-
Ενδιαφέρομαι για ήπια βελτίωση ενός Focus 1.6 του 2003 με βασικό σκοπό αύξηση της ροπής χαμηλότερα, για να γίνει λίγο πιο χρηστικό το αυτοκίνητο κατά τη μεταφορά φορτίου σε δύσκολο τσιμεντόδρομο στο χωριό/εξοχικό μας, που τώρα 'βγαίνει' μετά βίας...
Προσπάθησα να δω πληροφορίες και σε παλαιότερο άρθρο που είναι ημιτελές:
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2004&month=1&issue=331&cat=0-100-0&number=9474
δεκτές συμβουλές αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία.
-
Ενδιαφέρομαι για ήπια βελτίωση ενός Focus 1.6 του 2003 με βασικό σκοπό αύξηση της ροπής χαμηλότερα, για να γίνει λίγο πιο χρηστικό το αυτοκίνητο κατά τη μεταφορά φορτίου σε δύσκολο τσιμεντόδρομο στο χωριό/εξοχικό μας, που τώρα 'βγαίνει' μετά βίας...
Προσπάθησα να δω πληροφορίες και σε παλαιότερο άρθρο που είναι ημιτελές:
https://www.4troxoi.gr/4tlibrary/article.php?year=2004&month=1&issue=331&cat=0-100-0&number=9474
δεκτές συμβουλές αν κάποιος έχει παρόμοια εμπειρία.
-
Oι ατμοσφαιρικοί κινητήρες κοστίζουν πολύ για να βελτιωθούν σε μικρό βαθμό με σημαντικό κόστος, σε μεγαλύτερο βαθμό βελτίωσης γίνονται μη λειτουργικοί για καθημερινή χρήση + την αύξηση της κατανάλωσης και με αρκετά μεγάλο κόστος.
Η καλύτερη λύση είναι η αντικατάσταση του κινητήρα με τον αμέσως μεγαλύτερο από το ίδιο μοντέλο μαζί βέβαια με την ECU, μπορείς να βρείς ένα τροπέτο στα μεταχειρισμένα να πάρεις όλο το σετ, κινητήρα, ECU, σαζμάν / διαφορικό, ημιαξόνια, άκρα, φρένα κλπ, δεδομένου ότι δεν είναι μοντέλα που τα κυνηγάνε για βελτιώσεις αν βρείς ένα τροπέτο μπορείς να το διαπραγματευτείς σε καλή τιμή και να επιστρέψεις τα κομμάτια λαμαρίνας που δεν θα χρειαστείς για να έχεις καλύτερη τιμή.
Τροπέτο λέμε ένα κομμένο αμάξι από το εμπρός παρμπρίζ μέχρι εμπρός τον προφυλακτήρα, δηλαδή ολόκληρο το μηχανοστάσιο με όλα τα περιφερειακά του + τα άκρα του. Αυτά υπάρχουν από αυτοκίνητα που είναι χτυπημένα στο πίσω μέρος και οι ασφάλειες τα έχουν βγάλει ολική καταστροφή.
Με αυτή την μετατροπή θα έχεις ένα πλήρες ασφαλές, δυνατγό, οικονομικό και σωστό 1.8 αυτοκίνητο.
-
Πάλι το κόστος θα είναι μεγάλο καθώς εκτός των εργατικών θα πρέπει να γίνει πλήρες σέρβις στο άλλο μοτέρ και πάντα με το ρίσκο μιας και δεν ξέρεις σε τι κατάσταση μπορεί να είναι.
-
Αν είναι τροπέτο από τρακαρισμένο τα χλμ θα είναι όσα γράφει το κοντέρ, οι παλιατζήδες δεν ασχολούνται να κατεβάσουν τα χλμ, επίσης αν είναι από τρακαρισμένο σημαίνει ότι το αυτοκίνητο δούλευε μέχρι την ημέρα του ατυχήματος, λάδια, μπουζί και είναι ΟΚ.
Το κόστος σίγουρα υπάρχει αλλά με τα ίδια λεφτά της μετατροπής 1ου σταδίου που σίγουρα δεν θα είναι όπως το 1.8, θα είναι ένα άλλο αυτοκίνητο με το μεγαλύτερο μοτέρ / σαζμάν / διαφορικό / φρένα, τουλάχιστον εγώ αν ήμουνα στη θέση του αυτή τη λύση θα ακολουθούσα, και δεν θα έμπλεκα με μεταροπή σε ατμοσφαιρικό 1.6 όταν το ζητούμενο είναι η δύναμη και η ροπή με χαμηλές στροφές σε άσχημους δρόμους με φορτίο.
Είναι μια μετατροπή plug-in λύσε - δέσε χωρίς προβλήματα και άλλου είδους μετατροπές
-
Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.
Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.
-
Γι' αυτό έγραψα εδώ, να δω ιδέες.
Το μεγαλύτερο μοτέρ από τροπέτο καλό σαν ιδέα, συνολική λύση, αλλά το βλέπω να θέλει πολύ τρέξιμο και ίσως μεγάλα έξοδα. Αν το κόστος φτάνει ή ξεπερνάει την αξία του αυτοκινήτου, και με αμφίβολη αξιοπιστία, δυσκολεύει η απόφαση... Και δεν ξέρω αν το focus MK1 έβγαινε με τον 1.8 του Mondeo ή πρέπει να πάρει το δίλιτρο, που αλλάζει πολύ και το κόστος χρήσης. (Σε σύντομη αναζήτηση, είδα σε ξένα φόρουμ να αναφέρονται στον 1.7 του Puma ή στο δίλιτρο του ST)
Η ιδέα με το κιβώτιο, ίσως να ήταν πιο εφικτή σε περίπτωση αλλαγής σετ δίσκου, που όμως έχει γίνει σχετικά πρόσφατα...
-
Το βγάλε βάλε του σασμάν δεν είναι κάτι τρομερο. Περί 100 ευρώ κόστος εργατικα , τις σχετικά καινούριες βαλβολινες τις μαζεύεις σε δοχείο καθαρό. Στέλνεις το σασμάν για εχγειριση και είσαι έτοιμος. Μόνο έτσι λύνεται το πρόβλημα κάθε ατμοσφαιρικου μοτέρ που δεν έχει ροπή να σύρει αμάξωμα σε χαμηλές στροφές με φορτία. Ειδάλλως καις συμπλεκτη από το πατιναρισμα ή περνάς με φόρα το κακοτραχαλο δρόμο με ότι αρνητικό συνεπάγεται.
-
Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .
Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.
Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.
-
Το Focus Mk1 έβγαινε με τον 1800άρι Zetec-E, με 115 άλογα, ο οποίος όμως δεν είναι ίδιος με τον 1800 Duratec του Mondeo (ο οποίος είναι σχεδίασης Mazda), που σημαίνει επίσης αλλαγή σε εγκέφαλο, πολλαπλές κλπ. Μπορείς να κοντύνεις τα γρανάζια των σχέσεων, αλλά ευκολότερη λύση είναι ένα κωρονοπήνιο από 1400, που είναι λίγο κοντύτερο (πρόσεχε μόνο να μην είναι εισαγωγής γιατί μερικα εκεί φορούσαν ίδιο με το 1600). Μην περιμένεις θαύματα βέβαια και εννοείται ότι ένα μικρομεσαίο hatchback δεν είναι φτιαγμένο για μεταφορά φορτίων σε δύσκολους δρόμους.
-
Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .
Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.
Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.
Φίλε μου έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ίδιο αυτοκίντηο ίδια χρονολογία. Τελικά τι λύση βρήκες;;
-
Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.
Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.
Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...
-
piliourits wrote:
Έτσι είναι, κι αυτά τα προβλήματα αντιμετωπίζουμε .
Είναι βασικός λόγος που κοιτάω να αντικαταστήσω το αυτοκίνητο. Διαφορετικά θα μείνει στην οικογένεια σαν δεύτερο/ χαμάλης, και θα αγοραστεί κάτι πιο βολικό για πόλη και εκδρομές, πχ. μικρομεσαίο SUV.
Γνωρίζετε κάποιο συνεργείο που θα κάνει εγγυημένη δουλειά στο κιβώτιο; Στείλτε στοιχεία επικοινωνίας. Το αυτοκίνητο βρίσκεται στην Θεσσαλία, και θα πρέπει να οργανωθεί η μεταφορά κλπ.
Φίλε μου έχουμε ακριβώς το ίδιο πρόβλημα με ίδιο αυτοκίντηο ίδια χρονολογία. Τελικά τι λύση βρήκες;;
Δυστυχώς δεν έκανα κάτι με το αμάξι, αλλιώς θα το είχα γράψει εδώ. Ή μάλλον, καθώς το αμάξι το έχουμε πολλά χρόνια και θα χρειαζόμασταν και δεύτερο (όλα αυτά ήταν σχεδιασμοί προ πανδημίας) ακολούθησα τη πρώτη περίπτωση και αγοράστηκε το καλοκαίρι ένα μικρομεσαίο SUV ντίζελ που δεν θα αντιμετωπίζει τα ίδια προβλήματα σε αυτές τις μετακινήσεις.
Μάλλον η λύση που συζητήθηκε εδώ για επέμβαση στο κιβώτιο να είναι η πιο σωστή, αλλά έκρινα πως δεν θα άξιζε τα χρήματα και το όποιο ρίσκο σε ένα αμάξι που έχει βγάλει τα λεφτά του ήδη και μπορεί ως έχει να εξυπηρετεί ιδιαίτερα καλά σε όλα τα υπόλοιπα.
-
cson wrote:
Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.
Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.
Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...
axenias στείλε και στον cson προσωπικό μήνυμα να σε πληροφορήσει για συνεργείο, γιατί εγώ δεν την έχω κάνει την επέμβαση.
-
cson wrote:
Ti πρόβλημα έχεις ακριβώς στο τσιμεντεοδρομο με φορτίο ? Δεν τραβάει να φανταστώ σε καμία ανηφόρα με 1η? Εγώ θα έβγαζα το σασμάν και τα το έστελνα για κοντεμα της 1ης και ίσως της 2ας σε ένα εξιδικευμενο εργαστήριο που επισκευαζει σασμάν. Ρώτησα εκεί που πήγα και επικσευασα το σασμάν μου γιατί έχω και γω παρόμοιο πρόβλημα λόγο μακρυων σχέσεων που έχει το suv μου και μου είπε γίνεται πανευκολα να το κοντυνω όλο ή κάποια σχέση μεμονωμένα.
Οποιαδήποτε βελτίωση σε ατμοσφαιρικό μοτέρ θα σου επιφέρει κάποια αποτελέσματα στις ψηλές στροφές μόνο, κάτι που δεν σε βοηθάει καθόλου για το πρόβλημα που έχεις.
Μπορείς να μου στείλεις στοιχεία του συνεργείου να τους ρωτήσω κόστος; Θέλω να μου χαμηλώσουν την πρώτη τουλάχιστον...
https://www.gearbox.gr/el/company/
Aυτο ειναι το εργαστηριο. Δεν αναλαμβανουν βγαλε -βαλε σασμαν. Δεν ξερω αν αλλαξε κατι , οτι ειπα ηταν πριν 2.5 χρονια που ειχα επισκευασει το δικο μου. Αμα τηλεφωνησεις πες μας . Τον Βασίλη ζήτα.
Ήπια βελτίωση Focus 1.6 του 2003