Το χάρτη τον έχω ανεβάσει και άλλες φορές στις οποίες έχει γίνει η περιβόητη συζήτηση περί πετρελαίου :
https://urbanaccessregulations.eu/userhome/map
Εκεί λοιπόν ψάχνοντας θα δεί ο οποιοσδήποτε, την πραγματικότητα και όχι άρθρα διάσπαρτα με αμφίβολη αντικειμενικότητα . Παραδείγματα για LEZ (low emission zones):
-Παρίσι LEZ : For diesel cars and light duty vans this means at least Euro 5, registered from 1 January 2011 , η ολική έξωση του πετρελαίου πήρε αναβολή επ' αόριστον ...
Μόναχο : minimum standard of Diesel Euro 6
Βρυξέλλες : from 1 January 2026:petrol, gas: Euro 3 diesel: Euro 6, from 1 January 2028:
petrol, gas: Euro 4 diesel: Euro 6d (RDE, Real Driving Emissions Standard).
Ρώμη : From 1 July 2023 is the minimum standard: petrol Euro 3 , diesel Euro 4.
Βαρκελώνη : petrol cars, vans: Euro 3, diesel cars, vans: Euro 4
Μιλάνο , εκτός ιστορικού κέντρου , 1 October 2028 petrol: Euro 5diesel: Euro 6 A purchased after 31.01.2018 ,diesel: Euro 6 BC purchased after 30.09.2019 , από 2030, όλα τα θερμικά εκτός.
Άμστερνταμ , From January 1, 2025 diesel passenger cars Euro 5 , από 2030 όλα τα θερμικά.
Άρα αν η Ελλάδα επαναφέρει το πιο αυστηρό πανευρωπαϊκά μέτρο που είχε κάποτε περί πλήρης απαγόρευσης κυκλοφορίας πετρελαίων στο λεκανοπέδιο , δε το ξέρω , αν ισχύουν τα της αυτοτσικνοπέμπτης τότε και ένας τεράστιος αριθμός βενζινοκίνητων ( euro 5 ) αποκλείεται από το κέντρο.
Συμφωνώ πάντως ότι πετρέλαιο και αστικό κέντρο δεν πάνε μαζί ...