Η ερμηνεία του σταρλετ είναι λανθασμένη και χαζή. Αν θέλει μπορεί να διαβάσει για τα πνευματικά δικαιώματα και τι ισχύει με τους σχετικους νόμους. Δεν είμαι ειδικός, αλλά ένα διάβασμα το έχω κάνει.
Αν δεν υπήρχαν τα πνευματικά δικαιώματα τα μισά έργα που έχεις δει μη πω όλα, δεν θα είχαν γίνει ποτέ.
Και αυτό διότι ένας καλητεχνης ΔΕΝ έχει υπαλληλική σχέση με την τέχνη. Δεν είναι εύκολο να παράγει πάντοτε τέχνη.
Το ότι δεν διανέμονται σωστά στους δημιουργούς και συντελεστές είναι μια αλήθεια. Αυτό όντως μπορεί να το σταματήσει ένα σωστό νομικό πλαισιο. Άλλο όμως αυτό και άλλο το να καταλήγουμε στο συμπέρασμα πως τα πνευματικά δικαιώματα είναι κλοπή για το κοινό. Αν ίσχυε αυτό τότε πραγματικά η τέχνη θα είχε πεθάνει.
Το ίδιο συνέβαινε και παλιότερα. Όταν οι δημιουργοί υπηρετούσαν τους φαιουδαρχες και αυτοκράτορες ψάχνοντας φιλότεχνους χορηγούς για να έχουν την ικανότητα να διαβιούν αυτοί και η οικογένεια τους αξιοπρεπώς προκειμένου να μπορούν να αφιερωθούν στην δύσκολη φύση και τεχνική της τέχνη τους και μεχρι αυτή να παράξει ένα εύλογο κέρδος για τους ίδιους και τους χορηγούς τους.
Πηλιουριτη, βάζεις στην μ@@#κια ιδεολογικό πρόσημο και δυσφημείς εν τέλη την ίδια την ιδεολογία.
Όσοι σου έχουν πει ότι τα πνευματικά δικαιώματα είναι ραγιαδοσυνη, δεν έχουν ιδέα του τι λένε. Είναι ανίδεοι ή καλύτερα πονηροί.
Το ότι δεν αποδίδονται σωστά και αυτό είναι μια τεράστια αλήθεια
Τέλος να πω πως πάντα στις κοινωνίες υπήρχαν οι περιθωριακοί και ακραίοι. Το ότι υπάρχουν δεν σημαίνει ότι έχουν και δίκιο, μην τους ακούς λοιπόν. Πλήρωσε αυτά τα 10-20 ευρώ/μήνα, δώσε το οικονομικό κινητρο ώστε να δημιουργηθει τέχνη και να ασχοληθούν περισσότεροι άνθρωποι με αυτήν και διαδήλωνε όπου μπορείς για ένα σωστό νομικό πλαίσιο όπου θα αποδίδονται σε μεγαλύτερο ποσοστό τα δικαιώματα στους δημιουργούς και συντελεστές και όχι στα κεφάλαια!
Ειδάλλως, άσε την ιδεολογία για τους ανίδεους, και κλέψε χωρίς πολλές φανφάρες.