@georgekn said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@ntinaras said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Εφόσον υπάρχει γκαραζοπορτα και ράμπα στο πεζοδρόμιο υπάρχει πάρκινγκ. Αν το κτίριο είναι μετά το 81 που βγήκε ο νόμος για τα γκαράζ υπάρχει στην άδεια και τέλος.
Αν είναι παλιότερο το κτίριο αν είναι προφανές το πάρκινγκ πάλι νόμιμο είναι γιατί δεν υπάρχει διαδικασία να το δηλώσει αφού στην άδεια του δεν προβλεπόταν γκαράζ και γενικά διαμόρφωση ακάλυπτου χώρου.
Τέλος υπάρχει διάταξη που δεν επιτρέπει να έχει ένα κτίριο εισόδους γκαράζ μεγαλύτερου μήκους από το μισό των προσόψεων του οικοπέδου αλλά τουλάχιστον 6 μέτρα.
Στην πράξη βλέπουμε μαγαζιά η εταιρείες να έχουν κλείσει όλη την πρόσοψη τους για πάρκινγκ δικό τους και δεν ασχολείται κανείς οπότε το να πάτε σε μια γκαραζοπορτα και να παρκάρετε απλά θα φάτε τουλάχιστον την κλήση και μπορεί να μπλεξετε και πολύ αν έχετε κλείσει αμάξι και αυτός επικαλεστεί λόγους υγείας η εργασίας.
Αυτα τα παρκινγκ που πιανουν ολη τη προσοψη τα βλεπω συνεχεια.
Αν δεν εχουν αυτοκινητο μεσα και εγω παρκαρω τι γινεται?
Το θεμα ειναι πως βεβαιωνεται η παραβαση αν δεν μπορεις να ξερεις αν το παρκιγκ δεν ειναι νομιμο η παρανομο? (αν δεν εχει αυτοκινητο μεσα)
Για αυτά τα πάρκινγκ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η σήμανση με τον αριθμό άδειας...ώστε να ξέρουν οι αρχές ότι είναι νόμιμα.
Τι ψάχνουμε όμως...με την τροχαία να αγνοείται.
@georgekn said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@ntinaras said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
@criuser said in νόμος περι πινακίδας "no parking":
Εφόσον υπάρχει γκαραζοπορτα και ράμπα στο πεζοδρόμιο υπάρχει πάρκινγκ. Αν το κτίριο είναι μετά το 81 που βγήκε ο νόμος για τα γκαράζ υπάρχει στην άδεια και τέλος.
Αν είναι παλιότερο το κτίριο αν είναι προφανές το πάρκινγκ πάλι νόμιμο είναι γιατί δεν υπάρχει διαδικασία να το δηλώσει αφού στην άδεια του δεν προβλεπόταν γκαράζ και γενικά διαμόρφωση ακάλυπτου χώρου.
Τέλος υπάρχει διάταξη που δεν επιτρέπει να έχει ένα κτίριο εισόδους γκαράζ μεγαλύτερου μήκους από το μισό των προσόψεων του οικοπέδου αλλά τουλάχιστον 6 μέτρα.
Στην πράξη βλέπουμε μαγαζιά η εταιρείες να έχουν κλείσει όλη την πρόσοψη τους για πάρκινγκ δικό τους και δεν ασχολείται κανείς οπότε το να πάτε σε μια γκαραζοπορτα και να παρκάρετε απλά θα φάτε τουλάχιστον την κλήση και μπορεί να μπλεξετε και πολύ αν έχετε κλείσει αμάξι και αυτός επικαλεστεί λόγους υγείας η εργασίας.
Αυτα τα παρκινγκ που πιανουν ολη τη προσοψη τα βλεπω συνεχεια.
Αν δεν εχουν αυτοκινητο μεσα και εγω παρκαρω τι γινεται?
Το θεμα ειναι πως βεβαιωνεται η παραβαση αν δεν μπορεις να ξερεις αν το παρκιγκ δεν ειναι νομιμο η παρανομο? (αν δεν εχει αυτοκινητο μεσα)
Για αυτά τα πάρκινγκ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτική η σήμανση με τον αριθμό άδειας...ώστε να ξέρουν οι αρχές ότι είναι νόμιμα.
Τι ψάχνουμε όμως...με την τροχαία να αγνοείται.
Όταν αιτείσαι άδεια για τοποθέτηση πινακίδων απαγόρευσης στάθμευσης, το αίτημα μου εισάγεται στο Δημοτικό Συμβούλιο, το οποίο και αποφασίζει σχετικά.
Στην απόφαση αναφέρονται τα δικαιουμενα μέτρα.
Δυστυχώς, όμως, στις πινακίδες που εισαι υποχρεωμένος να βάλεις αναγράφεται μόνο ο αριθμός της απόφασης και όχι τα μέτρα που σου ενέκριναν.
Άντε, λοιπόν, βγάλε άκρη...
Κακώς, πάντως, δίνουν τόσα πολλά μέτρα.
Τα 4 μέτρα είναι υπεραρκετα.
Διότι ζητούμενο είναι και η απώλεια των λιγότερων δυνατόν θέσεων στάθμευσης επί του δρόμου. Εάν για π.χ. 3 θέσεις σε προαύλιο χάσουμε ισάριθμες στον δρόμο, δεν υπάρχει κανένα όφελος.