Φρένα!!! Εντυπώσεις και απόψεις

spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
Τακάκια

Οι δίσκοι δεν είναι ακριβώς καινούργιοι, έχουν 3000χλμ περίπου. Όταν λέτε το μουαγιέ να είναι  καθαρό, τι εννοείται?

Ευχαριστώ πολύ για την βοήθειά σας.

up
8 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
To μουαγιέ είναι το σημείο

To μουαγιέ είναι το σημείο εκείνο που πατάει ο δίσκος, αυτό πρέπει να είναι καθαρό μέταλλο χωρίς βρώμες και σκουριές, αλλιώς με το πρώτο καλό ζέσταμα των δίσκων αυτοί θα στραβώσουν γιατί δεν πατάνε καλά, δεν το λέω εγώ ούτε το έβγαλα από το κεφάλι μου, είναι οδηγία που βρίσκεται στα paper των κατασκευαστών δίσκων οι οποίοι αναφέρουν ότι αυτό θα συμβεί περίπου στα 4500-5000 χλμ.και είναι απόλυτα λογικό για κάποιον που έχει μηχανολογική γνώση, εμπειρία, αντίληψη. 

Επίσης το τρίξιμο των τακακιών οφείλεται σε πολλές παραμέτρους, στην πάστα, στις ελευθερίες των τακακιών στις φωλιές τους, στην επαφή τακακιού / εμβόλου δαγκάνας κλπ, είναι υψίσιχνοι μικροσυντονισμοί οι οποίοι πρέπει να απομονωθούν κατά περίπτωση πριν βγει το τελικό συμπέρασμα γι;α την αιτία, το net έχει πάρα πολλές αναφορές για αυτό το θέμα.  

up
9 users have voted.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
Τακάκια

Γνωρίζω καλά τι είναι το μουαγιέ, απλά ρώτησα γιατί δεν άλλαξα δίσκους μόνο τακάκια. Θα κάνω την διαδικασία που γράφει το φυλλάδιο και θέλω να πιστεύω ότι θα στρώσουν. Απλά παραξενεύτηκα γιατί σε προηγούμενα αυτοκίνητα που είχα, φορούσα EBC χωρίς τέτοια θέματα.

up
7 users have voted.
Nikos-
Εικόνα Nikos-
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 6 ημέρες
Joined: 01/08/2019 - 11:09
spiderTF160 wrote:

spiderTF160 wrote:

 

Ds2500 τακάκια, υγρά MOTUL RBF600, σωληνάκια υψηλής και από το συνεργείο μέχρι το σπίτι με κοιτούσαν περίεργα στα φανάρια από το σφύριγμα...Γιατί να συμβαίνει αυτό; Θέλει να πατήσουν; Θα σταματήσουν;

Χρειάζονται περίπου 3-4 heat cycles αλλά αφού πατήσουν πρώτα. Δηλαδή αφού κάνεις 500-600κμ, μετά κάνε 3-4 δυνατά φρεαναρίσματα από τα 130 στα 10 χωρίς να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο και άσε μεταξύ τους περίπου 1 λεπτό για να έχουν κατεβάσει θερμοκρασία.

Στα carbotech έχει οδηγίες, λογικά και στα ds2500. Εμένα πάντως τα 2500 δεν έτριξαν ποτέ, αντιθέτως με τα ΧΡ10 που ανασταίνουν νεκρούς. χαχα

up
7 users have voted, including you.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
Nikos1979 wrote:

Nikos1979 wrote:

 

spiderTF160 wrote:

 

 

 

Ds2500 τακάκια, υγρά MOTUL RBF600, σωληνάκια υψηλής και από το συνεργείο μέχρι το σπίτι με κοιτούσαν περίεργα στα φανάρια από το σφύριγμα...Γιατί να συμβαίνει αυτό; Θέλει να πατήσουν; Θα σταματήσουν;

 

 

Χρειάζονται περίπου 3-4 heat cycles αλλά αφού πατήσουν πρώτα. Δηλαδή αφού κάνεις 500-600κμ, μετά κάνε 3-4 δυνατά φρεαναρίσματα από τα 130 στα 10 χωρίς να ακινητοποιήσεις το αυτοκίνητο και άσε μεταξύ τους περίπου 1 λεπτό για να έχουν κατεβάσει θερμοκρασία.

 

Στα carbotech έχει οδηγίες, λογικά και στα ds2500. Εμένα πάντως τα 2500 δεν έτριξαν ποτέ, αντιθέτως με τα ΧΡ10 που ανασταίνουν νεκρούς. χαχα

Σήμερα έκανα 120 χλμ στο βουνό. Ανέβασμα απλά σβέλτα και κατέβασμα χωρίς να φρενάρω με την βοήθεια του κινητήρα, απλά και μόνο για να ‘’πιέσω’’ λίγο τα φρένα. Τελείως κρύα δεν σφυρίζουν,όπως και μετά από 2-3 καλά φρεναρίσματα με χλμ. Μόλις όμως αρχίσουν να κρυώνουν....αρχίζουν τα δικά τους. Παρατήρησα ότι οι δίσκοι έχουν αρχίσει να αποκτούν μία μολυβί απόχρωση, όχι σε όλη όμως την επιφάνειά τους σημάδι ότι δεν πατάνε ακόμη σωστά τα τακάκια στον δίσκο. Δυστυχώς επειδή δεν είναι το καθημερινό μου αυτοκίνητο και δεν το κινώ πολύ μάλλον θα πρέπει να περιμένω μέχρι να πατήσουν καλά. Είδωμεν.

up
6 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 29 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Καλησπέρα σε όλους! 

Καλησπέρα σε όλους! 

Χθες παρατήρησα κάτι που με ανησύχησε. Μπαίνοντας στο συγκεκριμένο αυτοκίνητο (Ford Focus 2003 1.6) μετά από περίπου 3 βδομάδες, πριν βάλω μπρος, παρατήρησα ότι το πεντάλ του φρένου ήταν σκληρό, είχε χάσει δηλαδή την υποπίεση το σερβό. Έχω αφήσει το αυτοκίνητο και περισσότερο καιρό ακίνητο και δεν το έχει κάνει αυτό. Στον δρόμο η συμπεριφορά του ήταν ΟΚ. Φτάνοντας στο προορισμό μου, το άφησα για να δω πως θα συμπεριφερθεί. Ξεκινώντας μετά από 2-3 ώρες, έκανε πάλι το ίδιο. Αυτή την φορά όμως παρατήρησα και ένα ήχο σε κάθε πάτημα του πεντάλ, που ακουγόταν σαν να χάνει αέρα. Τα υγρά του είναι εντάξει. Καμία ιδέα, πριν το πάω στον φρενά; Master cylinder ίσως;

Ευχαριστώ! 

up
10 users have voted.
alexandros.K
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 27 δευτερόλεπτα
Joined: 20/09/2013 - 23:23
Μαλλον τρυπησε το σεβρο 

Μαλλον τρυπησε το σερβο ή σεβρο (δεν θυμαμαι ποιο ειναι το σωστο) 

up
9 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
alexandros.K wrote:

alexandros.K wrote:

 

Μαλλον τρυπησε το σεβρο 

Αλέξανδρε, το πρόβλημα σου το περιέγραψε σωστά ο συνονόματός σου, ή τρύπησε το σέρβο η χάλασε η ανεπίστροφη βαλβίδα που έχει, ή τρύπησε ο χοντρός ελαστικός σωλήνας που έρχεται στο σέρβο από την εισαγωγή ο οποίος καταλήγει στην ανεπίστροφη βαλβίδα.

Η βαλβίδα αυτή είναι πλαστική και κουμπωτή επάνω στο σέρβο και στηρίζεται σε ένα ελαστικό δαχτυλίδι, αν τραβήξεις δυνατά τον σωλήνα κρατώντας την βαλβίδα μπορείς να την ξεκουμπώσεις και να την ελέγξεις μόνο σου, όπως και να ελέγξεις οπτικά τον σωλήνα, ακόμα καλύτερα να βάλεις μπροστά στο ρελαντί και να κλείσεις τη σωλήνα με το χέρι σου, αν δεν είναι τρύπιος θα κάνει κενό, αν έχει τρυπήσει θα χάνει και δεν θα έχεις κενό, το ίδιο και με την βαλβίδα, αν έχει τρυπήσει η μεβράνη του σέρβο τότε χρειάζεται αλλαγή, πάρε από τα μεταχειρισμένα ένα που θα είναι οπτικά σε πολύ καλή κατάσταση.

https://www.google.com/search?q=brake+vacuum+booster+check+valve&sxsrf=ACYBGNRtC6yaxzuRJQV1zIaCu-Mymr10aw:1570982129901&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiSg7S-zJnlAhUNI1AKHaARANoQ_AUIEigB&biw=1680&bih=907#imgrc=ARsPiPRROKTDZM:

up
8 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
alexandros.K wrote:

alexandros.K wrote:

 

Μαλλον τρυπησε το σερβο ή σεβρο (δεν θυμαμαι ποιο ειναι το σωστο) 

Σέρβο είναι από την ορολογία σερβομηχανισμός, σεβρό είναι το επεξεργασμένο κατσικίσιο δέρμα που χρησιμοποιείται στα παπούτσια και σπανιότερα σε δερμάτινες τσάντες.

up
10 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Online
Last seen: Πριν από 1 λεπτό 29 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Σας ευχαριστώ πολύ και τους

Σας ευχαριστώ πολύ και τους δύο σας!!!

up
8 users have voted.
lazarefa
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 1 εβδομάδα
Joined: 22/04/2006 - 21:43
Εδώ και αρκετό καιρό

Εδώ και αρκετό καιρό (περισσότερο βέβαια τα καλοκαίρια που οδηγώ κάποιες φορές με ανοιχτό παράθυρο οδηγού) έχω παρατηρήσει ότι αν ξεκινήσω το αμάξι από κρύο (να έχει μείνει παρκαρισμένο αρκετές ώρες δηλαδή), συχνά (ίσως όχι πάντα αλλά συχνά) ακούγεται ένας ήπιος μεταλλικός ήχος από τους πίσω τροχούς, πιθανότατα τον πίσω αριστερό (πλευρά οδηγού). Ο ήχος ακούγεται σαν ελαφρύ ξύσιμο μετάλλου με μέταλλο, είναι πιο αισθητός όσο μικρότερη είναι η ταχύτητα κίνησης, και η δική μου υποψία πηγαίνει σε πιθανό ανεπαίσθητο στράβωμα στις πίσω δισκόπλακες (του αριστερού τροχού για την ακρίβεια) ή ενδεχομένως, κάποιο θέμα με τη λειτουργία (απασφάλιση) του (συμβατικού, όχι ηλεκτρικού) χειροφρένου. Μετά από 2-3 λεπτά οδήγησης (το πολύ) ο ήχος πρακτικά εξαφανίζεται.

Υπόψη ότι δισκόπλακες πίσω μαζί με τακάκια αλλάχθηκαν  (λόγω φυσιολογικής φθοράς, για πρώτη φορά) το καλοκαίρι του 2014, στα 141.000χλμ/9 χρόνια (τώρα το αμάξι έχει κοντά 223.000χλμ, αλλά ο ήχος ακούγεται τουλάχιστον τα τελευταία 15-20.000 χλμ). Δισκόπλακες είχαν μπει τότε Brembo (αγορά δική μου) και τακάκια γνήσια Opel (επίσης δική μου αγορά). Στον τελευταίο έλεγχο προ 3μήνου στο ΚΤΕΟ δεν υπήρξε καμία απολύτως παρατήρηση για πέδηση, τακάκια, δίσκους κλπ, ενώ ούτε στο φρενάρισμα δεν έχω απολύτως καμία περίεργη συμπεριφορά.

Κάποια άποψη επί του θέματος από τους γνωρίζοντες;

up
6 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Έχεις κάνει ποτέ service στις

Έχεις κάνει ποτέ service στις δαγκάνες ? Σε όλες εννοώ. Μετά από τόσα χρόνια δεν περιμένουμε να αρχίσουν να τρέχουν υγρά από τα έμβολα για να τις επισκευάσουμε, τα έμβολα κολλάνε και δεν γυρίζουν πίσω το ίδιο εύκολα με αποτέλεσμα όταν αλλάζουμε τακάκια να παρατηρούμε ότι το ένα είναι περισσότερο φαγωμένο από το άλλο, αυτό σημαίνει ότι κολλάει το έμβολο του τακακιού με την μεγαλύτερη φθορά.

up
8 users have voted.
lazarefa
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 1 εβδομάδα
Joined: 22/04/2006 - 21:43
Μάλιστα. Σέρβις στις δαγκάνες

Μάλιστα. Σέρβις στις δαγκάνες δεν έχω κάνει...Οπότε πιθανολογείς Παναγιώτη ότι η δαγκάνα από την πλευρά που ακούγεται, δεν έχει άμεση επαναφορά, με συνέπεια μετά από ακινησία του αυτοκινήτου (όπου προφανώς το αντίστοιχο έμβολο ήταν εκτονωμένο λόγω χειροφρένου), να μην επανέρχεται άμεσα το έμβολο αλλά μετά από κάποιο χρόνο και κατά συνέπεια να ακούγεται αυτό το σύρσιμο σε μέταλλο (πάστα από τακάκι σε δισκόπλακα);

up
5 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Κάπως έτσι.

Κάπως έτσι.

up
6 users have voted.
dim63
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 2 ώρες
Joined: 19/03/2011 - 22:15
επιλογη δισκων-τακακια

ηρθε η ωρα για αλλαγη δισκων μπροστα στο tribute. φοραει 303mm δισκους

θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την επιλογη εταιριας.

brembo 09A40111    με p24159 τακακι

textar 92197703  με  2443901 τακακι

και οποια αλλη προταση ευπροσδεκτη

 

 

 

up
4 users have voted.
spiderTF160
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 15 ώρες
Joined: 24/12/2008 - 21:08
dim63 wrote:

dim63 wrote:

 

ηρθε η ωρα για αλλαγη δισκων μπροστα στο tribute. φοραει 303mm δισκους

 

θα ηθελα την γνωμη σας σχετικα με την επιλογη εταιριας.

 

brembo 09A40111    με p24159 τακακι

 

textar 92197703  με  2443901 τακακι

 

και οποια αλλη προταση ευπροσδεκτη

 

Σε τι αυτοκίνητο αναφέρεσαι?

 

 

 

 

up
3 users have voted.
r200
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 9 ώρες
Joined: 04/12/2010 - 12:18
η γνωμη ειναι textar

η γνωμη ειναι textar

up
3 users have voted.
Ηλιας Α
Online
Last seen: Πριν από 11 λεπτά 25 δευτερόλεπτα
Joined: 28/04/2013 - 20:59
Τα μαμα θα ελεγα Δημητρη.

Τα μαμα θα ελεγα Δημητρη.

up
3 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Συμφωνώ, τα μαμά τα οποία

Συμφωνώ, τα μαμά τα οποία ακόμα και αν πχ είναι Textar ή ότι άλλο έχουν την πάστα που έχει προδιαγράψει το εργοστάσιο από τις δοκιμές του, κανένα τακάκι δεν μοιάζει με τα μαμά ακόμα και αν τα φτιάχνει η οποιαδήποτε γνωστή ή μη εταιρία γιατί έχει δικές του προδιαγραφές.

Εκτός και αν μιλάμε για διαφορετική χρήση του αυτοκινήτου με σκληρή οδήγηση, μεγάλα φορτία κλπ, εκεί χρειάζονται δοκιμές με διαφορετικές μάρκες και πάστες μέχρι να βρεθεί το τακάκι που να ικανοποιεί τις καινούργιες ανάγκες.

up
4 users have voted.
AlexFocus
Offline
Last seen: Πριν από 6 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 14/05/2014 - 20:36
Ford Focus 1.6 βενζινη με

Ford Focus 1.6 βενζινη με δισκοφρενα μπρος 278mm και πισω 265mm. Το αμαξι δεν το κυνηγω αλλα ουτε παω σαν συνταξιουχος και σκεφτομαι να φορεσω Goodridge, Brembo τρυπητους, Ferodo DS2500 μπροστα και πισω ισως τα μαμα (ATE;;;) ωστε να βελτιωσω κυριως την αισθηση του φρεναρισματος σε βουνα, που πηγαινω συχνα, και αυτη τη μια φορα που μπορει να μου τυχει στην ΕΟ οπου πρεπει να πεσω απο τα 160 στα 50 σε δευτερολεπτα. Τι λετε; Να κοιταξω για καμπανα αντι για τρυπητους ή να βαλω συμπαγη δισκο; Το DS2500 ειναι υπερβολη για μενα που δεν οδηγω ραλιτζιδικα ή να παω στα Premier που μου προτειναν; Υγρα αλλαξα πριν κανα μηνα και εβαλα ATE P200.

υ.γ. Παναγιωτη - 21 Quadra το πμ που σου εστειλα μαλλον δεν το πηρες ..... να στο ξαναστειλω;

up
4 users have voted.
cson
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 18 ώρες
Joined: 05/04/2007 - 20:44
AlexFocus wrote:

AlexFocus wrote:

 

Ford Focus 1.6 βενζινη με δισκοφρενα μπρος 278mm και πισω 265mm. Το αμαξι δεν το κυνηγω αλλα ουτε παω σαν συνταξιουχος και σκεφτομαι να φορεσω Goodridge, Brembo τρυπητους, Ferodo DS2500 μπροστα και πισω ισως τα μαμα (ATE;;;) ωστε να βελτιωσω κυριως την αισθηση του φρεναρισματος σε βουνα, που πηγαινω συχνα, και αυτη τη μια φορα που μπορει να μου τυχει στην ΕΟ οπου πρεπει να πεσω απο τα 160 στα 50 σε δευτερολεπτα. Τι λετε; Να κοιταξω για καμπανα αντι για τρυπητους ή να βαλω συμπαγη δισκο; Το DS2500 ειναι υπερβολη για μενα που δεν οδηγω ραλιτζιδικα ή να παω στα Premier που μου προτειναν; Υγρα αλλαξα πριν κανα μηνα και εβαλα ATE P200.

 

υ.γ. Παναγιωτη - 21 Quadra το πμ που σου εστειλα μαλλον δεν το πηρες ..... να στο ξαναστειλω;

Κανεις νορμαλ χρηση και εχεις νορμαλ σχετικα αδυναμο αμαξι.. Ολα αυτα που γραφεις ειναι περιττα, εκτος απο σωληνακια goodridge που θα βελτιωσουν λιγο την αισθηση. Δεν πιστευω οτι σε εχουν κρεμασει ποτε τα μαμα τακακια. Η επιλογη υγρων φρενων πολυ καλη, type 200 θα εννοεις που εχει υψηλα σημεια βρασμου.  

up
4 users have voted.
W202 AMG
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 11 ώρες
Joined: 27/06/2014 - 21:33
cson wrote:

cson wrote:

 

AlexFocus wrote:

 

 

 

Ford Focus 1.6 βενζινη με δισκοφρενα μπρος 278mm και πισω 265mm. Το αμαξι δεν το κυνηγω αλλα ουτε παω σαν συνταξιουχος και σκεφτομαι να φορεσω Goodridge, Brembo τρυπητους, Ferodo DS2500 μπροστα και πισω ισως τα μαμα (ATE;;;) ωστε να βελτιωσω κυριως την αισθηση του φρεναρισματος σε βουνα, που πηγαινω συχνα, και αυτη τη μια φορα που μπορει να μου τυχει στην ΕΟ οπου πρεπει να πεσω απο τα 160 στα 50 σε δευτερολεπτα. Τι λετε; Να κοιταξω για καμπανα αντι για τρυπητους ή να βαλω συμπαγη δισκο; Το DS2500 ειναι υπερβολη για μενα που δεν οδηγω ραλιτζιδικα ή να παω στα Premier που μου προτειναν; Υγρα αλλαξα πριν κανα μηνα και εβαλα ATE P200.

 

 

 

υ.γ. Παναγιωτη - 21 Quadra το πμ που σου εστειλα μαλλον δεν το πηρες ..... να στο ξαναστειλω;

 

 

Κανεις νορμαλ χρηση και εχεις νορμαλ σχετικα αδυναμο αμαξι.. Ολα αυτα που γραφεις ειναι περιττα, εκτος απο σωληνακια goodridge που θα βελτιωσουν λιγο την αισθηση. Δεν πιστευω οτι σε εχουν κρεμασει ποτε τα μαμα τακακια. Η επιλογη υγρων φρενων πολυ καλη, type 200 θα εννοεις που εχει υψηλα σημεια βρασμου.  

Αν εχει συμπαγης δισκους ενα καλυτερο τακακι σιγουρα θα βελτιωνε τα πραγματα.

up
2 users have voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
AlexFocus wrote:

AlexFocus wrote:

Ford Focus 1.6 βενζινη με δισκοφρενα μπρος 278mm και πισω 265mm. Το αμαξι δεν το κυνηγω αλλα ουτε παω σαν συνταξιουχος και σκεφτομαι να φορεσω Goodridge, Brembo τρυπητους, Ferodo DS2500 μπροστα και πισω ισως τα μαμα (ATE;;;) ωστε να βελτιωσω κυριως την αισθηση του φρεναρισματος σε βουνα, που πηγαινω συχνα, και αυτη τη μια φορα που μπορει να μου τυχει στην ΕΟ οπου πρεπει να πεσω απο τα 160 στα 50 σε δευτερολεπτα. Τι λετε; Να κοιταξω για καμπανα αντι για τρυπητους ή να βαλω συμπαγη δισκο; Το DS2500 ειναι υπερβολη για μενα που δεν οδηγω ραλιτζιδικα ή να παω στα Premier που μου προτειναν; Υγρα αλλαξα πριν κανα μηνα και εβαλα ATE P200.

υ.γ. Παναγιωτη - 21 Quadra το πμ που σου εστειλα μαλλον δεν το πηρες ..... να στο ξαναστειλω;

Καλημέρα και χρόνια πολλά, δεν έχω πάρει κανένα mail, σου έστειλα mail πριν λίγο.

Οι τρυπητοί δίσκοι θα σου φέρουν κραδασμούς όταν γεμίσουν και βουλώσουν οι τρύπες τους από τα υπολείμματα των τακακιών και από θόρυβο, δεν υπάρχει λόγος, είναι προτιμότεροι οι χαρακτοί ή καθόλου, επίσης υπάρχει και ο κίνδυνος του ραγίσματος στις τρύπες όταν αρχίζουν και μειώνονται οι φρέζες που έχουν στην αρχή τους, το μικρό αυτό φρεζάρισμα στις τρύπες γίνεται για να φύγουν οι συγκεντρωμένες τάσεις που δημιουργεί η κάθε τρύπα, όσο όμως προχωρά η φθορά του δίσκου αυτές μειώνονται μέχρι που εξαφανίζονται, τότε αρχίζει το ράγισμα σε εκείνα τα σημεία. Υπάρχει λύση, στην μέση της φθοράς του δίσκου πχ στο 1mm από το συνολικό του πάχος της φθοράς του που είναι τα 2mm, να βγουν οι δίσκοι και να ξαναγίνουν οι φρέζες όπως ήταν στην αρχή, μόνο που δεν το κάνει κανείς.

Επειδή οι δίσκοι σου είναι μικροί και δεν προσφέρουν μεγάλο μοχλό, ένα τακάκι με υψηλό συντελεστή τριβής που δεν θα μειώνεται με την άνοδο της θερμοκρασίας όπως είναι πχ το DS2500 είναι προτιμότερο, έτσι μένει το θέμα διαχείρισης της θερμοκρασίας των δίσκων αν υποθέσουμε ότι το τακάκι τα βγάζει πέρα, εκεί η λύση είναι μόνο μια, οι διαιρούμενοι δίσκοι.

Οι τρυπητοί δεν προσφέρουν καλύτερο αερισμό γιατί εκτός από το ότι βουλώνουν σύντομα, ειδικά αν χρησιμοποιείς μαλακό τακάκι, οι τρύπες όσο είναι ανοιχτές διακόπτουν την ομαλή ροή του αέρα στις βάνες που έρχεται από το εσωτερικό των δίσκων και φεύγει από την περιφέρεια του, είναι προτιμότερο να βρεις τρόπο να τοποθετήσεις αεραγωγούς ή κάποιον πλαστικό ανακλαστήρα εκτροπής του αέρα, τοποθετούνται στο ψαλίδι και εκτρέπουν τον αέρα που ρέει προς το εσωτερικό των δίσκων, πρέπει όμως να υπάρχει ροή του αέρα στο ύψος του ψαλιδιού, ο αέρας που ρέει κάτω από το αυτοκίνητο δεν έχει την κατάλληλη ροή, οπότε αυτό δουλεύει αν υπάρχουν ανοίγματα στον προφυλακτήρα και με την κατάλληλη εύκαμπτη πλαστική σωλήνωση να φέρεις εκεί τον αέρα.

Όλα αυτά είναι μπλέξιμο, απλά τα αναφέρω για να δείξω ότι υπάρχουν τρόποι καλύτερου αερισμού για την διαχείριση της θερμοκρασίας των φρένων. 

Tα σωληνάκια υψηλής θα σου προσφέρουν καλύτερη αίσθηση και περισσότερη δύναμη στην δαγκάνα σε δυνατά φρεναρίσματα γιατί τα μαμά μαρκούτσια φουσκώνουν και δεν μεταφέρουν όλη τη δύναμη στα έμβολα της δαγκάνας, θέλουν όμως προσοχή και γνώση στην τοποθέτηση γιατί είναι εύκολο να φύγει το σωληνάκι από τον αντάπτορα του στην δαγκάνα αν κουνιέται συνεχώς με το πάνω - κάτω και δεξιά - αριστερά των τροχών και το τσακίζει.

 

Έχω βάλει σε πολλά focus αυτούς τους δίσκους που αναφέρεις

up
3 users have voted.
AlexFocus
Offline
Last seen: Πριν από 6 μήνες 2 εβδομάδες
Joined: 14/05/2014 - 20:36
Κατατοπιστικοτατος Παναγιωτη

Κατατοπιστικοτατος Παναγιωτη σχετικα με τις φρεζες στους τρυπητους. Θα μιλησουμε και απο κοντα. Αν παω σε DS2500 που ειναι ημιμεταλλικο (;;;) λογικα πρεπει να κοιταξω με τους δισκους τι θα κανω γιατι σε παρατεταμενα φρεναρισματα και τσαρουχωματα θα εχω θεμα με τις υψηλες θερμοκρασιες.

Goodridge θα τοποθετηθουν γνωριζοντας οτι αυτο που προσφερουν ειναι μια καλυτερη αισθηση στο φρεναρισμα και οχι αυξηση της πεδησης.

Τα μαμα φρενα δεν με εχουν προδωσει αλλα πιστευω οτι ειδικα σε ΕΟ φορτωμενος με επιβατες και αποσκευες και πηγαινοντας με 160 δεν θα εχω το καλυτερο αποτελεσμα σε φρεναρισμα πανικου.

up
1 user has voted.
21 Quadra
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 4 λεπτά
Joined: 07/05/2006 - 17:55
Ένα ποσοστό αύξησης της

Ένα ποσοστό αύξησης της πέδησης υπάρχει γιατί τα σωληνάκια υψηλής είναι αδιάσταλτα ενώ τα μαμά φουσκώνουν στην πίεση, ειδικά όταν τα υγρά είναι πολύ ζεστά και αυτό μεταφράζεται σε απώλεια δύναμης στο φρενάρισμα.

Η καλύτερη αίσθηση προέρχεται ακριβώς επειδή δεν φουσκώνουν. δεν διαστέλλονται.

up
3 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo