**Μετά από 2000 χλμ.**νορμάλ οδήγηση με 17άρες ζάντες και την πίεση στο 32 αντί για 33 η κατανάλωση παίζει από 4.9 έως 5,1, πόλη και επαρχιακοί δρόμοι, Θεσσαλονίκη - Έδεσσα - βουνό...!!!
Νούμερο που ούτε καν φανταζόμουν πως θα έβλεπα σε αυτό το δίλιτρο φορτηγάκι...!!
Η ενεργητική του ασφάλεια είναι εντυπωσιακή για τον όγκο του. Προσπερνάει από τα 50-60 έως και τα 150 σαν ένα καλό βεσποειδές..!!!
Όσο για την ποιότητα κύλισης ,θορύβους κ.λπ., απορώ με όσους το βρίσκουν μέτριο.
Προσωπικά δεν το περίμενα τόσο καλό, το επέλεξα για το ότι δεν θα με έτρεχε στο συνεργείο όπως πολλά Ευρωπαικά με το οτιδήποτε,για την οικονομία του γενικά αλλά και για το ότι μπαίνω στον δακτύλιο.
Με 550 ευρώ έβαλα ζελατίνες 3Μ παντού και αισθητήρες πάρκινγκ μπροστά και πίσω.
Χωρίς εννοείται να βγει κανένας προφυλακτήρας Συνεπώς η έκδοση active plus καλύπτει σχεδόν τα πάντα, μέχρι και υποστήριξη της οσφυικής περιοχής ηλεκτρική έχει στο κάθισμα του οδηγού.
Νομίζω πως είναι και η πιο best value έκδοση του corolla cross..!!
Θεώρησα προτιμότερο το να δώσω τις 2000 ευρώ για την τετρακίνηση και όχι για ηλιοροφή + κάποια άλλα.
Δεν είναι μόνο θέμα αναγκών αλλά και καλύτερης και πιο ασφαλούς οδικής συμπεριφοράς στην οδήγηση.
Όσοι την έχετε την τετρακίνηση βάλτε και δείτε πότε και πως ενεργοποιούνται οι πίσω τροχοί για να ενισχύσουν την πρόσφυση όταν κρίνει το ηλεκτρονικό σύστημα του κκ.
Το είδα στην πράξη.