Η μέση του sprintmonitor γενικά δεν είναι αντιπροσωπευτική της κατανάλωσης σε κίνηση στην πόλη (και δη στην αθηνα με κίνηση) στην οποία και αναφέρομαι. Στο 50% πόλη 50% εθνική οδό μάλλον είναι αλλά αν είσαι 80-90% πόλη (Αθήνα κίνηση) θα πάρεις εντελώς λάθος εικόνα. Αυτό το κατάλαβα όταν οδήγησα το mhev αυτόματο QQ όπου τα 7.3 μέση του sprintmonitor δεν έχουν καμία σχέση με την κατανάλωση στις παραπάνω συνθήκες.
Η πραγματική εικόνα (για πόλεις που εχουν λιγότερη κινηση από την Αθήνα) στο mhev φαίνεται αν διαλέξεις από όλους τους χρήστες μόνο τα γεμίσματα που αφορούν σε αποκλειστικά πόλη στο sprintmonitor και βγάλεις τον μέσο όρο τους. (Εκεί πάει το 7,5 με 8,5 που γράφω, διάλεξα για το epower μόνο τις 4 με 5 μετρήσεις πόλης).
Αυτό για το κρύο πιθανότατα έχεις δίκιο και ίσως ανατρέπει όσα λέω, όπως επίσης και το γεγονός ότι το city των βόρειων χωρών είναι περισσότερο κοντά στο περιαστική χρήση που δεν ευνοεί ένα full υβριδικό, για αυτό θα το οδηγήσω κι εγώ να δω ποσό καεί με το δικό μου πόδι.