Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης

1242 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 21 ώρες 8 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
Τα Βαλκάνια δεν έχουν δίκτυο

Τα Βαλκάνια δεν έχουν δίκτυο φορτιστών καταμήκος των εθνικών οδών για να κάνεις μεγάλα ταξίδια. Πόσο μάλλον με το εύρος του παλιού ζωή. Για αστικό όχημα βέβαια είναι άψογο!

up
17 users have voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

xenos
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 45 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
https://www.newsauto.gr/news

https://www.newsauto.gr/news/i-dania-apeti-apo-tin-ee-tin-katargisi-ton-ochimaton-diesel-ke-venzinis/

Χώρες της ΕΕ απαιτούν την κατάργηση των οχημάτων diesel και βενζίνης

Η Δανία υποστηριζόμενα από ακόμη 10 ευρωπαϊκές χώρες ζητά από την Ευρωπαϊκή Ένωση έως το 2030 να απαγορεύσει πλήρως τα αυτοκίνητα με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου, σε μια προσπάθεια μείωσης της ρύπανσης και την καταπολέμησης της κλιματικής αλλαγής.

Η Δανία υπέβαλε την πρότασή της κατά τη διάρκεια συνεδρίασης των υπουργών περιβάλλοντος της Ε.Ε στο Λουξεμβούργο, με την Ευρωπαϊκή Ένωση να σκοπεύει να μειώσει τις εκπομπές CO2 κατά 40% μέχρι το 2030, ενώ η Κομισιόν σχεδιάζει να τις εξαλείψει πλήρως μέχρι το 2050, προκειμένου να συμβάλει στην μείωση της υπερθέρμανσης του πλανήτη.

Ο Dan Jorgensen, υπουργός κλίματος και ενέργειας της Δανίας, ελπίζει πως η απαγόρευση των αυτοκινήτων με κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου θα ασκήσει πίεση στην Κομισιόν να προτείνει την σταδιακή κατάργηση όλων των οχημάτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης μέσα σε βάθος δύο δεκαετιών.

Τον Οκτώβριο του 2018 η Δανία είχε ανακοινώσει πως θα απαγορεύσει την πώληση όλων των αυτοκινήτων με κινητήρες εσωτερικής καύσης το 2030, αλλά τελικά πήρε πίσω το μέτρο, επειδή παραβίαζε τους κοινοτικούς κανονισμούς της Ε.Ε. Ο Jorgensen συμπλήρωσε πως εάν η Ευρωπαϊκή Ένωση δεν μπορέσει να συμφωνήσει σε μια μια πανευρωπαϊκή απαγόρευση, θα ήταν καλό να επιτρέψει σε μεμονωμένες χώρες να εφαρμόσουν ένα τέτοιο μέτρο.

Στην ίδια συνεδρίαση, η Λιθουανία, η Λετονία, η Σλοβενία, η Βουλγαρία και αρκετές άλλες χώρες πρότειναν πως πρέπει να γίνουν περισσότερα προκειμένου να σταματήσει η «διαρροή άνθρακα» από την πώληση παλιών ρυπογόνων μεταχειρισμένων αυτοκινήτων από τη Δυτική στην Ανατολική Ευρώπη.

up
7 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
BMW Electrified ALL INCLUSIVE

Όποιος θέλει ηλεκτρικό ή υβριδικό όχημα, τώρα είναι η ώρα!

Η BMW δίνει κίνητρα μέχρι τέλος τους έτους, με μείωση του ΦΠΑ στο 14% και προνομιακό επιτόκιο 3.9%.

https://www.4troxoi.gr/agora/eidiseis/i-bmw-dinei-kinitra-gia-tin-agora-ton-ilektrokiniton-montelon-tis

Επίσης τα επόμενα 4 χρόνια θα παρουσιάσει 12 νέα ηλεκτρικά μοντέλα (εκ των οποίων το ένα θα είναι η νέα σειρά 1) και 13 plug-in υβριδικά.

up
5 users have voted.
piliourits
Online
Last seen: Πριν από 30 δευτερόλεπτα
Joined: 21/01/2019 - 01:19
Μπράβο που δίνουν κίνητρα,

Μπράβο που δίνουν κίνητρα, αλλά "προνομιακό" το επιτόκιο 3,9+0,6=4,5% όταν στις καταθέσεις "κλειστά" έχει 0,3% πλην φόρους...

