@fanis75 said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
@dstou said in Η προοπτική της ηλεκτροκίνησης:
Η τιμή είναι ψεύτικη. Ναι, έχουν 45 χήνες τα ηλεκτρικά, αλλά αυτό διότι δεν έχουν τέλος ταξινόμησης και φόροι, και επιδοτούνται και από πάνω. Αν μπούνε και αυτά στο λογαριαζμό, το 45 θα γίνει 65-70. Στα 65 υπάρχουν και καλά θερμικά.
Κάνετε συγρίσεις επί ίσοις όροις, ολ άδερ ίκουαλς που λένε και στο χωριό.
Προς ώρας η σύγκριση τα ευνοεί.
Δεν συμφωνώ...γιατί στα πάντα υπάρχουν στρεβλώσεις. Και το πετρέλαιο είναι πάμφθηνο, αλλά το πληρώνουμε ακριβά λόγω φόρων. Είναι αδιάφορα τα αίτια της τελικής τιμή, σημασία έχει πόσο πληρώνει ο καταναλωτής ένα προϊόν. Οπότε η σύγκριση θα γίνει με βάση την τιμή και όχι υποθετικά σενάρια που ίσως ισχύσουν στο μέλλον ίσως και όχι.
Δεν ειναι υποθετικο οτι τα αυτοκινητα εχουν δασμους και τελος ταξινομησης. Εχουν και εξαιρουνται τα ηλεκτρικα για να "μπουν" στην αγορα και για τον ιιδιο λογο εχουν επιδοτηση και φορολογικα κινητρα.
Αναλογο αυτου θα ηταν αν οσοι εχουν full hybrids δεν πληρωναν ΕΦΚ στα καυσιμα. Δεν θα πουλιοταν τιποτα αλλο.
Αντιστοιχα εχει γραφτει αρκετες φορες πως τα 43Κ γινονται 35 με την επιδοτηση και 25 μετα τις αποσβεσεις σε αβθος 2 ετων.
Ποσοι θα εδιναν τα λεφτα τους αν τα 43Κ ηταν αυτα χωρις τιποτα αλλο;