Η τρύπα που αναφέρει είναι οι άλλοι δείκτες που σε αυτούς οσό αυξάνουμε το ΑΕΠ γεωμετρικά και όχι γραμμικά χειροτερεύουν και αυτοι.
Αυτό σημαίνει πως το παραγωγικό μοντέλο είναι ΛΑΘΟΣ
Θα μειώνουμε το λόγο προς ΑΕΠ μεν αλλά ταυτόχρονα θα αυξάνουμε τον δανεισμό για την κάλυψη του κενού που αφήνουν οι λογαριασμοί ισοζυγιων. Μη ξεχνάμε και το ιδιωτικό χρέος που αυξάνεται λόγω αυτών των δεικτών.
Αυτό σημαίνει πως ΜΟΛΙΣ παρουσιαστεί μια αύξηση επιτοκίων στην διεθνή αγορά, και μόλις τελειώσει ο κύκλος μεταφοράς επενδύσεων από παραγωγικούς κλάδους σε ακίνητα....
Θα μας μείνει το χρέος!!!!
Τζα!!! Σας έλειψα;;;;
Το ίδια ακριβώς έγινε από 2003-2009
Βάζω και το ΠΑΣΟΚ μέσα.
open loop due engine load or deceleration"
είναι σωστό για κινητήρα κρύο , σε κατηφόρα, με άφημα γκαζιού. To C του Γιάννη, δεν φοράει τον αρχικό εγκέφαλο. Γιάννη, όταν κατέβεις Αθήνα, φέρτο στον Ηλία να στο ρυθμίσει.
Forum για τα εκτός δρόμου οχήματα, διαδρομές και off-road αναζητήσεις
898
Topics
17981
Posts
Πάντα με γοήτευε η άγρια ομορφιά του Ταϋγέτου, είτε από την πλευρά της Σπάρτης είτε από την πλευρά της Καλαμάτας. Γνώριμο σε μένα το βουνό καθώς έχω εκτελέσει δεκάδες εξορμήσεις σε αυτόν. Πάντα όμως υπάρχουν ανοιχτοί λογαριασμοί και σημεία που έχεις περάσει ξυστά και δεν τα είδες ποτέ.
Το Καλάθιον αποτελεί έναν ορεινό όγκο του Ταϋγέτου και υπό συνθήκες θα μπορούσε να θεωρείται ξεχωριστό βουνό καθώς διαχωρίζεται από τον κύριο πυρήνα του βουνού μέσω του Ριντόμου, ενός από τα εντυπωσιακότερα φαράγγια στη χώρα μας. Παρολαυτά, εντάσσεται στο γενικότερο ορεινό σύμπλεγμα, πιθανότατα και λόγω του ιστορικού υποβάθρου που υπάρχει στην περιοχή.
Όταν βρεθείτε στην Καλαμάτα και κοιτάξετε τον Ταύγετο, ουσιαστικά κοιτάτε το Καλάθιον το οποίο κρύβει επιμελώς τους ψηλότερους ορεινούς όγκους του βουνού.
Με συνοπτικές διαδικασίες έφτασα στην Καλαμάτα και τράβηξα την πολύ στενή διαδρομή για Άνω Βέργα. Σύντομα κέρδισα ύψος και θαύμασα την απίστευτη θέα στην Καλαμάτα και τον Μεσσηνιακό κόλπο.
1.JPG
Η Άνω Βέργα βρίσκεται σε υψόμετρο 869 μέτρων και μέχρι το 1956 ονομαζόταν Άνω Σελίτσα. Στη συγκεκριμένη περιοχή έγινε η ιστορική Μάχη της Βέργας όπου οι Μανιάτες οχυρωμένοι πίσω από το «Τείχος της Βέργας», νίκησαν τον Ιμπραήμ και η Μάνη παρέμεινε αδούλωτη.
2.JPG
Στην Άνω Βέργα πάρκαρα και προετοιμάστηκα για πεζοπορία προς μερικούς ενδιαφέροντες προορισμούς.
3.JPG
Κάποια κόκκινα σημάδια εντός του χωριού με οδήγησαν στην έναρξη του μονοπατιού
4.JPG
Ναός του Αγίου Νικολάου. Δεξιά διακρίνεται το μονοπάτι που τραβά προς το βουνό.
5.JPG
Έχοντας βγει από το χωριό, διακρίνεται ο ορεινός όγκος του Καλαθιού.
6.JPG
Η θέα αναμενόμενα εκπληκτική!
7.JPG
Το μονοπάτι είναι πολύ παλιό και είχε φτιαχτεί σωστά από την αρχή με λίθινες ενισχύσεις. Για αυτό και άντεξε στο χρόνο.
8.JPG
Ένα εντυπωσιακό σημείο.
9.JPG
Συνεχίζοντας, λίγο μετά έκοψα αριστερά εκτός μονοπατιού.
10.JPG
Για να φτάσω σε αυτό το αλώνι το οποίο αναφέρεται ως αρχαίο στο google maps αλλά δεν είμαι βέβαιος για αυτό. Σε κάθε περίπτωση όμως θα ερχόμουν για να το δω.
11.JPG
Ο επόμενος προορισμός βρισκόταν λίγο πιο κάτω στη νοητή ευθεία όμως η πυκνή βλάστηση και το δύσβατο τερέν καθιστούσε αδύνατη την προσέγγισή του από εκεί που βρισκόμουν. Έτσι επέστρεψα στο χωριό και ακολούθησα ένα άλλο μονοπάτι.
12.JPG
Το οποίο μετά από 20 λεπτά με οδήγησε στο γραφικό βυζαντινό ξωκλήσι της Αγίας Παρασκευής
13.JPG
Η τοποθεσία του δεν επιλέχθηκε τυχαία, λίγα μέτρα από το ξωκλήσι, κάτω από κάτι βράχους ανάβλυζε νερό.
14.JPG
Δε χορταίνεται η θέα!
15.JPG
Η πεζοπορία διήρκησε συνολικά μια ώρα περίπου. Έφτασα στην Άνω Βέργα και συνέχισα στο 2ο σκέλος της εξόρμησης που περιλάμβανε χωμάτινες διαδρομές. Αρχικά έφτασα σε ένα άλλο εκκλησάκι του Αγίου Γεωργίου.
Από τον Άη Λια συνέχισα νότια τη χωμάτινη διαδρομή μέχρι την τοποθεσία Μεγάλη Λάκκα. Απίθανη θέα σε μερικά ανοίγματα αλλά και σημεία με πελώρια έλατα γύρω μου.
Και εκεί υπήρχαν κόκκινα σημάδια που οδηγούσαν στον κρατήρα Καλαθιού. Αμέσως προετοιμάστηκα και ξεκίνησα να κατεβαίνω σε δασικό μονοπάτι.
25.JPG
Κατέβηκα αρκετά μέτρα και ήμουν βέβαιος πως θα αντικρίσω κάτι μεγαλειώδες.
26.JPG
Πράγματι έφτασα σε μια τεράστια λάκκα που ονομάζεται κρατήρας για ευνόητους λόγους. Μια από τις μεγαλύτερες που έχω δει σίγουρα.
27.JPG
29.JPG
Εκεί έκοβε και τελείως ο αέρας και κυριολεκτικά δεν άκουγα τίποτα, παρά μόνο ήχους από πουλιά και έντομα. Το απόλυτο Ζεν.
28.JPG
Επιστροφή στο Qashqai και χωμάτινη συνέχεια μέχρι το χωριό Αλτομιρά στο οποίο είχα υποσχεθεί ότι θα επιστρέψω κάποια στιγμή. Παλιότερα το είχα προσεγγίσει από το Μπίλιοβο, ένα εκπληκτικό καλντερίμι που δημιουργήθηκε με κόπο αρκετές δεκαετίες πριν. Σύμφωνα με τοπική παράδοση, το χωριό οφείλει το όνομά του σε κάποιο ληστή που ονομαζόταν Αλτόμορος και είχε καταφύγει στην περιοχή
Από εκεί επέστρεψα αναγκαστικά πίσω καθώς ήθελα να συνεχίσω προς Ριζανά, ένα από τα ορεινότερα χωριά της Πελοποννήσου στα 1.000m ύψος.
30.JPG
Λόγω τεχνικού προβλήματος δεν κατάφερα να καταγράψω τη διαδρομή μέχρι την Κρύα Βρύση και τα Ριζανά. Εδώ ένα στιγμιότυπο της διαδρομής.
Προς Ριζανά.JPG
Έχοντας μπει στα Ριζανά.
31.JPG
Συνεχίζοντας χωμάτινα προς την τοποθεσία Μπάκα Λαιμός
Ριζανά 1.JPG
Δεν υπάρχουν πολλά λόγια που να μπορούν να περιγράψουν την ομορφιά αυτού του τοπίου. Μου θύμισε λίγο το πέτρινο δάσος στο Μονοδένδρι.
Ριζανα 2.JPG
Εναλλαγές τοπίου!
ριζανα 3.JPG
ριζανα 4.JPG
Στην τοποθεσία Μπάκα Λαιμός ουσιαστικά τερμάτισε μια μεγάλη, κυκλική χωμάτινη περιπλάνηση μήκους 40 χιλιομέτρων που ξεκίνησε από την Άνω Βέργα.
χάρτης.JPG
Συνεχίζοντας ασφάλτινα πια μέχρι το Τουριστικό περίπτερο στον δρόμο Σπάρτης-Καλαμάτας.
Προς Τουριστικό.JPG
Στη Σπάρτη με περίμεναν 2 φίλοι τους οποίους είχα να δω μερικά χρόνια. Ήταν ευκαιρία να κάνω και την αγαπημένη ασφάλτινη διαδρομή μέχρι εκεί.
Προς Σπάρτη 1.JPG
προς Σπαρτη 2.JPG
προς Σπάρτη 3.JPG
Και κάπως έτσι ακόμα μια υπερπλήρης εξόρμηση έφτασε στο τέλος της. Είδα πανέμορφα τοπία από άλλη οπτική γωνία, ευχαριστήθηκα ασφάλτινη αλλά και χωμάτινη οδήγηση, περπάτησα πίσω στο χρόνο και πάνω από όλα, είδα καλούς φίλους. Τα λέμε με το καλό την επόμενη φορά!
Forum για ό,τι έχει να κάνει με τους 2 τροχούς και το moto GP
645
Topics
15126
Posts
Καλησπερα σε ολους !!
Εδω το καμαρι μου ,το Τenere 700 με μια προσφατη αλλαγη
σε ολόσωμη εξατμιση, φιλτρο και προγραμμα.
+5.5 αλογακια που δε μας χαλασε καθολου !
Ο ηχος απο την καμερα δεν αποτυπωνει ακριβως τον ηχο της εξατμισης,
αλλα ,κατι καναμε ! Youtube Video