Μόνο ως παιχνίδι για πολύ ευκατάστατους για πολλά χρόνια ακόμη στην Ελλάδα τα ηλεκτροκίνητα...

Στους σταθμούς στην εθνική έχετε δει, που πληρώνουν με χρονοχρέωση... πιο ακριβά από ντήζελ και Φ.Α. κοντεύει...

up
12 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
piliourits wrote:

piliourits wrote:

Μπράβο που δίνουν κίνητρα, αλλά "προνομιακό" το επιτόκιο 3,9+0,6=4,5% όταν στις καταθέσεις "κλειστά" έχει 0,3% πλην φόρους...

Μόνο ως παιχνίδι για πολύ ευκατάστατους για πολλά χρόνια ακόμη στην Ελλάδα τα ηλεκτροκίνητα...

Έχεις δίκιο, δεν έβαλα φατσούλες...είχε και μια δόση ειρωνείας το ποστ μου, κίνητρα για τα πανάκριβα ηλεκτρικά....αχαχα!

Για το επιτόκιο, δεν θα συμφωνήσω γιατί στην Ελλάδα τα επιτόκια δανεισμού είναι πολύ υψηλά οπότε το 3.9% όντως είναι πολύ καλό για καταναλωτικό δάνειο.

Επίσης συμφωνώ 100% στην τελευταία σου πρόταση.

up
11 users have voted.
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 21 ώρες 8 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
Ποιας εταιρίας είναι οι

Ποιας εταιρίας είναι οι φορτιστές στην εθνική οδο; Στην Ευρώπη νομίζω σε χρεώνει ανά charging session και υπολογίζει την κατανάλωση σε kWh. Δεν έχει νόημα η χρονοχρέωση γιατί όταν αρχίσει το throttling η μπαταρία λόγω ζέστης αυξάνεται δυσανάλογα ο χρόνος φόρτισης.

Στην Ελλάδα μπορεί να σταθεί ένα ηλεκτρικό όχημα μόνο σαν αστικό roundabout που το φορτίζεις σπίτι σου και μπορεί να σου βγάλει 50-60 χιλιόμετρα αυτονομίας. Αυτό που έλεγε παλιά ο dimsabas για μεταχειρισμένο ηλεκτρικό από έξω ίσως είναι η πιο συμφέρουσα επιλογή. Κι αυτό μετά από υπολογισμούς με χαρτί και μολύβι μπορεί να μην συμφέρει όσο πχ ένα μικρό αυτοκίνητο diesel/ΦΑ.

Εδώ στην Κίνα που ο κόσμος είναι εξοικειωμένος με τα ηλεκτρικά οχήματα εδώ και χρόνια όταν σταμάτησε το κράτος την επιχορήγηση έπεσαν κατακόρυφα οι πωλήσεις ηλεκτρικών αυτοκινήτων γιατί δεν συνέφερε η αγορά τους!

up
8 users have voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

Lap
Online
Last seen: Πριν από 6 λεπτά 41 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Ακριβως βγαινει πιο ακριβα...

Ακριβως βγαινει πιο ακριβα.....

 Σε εμενα με το σουτζουκι βγαινει 2 ευρω ακριβιτερο το ταξιδι ανα 100 χλμ....

Μπουρδες δηλαδη.... θα παρω καφε απο το σπιτι και εφτασα στον προορισμο μου με ιδιο κοστος με  ενα ηλεκτρικο...

Καινφουλαρω σε 40 δευτερα

up
6 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 7 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά

Μέχρι στιγμής τα ηλεκτρικά είναι απλά ΠΑΝΑΚΡΙΒΑ στο κόστος κύκλου ζωής.

up
7 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Κινέζικα Ηλεκτρονικά & i-pace

Το βάζω εδώ επειδή είναι ηλεκτρικό. Όταν τα Κινέζικα ηλεκτρονικά εισβάλουν και στην αυτοκινητοβιομηχανία....αχαχαχ!! laugh

https://www.drive.gr/news/asfaleia/i-jaguar-i-pace-den-ta-katafere-stin-apofygi-empodioy-video

up
4 users have voted.
manolis67
Offline
Last seen: Πριν από 21 ώρες 9 λεπτά
Joined: 25/02/2008 - 12:53
σήμερα το διάβασα - δεν ξέρω

σήμερα το διάβασα - δεν ξέρω αν το εχει ανεβάσει αλλος φίλος για το nissan leaf σε ταξί μάλιστα ...με 354.000 χλμ 

https://www.zougla.gr/automoto/news/article/ilektriko-taksi-ekane-354000-xiliometra

up
11 users have voted.
jorge_greek
Εικόνα jorge_greek
Offline
Last seen: Πριν από 21 ώρες 8 λεπτά
Joined: 10/03/2008 - 00:34
Άραγε εδώ τί είδους

Άραγε εδώ τί είδους ταχυφορτιστές θα αρχίσουν να εγκαθιστούν; Chademo ή CCS;

up
11 users have voted.

And so, therefore, it’s so important to consider this question: What do I desire?

futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 4 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Στην Αμερική στην παρούσα

Στην Αμερική στην παρούσα φάση αριθμητικά επικρατούν οι ταχυφορτιστές CHAdeMO έναντι των CCS, τη στιγμή που στην Ευρώπη φαίνεται να αρχίζουν να επικρατούν οι CCS.

Δεν ξέρουμε βέβαια τί θα γίνει στην πορεία στην Ευρώπη που είναι ακόμα αρκετά νωρίς.

up
3 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Και η Mazda στον χορό των

Και η Mazda στον χορό των ηλεκτρικών, με μεσαίο SUV, το ΜΧ-30. Δεν δίνει ακόμα στοιχεία αυτονομίας, αλλά και η ισχύς του κινητήρα δεν είναι επιβεβαιωμένη.

https://www.drive.gr/news/nea-montela/episimo-neo-ilektriko-mazda-mx-30-videos

up
4 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 4 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Αν το παρακάτω δεν είναι

Αν το παρακάτω δεν είναι τεχνικό λάθος στην ανακοίνωση, καλύτερα να μην το βγάλουν. cheeky

«Το ΜΧ-30 κινείται με τη βοήθεια ενός ηλεκτροκινητήρα e-Skyactiv που είναι τοποθετημένος στον εμπρός άξονα, ενώ μια μπαταρία ιόντων λιθίου χωρητικότητας 35,5 kWh στο πάτωμα του χαρίζει αυτονομία 200 km (με δυνατότητα φόρτισης 6,6 kW).»

up
10 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Δίκιο έχεις, τώρα είδα την

Δίκιο έχεις, τώρα είδα την αυτονομία. Εαν βγεί το 2020 με 200χλμ. αυτονομια θα είναι για γέλια (και για κλάματα) όπως και τα μοτέρ βενζίνης της εταιρείας.

up
5 users have voted.
tutuyo
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 8 ώρες
Joined: 01/03/2015 - 14:28
Θα ήθελα πολύ στην επερχόμενη

Θα ήθελα πολύ στην επερχόμενη Αυτοκίνηση 2019 να μπορούσα να κάνω τεστ ντραιβ κάποιο ηλεκτρικό.

Ελπίζω να μπορείς να τα οδηγήσεις και οχι απλά να τα κοιτάς. Είμαι πολύ περίεργος για την αίσθηση που σου αφήνει

up
10 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Online
Last seen: Πριν από 27 δευτερόλεπτα
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Από ηλεκτρικά έχω οδηγήσει

Από ηλεκτρικά έχω οδηγήσει μόνο την BMW i3 (2 φορές) και μου έχει αφήσει εξαιρετικές εντυπώσεις! Χρειάζεται να το "μάθεις" το αυτοκίνητο, κυρίως το φρενάρισμα χωρίς χρήση φρένου, αλλά μόλις το μάθεις είναι απολαυστικό. Η αίσθηση επιτάχυνσης είναι απίστευτη και είναι εντυπωσιακό να μπορείς να κάνεις διαδρομές (π.χ. εγώ Βριλήσσια - Π. Φάληρο) χωρίς καθόλου χρήση φρένου ή άντε να το πατήσεις 1-2 φορές..

up
14 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 4 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Μια εικόνα και από τα πολλά

Μια εικόνα και από τα πολλά επερχόμενα στο 2020, ηλεκτρικά.

https://ev-database.org/compare/cheapest-electric-vehicle

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 7 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Φανταστικό το Peugeot i0n,

Φανταστικό το Peugeot i0n, μπράβο στους Γάλλοι, έκαναν καλή αντιγραφή από τους Ιάπωνες. 90 χλμ. αυτονομίας, δηλαδή κάτι σε 60χλμ.  στην πράξη, μόνο με 22.000 ευρώ! Τυλίξτε μου ένα παρακαλώ.

 

 

ΥΓ. Από εδώ και πέρα θα γράφω μια φορά το χρόνο στο νήμα αυτό. Είναι τόσο αργές οι εξελίξεις, που δεν αξίζει ο κόπος να ασχολείται κανείς συχνότερα. Απ' ότι φαίνεται (22 χιλιάρικα για ένα γκαζοντενεκέ),  η ηλεκτροκίνηση θα απασχολήσει σοβαρά τον μέσο ελ όχι λιγότερο από 10 χρόνια από τώρα, έχει πολλά καρβέλια να φάει ακόμη για να ανδρωθεί. 

up
15 users have voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 21 ώρες 47 δευτερόλεπτα
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Το Peugeot Ion έχει

Το Peugeot Ion έχει κυκλοφορήσει εδώ και πάρα  πολλά χρόνια (από το 2010), βασίζεται στον Miev της Mitsubishi και σίγουρα πλέον δεν μπορεί να συγκριθεί με τα σύγχρονα ηλεκτρικά.

up
12 users have voted.
Αλέξανδρος Σ.
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 31/08/2019 - 23:46
Σε όλα τα μειονεκτήματα που

Σε όλα τα μειονεκτήματα που ακούγονται, δεν αναφέρεται και ο χρόνος φόρτισης. Ένα άδειο ρεζερβουάρ βενζίνης/πετρελαίου χρειάζεται ένα πεντάλεπτο, από τη στιγμή που θα πας στο βενζινάδικο μέχρι να φύγεις. Αν όμως η φόρτιση διαρκεί γύρω στα 25 λεπτά με ταχυφόρτιση, το πράγμα αλλάζει πολύ.
Σε αυτήν την περίπτωση το ταξίδι διαρκεί πολύ περισσότερο. Και για να μιλήσουμε πρακτικά, η ιστορία της φόρτισης θα κοστίζει περισσότερο αφού θα αγοράσεις κι έναν καφέ για να πιεις όσο φορτίζει το όχημα. Προσθέστε λοιπόν στην τιμή της φόρτισης και τις σαχλαμαρίτσες που θα αγοράζετε από τους γδάρτες των εθνικών οδών.

Επίσης, κάπου αναφέρθηκε ότι η Ελλάδα είναι ιδανικός τόπος για ηλεκτρικά λόγω των ιδανικών θερμοκρασιών της. Δεν ισχύει αυτό. Το καλοκαίρι, παρκάροντας το αυτοκίνητο στον ήλιο, σε φάσεις που η θερμοκρασία φτάνει τους 40 βαθμούς, το εσωτερικό έχει φτάσει τους 50. Αυτές οι θερμοκρασίες σκοτώνουν την μπαταρία και τα υγρά της.
Οι χειμώνες επίσης στην Ελλάδα σε κάποια μέρη δημιουργούν εξίσου αντίξοες συνθήκες. Πχ εγώ πέρσι είχα δει -15 βαθμούς στην πόλη μου.

Ακόμη, στους βενζινοκινητήρες υπάρχει μια εμπειρία 100 και πλέον χρόνων η οποία εγκυάται πλέον ασφάλεια, Στην ηλεκτρική τεχνολογία η ασφάλεια δεν είναι τόσο δεδομένη. Σίγουρα έχουν γίνει κάποια βήματα, αλλά ακόμη δεν έχουμε βγει από την περίοδο των πειραματισμών και αυτό αποδεικνύεται από το γεγονός ότι ακόμη δεν υπάρχει κάποια συγκεκριμένη, εδραιωμένη τεχνολογία πάνω στην οποία να χτίζουν.

Φράσεις του τύπου "τα ηλεκτρικά είναι το μέλλον" είναι καλό να λέγονται με φειδώ. Πολλά πράγματα λεγόταν ότι θα είναι το μέλλον και τελικά δεν ήταν. Το mini disc της sony ισχυριζόταν πολλοί ότι θα ήταν το μέλλον, τελικά δεν ήταν. Τα πλαστικά σπίτια. Και άλλα πολλά.

Τέλος, είναι καλό να απομυθοποιήσουμε και το περί "πράσινων" αυτοκινήτων που δε μολύνουν. Μολύνουν όσο και τα βενζινοκίνητα ίσως και περισσότερο, αφού η παραγόμενη ηλεκτρική ενέργεια προέρχεται είτε από εργοστάσια τύπου Πτολεμαϊδας που καίνε άνθρακα, είτε από πυρηνικά εργοστάσια τύπου Κοζλοντούι, τα οποία θα αυξηθούν όσο αυξάνεται η ζήτηση ρεύματος λόγω των ηλεκτρικών αυτοκινήτων. Νομίζετε ότι αυτό δε θα χρησιμοποιηθεί ως δικαιολογία για την φορολόγησή τους; Πράσινα αυτοκίνητα και πράσσειν' άλογα...

up
3 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 7 ώρες
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Έχει αναφερθεί πολλάκις όλα

Έχει αναφερθεί πολλάκις όλα τα μειονεκτήματα της φόρτισης, τουλάχιστον από εμένα. Ευχαριστώ για την πάσα, συνοψίζω για άλλη μία φορά :

-Πολύωρος χρόνος φόρτισης μέσω κοινής μπρίζας, που όμως είναι ο μόνος ρεαλιστικός τρόπος φόρτισης σε μεγάλη κλίμακα και για κάθε μέρα, οι ταχυφορτιστές είναι τόσο σπάνιοι που είναι απλώς για τα headlines

-Πανάκριβη η φόρτιση στο ασήμαντο δίκτυό τους, τόσο που μπορεί και να συμφέρει να έχεις πετρέλαιο!

-Βλάβες, βανδαλισμοί στους φορτιστές δ.χ., αφαίρεση καλωδίων σύνδεσης ακόμη και από τα σταθμευμένα ιχ

-Μπλοκάρισμα ελεύθερων θέσεων πάρκινγκ από την ύπαρξη φορτιστών δ.χ., άρα εκεί θα μπορούν να παρκάρουν μόνο ηλεκτρικά, και μόνο όση ώρα φορτίζουν, αλλιώς τρώνε πρόστιμο (στα σοβαρά κράτη)

-Θα πηγαίνεις ένα ταξίδι και θα σταματάς σε ένα ΣΕΑ για να φορτίσεις, και μπροστά σου θα βλέπεις π.χ. άλλους 15 που θα έχουν σκεφτεί να κάνουν το ίδιο. Αποτέλεσμα? θα περάσεις το γουίκέντ σου στο ηλεκτράδικο (δική μου λέξη, όπως λέμε βενζινάδικο). Μην αγχώνεστε, μπορείτε να γνωρίσετε  ένα σωρό ενδιαφέροντες ανθρώπους στην ουρά.

-Θα αλλάζεις μερικές φορές το δρομολόγιό σου κάνοντας παρακάμψεις για να περάσεις 'για λίγο' από ένα σταθμό φόρτισης

-Είναι σχετικά διαδικασία, δεν είναι 'απλώς βάζεις την μπρίζα και φεύγεις', αυτό γίνεται μόνο αν έχεις δικιά σου μπρίζα βραδείας φόρτισης στο σπίτι σου (ή έστω τη δουλειά σου).

up
5 users have voted.
criuser
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 30 λεπτά
Joined: 17/11/2008 - 12:19
Με την σημερινή κατάσταση

Με την σημερινή κατάσταση μόνο η λύση του υβριδικού συμφέρει για όλα , ή το ηλεκτρικό για κάποιον που κάνει 100-150 χλμ κάθε μέρα στην πόλη και το βράδυ το φορτίζει στο κλειστό γκαράζ του . Ακόμα αν έχει κίνητρα όπως το να παρκάρει δωρεάν στην πόλη και βέβαια μεγάλη επιδότηση στην αγορά . Για ταξίδι χλωμό ακόμα .

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 4 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Ας περιμένουμε τους πλούσιους

Ας περιμένουμε τους πλούσιους βόρειους να πάρουν πρώτοι, να δούμε τις «παιδικές» ασθένειες για καμιά 10ετία ... και βλέπουμε τί θα κάνουμε. laugh

up
2 users have voted.
BASSstarlet
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 14 ώρες
Joined: 22/12/2002 - 00:48
Ο μεγάλος «ασθενής» είναι οι

Ο μεγάλος «ασθενής» είναι οι μπαταρίες, νομίζω.

up
2 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo