι ο πωλητής πάντως μου

Μακάρι ο πωλητής πάντως μου έλεγε για 22-23 την πρώτη έκδοση του 1.0. Και εσυ λες ανάλογες τιμές για την δεύτερη του 1.4.  Όπως το υπολογίζεις ο 1.0 βασική πρέπει να έχει κάτω από 20000 αλλά αυτό δεν προκύπτει από τις πληροφορίες.

up
4 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Νομίζω η σύγκριση είναι

Νομίζω η σύγκριση είναι καλύτερη με το Ισπανική Κia γιατί εκεί έχει όλες τις εκδόσεις κινητήρων και συνδυασμούς κιβωτίων ταχυτήτων σε αντίθεση με Ιταλούς και Άγγλους.

Η βασική ξεκινάει απο 22700€ με τον 1.0 120 ίππους(Concept) και η ντίζελ 1.6 115 ίππους με 24000€, μόνο αυτά τα δυο για τη βασική.

Στην επόμενη Drive έχει μόνο μάνιουλ π.χ. η 1.4 με 140 ίππους εχει 24600€ και η 1.6 ντίζελ 136 ίπποι 25400€.

Η επόμενη Tech ξεκινάει απο 26000€ για τον 1.0 μέχρι 29500€ για τον 1.6 136 ίππους αυτόματο.

Η πιο πλούσια Emotion ξεκινάει απο 28000€ για τον χιλιάρη και φτάνει 35000€ για τον 1.6 βενζίνη 204 ίππους αυτόματο.

Στήν Αγγλία έχουν αυτόματο μόνο τα 204 άλογα, ολα τα άλλα είναι μάνιουλ ανεξάρτητα επιπέδου εξοπλισμού.

Πιστεύω να κάνουν καλά επίπεδα εξοπλισμού και συνδυασμού κινητήρων-κιβωτίων αλλιώς θα έχουμε περιπτώσεις Sportage με ελλείψεις.

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
31.600 το 1.6 CRDi VGT 100kW

31.600 το 1.6 CRDi VGT 100kW (136 HP) 7DCT στην πιο πλουσια εκδοση στην Ισπανια με highlights :

235/45 tires with 46 cm (18 ") alloy wheels

LED headlights

Electric parking brake

UVO Connect browser, Android Auto / Apple Carplay, and TomTom connectivity services - 26 cm (10.25 '') screen -

Panoramic sunroof

Electronic start button system + Smart key

Wireless charger (mobile phone)

Automatic parking assistance system

Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 122

WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 6.2; Medium 5;

High 4.7; Extra high 6.1; Combined 5.5; WLTP combined CO2 emissions (g / km): 142

Η οθονη οργανων η ψηφιακη παραμενει μαλλον και εδω εξτρα.

30800 1.4 T-GDi 103kW (140 HP) 7DCT

Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 135

WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 9.1; Medium 6.9;

High 6.1; Extra high 7.4; Combined 7.1; Combined CO2 emissions WLTP (g / km): 161

Δλδ τσιμπαει σε τέλη αρκετα σε σχεση με τον ντιζελ και εχουν μικρη διαφορά τιμης που αποσβενεται άμεσα με το 1.6 λτ/100 διαφορα στην καταναλωση ( που οταν θα τα πιεζεις ή θα εισαι φορτωμενος να ανοιγει η ψαλιδα υπερ ντιζελ).

29900 η πλουσια ντιζελ σε μηχανικο 29150 αντιστοιχα στην βενζινη.

Δλδ τουλαχιστον εξω συμφερει πολυ η επιλογη αυτοματου που την παιρνεις μονο με 1700 ευρώ παραπανω ( τωρα αν εδω το 1700 γινει 3000 θα το δουμε...).

Παντως οπως μου ειπε ο πωλητης για την ωρα αυτα που ηδη εχουν φερει για τους πρωτους μηνες ειναι τα 1.0 

28100 1.0 T-GDi 88kW (120 HP) 6MT στην πλουσια

Combined CO2 emissions WLTP correlated to NEDC (g / km): 130

WLTP fuel consumption (l / 100km): Under 8; Medium 6.2;

High 5.7; Extra high 7.2; Combined 6.6; Combined CO2 emissions WLTP (g / km): 150

1.0/1.4/1.6(115-136) σε αυτοματα 

0-100 / 11.3/9.5/11.1/10.1

100-0 35

τελικη 186/200/190/198

Εξαιρετικος ο χρονος ακινητοποίησης και αισθητη η βελτιωση του 0-100 με το αυτοματο στον 1.6 (10.1/10.6). Δεν είναι κακο το νουμερο για το 1.0 (σχεδον ιδιο με το ντιζελ 115 σε αυτοματο και καλυτερο απο το χειροκινητο 115 και κοντα στο αντιστοιχο 136 και σε συνδυασμο με την καλη εργοστασιακη μεση καταναλωση κατα wltp 6.6 ισως αποτελει μια καλη εναλλακτικη λαμβανοντας και την τιμη αγορας. Δλδ σε βαθος 7ετιας με 18000 υπολογιζοντας τις wltp μεσες καταναλωσεις το 1.0 στοιχιζει τελικα λιγοτερο απο +1000 σε σχεση με το ντιζελ χειροκινητο 1.6. 

Το θεμα ειναι ποσο ανοιγει η ψαλιδα της καταναλωσης των δυο εκδοσεων οταν ζοριζονται και τι κανει το 1.0 καλοκαιρι φορτωμενο σε ανηφορα....γιατί αν απλα πιάνεις δεξια λωριδα με τους συνταξιουχους ε τοτε ντιζελ for ever...

https://www.youtube.com/watch?v=IZgQXTU3Hn4

απο το 1.4 αυτοματο, γραφει καταναλωση 8.4, οταν το γυριζει στο μανιουαλ βλεπω κοφτη στις ταχυτητες στις 6000 στροφες.

Εξαιρετικό το εσωτερικό του ακόμα και χωρίς την tft οθόνη.

320/2000~2250 ροπή το αυτόματο 136, 280/1500~3000 το απλό, 242/1500~3200 το 1.4

ceed, proceed, xceed διπλα διπλα.

7cm ψηλοτερο απο το proceed αλλα δειχνει πολυ ψηλοτερο στην φωτογραφια

up
7 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Bλεπω οτι το χειροκινητο

Bλεπω οτι το χειροκινητο ντιζελ δινει την δυναμη απο πολυ χαμηλα στις 1500 στροφες το αυτοματο γιατι ανεβαινει στις 2000 ? μειονεκτημα αυτο για το αυτοματο συγκριτικα με το απλο.

Μια χαρά γρήγορο το 1.4 αλλά πρέπει να πίνει λίγο ...

https://m.youtube.com/watch?v=ZjEPIdJbtGs

up
3 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Η χρήση τομή στο XCEED απο τα

Η χρήση τομή στο XCEED απο τα άρθρα που εχω διαβάσει μέχρι τώρα είναι η 1.6 με τους 136 ίππους γιατι όπως λες το 1.4 πίνει και γίνεται ασύμφορο στη καθημερινή χρήση.

Αυτο που παρατηρώ επίσης είναι οτι το ντίζελ εχει άλλη ροπή στο μάνιουαλ και άλλη στο αυτόματο, 28 κιλά στο μάνιουαλ και 32 στο αυτόματο.

 

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Διαφορετική ροπή που την

Διαφορετική ροπή που την δίνουν και διαφορετικά όπως έγραψα από πιο χαμηλά τα χειροκίνητο δλδ εδώ έχει πλεονέκτημα το απλό καθώς η καθημερινότητα των στροφών του ντίζελ είναι 1400-2200 και το απλό δίνει την ροπή από τις 1500 ενώ το αυτόματο ψηλά στις 2000. Αν είχαμε αποτελέσματα από ρεπριζ πιστεύω το απλό στα 50-80 και στις αλλαγές με μεγάλες ταχύτητες είναι πιο γρήγορο και σε ρεπριζ με μικρές σχεσεις και αυξημενα χλμ το αυτόματο θα κερδίζει.

up
2 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Στη Βελμαρ Χαλανδρίου την

Στη Βελμαρ Χαλανδρίου την άλλη εβδομάδα τιμές, εκθεσιακά και τεστ ντράιβ. Το χιλιάρι οπωσδήποτε και πιθανά και το 1.4

up
5 users have voted.
cosneo
Offline
Last seen: Πριν από 9 μήνες 6 ημέρες
Joined: 02/12/2007 - 18:01
Σήμερα νωρίς το πρωί είδα σε

Σήμερα νωρίς το πρωί είδα σε πάρκινγκ στην ΕΟ προς Κατερίνη μια αυτοκινηταμαξα γεμάτη Xceed σε ασημί, γκρι, μαύρα και κίτρινα. Όμορφα αυτοκίνητα. 

up
6 users have voted.
islander
Offline
Last seen: Πριν από 7 ώρες 31 λεπτά
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Θα είναι για την παρουσίαση

Θα είναι για την παρουσίαση στις 24 & 25 που έγραψε συμφορουμίτης πιο πάνω, είναι και η έκθεση 9-17/11 οπότε θα εχει και εκεί κάποιο βάλε και τα τεστ ντράιβ..... Το μουσταρδοκίτρινο του πάει πάρα πολύ τα άλλα που ανέφερες είναι πολύ βαρετά χρώματα πια.

up
2 users have voted.
manasta
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 12 ώρες
Joined: 15/09/2005 - 09:05
Μου έστειλαν mail, 7 και 8

Μου έστειλαν mail, 7 και 8 Νοεμβρίου, test drive για όσους εκδήλωσαν ενδιαφέρον. 

up
11 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 6 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί το

Δεν αντιλαμβάνομαι γιατί το «πλασάρουν» τόσο πιο πάνω σε τιμές από το Stonic.

up
2 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 6 ώρες 49 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Από την άλλη θα σου πουν

Από την άλλη θα σου πουν γιατί το συγκρίνεις με το στονικ όταν είναι 25εκ μακρύτερο και με διαφορά στον χώρο αποσκευών. Άλλη κατηγορία. Στην κια προφανώς ποντάρουν πολύ στον σχεδιασμό του και μάλλον με αυτό το αμάξι προσπαθούν να ανέβουν σκαλί σαν μάρκα. 

up
3 users have voted.
shumakos
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 8 λεπτά
Joined: 20/09/2009 - 18:28
Για να την πετάξω εδώ μέσα,

Για να την πετάξω εδώ μέσα, υπολογίζω ότι η τιμολόγηση του Xceed θα είναι ανάλογη του ProCeed. Αρχικό 1000άρι δηλαδή 22.000 με αρχικό επίπεδο εξοπλισμού ανάλογο των εκδόσεων Premium - GT-line των απλών Ceed.

up
4 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo