Kia XCeed - crossover

461 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
islander
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 18 ώρες
Joined: 01/12/2017 - 12:05
Τελικά θα καταλήξω στις

Τελικά θα καταλήξω στις κλασικές ταχύτητες, ετσι και αλλιώς δεν ήθελα αυτόματο για την γυναίκα μου θα το έπαιρνα να μην ζορίζεται με ταχύτητες μέσα στην πόλη.

Θα κοστίσει και πιο φθηνά μήπως προσθέσουμε και κάποιο εξτραδάκι στην αγορά ή σκέπτομαι και μπαγκαζιέρα για περισσότερο χώρο.

up
5 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 1 ώρα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

γιατί εδώ το αντί-DSG (και τα συναφή διπλοσύμπλεκτα) κλίμα πάει σύννεφο, σε βαθμό υπερβολικό! Αφού φτάνουμε να λέμε ότι τα CVT (λίγο ή πολύ άθλια στη χρήση κατ' εμέ) είναι πιο ευχάριστα...

Σου απάντησα (γιατί σε εμένα πάει αυτό) Χάρη στο άλλο θέμα. Μιλώ για αστική χρήση και αυτοκίνητο πόλης. Τα DSG είναι καλά σε σπόρο κατασκευές που ενδιαφέρει μόνο η ταχύτητα αλλαγών και ο περιορισμός των απωλειών, δεν κάνουν όμως για καθημερινό αστικό αυτοκίνητο, πως να το κάνουμε, είναι θέμα τεχνικής σχεδίασης και τρόπου λειτουργίας. Και ναι, εμένα για κίνηση μέσα στην πόλη πιο πολύ μου άρεσε το Jazz (CVT) έναντι του Polo (DSG). Δεν μίλησα για ανάβαση με στροφές, αλλά για πόλη.

 

TJK wrote:

Αυτό που  λέω εγώ είναι ότι το συγκεκριμένο κιβώτιο μπορεί να είναι καλό αν θέλεις όντως ταχύτατες αλλαγές ή αν απλά κάνεις κέφι να το 'χεις γιατί έτσι αισθάνεσαι ωραία και λίγο χάι με την τελευταία λέξη της τεχνολογίας και θες κι αυτάκια πίσω απ΄το τιμόνι αλλά μέχρι εκεί.

Αλλά είναι άχρηστο σε ένα αυτοκίνητο του φτιάχνεται για λίγα ζόρια παραπάνω. Έχεις δεί κανένα σοβαρό τετρακίνητο με διπλού συμπλέκτη; Μάλλον όχι. Τα μοντελάκια απ΄ το πάνω - πάνω ράφι γιατί έχουν κλασσικά αλλά εξελιγμένα αυτόματα και όχι τα φτηνιάρικα (επιμένω σ΄αυτό) ημιαυτόματα; Παράδειγμα (νομίζω, δεν το έξω ψάξει και πολύ) τα τετρακίνητα με τους μεγάλους κινητήρες της BMW γιατί εξοπλίζονται  μόνο με κλασσικά αυτόματα και τα δικίνητα χαμηλής τιμής (λέμε τώρα) με ημιαυτόματα διπλού συμπλέκτη;

Τα διπλού συμπλέκτη δεν είναι πανάκεια. Είναι μια φτηνή και με σοβαρά μειονεκτήματα λύση για ένα αστικό αυτοκίνητο. 

Όμως υπάρχουν γιατί δεν κοστίζουν για τους κατασκευαστές, είναι φτηνή μόδα που όμως την πληρώνει το κοινό και πουλάει όπως κάποτε πουλάγανε οι τηλεοράσεις με τις καμπύλες οθόνες (απ΄τα μεγαλύτερα παραμύθια του μάρκετινγκ) αλλά ας μην φεύγουμε απ΄το θέμα. Πιστεύω ότι προϊόντος του χρόνου, θα πάρουν την θέση που τους αρμόζει, αρκεί οι αγοραστές των αυτοκινήτων να μην έχουν την νοοτροπία του αγοραστή λευκής οικιακής συσκευής.

Τα είπες ΟΛΑ σε 3 παραγράφους!!

Μόνο οι Μ (και όχι τα SUV M) έχουν DCT, όλα τα άλλα 8αρι ZF και μιλώντας με ένα συνεργειο μαθαίνεις την διαφορά στην αξιοπιστία. Στα μικρά (προσθιοκίνητα) μπήκε το DCT λόγω (κυρίως) κόστους και μετά λόγω μόδας, το πουλάνε για καλύτερο και ο κόσμος τσιμπάει (έχω ακούσει πωλητή να λέει ότι είναι το ίδιο κιβώτιο που φοράει κι η Μ3 για να πείσει υποψήφιο αγοραστή Χ1).

Το DSG ήταν μια απάτη της VW για να μειώσει το κόστος και το "επέβαλέ" (όπως τον ημιάκαμπτο) σε πολλές εταιρείες.

up
4 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
Κατάφερε να το πουλήσει πολύ

Κατάφερε να το πουλήσει πολύ καλά πάντως.

Προσωπικά δεν είχα ποτέ αυτόματο, αλλά πριν το DSG όταν άκουγα για αυτόματο το μυαλό μου πήγαινε σε ένα αυτοκίνητο που είναι αρκετά πιο αργό και έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το αντίστοιχο χειροκίνητο. Με το DSG μου δόθηκε η εντύπωση πως μιλάμε για ένα αυτόματο που βελτιώνει (έστω και οριακά τις επιδόσεις), χωρίς ταυτόχρονα να αυξάνει την κατανάλωση. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά νομίζω πως και οι περισσότεροι αυτή την εντύπωση έχουν για την σύγκριση κλασσικών αυτόματων και DSG.

Για τα CVT δεν το συζητάμε. Εννιά στις δέκα δοκιμές που θα διαβάσεις σε περιοδικά αυτοκινήτου, θα σου πουν για το πατινάρισμα και τον θόρυβο.

up
6 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 1 ώρα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
axel12p wrote:

axel12p wrote:

Προσωπικά δεν είχα ποτέ αυτόματο, αλλά πριν το DSG όταν άκουγα για αυτόματο το μυαλό μου πήγαινε σε ένα αυτοκίνητο που είναι αρκετά πιο αργό και έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το αντίστοιχο χειροκίνητο. Με το DSG μου δόθηκε η εντύπωση πως μιλάμε για ένα αυτόματο που βελτιώνει (έστω και οριακά τις επιδόσεις), χωρίς ταυτόχρονα να αυξάνει την κατανάλωση. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά νομίζω πως και οι περισσότεροι αυτή την εντύπωση έχουν για την σύγκριση κλασσικών αυτόματων και DSG.

Ακριβώς, είναι θέμα εντύπωσης και όχι πραγματικότητας. Μια χαρά π.χ. ήταν τα 6αρια steptronic της BMW, καλύτερα από τα DSG εκείνης της εποχής. Αλλά τα καλά αυτόματα κιβώτια ήταν ακριβά και εκεί ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ο περισσότερος κόσμος είχε εμπειρία με παλιά αυτόματα ή με φτηνά και νόμιζε ότι όλα είναι χάλια, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει οδηγήσει ένα! Και εσύ το λές οτι το μυαλό σου πήγαινε στα αρνητικά, χωρίς όμως να έχεις ιδία άποψη...απλα απειδή επικρατούσε αυτός ο μύθος. Το μόνο που ίσχυε ήταν μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης λόγω απωλειών του μετατροπέα, η οποία στα πιο σύγχρονα κιβώτια είχε/έχει εξαλειφθεί.

up
3 users have voted, including you.
TJK
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 02/10/2019 - 14:39
Αυτά που λες συνέβαιναν στο

Axel Αυτά που λες συνέβαιναν στο απώτερο παρελθόν και ήταν αλήθεια. Από τότε έχει τρέξει πολύ νερό στ΄ αυλάκι. Για τα CVT να τα συζητήσουμε!

Εννιά στις δέκα φορές που διαβάζω "δοκιμή" αυτοκινήτου που είναι εξοπλισμένο με CVT όντως επισημαίνεται πατινάρισμα (!) που δεν είναι πατινάρισμα βεβαίως - βεβαίως... Και συνήθως ο "ειδικός" δημοσιογράφος έχει τόση σχέση με την μηχανολογία όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Πολύ αμφιβάλω, όταν το "δοκιμάζουν" (οδηγούν θα έλεγα καλύτερα) αν έχουν στο μυαλό τους, συνδυαστικά με την εικόνα του στροφόμετρου, του ταχύμετρου, του ήχου της μηχανής, την αίσθηση γενικότερα, αν φαντάζονται -έστω και κατά προσέγγιση- το CVT να δουλεύει και τι κάνει!  Λογικό είναι να γράφουν μπούρδες.

Αν καταλαβαίνεις τι παίζει γιατί έχεις εμπεδώσει πως λειτουργεί και δεν σου αρέσει, είσαι θεός! Απλά δεν είναι για σένα και πας παρακάτω!  Αλλά ξέρεις!

Από προσωπική εμπειρία τώρα: Φιλικό μου πρόσωπο, το οποίο έχει με τα αυτοκίνητά του την σχέση που έχει η πλειοψηφία των οδηγών (όχι και πολύ στενή δηλαδή) επισκεπτόταν το σέρβις της μερσεντές κάθε δυό μήνες προσπαθώντας να τους πείσει ότι το καινούργιο αυτόματο άλφα που είχε αγοράσει έχει πρόβλημα στο κιβώτιο (CVT). Περιττό να πώ ότι το αυτοκίνητο πουλήθηκε γιατί κανείς δεν μπορούσε να τον πείσει, ούτε και εγώ, ότι όλα ήταν εντάξει.  Όσο για το CVT του τζαζ (το πρώτο) που αναφέρθηκε πιό πάνω, ήταν λαμπρό παράδειγμα του τι μπορεί να πετύχουν οι μηχανολόγοι. Αληθινό έργο τέχνης και δεν υπερβάλλω. Ήταν φοβερό το συναίσθημα να βλέπεις το στροφόμετρο σχεδόν "κολλημένο" στις στροφές της ροπής και το ταχύμετρο να ανεβάζει με μία πρωτόγνωρη ομαλή ροή! Η το πώς το λογισμικό του φρέναρε τον κινητήρα κρατώντας τις στροφές εκεί που πρέπει στις κατηφοριές ανάλογα την ταχύτητα και το πάτημα του γκαζιού! Ήταν περίεργο στην αρχή αλλά μόλις το συνήθιζες το εκτιμούσες όλο και περισσότερο.

Όμως αυτό το διαμαντάκι, όπως ίσως ξέρετε, το σταμάτησαν και αργότερα το επανεμφάνισαν με δαγκωμένο λογισμικό για να δίνει την αίσθηση του χειροκίνητου με "σκαλωτή" λειτουργία επειδή οι νοικοκυρές δεν μπορούσαν να το εκτιμήσουν! (Είναι αλήθεια το αρνητικό φιντμπακ που είχαν για το κιβώτιο, δεν υπερβάλλω). Το μάρκετινγ ακόμα μια φορά νίκησε τους μηχανικούς και την εξέλιξη. Έχω οδηγήσει και ραβ με cvt και την προαναφερθείσα μερσεντές, άψογα και τα δύο, αλλά σαν το χόντα δεν δούλευε κανένα. Τόσο απίθανο είναι (ήταν)!

 

up
4 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 55 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

 

axel12p wrote:

Προσωπικά δεν είχα ποτέ αυτόματο, αλλά πριν το DSG όταν άκουγα για αυτόματο το μυαλό μου πήγαινε σε ένα αυτοκίνητο που είναι αρκετά πιο αργό και έχει μεγαλύτερη κατανάλωση από το αντίστοιχο χειροκίνητο. Με το DSG μου δόθηκε η εντύπωση πως μιλάμε για ένα αυτόματο που βελτιώνει (έστω και οριακά τις επιδόσεις), χωρίς ταυτόχρονα να αυξάνει την κατανάλωση. Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά νομίζω πως και οι περισσότεροι αυτή την εντύπωση έχουν για την σύγκριση κλασσικών αυτόματων και DSG.

Ακριβώς, είναι θέμα εντύπωσης και όχι πραγματικότητας. Μια χαρά π.χ. ήταν τα 6αρια steptronic της BMW, καλύτερα από τα DSG εκείνης της εποχής. Αλλά τα καλά αυτόματα κιβώτια ήταν ακριβά και εκεί ακριβώς ήταν το πρόβλημα. Ο περισσότερος κόσμος είχε εμπειρία με παλιά αυτόματα ή με φτηνά και νόμιζε ότι όλα είναι χάλια, χωρίς στην πραγματικότητα να έχει οδηγήσει ένα! Και εσύ το λές οτι το μυαλό σου πήγαινε στα αρνητικά, χωρίς όμως να έχεις ιδία άποψη...απλα απειδή επικρατούσε αυτός ο μύθος. Το μόνο που ίσχυε ήταν μια μικρή αύξηση της κατανάλωσης λόγω απωλειών του μετατροπέα, η οποία στα πιο σύγχρονα κιβώτια είχε/έχει εξαλειφθεί.

Φάνη, πάλι μεταφέρεις τις προκαταλήψεις σου ως γεγονός. Εκείνη την εποχή (μέσα της δεκαετίας του 2000) το DSG ήταν  σαφώς πιο γρήγορο, δεν επιβάρυνε τις επιδόσεις (ενίοτε τις βελτίωνε μάλιστα) ούτε και την κατανάλωση, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα κλασικά αυτόματα (και το 6άρι Steptronic). Αυτό είναι γεγονός αδιαμφισβήτητο και αποτυπώνεται και στα επίσημα νούμερα επιδόσεων και κατανάλωσης των κατασκευαστών. Μόνο με την εισαγωγή του 8αριού αρκετά αργότερα (κάπου στις αρχές της δεκαετίας του 2010 αν δεν κάνω λάθος) κατάφερε η BMW να εξαλείψει ουσιαστικά τα παραπάνω ελαττώματα...

up
4 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 55 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
TJK wrote:

TJK wrote:

Εννιά στις δέκα φορές που διαβάζω "δοκιμή" αυτοκινήτου που είναι εξοπλισμένο με CVT όντως επισημαίνεται πατινάρισμα (!) που δεν είναι πατινάρισμα βεβαίως - βεβαίως... Και συνήθως ο "ειδικός" δημοσιογράφος έχει τόση σχέση με την μηχανολογία όση ο φάντης με το ρετσινόλαδο. Πολύ αμφιβάλω, όταν το "δοκιμάζουν" (οδηγούν θα έλεγα καλύτερα) αν έχουν στο μυαλό τους, συνδυαστικά με την εικόνα του στροφόμετρου, του ταχύμετρου, του ήχου της μηχανής, την αίσθηση γενικότερα, αν φαντάζονται -έστω και κατά προσέγγιση- το CVT να δουλεύει και τι κάνει!  Λογικό είναι να γράφουν μπούρδες.

Αν καταλαβαίνεις τι παίζει γιατί έχεις εμπεδώσει πως λειτουργεί και δεν σου αρέσει, είσαι θεός! Απλά δεν είναι για σένα και πας παρακάτω!  Αλλά ξέρεις!

Επειδή τμήμα της μομφής μπορεί να απευθύνεται σε μένα, θα πω ότι γνωρίζω ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας του CVT και συμφωνώ ότι στη θεωρία μπορεί να είναι το τέλειο σύστημα. Ποιός εξάλλου δεν θα ήθελε να έχει ένα αυτοκίνητο με ουσιαστικά άπειρες σχέσεις μετάδοσης; Το πρόβλημα είναι ότι στην πράξη οι υλοποιήσεις τελικά απέχουν από τη θεωρητική τελειότητα...

Ίσως κάποια στιγμή σε αυτοκίνητα με ισχυρούς κινητήρες, με πολύ καλή ηχομόνωση και βέλτιστη διαχείριση του συνόλου κινητήρα και κιβωτίου, να επιτευχθεί η προσέγγιση της τελειότητας. Ως έχει η κατάσταση επί του παρόντος, σε μένα δεν κάνουν!

up
9 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 1 ώρα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

Φάνη, πάλι μεταφέρεις τις προκαταλήψεις σου ως γεγονός. Εκείνη την εποχή (μέσα της δεκαετίας του 2000) το DSG ήταν  σαφώς πιο γρήγορο, δεν επιβάρυνε τις επιδόσεις (ενίοτε τις βελτίωνε μάλιστα) ούτε και την κατανάλωση, εν αντιθέσει με τα υπόλοιπα κλασικά αυτόματα (και το 6άρι Steptronic).

Δεν είναι θέμα προκατάληψης. το 2007 εγώ είχα το Mini Cooper S με αυτοματο (6αρι Aisin, το ZF της BMW ήταν ακόμα καλύτερο που είχα μετά στην Ζ4) και ο ξάδερφός μου το 140αρι Golf μe το DSG. Δεν ίδια καμία ιδιαίτερη διαφορά στην ταχύτητα των αλλαγών και σαφώς το κιβώτιο του Μίνι ήταν πιο ομαλό και είχε και την "κλωτσιά" του μετατροπέα. Επίσης, στις ανηφόρες του Λυκαβηττού (εκεί έμενα τότε) με το Μίνι πάρκαρα για πλάκα, με το Golf είχα πρόβλημα (δεν ήταν ομαλό, κλώτσαγε) και μύριζε ο συμπλέκτης. Μετά του έβγαλε και πρόβλημα (κλασσικά) και το έδωσε και πήρε και αυτός ένα Mini.

up
8 users have voted.
TJK
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 02/10/2019 - 14:39
harisma23 wrote:

harisma23 wrote:

Επειδή τμήμα της μομφής μπορεί να απευθύνεται σε μένα, θα πω ότι γνωρίζω ακριβώς τον τρόπο λειτουργίας του CVT και συμφωνώ ότι στη θεωρία μπορεί να είναι το τέλειο σύστημα. Ποιός εξάλλου δεν θα ήθελε να έχει ένα αυτοκίνητο με ουσιαστικά άπειρες σχέσεις μετάδοσης; Το πρόβλημα είναι ότι στην πράξη οι υλοποιήσεις τελικά απέχουν από τη θεωρητική τελειότητα...

Ούτε κατά διάνοια φίλε μου! Δεν υπάρχει η παραμικρή πρόθεση! Ούτε αμιφισβητώ τις γνώσεις ανθρώπων που δεν γνωρίζω! Σε καμμία περίπτωση.

Να συμπληρώσω όμως, ότι ο δημοσιογράφος που αρθρογραφεί είναι δημόσιο πρόσωπο, εκτίθεται λόγω επαγγέλματος και έχω κάθε δικαίωμα -να μην πω υποχρέωση- να τον χαρακτηρίσω μπουρδολόγο όταν του αξίζει. Το ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγούμαι.

up
6 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 55 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
TJK wrote:

TJK wrote:

Ούτε κατά διάνοια φίλε μου! Δεν υπάρχει η παραμικρή πρόθεση! Ούτε αμιφισβητώ τις γνώσεις ανθρώπων που δεν γνωρίζω! Σε καμμία περίπτωση.

Να συμπληρώσω όμως, ότι ο δημοσιογράφος που αρθρογραφεί είναι δημόσιο πρόσωπο, εκτίθεται λόγω επαγγέλματος και έχω κάθε δικαίωμα -να μην πω υποχρέωση- να τον χαρακτηρίσω μπουρδολόγο όταν του αξίζει. Το ξεκαθαρίζω για να μην παρεξηγούμαι.

Πολύ σωστά!

up
5 users have voted.
axel12p
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 4 ημέρες
Joined: 07/01/2003 - 15:38
TJK wrote:

TJK wrote:

Όμως αυτό το διαμαντάκι, όπως ίσως ξέρετε, το σταμάτησαν και αργότερα το επανεμφάνισαν με δαγκωμένο λογισμικό για να δίνει την αίσθηση του χειροκίνητου με "σκαλωτή" λειτουργία επειδή οι νοικοκυρές δεν μπορούσαν να το εκτιμήσουν! (Είναι αλήθεια το αρνητικό φιντμπακ που είχαν για το κιβώτιο, δεν υπερβάλλω). Το μάρκετινγ ακόμα μια φορά νίκησε τους μηχανικούς και την εξέλιξη.

Δεν είναι θέμα μάρκετινγκ. Από την στιγμή που υπήρχε αρνητικό feedback η εταιρεία πολύ καλά έκανε και το απέσυρε. Όσο τεχνολογικά προηγμένο και να ήταν, η αίσθηση είναι σημαντικός παράγοντας στην οδήγηση.

Οι περισσότεροι έχουμε συνηθίσει όταν πατάμε το γκάζι να ανεβάινουν οι στροφές του κινητήρα και αυτός να ακούγεται με περισσότερη ένταση. Αυτό από μόνο του σου δίνει την αίσθηση της επιτάχυνσης. Άλλη αίσθηση της ταχύτητας έχεις αν πας με 50 και δευτέρα, άλλη αν πας με 50 και τετάρτη, όπου ο θόρυβος είναι σαφώς λιγότερος. Σκέφτομαι επομένως πως θα αισθανόταν ένας μέσος οδηγός όταν θα βύθιζε το πόδι του στο γκάζι για να κάνει μια προσπέραση και δεν άλλαζε καθόλου ο ήχος του κινητήρα. Μέχρι να καταλάβεις ότι αυτό το πράγμα πράγματι επιταχύνει, δεν σου δημιουργεί μια ανασφάλεια; 

up
6 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 55 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Fanis75 wrote:

Fanis75 wrote:

Δεν είναι θέμα προκατάληψης. το 2007 εγώ είχα το Mini Cooper S με αυτοματο (6αρι Aisin, το ZF της BMW ήταν ακόμα καλύτερο που είχα μετά στην Ζ4) και ο ξάδερφός μου το 140αρι Golf μe το DSG. Δεν ίδια καμία ιδιαίτερη διαφορά στην ταχύτητα των αλλαγών και σαφώς το κιβώτιο του Μίνι ήταν πιο ομαλό και είχε και την "κλωτσιά" του μετατροπέα. Επίσης, στις ανηφόρες του Λυκαβηττού (εκεί έμενα τότε) με το Μίνι πάρκαρα για πλάκα, με το Golf είχα πρόβλημα (δεν ήταν ομαλό, κλώτσαγε) και μύριζε ο συμπλέκτης. Μετά του έβγαλε και πρόβλημα (κλασσικά) και το έδωσε και πήρε και αυτός ένα Mini.

Περίεργο αυτό! Γιατί κι εγώ είχα τότε το ίδιο 6άρι DSG (υγρού τύπου) με τον ξάδελφο σου (με πάνω από 35 κιλά ροπής από τον 2.0Τ με πρόγραμμα) και δεν είχα κανένα θέμα πατιναρίσματος ή ομαλής λειτουργίας... Όσον δε αφορά την ταχύτητα, μακράν πιο γρήγορο από το 6άρι. Το DSG μπορεί να βελτίωνε κατά 2 δέκατα το 0-100 και το 6άρι να χειροτέρευε το 0-100 κατά 5 δέκατα. Δεν το λες και λίγο σε αυτοκίνητα που κάνουν το 0-100 σε 7 δευτερόλεπτα...

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
To xceed έχει της κια το

To xceed έχει της κια το αυτόματο διπλού συμπλέκτη σωστά; Έχει όμως τις εν γένει αδυναμίες και προβλήματα που παρουσιάζετε για τα vag dsg7?

http://www.skodaclubpeloponnhsou.gr/2012/09/dsg-7.html?m=1

Ή εδώ δεν έχουμε παρατηρηθεί θέματα; Κάτοχοι κια με διπλοσυμπλεκτα υπάρχουν να μας πουν την γνώμη τους;

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Tιμες όπως ρώτησα θα δωθουν

Tιμες όπως ρώτησα θα δωθουν στην δημοσιογραφική παρουσίαση 24-25/10. Αρχικά θα φέρουν μόνο 1.0. Ντίζελ αργότερα. Τιμή εκκίνησης όπως μου είπε 22.500-23000.

Ακριβότερο από το σπορτατζ θα είναι.

Aτακες πωλητή:

Τιμές 17-18000 που ρωτάνε μερικοί, χωρίς εγώ να του αναφέρω τέτοια νούμερα, ξεχαστεί τα ! Ούτε απέξω να μην περνάνε αυτοί!!! (Καβαλημα καλαμιού;)

Ερώτηση περί αξιοπιστίας διπλού συμπλέκτη κια και τι σχέση με του vag.

Απάντηση: για αυτό παίρνεις κια! Καμιά σχέση με αυτά που αναφέρεις!

Τελικά τι ισχύει με τα αυτόματα της κια;

Έχουν όλα τα καλά του διπλού συμπλέκτη δλδ γρήγορη και άμεση αλλαγή ταχυτήτων οικονομία χωρίςστην κατανάλωση χωρίς όμως θορύβους κομπιασματα ,σκορτσαρισματα και με φουλ αξιοπιστία;

up
1 user has voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Φουλ αξιοπιστια δεν υπαρχει

Φουλ αξιοπιστια δεν υπαρχει ουτε στα χειροκινητα...

Αρα το αφηνεις λιγο αυτο στην ακρη.

 

Τωρα, Ναι οντως τα διπλοσυμπλεκτα της hyundai/kia ειναι εσωτερικης αναπτυξης και κατασκευης...Δηλαδη, δεν ειναι καποιας τριτης εταιριας. 

Αυτο επιφερει απίστευτα υψηλα κοστη εξελιξης, αλλα η hyundai το επελξε παρα να αγορασει καποιο άλλου κατασκευαστη.

Στην πραξη τωρα. Ειναι συμφωνα με οσους τα οδηγουν επειτα απο τα dsg πιο αργα στις αλλαγες τους... δεν εχουν αυτο το κοφτερο της αλλαγης σχεσης των dsg...πιο πολυ θυμιζει κλασικο αυτοματο στον χρόνο αλλαγής των ταχυτητων.

Σε αξιοπιστία όμως εδειξαν πολυ καλυτερα ιστορικα δεδομενα απο τα dsg...και αυτο στο λεω καθως το ψαχνω και εγω ανα καιρους.  Δεν ακουστηκε ποτε καποιο "σκανδαλο" κακης τεχνικης και τεχνολογικης εφαρμογης του κιβωτιου, οπως στα dsg.

Στα dsg ειχει γινει ο χαμος περι το 2007 και 2010... 

Πλεον εχου αλλαξει καποια εσωτερικα στοιχεια τους, οπως δαχτυλιδια συμπλεκτων (στα πρωτα εσπαγαν για πλακα και πατιναριζε το κιβωτιο) και κυκλωμα διαχειρησης της βαλβολινης με διαφορετικα  selenoids κτλ. 

Η ιστορια θα δειξει.

 

 

up
4 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Mαλιστα . Επειδή τα

Mαλιστα . Επειδή τα συγκρίνεις στην λειτουργία με τα κλασικά αυτόματα σε σχέση με τα πολυδιαφημισμένα αυτόματα aisin των πεζω και Σιτροέν των 8 σχέσεων πως στέκονται; Ή απλά δεν συγκρίνονται.

up
5 users have voted, including you.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 42 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Σιγουρα τα αυτοματα με

Σιγουρα τα αυτοματα με μετατροπεα ροπης και πλανητικο συσυστημα γραναζιων (της aisin) εχουν μια πιο ομαλη λειτουργια απο σταση και γενικως σε πιεση.

Σε αυτο το κιβωτιο τον ρολο του συμπλεκτη, δηλαδη το υλικο που τριβεται για απορροφηση της διαφορετικης φασης της ροπης (κινητηκης ενεργειας) που παραγεται απο το μοτερ, τον παιζει......το λάδι.

Ετσι λοιπον το λαδι εχει και την ταση να απορροφα και να ανταλλασει την θερμοκρασια του με αυτην του κιβωτιου (μετα περνα απο συστημα ψυξης μεσα στο κιβωτιο για να ξαναπεσει η θερμοκρασια του λαδιου).

Στα διπλου συμπλεκτη της hyυndai υπαρχει η τριβη πανω στους συμπλεκτες.. αυτοι σιγα σιγα τριβονται και αλλαζει καπως η ποιοτητα λειτουργιας...οχι ομως σε  φοβερο βαθμο και μεσα σε πολλα ετη και χικιομετρα.  Καθως τριβονται λοιπον και ιδιαιτερα σε μποτιλιαρισμα,  στο λεγομενο creeping mode, ανεβαζουν θερμοκρασια και αυτο δεν ειναι καλο οπως καταλαβαινεις...

Το ιδιο δηλ με το χειροκινητο... δεν εχεις παρατηρησει πως αν σερνεσαι στην κινηση με πρωτη σχεση ..,μετα απο λιγο το κιβωτιο εχει αλλη συμπεριφορα, μυριζει ο συμπλεκτης κτλ;;;;

Αυτό.

Η διαφορα ειναι στην καταναλωση διοτι τα της aisin εχουν περισσοτερες απωλειες λογω του λαδιου...αλλο πραγμα δηαλδη το να πιανεις κατι χωρις λαδι και αλλο με λαδι...δεν μπορεις να ασκησεις την ιδια δυναμη...υπαρχουν απώλειες. Έχου  βελτιωθει βεβαια κυριως λογω των περισσοτερων σχεσεων και του καλυτερου φασματος λειτουργιας της ροπης του κινητηρα, αλλα και παλι ειναι συγκριτικά πιο ενεργοβορα.

Επισης σε βλεβες, τα κλασικα κιβωτια οπως αυτο της aisin, κοστιζουν περισσοτερο ως επισκευη.

 

 

 

up
4 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 4 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Εγώ για κάτι που δεν είναι

Εγώ για κάτι που δεν είναι σχεδόν αποκλειστικά για ταξίδι, δεν πήγαινα με την καμία σε αυτόματο. Το 80% των φίλων που έχουν αυτόματο (όποιου τύπου ή κατασκευαστή), κάποια στιγμή λόγω προβλήματος λογισμικού, είτε δεν πήρε μπρος το αυτοκίνητο είτε έμεινε (ακόμα και σε υπεραστικό ταξίδι εν κινήσει).

Το χειροκίνητο κιβώτιο θα το χαιρετήσουμε μια καλή με τα πλήρως υβριδικά και με τα αμιγώς ηλεκτρικά. Μέχρι τότε, αποκλειστικά χειροκίνητα.

Δεν αλλάζει κάτι για την KIA σε αυτό.

Σχετικά με την εμπορική πολιτική και αυτά που λένε μερικοί αντιπρόσωποι, δεν είναι τυχαίο ότι αυτή η εταιρεία πάει πολύ καλά σε άλλες χώρες, αλλά όχι εδώ, παρά την κατασκευαστική της αξιοπιστία. Εδώ είχα πάει να πάρω προσφορά για το Sportage, και ο πωλητής ήταν λιγδιασμένος και βαριόταν που μιλούσε.

up
2 users have voted.
jobous
Online
Last seen: Πριν από 8 λεπτά 7 δευτερόλεπτα
Joined: 01/08/2006 - 15:23
Αν αυτά που ειπώθηκαν είναι

Αν αυτά που ειπώθηκαν είναι σωστά (απο τον πωλητή) τότε χαιρέτα μας τον πλάτανο !!!!!!!!!!!

22.500-23.000 για το χιλιάρι μόνο η καλύτερη έκδοση με όλα μέσα έχει ελπίδες. Αν εννοεί τις βασικές ή μεσαίες , θα έχει θέμα.

Κάτσε να δούμε στις 24/10 . Αυτές οι δηλώσεις εντυπώσεων του στυλ 17.000-18.000 που κάνει πχ το Stonic,  απορώ γιατί τις κάνουν . Τι κερδίζουν ??

 

up
10 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Καλά δεν είναι και άσπρο

Καλά δεν είναι και άσπρο μαύρο. Και εγώ με απόλυτα συνετή οδηγηση με μάζεψε οδική όταν κόπηκε η πλαστική τάπα που συγκρατεί την ντιζας του λεβιέ του χειροκίνητου. Και δεν είμαι μοναδική περίπτωση.

up
2 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Την βασική του 1.0 εννοούσε!

Την βασική του 1.0 εννοούσε! Τον ρώτησα ! Όταν του είπα η βασική μου είπε δεν υπάρχει βασική είναι πολύ καλά εξοπλισμένη!  Line assist έχει αλλά δεν acc φυσικά την ψηφιακή κεντρική οθόνη οργάνων και έχει την 8αρα οθόνη όχι την 10αρα. 

Το acc και η tft οθόνη οργάνων θα είναι ακόμα και στην πλούσια έκδοση έξτρα.

Από ότι κατάλαβα ... χάσανε την μάχη που έδιναν με το εργοστάσιο για τιμες και εξοπλισμό.

Πάμε για τιμή εκκίνησης πάνω απο το σπορτατζ και κουτσουρεμενες εκδόσεις, οι οποίες φυσικά στα πρώτα δημοσιογραφικά σχόλια θα είναι έχει τα πάντα από την πρώτη έκδοση!

Διαρκώς μου έβαζε σε αντιπαράθεση το σπορτατζ το οποίο έλεγε ακόμα και στην gt line έχει ελλείψεις εξοπλισμού τις οποίες καλύπτει το xceed ...αλλά με το αζημιωτο

Το 18000 μου το πέταξε γιατί όντως στην Ιταλία το αμάξι ξεκινά με προώθηση από 18500! Αλλά αυτοί είναι φτωχοί δεν είναι απλες σαν εμάς!

Εντάξει όλα να τα φορτώνουμε στο στρεβλό φορολογικό σύστημα αλλά εγώ τα φορτώνω και στην απλιστια του εκάστοτε εισαγωγέα.

Αν κατάφερναν με μια μεγάλη παραγγελία και εδώ 18-19 με την εμφάνιση ποιότητα που φαίνεται ότι  αξιοέχει καιτην αξιοπιστία της κια δεν θα πουλούσε σαν ζεστό ψωμάκι;

Αν είχε την μεσαια έκδοση σε αυτόματο ντίζελ στα 25-26 δεν θα χτυπούσε το κασκαι; Αλλά στα 30 που μάλλον θα έχει και στα 33-34 η πλούσια ο άλλος θα πάει να αγοράσει και ...κλειδί και ας έχει λιγότερο εξοπλισμό. 

up
2 users have voted.
jobous
Online
Last seen: Πριν από 8 λεπτά 7 δευτερόλεπτα
Joined: 01/08/2006 - 15:23
Καλά σε μια βδομάδα θα

Καλά σε μια βδομάδα θα ξέρουμε , αλλά αν ισχύουν πράγματι αυτά , δεν το βλέπω να πουλάει. Μακάρι να μην ισχύουν ή τουλάχιστον να δώσει καλές εκπτώσεις.....

up
5 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Οι τιμές πάντως και στην

Οι τιμές πάντως και στην Ιταλία χωρίς προωθητικά ξεκινούν στα 22750 για το 1.0 και 25750 για το 1.6 ντίζελ 115 το αυτόματο 115 29000 στην δεύτερη έκδοση που βγαίνει ! 31000 το χειροκίνητο 1.6 136 και 32750 το αυτόματο στις πλούσιες εκδόσεις που μόνο βγαίνουν.

up
3 users have voted, including you.
jobous
Online
Last seen: Πριν από 8 λεπτά 7 δευτερόλεπτα
Joined: 01/08/2006 - 15:23
Το θέμα είναι να δούμε και

Το θέμα είναι να δούμε και τις τιμές των άλλων μοντέλων στην Ιταλία ή Ισπανία πχ το Ceed GTLine 1.4 (υπάρχει σχεδόν σε όλες τις χώρες) ή το stonic, sportage σε σχέση με Ελλαδα για να έχουμε μια εικόνα για το Xceed.... Βλεποντάς τα θεωρούσα για το 1.4 στην καλή έκδοση κοντα στα 24-25.000. Με αυτά που λέμε εδώ δεν το βλέπω !!!!!!!!!!!!

up
3 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 41 λεπτά 17 δευτερόλεπτα
Joined: 30/09/2013 - 20:51
25700 στην μεσαία έκδοση το 1

25700 στην μεσαία και πρώτη  έκδοση  για το 1.4  28500 στην πλούσια. 27500 και 30250 αντίστοιχα το αυτόματο. Για Ιταλία πάντα. Στην Ιταλία επίσης ceed 19750, stonic 16750 ,sportage 24500. Δλδ τα υπόλοιπα είναι εμφανώς ακριβότερα από ότι Ελλάδα...τι να πω να περιμένουμε μήπως τελικά παίξει χαμηλότερα.

up
5 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo