-
κύριοι τα φώτα σας ,σε micra k11 ,ακούγεται εντονο ενοχλητικό βουητό ακόμα κ σε ελάχιστα κακή ασφαλτο ,σε πολύ καλή ασφαλτο κανένα βουητό η θόρυβος ,το πάω σε γνώστη nissan μάστορα ,το κάνει βόλτα σε κακό οδόστρωμα ακούει το βουητό κ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ πατάει ελάχιστα το φρένο κ αμέσως το βουητό σταματάει ....πάμε στο συνεργείο χτυπάει με το πόδι του τίς ρόδες κ μού λέει δαγκάνες φρένων ,βγάζει τίς εμπρός ρόδες κ ΒΓΑΖΕΙ τίς δαγκάνες φρένων αριστερά - δεξιά ,βάζει γράσο στούς πύρους πού κρατούν την δαγκάνα κ τα ξαναβάζει στη θέση τους , το βουητό ομως πάλι ακούγεται πάλι σε δοκιμή ,μού λέει μάλλον φταίνε οι πύροι πού κρατάνε την δαγκάνα , εχουν φαγωθεί κ θέλουν να μπεί πουκάμισο ,που θα το φτιάξει σε μηχανουργείο ,λέω να βάλουμε καινούργιους πύρους - βίδες ,μού λέει η nissan ΔΕΝ δίνει χωριστά τούς πύρους αλλά πάει κομπλέ με την δαγκάνα ..βουητό απο δαγκάνες φρένων το εχετε ξανακούσει κ αν εχουν φαγωθεί οι πύροι ... να κάνει βουητό εστω σε ελάχιστο κακό ασφάλτινο οδόστρωμα ?
-
κύριοι τα φώτα σας ,σε micra k11 ,ακούγεται εντονο ενοχλητικό βουητό ακόμα κ σε ελάχιστα κακή ασφαλτο ,σε πολύ καλή ασφαλτο κανένα βουητό η θόρυβος ,το πάω σε γνώστη nissan μάστορα ,το κάνει βόλτα σε κακό οδόστρωμα ακούει το βουητό κ ΤΑΥΤΟΧΡΟΝΑ πατάει ελάχιστα το φρένο κ αμέσως το βουητό σταματάει ....πάμε στο συνεργείο χτυπάει με το πόδι του τίς ρόδες κ μού λέει δαγκάνες φρένων ,βγάζει τίς εμπρός ρόδες κ ΒΓΑΖΕΙ τίς δαγκάνες φρένων αριστερά - δεξιά ,βάζει γράσο στούς πύρους πού κρατούν την δαγκάνα κ τα ξαναβάζει στη θέση τους , το βουητό ομως πάλι ακούγεται πάλι σε δοκιμή ,μού λέει μάλλον φταίνε οι πύροι πού κρατάνε την δαγκάνα , εχουν φαγωθεί κ θέλουν να μπεί πουκάμισο ,που θα το φτιάξει σε μηχανουργείο ,λέω να βάλουμε καινούργιους πύρους - βίδες ,μού λέει η nissan ΔΕΝ δίνει χωριστά τούς πύρους αλλά πάει κομπλέ με την δαγκάνα ..βουητό απο δαγκάνες φρένων το εχετε ξανακούσει κ αν εχουν φαγωθεί οι πύροι ... να κάνει βουητό εστω σε ελάχιστο κακό ασφάλτινο οδόστρωμα ?
-
για να το περιγράψω καλύτερα , ακούγεται συνεχόμενο βουητό κ οχι απλά θόρυβος , κ πατώντας λίγο το φρένο φεύγει ...
-
Όταν ξεπαρκάρεις ή είσαι με χαμηλή ταχύτητα σε στροφή και το τιμόνι τέρμα στριμμένο δεξιά ή αριστερά όπως σε μια πχ φουρκέτα σε ένα βουνό με 1η ή 2η ταχύτητα και λίγο γκάζι ακούς κάποιο χτύπημα ? Οι φούσκες των μπιλιοφόρων είναι εντάξει ή έχεις κάποια κομμένη ? Υπάρχουν γράσα στην εσωτερική πλευρά κάποιας ζάντας ? Με το λίγο φρένο μαζεύονται τα μπόσικα αν υπάρχει φθορά στους μπιλιοφόρους, αν είναι οι πείροι από τις δαγκάνες θα ακούς χτύπημα όταν πατάς μια λακκούβα χωρίς να ακουμπάς το φρένο, τα ρουλεμάν των τροχών σου είναι εντάξει ? Αυτά τα έλεγκξε ? Γιατί η κλωτσιά στους τροχούς δείχνει και μπόσικα των ρουλεμάν τροχών.
Πίσω σε φρένα / ρουλεμάν έγινε έλεγχος ? Το συνεχές βουητό δεν δείχνει δαγκάνες εκτός και αν είναι τόσο χάλια οι πείροι και ακουμπάει συνέχει κάποιο τακάκι στο δίσκο, απίθανο αλλά λέμε τώρα, αλλά και πάλι δεν θα βούϊζε αλλά θα άκουγες σύρσιμο.
-
21 quarda ευχαριστώ που απάντησες ,οταν πήγα στο μάστορα τα ελεγξε ολα που γράφεις , κ ειπε οτι φταίει η δαγκάνα φρένων ,συγκεκριμένα οι πείροι , η τα top mount ...που οταν τα αλλαξα στο fit go στην ηλιούπολη οι ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗΔΕΣ (το εγραψα κ παλιότερα ) ΔΕΝ εβαλαν γράσο εκεί που επρεπε κ τώρα δυστυχώς πρέπει κάθε χ διάστημα να ανεβαίνει το αμάξι σε ράμπα ,να κρεμάνε οι μπροστινοί τροχοί κ να βάζουν spray γράσου ,ανάμεσα στα top mount ...
-
Στα top mount δεν χρειάζεται να βάζεις γράσο, έχει από το εργοστάσιο το ρουλεμάν, εκτός και αν είναι κάτι ιδαιαίτερο και περίεργο top mount .
Ένα tip στο γόνατο του Κ11 είναι ότι δεν μπορείς να σφίξεις καλά το top mount στο καλάμι του αμορτισέρ χρειάζεσαι αερόκλειδο γιατί δεν μπορείς με απλό κλειδί να το συγκρατήσεις και το καλάμι γυρίζει όταν σφίγγεις το παξιμάδι, θέλει να πατάει κάτω το αυτοκίνητο και με το αερόκλειδο από πάνω να σφίξεις κρατώντας το καλάμι από κάτω με μια πένσα και ένα κομμάτι σαμπρέλας στο καλάμι για να μη το γδάρεις, ή με βαθύ πολύγωνο και κόντρα το καλάμι με το γερμανικό, είμαι της άποψης ότι δεν είναι καλά σφιγμένο το καλάμι με το top mount και έχεις τρίξιμο.
-
ευχαριστώ κ πάλι 21 quadra ,θα τούς πώ ακριβώς αυτά πού εγραψες ,στο συνεργείο πού πηγαίνω (δεν εβαλαν αυτοί τα top mount ) ξέρουν πολύ καλά τα nissan ) μού ειπαν οτι ηταν μεγα λάθος τού συνεργείου fit go πού ΔΕΝ εβαλαν γράσο ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΡΧΗ κατα την τοποθετησή τους ,κ οτι ΠΡΕΠΕΙ να ξαναβγούν κ να ξανατοποθετηθούν , με την σωστή διαδικασία κ μετά πάλι θέλει ευθυγράμμιση ,θα πάω στην fit go πού τα εβαλαν να δώ τι θα μού πούν οι ΑΣΧΕΤΟΙ ,πάντως ο μηχανικός (τον εδιωξαν εχω μάθει),για να ακριβολογώ ο πιτσιρικάς τής σχολής ΤΑ ΕΒΓΑΛΕ ΤΑ ΠΑΛΙΑ κ ΕΒΑΛΕ ΤΑ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ...φαινόταν ΑΣΧΕΤΟΣ κ 2 φορές το ειπα στον κανονικό μάστορα ο οποίος μού ειπε ...ειναι ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ για την ηλικία του 17 με 18 χρόνων ...μάλιστα ΑΗΤΟΣ ο βοηθός ΜΑΘΗΤΕΥΟΜΕΝΟΣ ...δεν ξέρω 21 quadra αν σε αλλα αμάξια τα top mount θέλουν αυτή την διαδικασία με γράσο κλπ ,πάντως στο συνεργείο που μού το ειπαν τούς εχω πολύ εμπιστοσύνη κ σίγουρα ΔΕΝ πάνε να βγάλουν λεφτά απο την κατσαρίδα κ11 ...γιατί εχουν ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΔΟΥΛΕΙΑ ,οπότε δεν παίζει να το ειπαν αυτό για να κονομήσουν απο αυτη την εργασία ,τα top mount που μπήκαν ΔΕΝ ειναι τα γνήσια nissan αλλά τής monroe ...
-
Ti να σου πω, καλά ξεμπερδέματα.
-
βουητο σε κακη ασφαλτο ειναι απο τα λαστιχα κι ας ειναι και καινουρια!!!
-
το βουητό ομως πάλι ακούγεται πάλι σε δοκιμή ,μού λέει μάλλον φταίνε οι πύροι πού κρατάνε την δαγκάνα , εχουν φαγωθεί κ θέλουν να μπεί πουκάμισο ,που θα το φτιάξει σε μηχανουργείο ,λέω να βάλουμε καινούργιους πύρους - βίδες ,μού λέει η nissan ΔΕΝ δίνει χωριστά τούς πύρους αλλά πάει κομπλέ με την δαγκάνα ..βουητό απο δαγκάνες φρένων το εχετε ξανακούσει κ αν εχουν φαγωθεί οι πύροι ... να κάνει βουητό εστω σε ελάχιστο κακό ασφάλτινο οδόστρωμα ?
Το ειπα πριν απο λιγο ακι σε αλλη ενοτητα:
εμενω λογω πυρων μου εκανε ενα ''τανκ-τανκ'' καθε φορα πχ που φρεναρα σε κακη ασφλατο αλλα χαμηλη ταχυτητα
Το ιδιο ειπε και σε μενα ο μαστορας πως δεν υπαρχουν ''ανεξαρτητοι'' στο εμποριο και με πατεντα (μαλλον ακτι σνα σφυρηλατηση) το προβλημα λυθηκε εντελως.
Βουητο στα φρενα...οι δισκοι σου ειναι καθαροι; τα τακακια;
εκανες το κολπο με την οπισθεν και το αποτομο φρενο να πατησουν καλυτερα;
-
manolis67 wrote:
το βουητό ομως πάλι ακούγεται πάλι σε δοκιμή ,μού λέει μάλλον φταίνε οι πύροι πού κρατάνε την δαγκάνα , εχουν φαγωθεί κ θέλουν να μπεί πουκάμισο ,που θα το φτιάξει σε μηχανουργείο ,λέω να βάλουμε καινούργιους πύρους - βίδες ,μού λέει η nissan ΔΕΝ δίνει χωριστά τούς πύρους αλλά πάει κομπλέ με την δαγκάνα ..βουητό απο δαγκάνες φρένων το εχετε ξανακούσει κ αν εχουν φαγωθεί οι πύροι ... να κάνει βουητό εστω σε ελάχιστο κακό ασφάλτινο οδόστρωμα ?
απλά μού ειπε φέρτο εδώ το αμάξι ,να βγάλουμε τίς ρόδες τούς πύρους να σταλούν σε μηχανουργείο κ να να βάλει σε κάθε πύρο ....πουκάμισο (αυτη την λέξη ειπε )
Το ειπα πριν απο λιγο ακι σε αλλη ενοτητα:
εμενω λογω πυρων μου εκανε ενα ''τανκ-τανκ'' καθε φορα πχ που φρεναρα σε κακη ασφλατο αλλα χαμηλη ταχυτητα
Το ιδιο ειπε και σε μενα ο μαστορας πως δεν υπαρχουν ''ανεξαρτητοι'' στο εμποριο και με πατεντα (μαλλον ακτι σνα σφυρηλατηση) το προβλημα λυθηκε εντελως.
Βουητο στα φρενα...οι δισκοι σου ειναι καθαροι; τα τακακια;
εκανες το κολπο με την οπισθεν και το αποτομο φρενο να πατησουν καλυτερα;
-
μού ειπε φέρε το αμάξι να βγαλουμε τις ρόδες να βγούν οι πύροι , να πάνε σε μηχανουργείο κ να βάλει πουκάμισο στούς πύρους (ετσι ακριβώς μου ειπε), μού ακούγεται τελείως τρελό να ΜΗΝ δνονται χωριστά οι πύροι ΄,αλλά να πηγαίνει κομπλέ με ολο το set με την δαγκάνα ...δεν ξέρω σε αλλες μάρκες αυτο/των αν συμβαίνει το ιδιο...
-
Εννοει θα του αλλαξει την διαμετρο να παει πιο σφηνωτα
να μην ''παιζει'' που λεμε.
-
Ακριβως αυτο εχω παθει ρενακια... ακουω γρου γρου καθως το βγαζω απο γκαραζ και στριβω τερμα δεξια το τιμονι.
Αν θυμασαι ελεγα για ζυγαριες...τις αλλαξα ....ολα καινουργια....αλλα παλι το ακουω....
Οταν φρεναρω απο ταξιδι κανει στο δεξιο τροχο ενα ηχο σαν να πατας τις γραμμες πριν τα διοδια...ακουγεται παρα πολυ εντονα μεσα ...
Μου ειπαν πως εχει δοντι ο δισκος....καρφωνω τα φρενα ..αλλα δεν φευγει εδω και ποσα εκατονταδες χιλιομετρα
-
μού ειπε φέρε το αμάξι να βγαλουμε τις ρόδες να βγούν οι πύροι , να πάνε σε μηχανουργείο κ να βάλει πουκάμισο στούς πύρους (ετσι ακριβώς μου ειπε), μού ακούγεται τελείως τρελό να ΜΗΝ δνονται χωριστά οι πύροι ΄,αλλά να πηγαίνει κομπλέ με ολο το set με την δαγκάνα ...δεν ξέρω σε αλλες μάρκες αυτο/των αν συμβαίνει το ιδιο...
Όταν φαγώνονται οι πείροι φαγώνονται ταυτόχρονα και ανάλογα και οι φωλιές τους, οπότε είναι ενδεδειγμένο να μπούν - πουκάμισα - και καινούργιοι πείροι οι οποίοι συνήθως είναι 8mm, μπορεί όμως να περαστούν περαστεί αλεζουάρ 8.5 ή 9mm αν το επιτρέπει η σχεδίαση της δαγκάνας και να μην μπούν πουκάμισα αλλά να φτιαχτούν καινούργιοι πείροι στη νέα διάσταση.
-
Ακριβως αυτο εχω παθει ρενακια... ακουω γρου γρου καθως το βγαζω απο γκαραζ και στριβω τερμα δεξια το τιμονι.
Αν θυμασαι ελεγα για ζυγαριες...τις αλλαξα ....ολα καινουργια....αλλα παλι το ακουω....
Οταν φρεναρω απο ταξιδι κανει στο δεξιο τροχο ενα ηχο σαν να πατας τις γραμμες πριν τα διοδια...ακουγεται παρα πολυ εντονα μεσα ...
Μου ειπαν πως εχει δοντι ο δισκος....καρφωνω τα φρενα ..αλλα δεν φευγει εδω και ποσα εκατονταδες χιλιομετρα
Το δόντι στον δίσκο δεν κάνεο θόρυβο, αυτό που κάνει θόρυβο στα φρένα είναι όταν είναι πολύ φαγωμένα τα τακάκια και το εσωτερικό τους μέρος ( η μεταλλική βάση τους ) ακουμπάει στην εξωτερική πλευρά της καμπάνας του δίσκου.
Αν το ακούς με τελείως στριμμένο το τιμόνι ρίξε και μια ματιά στον μπιλιοφόρο, αν το ακούς και στις στροφές με 1 ή 2α σε φουρκέτες όταν πατάς το γκάζι είναι σίγουρα μπιλιοφόρος, αν όχι, τότε ρίξε μια ματιά στα φρένα σε φρενά και όχι σε γενικό συνεργείο.
βουητό-θόρυβος κ ΜΟΝΟ σε κακή ασφαλτο - από δαγκάνες φρένων ??