Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

18720 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
nickpaip
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2003 - 02:37
Επιλογη ελαστικων!!! Ζητειται βοηθεια.... [#2]

Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;

up
5 users have voted.
nickpaip
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2003 - 02:37
PIRELLI PZero Rosso

Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;

up
11 users have voted.
FlowerPower
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 03/11/2003 - 15:20
Re: PIRELLI PZero Rosso

nickpaip":11wlwkdb wrote:
Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;

αν στο χιονι χρησιμοποιουνε περισσοτερη γομα ωστε το λαστιχο να εχει καλυτερο κρατημα μαλλον κατι αντιστοιχο θα εγινε και εδω, αλλα μονο με τα μπροστα επειδη ειναι μπροσθιοκινητο.
Εγω προσωπικα οταν φθειροταν τα ελαστικα θα τα αλλαζα ολα, μιας και το aero δεν ειναι ενα τυχαιο αμαξι που μπορει να δεχθει "παντεντες". Ειναι γρηγορο και θελει καλα κρατηματα. Αλλωστε και τα πισω θα εχουν φθαρει σε καποιον βαθμο και επειδη ειναι διαφορετικου τυπου (τα μπρος απο τα πισω) θα ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να πετυχεισ την καταλληλη αναλογια φθορας.
αν κανω λαθοσ διορθωστε με

up
14 users have voted.
FlowerPower
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 03/11/2003 - 15:20
επισης κανει μια αναφορα για

επισης κανει μια αναφορα για τα ελαστικα σου το τευχος οκτωβριου(397) των 4 τροχων στη σελιδα 92

up
14 users have voted.
nestoraero
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/02/2003 - 21:37
Re: PIRELLI PZero Rosso

nickpaip":22pojght wrote:
Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;

Φιλε μου δεν μπορω να το καταλαβω αυτο που λες....
Επειδη εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με τον πατερα σου,με τα ιδια λαστιχα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.... Μηπως το δικο μου ειχε 2 μπροστινα ή 2 πισινα;;;; (αστειευομαι)
Εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα πιρελι...Αν και μολις τα ειδα,ψιλοχαλαστηκα...αλλαξα γνωμη μολις εστρωσα το αερο και αρχισα να το οδηγω οπως του αρμοζει
Εγω εχω σκοπο να κανω καποια στιγμη τραμπα τα εμπρος με τα πισω και μετα αλλαγη ολα μαζι.
Ποσο καιρο το εχετε το αυτοκινητο;

up
14 users have voted.
KingManos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2004 - 15:59
Re: PIRELLI PZero Rosso

nickpaip":7ysgbxtw wrote:
Τα συγκεκριμένα ελάστικά (τα PZero Rosso δηλαδή) τα φοράει το αυτοκίνητο του πατέρα μου ,ένα SAAB 9-3 Aero ,σε διάσταση 225/45/17 και οφείλω να ομολογήσω ότι έχουν πραγματικά πολύ καλή απόδοση, αλλά πρόσφατα παρατήρησα το εξής παράδοξο( ; ).
Τα μπροστινά ελαστικά έχουν διαφορετική χάραξη από τα πίσω και συγκεκριμένα μοιάζουν να έχουν περισσότερη "γόμα" στο πέλμα τους...
Βέβαια τώρα θα μου πείτε τι σε πειράζει αυτό, κάτι θα ξέρουν οι της PIRELLI και τα φτιάξαν κατ'αυτό τον τρόπο. Αναρωτιέμαι όμως τί θα γίνει όταν τα εμπρός ελαστικά φθαρούν (που λογικά θα φθαρούν πιο γρήγορα από τα πίσω καθότι το SAAB μπροσθιοκίνητο) και χρειαστεί να τοποθετηθούν τα πίσω εμπρός όπως γίνεται συνήθως; Μήπως θα αλλαχθούν κατευθείαν και τα τέσσερα;
up
7 users have voted.
KingManos
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/01/2004 - 15:59
Re: PIRELLI PZero Rosso

Αδερφε την επομενη φορα που θα κοιταξεις τα λαστιχα κανε ενα τεστ αλκοολης πρωτα που να φοραγε και 18αρια με p zero nerro να δεις αποδοση!!

up
13 users have voted, including you.
nickpaip
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 07/09/2003 - 02:37
Quote:Εγω προσωπικα οταν

Quote:
Εγω προσωπικα οταν φθειροταν τα ελαστικα θα τα αλλαζα ολα, μιας και το aero δεν ειναι ενα τυχαιο αμαξι που μπορει να δεχθει "παντεντες". Ειναι γρηγορο και θελει καλα κρατηματα. Αλλωστε και τα πισω θα εχουν φθαρει σε καποιον βαθμο και επειδη ειναι διαφορετικου τυπου (τα μπρος απο τα πισω) θα ειναι πολυ δυσκολο εως αδυνατο να πετυχεισ την καταλληλη αναλογια φθορας.

Αν αλλάξεις σε ένα μπροσθιοκίνητο αυτοκίνητο όλα τα ελαστικά μόλις φθαρούν τα εμπρός αφήνεις ένα σημαντικότατο ποσοστό "γόμας" των πίσω ελαστικών εντελώς αχρησιμοποίητο! Το ιδανικό είναι όταν δεις ότι τα εμπρός ελαστικά έχουν φθαρεί αρκετά (όχι να έχουν διαλυθεί...) να τα μεταφέρεις στον πίσω άξονα όπου δεν φθείρονται το ίδιο γρήγορα.

Quote:
Επειδη εχω και εγω το ιδιο αυτοκινητο με τον πατερα σου,με τα ιδια λαστιχα,δεν εχω παρατηρησει κατι τετοιο.... Μηπως το δικο μου ειχε 2 μπροστινα ή 2 πισινα;;;; (αστειευομαι)
Εγω ειμαι απολυτα ευχαριστημενος απο τα πιρελι...Αν και μολις τα ειδα,ψιλοχαλαστηκα...αλλαξα γνωμη μολις εστρωσα το αερο και αρχισα να το οδηγω οπως του αρμοζει
Εγω εχω σκοπο να κανω καποια στιγμη τραμπα τα εμπρος με τα πισω και μετα αλλαγη ολα μαζι.
Ποσο καιρο το εχετε το αυτοκινητο;

Η διαφορά ανάμεσα στα ελαστικά δεν είναι εμφανής όταν το αυτοκίνητο πατάει στο έδαφος. Αυτό το διαπίστωσα τον τελευταίο μήνα, 9 μήνες μετά αφού πήραμε το αυτοκίνητο, όταν είδα το αυτοκίνητο από κάτω ενώ ήταν σηκωμένο. Όταν το αυτοκίνητο ήταν στο έδαφος, όσο κι αν προσπάθησα να διακρίνω τη χάραξη των πίσω ελαστικών δεν τα κατάφερα. Αν κάποια στιγμή δεις το αυτοκίνητο από κάτω πρόσεξέ το. Εγώ δεν έχω την ευκαιρία να το βλέπω αρκετά συχνά καθώς μένω μακριά απ'το πατρικό μου.
Όπως και να'χει πάντως τα PZero Rosso είναι απ'τα καλύτερα λάστιχα σ'αυτή τη διάσταση (μετά τα ContiSportContact )

up
9 users have voted.
nestoraero
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/02/2003 - 21:37
Μηπως καπου μπερδευεσαι;;;

Μηπως καπου μπερδευεσαι;;;
Αν γινοταν αυτο που λες,δεν θα επρεπε καπου το ελαστικο να γραφει front / rear;;
Απο οσο ξερω,δεν υπαρχει κατι τετοιο....

up
12 users have voted.
meligthis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 195/60/14 ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/55/15,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ.ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ Η ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

up
14 users have voted.
Vasilios
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/03/2003 - 16:52
Re: ΕΠΙΛΟΓΗ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ

meligthis":23deolfx wrote:
ΖΗΤΩ ΜΙΑ ΒΟΗΘΕΙΑ ΣΤΗΝ ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΩΝ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ.ΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ ΜΟΥ ΦΟΡΑΕΙ 195/60/14 ΚΑΙ ΕΓΩ ΤΟΥ ΕΒΑΛΑ ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΣΥΜΒΟΥΛΗ ΛΑΣΤΙΧΑ 195/55/15,ΓΙΑΤΙ ΗΘΕΛΑ ΝΑ ΤΟΥ ΑΛΛΑΞΩ ΚΑΙ ΖΑΝΤΕΣ.ΕΚΑΝΑ ΣΩΣΤΑ Η ΤΟΥ ΧΑΛΑΣΑ ΤΙΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΚΑΙ ΕΑΝ ΝΑΙ ΤΙ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΩ ΣΕ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ.ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ ΕΚ ΤΩΝ ΠΡΟΤΕΡΩΝ.

Αυτή ήταν η καλύτερη επιλογή που μπορούσες να κάνεις (σε δεκαπεντάρα ζάντα).

Το ΄"ψήλωσες" γύρω στα 5mm, ελάχιστα δηλαδή και -βέβαια- δεν υπάρχει άλλη πιο κοντινή διάσταση. Δεν νομίζω ότι θα διαφοροποιηθεί καν η ένδειξη στο ταχύμετρο.

(Ερώτηση: ποιο αυτοκίνητο είναι αυτό που φοράει 195/60R14?)

up
11 users have voted.
leoluton
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 07/11/2002 - 03:03
νομιζω οτι αυτη η διασταση

νομιζω οτι αυτη η διασταση δεν ειναι η καλυτερη για το αυτοκηνιτο σου. καλυτερα θα ηταν 195/50/15 η ακομα καλυτερα 195/45/15 συμφωνα με το παρακατω site.

για ριξτε μια ματια:

http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

up
10 users have voted.
meligthis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Ευχαριστω παιδια κατα'ρχην

Ευχαριστω παιδια κατα'ρχην,για το ενδιαφερον που δειξατε για το προβλημα μου.Μαλλον εμπλεξα λιγο τις διαστασεις λογω του οτι τις διαστασεις που εγω τις θεωρουσα στανταρ τις εχει αλλαξει ο εδω εισαγωγεας με αποτελεσμα να οδηγηθω σε τελειως λαθος επιλογη αν κρινω απο τις απαντησεις σας.Διαβαζωντας λοιπον στο manual του κατασκευαστη ειδα οτι η στανταρ διασταση του συγκεκριμενου μοντελου (HYUNDAI LANTRA TOY 2000) ειναι 175/65/14 και κατ'επιλογη 195/60/14.Τα εκανα δηλ. λιγο σαλατα γιατι θεωρησα σαν στανταρ το 195/60/14.Τωρα γινετε να μου πειτε με το 195/55/15 τι επιπτωσεις εχω στο αυτοκινητο? Λαθος ενδειξεις στο κοντερ,στησιμο γενικο του αυτοκινητου?Επισης το εχω χαμηλωσει με αpex ελατηρια 3mm και εχω αλλαξει τα αμορτισερ με kayaba αεριου-λαδιου.

up
9 users have voted.
leoluton
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 07/11/2002 - 03:03
ΒΑΣΙΛΗΣ":3h6quyja wrote

ΒΑΣΙΛΗΣ":3h6quyja wrote:
leoluton":3h6quyja wrote:
νομιζω οτι αυτη η διασταση δεν ειναι η καλυτερη για το αυτοκηνιτο σου. καλυτερα θα ηταν 195/50/15 η ακομα καλυτερα 195/45/15 συμφωνα με το παρακατω site.

195/60/14 ............ 590mm ___ 195/50/15 .......... 577mm
205/45/16 ............ 590mm ___ 195/45/15 .......... 557mm
205/50/15 ............ 587mm
195/55/15 ............ 596mm
185/55/15 ............ 586mm

Οι διαστάσεις που λες είναι πολύ μικρές. Οι πιο κοντινές είναι αυτές της αριστερής στήλης .
Αν είναι το αυτοκίνητο που σκέφτομαι οι προτιμότερες είναι οι υπογραμισμένες , ανάλογα με τις προτιμήσεις του καθενός.

βασικα εαν προσεξες ειπα συμφωνα με το site που εδωσα. εγω κοιταγα στο site λεει κατω δεξιο οτι πχ you are 2.3% too fast h too slow. με βαση αυτο εκρινα. ισως εκανα λαθος. αλλα με βαση αυτο τι γινετε? γιατι η ουσια ειναι να μην κανουμε το αμαξι πιο αργο οταν αλλαζουμε διαστασεις. εαν κανω καπου λαθος πλς διορθωστε με.

up
11 users have voted.
meligthis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Παιδια ευχαριστω.Τελικα η

Παιδια ευχαριστω.Τελικα η επομενη διασταση των ελαστικων μου θα ειναι 195/50/15,που παρεπιπτοντως ειναι και ποιο φθηνη απο την 55 κατα μυστηριο τροπο.

up
14 users have voted, including you.
TONY PAP
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 25/06/2003 - 13:25
Να λοιπόν βρήκα κάτι πολύ

Να λοιπόν βρήκα κάτι πολύ ενδιαφέρον για την περίπτωση μου.

Εχω 206 1600 110+ 5Θυρο με μαμά λάστιχα 185/65/14 Η.
Θέλοντας να αλλάξω λάστιχα και έχοντας πολύ μικρό budget για να βάλω 195/55/15 και ζάντες αποφάσισα να βάλω τα οικονομικά 185/60/14 Η για δύο ακόμα λόγους : λόγω άνεσης (sachs performance & H&R) αλλά και
για να ''κοντύνω'' τις σχέσεις επειδή η 3η βγάζει κοντερ 160χλμ και η 4 200χλμ στις 7000στροφές !!!

Αποτέλεσμα: Πολύ εύκολα βάζω 5η πχ στην Αμφιθέας με 90 χλμ !!!
Στην εθνική χρειάζομαι 6η ταχύτητα αλλά πλέον δεν κατέβαζω 4η για προσπεράσεις βάζω 5η από πχ 90 ως 170 (κοντέρ) στις 5000 στροφές.
Μετά ο θόρυβος του κινητήρα είναι αρκετός οπότε θέλω μόνωση στο καπώ.

Πάντως η 1η παραείναι κοντή ... οπότε μάλλον το σωστότερο είναι μαμά διάσταση...

up
10 users have voted.
speedONacid
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/08/2003 - 20:32
Οι μανισιες διαστασεις ειναι

Οι μανισιες διαστασεις ειναι 195*65*15 κ σκεφτομαι να φορεσω αλουμινιου κ λιγο μεγαλυτερες για να πεσει καπως το 65 που φαινετε σαν λαστιχο απο τρακτερ.
Παιζοντας λιγο με το λινκ που εδωσε ο leoluton ειδα πως οι διαστασεις με τη μικροτερη αποκληση ειναι
15' @195*65
16' @205*55
17' @225*45 κ @205*50

Ποια κατα τη γνωμη σας ειναι η καλυτερη επιλογη?
Προοριζονται για mercedes 200E (W124)

up
12 users have voted.
speedONacid
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/08/2003 - 20:32
onyx !":3t2l3zun wrote

onyx !":3t2l3zun wrote:
speedONacid":3t2l3zun wrote:
..... το 65 που φαινετε σαν λαστιχο απο τρακτερ.
Ποια κατα τη γνωμη σας ειναι η καλυτερη επιλογη?
Προοριζονται για mercedes 200E (W124)

*Για την αίσθηση τρακτέρ η καλύτερη λύση είναι η 17άρα. Η οποία προσφέρει αμεσότητα ως νευρικότητα και την καλύτερη πρόσφυση αλλά τη λιγότερη άνεση με κοπανήματα και πιο πιθανή ζημιά ζάντας ελαστικού.

Για την ειδική περίπτωση της Ελλάδας αλλά και για λόγους οικονομικούς θεωρώ ότι για τον μέσο οδηγό του παραπάνω αυτοκινήτου η λύση της 16άρας είναι η πιο λογική (συμφωνώ δηλαδή με τον ΒΑΣΙΛΗΣ)
**Καλό είναι να δοκιμάσεις 16άρες και 17άρες με λάστιχα ώστε να δείς τι σου πάει καλύτερα. Μετά ρωτάς πόσο κάνουν και το ζυγίζεις με αυτό που βλέπεις. Δικά σου είναι τα λεφτά, δικά σου και τα μάτια που θα θαυμάζεις τις ζάντες. Καλή τύχη!

*Για την αίσθηση τρακτέρ η καλύτερη λύση είναι η 17άρα.
Αυτο ειναι καλο ή κακο?Με μπερδεψες λιγακι!

**Εχω αυτη τη δυνατοτητα??
Να παω κ να του πω οτι θελω να δοκιμασω αυτη κ αυτη τη ζαντα να δω ποια μου παει καλυτερα???
Νομιζω οτι θα με κραξουν λιγο!!!

up
12 users have voted.
speedONacid
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/08/2003 - 20:32
To site που δινει ο leoluton

To site που δινει ο leoluton ειναι αξιοπιστο ?

αυτο -->http://www.miata.net/garage/tirecalc.html

up
11 users have voted.
PuntoRally_krt
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/02/2004 - 14:00
onyx !":7gdfgmts wrote: Όσο

onyx !":7gdfgmts wrote:
Όσο πιο μεγάλης διαμέτρου ζάντα βάλεις τόσο πιο χαμηλού προφίλ λάστιχο θα βάλεις (φλούδα) οπότε θα δείχνει μη τρακτέρ και όμορφο!
Είναι και καλό και κακό....ανάλογα με το τι ζητάς εσύ, το στύλ της οδήγησής σου κλπ όπως όλα στη ζωή κάνεις συμβιβασμούς!

Τελικά εκτός από την εμφάνιση-οδική συμπεριφορά (της μεγάλης ζάντας) και το πλάτος του ελαστικού, πιστεύετε ότι βοηθάει ή όχι το χαμηλού προφίλ ελαστικό για κάποιον που δεν τον ενδιαφέρει αν θα αλλάξει το βήμα-διάμετρο ρόδας ?
Ποιο νομίζετε ότι βολεύει καλύτερα για sport χρήση 45, 50, 55, ή 60.
Μήπως ξέρει κάποιος τον τύπο που υπολογίζουμε τη διάμετρο συναρτήσει ζάντας και ελαστικού?

up
4 users have voted, including you.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo