BMW FORUM

xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Φάνη δεν το έχω φτιάξει ακόμα

Φάνη δεν το έχω φτιάξει ακόμα. H bmw ζήτησε 850ε ανταλλακτικό. Το 1ο εξειδικευμένο μου ζήτησε για μτχ 450ε (+φπα αν θέλω). Μετά από κάποια τηλ. βρήκα ένα με 300ε [όπου με προβλημάτισε η προηγούμενη τιμή] και μετά από ψάξιμο και καθοδήγηση παρήγγειλα από ebay.de από σοβαρό έμπορο (100% feedback) μτχ, πιο καινούριο από το δικό μου με 140ε (με μεταφορικά μέσα). Τώρα περιμένω.

@iceman: δεν θέλω να ξαναπατήσω πραγματικά. Είναι απαράδεκτοι και μόνο που δεν ενδιαφέρθηκαν να δουν τι παίζει για να ελέγξουν αριθμούς παρτίδας ανταλλακτικού κλπ μπας κ ελέγξουν τα παρόμοια. Σε ανεπίσημη κουβέντα με άλλο bmw-δο συνεργείο μου είπαν ότι είναι γνωστό θέμα. Τώρα θα σου έλεγα πως και μία σοβαρή εταιρία δεν το λαμβάνει υπόψιν της, αλλά αν googlάρεις "bmw fire" θα δεις άπειρες περιπτώσεις. indecision

Και "τρέξιμο" δεν παίζει εδώ. Μόνο αν πας κ μπλέξεις με δικηγόρους κλπ.

up
3 users have voted.
bsg2050
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 14/04/2019 - 23:32
Από πού χάνει δηλαδή; Από το

Από πού χάνει δηλαδή; Από το δοχείο καυσίμου αυτό καθεαυτό; Έχει δλδ κάποιο ρήγμα το πλαστικό του; 

up
0 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
bsg2050 wrote:

bsg2050 wrote:

Από πού χάνει δηλαδή; Από το δοχείο καυσίμου αυτό καθεαυτό; Έχει δλδ κάποιο ρήγμα το πλαστικό του; 

Τα ρεζερβουάρ της εταιρίας συνήθως έχουν 2 καπάκια από πάνω (για πρόσβαση κάτω από το πίσω κάθισμα). Στην περίπτωση μου, δεν χρειάζεται το 2ο άνοιγμα, έτσι εργοστασιακά έχει ένα "κάλυμμα" (όχι κουμπωτό κλπ), αντί να πάρουν άλλο καλούπι χωρίς καθόλου 2η τρύπα. Και χάνει από το χείλος του "καλύμματος". Δες παρακάτω για να καταλάβεις:

 

up
0 users have voted.
bsg2050
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 14/04/2019 - 23:32
Κατάλαβα τι λες, η μία τρύπα

Κατάλαβα τι λες, η μία τρύπα είναι για την αντλία κι η άλλη έχει κάποια "τάπα" η οποία όμως είναι μέρος του ρεζερβουάρ, όχι κάτι έξτρα. Στην φωτό σου αριστερά μπαίνει η αντλία, σωστά; Βλέπω νομίζω τα σημεία που πιάνει ο δακτύλιος. 

Ψάχνοντας στα κιτάπια μου, στην άλλη τάπα έχει από κάτω ένα δεύτερο φλοτέρ κι ένα συστηματάκι για να μεταφέρει/μοιράζει το καύσιμο εσωτερικά λόγω του σχεδιασμού του ρεζερβουάρ. Είχες ποτέ θέμα με το φλοτέρ και παίζει να χρειάστηκε να βάλουν χέρι; Δεν μπορεί να κολλήθεί το "καπάκι";

up
0 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
bsg2050 wrote:

bsg2050 wrote:

Στην φωτό σου αριστερά μπαίνει η αντλία, σωστά; Βλέπω νομίζω τα σημεία που πιάνει ο δακτύλιος. 

Σωστά.

 

bsg2050 wrote:

Είχες ποτέ θέμα με το φλοτέρ και παίζει να χρειάστηκε να βάλουν χέρι; Δεν μπορεί να κολλήθεί το "καπάκι";

Όχι.

Όλοι όσοι μίλησα δεν αναλαμβάνουν επισκευή, λόγω βενζίνης. Επίσης το κόστος του πάνω-κάτω είναι αρκετό (πρέπει να βγει ο άξονας μετάδοσης και μέρος της εξάτμισης να λασκάρει) κ λόγω της τιμής που βρήκα ρεζερβουάρ, ακόμα και μία φορά να χρειαστεί να ξαναβγεί αν κάτι δεν πάει καλά, το έφτασα το ίδιο κόστος.

up
1 user has voted.
bsg2050
Offline
Last seen: Πριν από 1 εβδομάδα 1ημέρα
Joined: 14/04/2019 - 23:32
Ναι, λόγω παρουσίας

Ναι, λόγω παρουσίας αναθυμιάσεων είναι λίγο περίεργο. Κρίμα που δεν υπάρχει τρόπος πρόσβασης από πάνω. Πάντως αν είχες ιστορικό συντήρησης στην αντιπροσωπεία θα το κυνηγούσα. Δεν είναι θέμα χρήσης αυτό, είναι προφανέστατα αστοχία σε κάτι που δεν νοείται να χαλάει σε νορμάλ χρήση. 

up
1 user has voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
bsg2050 wrote:

bsg2050 wrote:

Ναι, λόγω παρουσίας αναθυμιάσεων είναι λίγο περίεργο. Κρίμα που δεν υπάρχει τρόπος πρόσβασης από πάνω. Πάντως αν είχες ιστορικό συντήρησης στην αντιπροσωπεία θα το κυνηγούσα. Δεν είναι θέμα χρήσης αυτό, είναι προφανέστατα αστοχία σε κάτι που δεν νοείται να χαλάει σε νορμάλ χρήση. 

Μα αυτό τους είπα και εγώ. Σημασία έχει τι λένε αυτοί πάντως. Τι να κυνηγήσω; Πως; Να τρέχω σε δικηγόρους για τη μλκία τους; Χειρότερο γι αυτούς θεωρώ να διαβάσει την αλήθεια κάποιος και να το σκεφτεί 2η φορά πριν ψωνίσει.

up
2 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
xenos wrote:

xenos wrote:

Χειρότερο γι αυτούς θεωρώ να διαβάσει την αλήθεια κάποιος και να το σκεφτεί 2η φορά πριν ψωνίσει.

Μπα, δυστυχώς αυτό δεν συμβαίνει...ειδικά στην Ελλάδα, η προπέλα είναι μεγάλο θέλγητρο. Μόνο στην Αμερική αυτά για αυτό και εκεί κάνουν ανακλήσεις, εκπτώσεις κλπ. Εδώ τίποτα...αφού ξεπουλάνε και χωρίς να κάνουν τίποτα!

 

ΥΓ: Εγώ θα έβαζα δικηγόρο, αρχικά απλά να επικοιωνήσεις...πολλές φορές αυτό είναι αρκετό. Έτσι είχε κάνει φίλος μου στην Καρέντα με το dsg, 1 μήνα του λέγανε, "όχι", "θα δούμε", "δεν οδηγείτε εσείς σωστά" κλπ. Μόλις τηλεφώνησε ο δικηγόρος του, σε 1 ημέρα ως "δια μαγείας" λύθηκε το θέμα και του το αντικατέστησαν δωρεάν.

up
1 user has voted.
harisma23
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 34 λεπτά
Joined: 26/01/2007 - 14:59
Δικηγόρος απαραίτητα, όπως

Δικηγόρος απαραίτητα, όπως ακριβώς λέει ο Φάνης. Και ταυτόχρονα μια καταγγελία στο Υπουργείο Εμπορίου και το Συνήγορο του Καταναλωτή.

Μετά από αυτά, κατά πάσα πιθανότητα (και λόγω και της σοβαρότητας / επικινδυνότητας του προβλήματος) θα έχεις τηλέφωνο από τη BMW Hellas ή το συνεργείο για να λυθεί άμεσα η "παρεξήγηση"...

up
0 users have voted.
Katafractos17
Εικόνα Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
Κανονικά πρέπει να τους

Κανονικά πρέπει να τους τρέξεις όσο δεν πάει άλλο.

up
0 users have voted.
iceman7
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 13 λεπτά
Joined: 05/10/2014 - 13:19
Αν κανει τη δουλειά του με

Αν κανει τη δουλειά του με 200 ευρώ να αφησει τους δικηγορους γιατι δεν κοστιζουμε τσάμπα ουτε κανουμε τους μπαμπούλες...... και φυσικά ακόμα και το να παρεις ένα τηλεφωνο αν δεν είσαι παπατζής απαιτεί μια προετοιμασία, μια μελέτη και χρόνο να πληροφορηθείς την υποθεση από τον πελάτη σου ! 

 

up
2 users have voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
Συμφωνώ με τον τελευταίο,

Συμφωνώ με τον τελευταίο, καλώς ή κακώς. Κατά πάσα περίπτωση τα χρήματα του δικηγόρου θα είναι χαμένα. Η προστασία καταναλωτή δεν είναι υπεύθυνη για οχήματα.

Αν πρόκειται για ασφάλεια οχήματος, θα πρέπει να απευθυνθείτε στη Διεύθυνση Εποπτείας και Ελέγχου του Υπουργείου Υποδομών και Μεταφορών. Παράλληλα, μπορείτε να απευθυνθείτε στα Πολιτικά Δικαστήρια ή σε εξωδικαστικούς φορείς επίλυσης διαφορών για την επίλυση της ατομικής σας διαφοράς ή τυχόν θέματα αποζημιώσεων.

 

200 δεν θα ναι, ίσως 300 στην καλύτερη, αλλά δεν πιστεύω ότι θα υπάρξει κάποιο αποτέλεσμα. Γιατί είναι μια εταιρία που δεν νοιάζεται για κανέναν και τίποτα. Τη νοιάζουν μόνο πελάτες 60+ με leasing, όπως και τα συνεργεία τους που χρεώνουν ότι θέλουν, όσο θέλουν.

up
3 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Ο δικηγόρος πάντα είναι ένας

Ο δικηγόρος πάντα είναι ένας μοχλός πίεσης...εαν είναι φίλος σου. Αλλιώς όντως είναι πολλά τα λεφτά.

xenos wrote:

Γιατί είναι μια εταιρία που δεν νοιάζεται για κανέναν και τίποτα. Τη νοιάζουν μόνο πελάτες 60+ με leasing, όπως και τα συνεργεία τους που χρεώνουν ότι θέλουν, όσο θέλουν.

Νοιάζεται για τα κέρδη...για αυτό και ανακοίνωσε 6.000 απολύσεις, για να βελτιωθούν τα νούμερα!

up
1 user has voted.
Katafractos17
Εικόνα Katafractos17
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 22 ώρες
Joined: 29/07/2014 - 12:08
iceman7 wrote:

iceman7 wrote:

 

Αν κανει τη δουλειά του με 200 ευρώ να αφησει τους δικηγορους γιατι δεν κοστιζουμε τσάμπα ουτε κανουμε τους μπαμπούλες...... και φυσικά ακόμα και το να παρεις ένα τηλεφωνο αν δεν είσαι παπατζής απαιτεί μια προετοιμασία, μια μελέτη και χρόνο να πληροφορηθείς την υποθεση από τον πελάτη σου ! 

 

 

 

Ναι αλλά σε κάτι τέτοια ποντάρουν και φέρονται έτσι στους πελάτες.

Ξέρουν ότι οι νομικές οδοί κοστίζουν χρόνο και χρήμα.

up
1 user has voted.
fidelio
Offline
Last seen: Πριν από 3 εβδομάδες 5 ημέρες
Joined: 21/06/2018 - 01:36
Καλημέρα, μπορεί κάποιος να

Καλημέρα, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα καλό εξειδικευμένο συνεργείο στα νότια προάστια; (Για φίλο)

up
0 users have voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
fidelio wrote:

fidelio wrote:

Καλημέρα, μπορεί κάποιος να μου προτείνει ένα καλό εξειδικευμένο συνεργείο στα νότια προάστια; (Για φίλο)

Sitτas-Flaskis είναι πολύ καλό...είναι ντεμί νότια, δλδ. Ν. Φάληρο - Καλλιθέα.

 

up
0 users have voted.
tsaltinho
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 1 εβδομάδα
Joined: 20/03/2015 - 14:52
BMsouth πανω στην

BMsouth πανω στην βουλιαγμενης

up
1 user has voted.
Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Έρχεται ηλεκτρική BMW 1 Series

Η BMW θα παρουσιάσει - έως το 2023 - 12 νέα ηελκτρικά και 13 νέα υβριδικά μοντέλα!!

«Ακόμα και στις προσθιοκίνητες αρχιτεκτονικές θα δείτε αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα. Θα εξηλεκτριστεί ολόκληρη η γκάμα μας. Μπορουμε να δουλέψουμε πάνω στις προσθιοκίνητες και πισωκίνητες πλατφόρμες μας καθώς και οι δύο είναι συμβατές με όλες τις τεχνολογίες - οι πελάτες μας έχουν τη δύναμη της επιλογής. Θα έχουν οτιδήποτε ζητήσουν - μια επαναφορτιζόμενη υβριδική X3, μια ηλεκτρική 4 Series. Αυτό είναι ένα μεγάλο βήμα και μια μεγάλη αλλαγή στη στρατηγική μας

https://www.drive.gr/news/nea-montela/erhetai-ilektriki-ekdosi-tis-bmw-1-series

up
1 user has voted.
thagkol
Offline
Last seen: Πριν από 2 εβδομάδες 14 λεπτά
Joined: 14/12/2011 - 13:46
Apple carplay σε F20

Καλησπέρα. Έχω μια 116 F20 του 2012 και ενδιαφέρομαι για κάποια aftermarket λύση για χάρτες (μέσω του κινητού όχι αυτονομους), ιδανικά Apple carplay ώστε να δουλεύει το τηλέφωνο γενικότερα μια και το μοντέλο μου δεν έχει Bluetooth. Τι επιλογές υπάρχουν; Με την εργοστασιακή οθόνη πάντα.

up
1 user has voted.
xenos
Offline
Last seen: Πριν από 3 ώρες 5 λεπτά
Joined: 07/02/2003 - 21:05
thagkol wrote:

thagkol wrote:

Καλησπέρα. Έχω μια 116 F20 του 2012 και ενδιαφέρομαι για κάποια aftermarket λύση για χάρτες (μέσω του κινητού όχι αυτονομους), ιδανικά Apple carplay ώστε να δουλεύει το τηλέφωνο γενικότερα μια και το μοντέλο μου δεν έχει Bluetooth. Τι επιλογές υπάρχουν; Με την εργοστασιακή οθόνη πάντα.

Με την δική του οθόνη δεν παίζει. Μόνο με αφτερ μάρκετ android μπορεί να παίξει κάτι τέτοιο.

up
0 users have voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 18 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
https://youtu.be/3n0YFOFWOCA
up
0 users have voted.

Οπποίον κ’ είπησθα έπος, τοίον κ’ επακούσαις.

Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Lap wrote:

Εξαιρετικό αυτοκίνητο για την εποχή της, με πολύ ενδιαφέρουσα ιστορία (ήταν να κατασκευάζεται στο εργοστάσιο της Λαμποργκίνι, αλλά ας όψονται οι απεργίες των Ιταλών). Είχα γράψει ένα πολύ μεγάλο άρθρο / αφιέρωμα για την Μ1 στο bmwforum, όταν ήμουν διαχειριστής εκεί.

up
0 users have voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 18 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Βαλτο ρε Φανη να μαθουμε

Βαλτο ρε Φανη να μαθουμε

 

 

Εντωμεταξυ ειναι εμφανεστατη σε πολλα σημεια η σχεση της με την lambo

up
0 users have voted.

Οπποίον κ’ είπησθα έπος, τοίον κ’ επακούσαις.

Fanis75
Εικόνα Fanis75
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 27 λεπτά
Joined: 12/06/2002 - 18:45
Lap wrote:

Lap wrote:

Βαλτο ρε Φανη να μαθουμε

Το βρήκα, γραμμένο πριν 8 χρόνια!! Δεν υπάρχουν οι φωτογραφίες πια.

-----------------------------------

Οι περισσότεροι από εμάς έχουμε ακουστά την BMW //M1. Μπορέι να μην ξέρουμε αρκετές λεπτομέρειες, αλλά στο άκουσμα του ονόματος Μ1 παθαίνουμε κάτι! Τι είναι όμως αυτό που κάνει την Μ1 τόσο ξεχωριστή? Δεν είναι άλλη μια BMW?
Στις παρακάτω γραμμές θα προσπαθήσω να γράψω λίγα λόγια για την ιστορία και την μοναδικότητα αυτού του αυτοκινήτου.

Θα ξεκινήσω λίγο ανάποδα, από το συμπέρασμα, λέγοντας ότι είναι το μοναδικό Supercar που έφτιαξε μέχρι σήμερα η BMW (η //M8 δυστυχώς δεν βγήκε στην παραγωγή). Μπορεί με τα σημερινά δεοδμένα να είναι απλά ένα γρήγορο αυτοκίνητο, αλλά στην εποχή της ήταν ένα πραγματικό Supercar, αντάξιο των καλύτερων ανταγωνιστών της (βλέπε: Ferrari, Lamborghini, De Tomaso & Porsche)! Επίσης είναι η μοναδική, μέχρι στιγμής τουλάχιστον, BMW με τον κινητήρα στο κέντρο.

Λίγη Ιστορία...
Η BMW στα μέσα και τέλη της δεκαετίας του ’70, με το τότε νεοσύστατο τμήμα Motorsport, είχε κερδίσει αρκετούς τίτλους σε διάφορα πρωταθλήματα ανά την υφήλιο με την Coupe CSL. Αυτό όμως που πραγματικά ήθελε η BMW ήταν να ανταγωνιστεί την Porsche στο πρωτάθλημα του Group 5 και έτσι αποφάσισε να φτιάξει ένα αυτοκίνητο κατάλληλο για αυτό τον σκοπό. Ο τότε διευθυντής του τμήματος Motorsport, Jochen Neerpasch, έδωσε τις βασικές κατευθυντήριες γραμμές με βασική προϋπόθεση το αυτοκίνητο να έχει την μηχανή στο κέντρο και να χρησιμοποιηθεί το κινητήριο σύνολο της CSL, βελτιωμένο. Τότε γεννήθηκε και η Μ1. Όμως το εργοστάσιο στο Μόναχο δεν είχε τη δυνατοτητα να παράγει τα 400 αυτοκίνητα που απαιτούντα για την ομολογκασιόν και έτσι η BMW έκανε συμφωνία με την Lamborghini για την παραγωγή του αυτοκινήτου.

Τότε ξεκίνησε και Γολγοθάς. Το σασί σχεδιάστηκε από τον γνωστό σχεδιαστή της Lamborghini, Gianpaolo Dallara. Όμως, τα οικονομικά προβλήματα που είχε η εταιρία ανάγκασαν την BMW να στραφεί αλλού, αφού η Lamborghini δεν μπορούσε να αντεπεξέλθει στην παραγωγή του αυτοκινήτου. Ο Giorgetto Giuigaro της Ital Design ανέλαβε να σχεδιάσει το αμάξωμα (κατασκευασμένο από υαλονήματα και πολυεστέρα), με βάση το πρωτότυπο BMW Turbo που είχε παρουσιαστεί το 1972.

Όλη αυτή η καθυστέρηση, ανάγκασε την BMW να σκεφτεί εναλλακτικές και μέχρι να βρεί την λύση, οι απαιτήσεις για ομολογκασιόν για το Group 5 είχαν αλλάξει και η M1 δεν είχε που να πάει...έτσι δημιουργήθηκε το πρωτάθλημα Procar όπου μεταξύ άλλων οδηγών, ήταν και ο Niki Lauda!

Το σασί που είχε σχεδιάσει η Lamborghini ανέλαβε να το κατασκευάσει ο Ιταλικός οίκος Marchesi. H ItalDesign ανέλαβε τη συναρμολόγηση των τμημάτων του αμαξωματος στο σασί, το βάψιμο, την τοποθέτηση όλων των γυάλινων επιφανειών και του ταμπλό. Μετά, το αυτοκίνητο μεταφερόταν στην Baur (θυμάσται τις Ε30 Baur Cabrio?) για την τοποθέτηση της μηχανής, του σασμάν και του υπόλοιπου εσωτερικού. Τέλος το αυτοκίνητο κατέληγε στο εργοστάσιο της BMW Motorsport στο Μόναχο για το τελικό tunning, τον έλεγχο του αυτοκινήτου, την ευθυγράμμιση και το τεστ στον δρόμο, πρίν παραδοθεί στον τυχερό ιδιοκτήτη. Δεν πιστεύω ότι υπήρξε άλλη BMW με τόσο πολύπλοκη διαδικασία παραγωγής!

Τεχνικά...
Η καρδιά της Μ1 ήταν φυσικά ο κινητήρας, με τον κωδικό Μ88, ο οποιός βασιζόταν στον 6κύλινδρο Μ49 της BMW 3.0 CSi. Ο 6κύλινδρος εν σειρά κινητήρας είχε κυβισμό 3.453κ.ε. και απέδιδε 277 ίππους στις 6.500 σ.α.λ και 33 κιλά ροπή στις 5.000 σ.α.λ. Ο κινητήρας είχε 4 βαλβίδες στον κύλινδρο (με διπλό εκκεντροφόρο), σύστημα εισαγωγής με 6 πεταλούδες (μία για κάθε κύλινδρο), ηλεκτρονικό ψεκασμό της Kugelfischer και ξηρό κάρτερ λαδιού. Ο ίδιος κινητήρας χρησιμοποιήθηκε στην 635CSi και την Μ5 (Ε28) και η εξέλιξή του είναι ο γνωστός κινητήρας S38 που χρησιμοποιήθηκε στην Ε34 Μ5.
 
To σασί της Lamborghini ήταν σχεδιασμένο για πολύ μεγαλύτερη ιπποδύναμη από τους 277 ίππους που είχε το αυτοκίνητο (σε αγωνιστική έκδοση έφτανε τους 450 ως ατμοσφαιρικό και τους 750-800 με υπερτροφοδότηση!) και το δέσιμό του με το αμάξωμα ήταν άριστο. Η Μ1 ήταν αρκετά φαρδιά και παραδόξως και αρκετά μακριά αφού ο 6κύλινδρος εν σεριά κινητήρας ήταν τοποθετημένος κατά τον διαμήκη άξονα (σπάνιο για πισωκίνητο, κεντρομήχανο αυτοκίνητο). Το τιμόνι ήταν κρεμαγιέρα, χωρίς υποβοήθηση και η ανάρτηση είχε ρυθμιζόμενα ελατήρια και custom αμορτισέρ της Bilstein. Επίσης, τα διπλά ψαλίδια ήταν ασύμμετρα. Τα φρένα ήταν αεριζόμενοι δίσκοι 300mm εμπρός και 297mm πίσω με 4πίστονες δαγκάνες. Τέλος, το αυτοκίνητα πάταγε σε πανέμορφες και πανάλαφρες (για την εποχή) ζάντες 16’’ της Campagnolo με ελαστικά Pirelli P7 δισαστάσεων 205/55 εμπρός και 225/50 πίσω.

Το εσωτερικό της ήταν λιγότερο εντυπωσιακό από το πανέμορφο αμάξωμα, αφού είχε δοθεί προτεραιότητα στην λειτουργικότητα. Ήταν πολύ καλά φτιαγμένη, με πλαστικά αντοχής και πλούσιο εξοπλισμό αφού είχε και Air Condition. Οι διάφοροι διακόπτες ήταν από το καλάθι της BMW.

Επιδόσεις...
Η Μ1 με τα σημερινά δεδομένα είναι απλά ένα γρήγορο αυτοκίνητο (είναι πιο αργό από μια 135i) αλλά για την εποχή της ήταν εξαιρετικά γρήγορα. Η τελική της ταχύτητα ήταν 260 χ.α.ω και η επιτάχυνση 0-100 χ.α.ω. στα 5.6’’. Το περιοδικό Motor έγραφε το 1979: '' Είναι αναμενόμενο το αυτοκίνητα να είναι υπέροχο σε δυναμικά χαρακτηριστικά. Το αληθινό επίτευγμα είναι ότι είναι ένα ολοκληρωμένο αυτοκίνητο, το οποίο έχει εξελιχθεί σωστά, ειναι πολύ καλοφτιαγμένο και πλούσια εξοπλισμένο. Με την Μ1 η BMW προσφέρει μια αληθινή και πολύ δελεαστική εναλλακτική έναντι των καλύτερων αυτοκινήτων που έχει να προσφέρει η Ferrari και η Prosche.''

Στο Δρόμο...
Η Μ1 ήταν από τα γρηγορότερα αυτοκίνητα της εποχής της, αλλα σίγουρα όχι το πιο γρήγορο. Όμως η επιτυχία της, δεν ήταν οι επιδόσεις, αλλά η οδική της συμπεριφορά. Το τιμόνι είναι ελαφρώς βαρύ σε στάση αλλά όταν τα αυτοκίνητο αρχίσει να κινείται, είναι σχεδόν τέλειο....άμεσο, με πολύ καλή πληροφόρηση για την θέση των τροχών και το αυτοκίνητο πηγαίνει εκεί που σημαδεύεις. Το κιβώτιο είναι σχετικά σκληρό μέχρι να ζεσταθούν οι βαλβολίνες, αλλα μετά είναι πολύ γρήγορο και σαφές, ένα από τα καλύτερα κιβώτια της ZF. Όσων αφορά την ανάρτηση, είνα αρκούντως σκληρή, ώστε να περιορίζει τις κλίσεις αλλα σε συνδυασμό και με τα λάστιχα υψηλού προφίλ (για τα σημερινά δεδομένα) είναι επίσης πολύ άνετη. Αυτό σου επιτρέπει να κάνεις ένα πολύωρο ταξίδι και να βγείς ξεκούραστος από το αυτοκίνητο, κάτι που ελάχιστα Supercars μπορούσαν να επιτύχουν το 1979. Η Μ1 είναι ουδέτερη μέχρι το όριο, αλλά μετά από αυτό θέλει γνώσεις για να μπορέσεις να ελέγξεις την υποστροφή. Παρόλα ταύτα, είναι πιο φιλική στον οδηγό από τα αντίστοιχα Supercars της εποχής της...ίσως το πιο ευκολοδήγητο Supercar, χωρίς να χάνει σε αίσθηση και οδηγική απόλαυση.

Η επιτυχία της Μ1 ήταν ότι κατάφερε να συνδυάσει επιδόσεις, εμφάνιση και οδική συμπεριφορά αντίστοιχη των καλύτερων Supercars της εποχής με την άνεση και την ευκολία οδήγησης που είχε ένα καθημερινό αυτοκίνητο. Επιπλέον, επειδή χρησιμοποιούσε δοκιμασμένα μηχανικά μέρη, η αξιοπιστία της ήταν κατά πολύ ανώτερη των Ferrari & Lamborghini της εποχής της. Ήταν το Supercar που μπορούσες να το πάς το πρωί την πίστα και μετά να κάνεις τα ψώνια σου ή το ταξίδι σου, χωρίς να σε κουράσει καθόλου. Σύμφωνα με το BMW Car: ''Η Μ1 έχει στύλ, χαρακτήρα, κορυφαίο ήχο, ικανοποιεί και τον πιο απαιτητικό οδηγό και μπορεί να κολακεύσει και τον λιγότερο έμπειρο οδηγό. Το ότι μπορεί να χρησιμοποιηθεί και κάθε μέρα σαν κανονικό αυτοκίνητο, είναι το κερασάκι στην τούρτα''.

Η Μ1 είδε το φώς της δημοσιότητας το 1979 (τα πρώτα αυτοκίνητα παρήχθησαν τέλος του 1978) και έμεινε στην παραγωγή μέχρι το 1981. Σε αυτό το διάστημα 453 αυτοκίνητα παρήχθησαν (μαζί με τα αγωνιστικά) και η τιμή της ήταν περίπου 50.000 Μάρκα (όταν η 635CSi είχε τιμή 22.000 Μάρκα), στην Γερμανική αγορά.

up
2 users have voted.
Lap
Online
Last seen: Πριν από 14 λεπτά 18 δευτερόλεπτα
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Σα γαργαρο παγωμενο νερο...

Σαν γαργαρο παγωμενο νερο...

 

Να σαι καλα....

Τελικα η υποψια μου οτι ο οικος Italdesign εχει παραγωγη επιβεβαιωθηκε και μαλιστα απο πολυ παλια....

Δεν το ηξερα αυτό.

Και παλι ευγε Φανη. 

Βασικα γραφεις σε περιοδικα;;;

up
1 user has voted.

Οπποίον κ’ είπησθα έπος, τοίον κ’ επακούσαις.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo