@johnny-0 said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
@criuser said in ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΠΟΛΙΤΙΚΗ - ΕΚΛΟΓΕΣ #2:
Στου Πάγκαλου το περνάμε στο ντούκου επειδή ήταν πασοκάρα, εδώ μας βολεύει να το αναδείξουμε επειδή είναι νδ...
Ο,τι πείτε...
Επί της ουσίας όμως η κυρία έχει δίκιο.
Ολα τα κόμματα μετέχουν της διαφθοράς, των διορισμών, του πολιτικού κόστους.
Ολα τα κόμματα στήριζαν το σύστημα που δεν τελείωνε τις εργολαβίες, ή τις έπαιρναν μισές, γιατί με τις μίζες που είχαν δώσει οι εργολάβοι και είχε πάρει το σύστημα, δεν περίσσευαν λεφτά για τα έργα.
Ολα τα κόμματα στήριζαν το έγκλημα με τις μάντρες στους αγροτικούς δρόμους στο Μάτι.
Ολα τα κόμματα στηρίζουν τον κρατισμό και τον κρατικοδίαιτο συνδικαλισμό, γιατί όλα ζουν από το κράτος και τα λεφτά μας.
Ολα τα κόμματα στήριζαν και στηρίζουν το ξύσιμο των ξυστών.
Ολα τα κόμματα στήριζαν και στηρίζουν την διαφθορά στα μμε.
Αιδώς Αργείοι λοιπόν....
ή μάλλον Αιδώς Αχρείοι...
Στα συστήματα ασφαλείας έβαλαν όλοι το χεράκι τους.
Την τοποθέτηση του συγκεκριμένου ακαταλληλου όμως με ρουσφέτι δεν την εκαναν ολοι. Τη φωτο της αδερφής του με το ζεύγος Μητσοτάκη στο πρωθυπουργικό μέγαρο την είδαμε όλοι. Όπως και τον "είναι ντροπή" να λέει ότι διασφαλίζει την ασφάλεια. Οπότε μη λες και συ "είναι ντροπή" στους άλλους.
Η διαφθορά σκοτώνει (Ευρωπαία εισαγγελέας)
Εγώ είδα όμως ότι ο προιστάμενος όπως και ο Βολιώτης μεγαλογιατρός, που του έδωσε την άδεια ήταν πασοκάρες.
Το όλοι ισχύει απόλυτα.
Και για τον συγκεκριμένο "σταθμάρχη" προφανώς υπήρξε ρουσφέτι και ευθύνη.
Αλλά ας μην κοιτάμε μόνο το τελευταίο επεισόδιο.
Ας το δούμε λίγο γενικότερα.
Θητεία Βερελή στο μεταφορών και γενικά πασοκ. Πλήρης ανακαίνιση του σιδηροδρομικού δικτύου Πελοποννήσου, την στιγμή που ήξεραν ότι με τους νέους δρόμους, οτιδήποτε πέραν του Ναυπλίου και της Πάτρας θα είχε μηδενική κίνηση, σε διαδρομές με ταχύτητες κίνησης 50-100 χαω. Πλήρης ανακαίνιση της γραμμής Κρυονερίου - Αγρινίου, στην εκλογική περιφέρεια Βερελή, που έγινε 1 μόνο δοκιμαστικό δρομολόγιο πριν τις εκλογές του 2004. Ανακαίνιση της γραμμής Θεσσαλονίκης - Αλεξανδρούπολης, χωρίς να σκεφτούν, ότι χρειάζεται νέα χάραξη παράλληλη με την Εγνατία και όχι η βόλτα μέσω Δοϊράνης.
Δόθηκαν όλα αυτά τα λεφτά, μιλάμε για δισ, όπως για τους Ολυμπιακούς και βέβαια κίνηση στις γραμμές αυτές δεν υπήρχε, αφού ο χρόνος του λεωφορείου ήταν πολύ πιο γρήγορος, ενώ δεν είχε και δεν έχει ακόμα ολοκληρωθεί η γραμμή μέχρι την Πάτρα.
Αποτέλεσμα μετά την έναρξη της κρίσης, να αρχίσει να εγκαταλείπεται το δίκτυο, να μην προχωράνε τα έργα, τελειωμένα τμήματα όπως η ηλεκτροκίνηση Οινόη - Τιθορέα και Δομοκός - Λάρισα λεηλατήθηκαν, αφού δεν είχε ολοκληρωθεί το ενδιάμεσο έργο Τιθορέα - Δομοκός και το ντίζελ τρένο πήγαινε από το ορεινό τμήμα, με αποτέλεσμα να ξαναφτιαχτούν και να ξαναπληρωθούν, κάπου 250 εκ στον βρόντο.
Ετσι η κυβέρνηση Παπαδήμου και οι Σαμαροβενιζέλοι μετά, έκλεισαν τις γραμμές Πελοποννήσου, έκλεισαν παντού σταθμούς και μείωσαν το προσωπικό του ΟΣΕ, μετά από τις απαιτήσεις της τρόικας για μείωση των κρατικών δαπανών, αλλά τους υπαλλήλους δεν τους απέλυσαν, διότι αποτελούσαν πελατάκια...
Ετσι και ο "σταθμάρχης" αφού δεν είχε κλείσει τα 50 τότε για να τον βγάλουν σε πρόωρη σύνταξη, τον έστειλαν αρχαιοφύλακα τότε, αφού άλλωστε τα προσόντα του ως αποθηκάριου, δεν ήταν και για πολλά πολλά.
Εκείνη την εποχή έγινε το ίδιο με πολλές κρατικές εταιρείες που τυπικά έκλεισαν, αλλά οι "υπάλληλοι" πήγαν σε διάφορες άλλες υπηρεσίες, που μάλιστα σε πολλές περιπτώσεις, αρνήθηκαν να αναλάβουν εργασία, γιατί "δεν ήξεραν και δεν μπορούσαν να μάθουν το νέο αντικείμενο" και με την στήριξη όλου του πολιτικού συστήματος, δεν τους ακούμπησαν.
Το ίδιο και ο "σταθμάρχης" μας. Αφού πέρασαν κάποια χρόνια, είπαν ότι μπορούν να γυρίσουν στον ΟΣΕ, έτσι και ο δικός μας γύρισε. Αλλά πέρασαν και άλλη διάταξη, να μπορούν να γίνουν σταθμάρχες με μικρότερη εκπαίδευση, γιατί φαίνεται τόσα χρόνια που μύριζε την μυρωδιά των τρένων, είχε μάθει. Το γεγονός ότι με λίγα χρόνια πριν την σύνταξη ως σταθμάρχης θα είχε καλό μισθό και ακόμα καλύτερη σύνταξη, το απορρίπτουμε ως συκοφαντία..😁
Εγινε λοιπόν σταθμάρχης με δόξα και τιμή.
Και το σύστημα σε σπάνια διαύγεια λογικά σκεπτόμενο, τον έστειλε σταθμάρχη στην Καλαμπάκα.
Τι κίνηση έχει η Καλαμπάκα ? Ενα Μανάκι που πηγαινοέρχεται μόνο του μέχρι τον Παλαιοφάρσαλο και ένα τρένο που έρχεται από την Αθήνα κατά τις 2 το μεσημέρι και ξαναφεύγει 2-3 ώρες αργότερα. Εύκολη βάρδια.
Ελα όμως που η Καλαμπάκα είναι 80 χλμ μακρυά και για να πάει και τζάμπα βέβαια, έπρεπε να πάρει τοπικό τρένο, ή συνδυασμό τρένων στην διαδρομή Λάρισα - Παλαιοφάρσαλος - Καλαμπάκα, συνολικά με τις αναμονές κάπου στο δίωρο και είπε ο με δόξα και τιμή σταθμάρχης, τι τα έχουμε τα μέσα, να πάω στην Λάρισα σταθμάρχης...
Πάλι το σύστημα για δεύτερη φορά σε διαύγεια, υπήρχε κίνδυνος να του γινόταν συνήθεια του συστήματος, τον έβαλε στην βραδινή βάρδια, μετά τις 11. Τι κυκλοφορία είχε μετά τις 11, άντε 1 προαστιακό και ένα διερχόμενο ζεύγος εμπορικών, αφού το τελευταίο ιντερσίτι, είχε περάσει στις 11 το βράδυ την Λάρισα.
Μάλιστα το σύστημα του έβαλε για την πρώτη ώρα και άλλους 2 σταθμάρχες, ώστε ακριβώς να έχουν φύγει όλα τα επιβατικά και να μένει μόνο το ζεύγος των εμπορικών που δεν έχει στάση.
Το μοιραίο βράδυ, το ιντερσίτι είχε καθυστέρηση. Οι δύο εμπειρότεροι, όφειλαν από καθαρή εργασιακή συνείδηση να παραμείνουν εκεί μέχρι να περάσει. Αλλά ο ένας την κοπάνησε νωρίς και ο δεύτερος κάποια στιγμή τον πήρε λέει ο γιος του τηλέφωνο και του ζήτησε σουβλάκια και έφυγε. Και όταν κάποιος τον ρώτησε γιατί έφυγε, απάντησε με την γνωστή σιγουριά ξύστη : "Τι να κάνω ? Να φυλάω τον μαλάκα ?" .
Εδώ διαβάσαμε ότι ο μαλάκας λίγη ώρα πριν είχε στείλει και τον προαστιακό στην λάθος γραμμή και έγινε σώου με τον μηχανοδηγό του και τελικά έκανε όπισθεν και μπήκε στην σωστή και μάλιστα αυτός ο διάλογος μπερδεύτηκε στην μονταζιέρα με τον επόμενο διάλογο.
Οι συνάδελφοι του λοιπόν την έκαναν, εν γνώσει τους ποιον άφηναν στο πόστο τους.
Μόλις έγινε γνωστό το ατύχημα, ο προιστάμενος με τις βάρδιες πήρε τηλέφωνο τον γιατρό στον Βόλο, για να τον βγάλει σε πρωθύστερη άδεια.
Τώρα διαβάζουμε ότι ο σταθμάρχης είχε και τρυφερή παρέα στο σταθμαρχείο, για να περάσει η ώρα...
Αν εσείς νομίζετε ότι όλη αυτή η παθογένεια δεν στηρίζετε ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ ΚΑΙ ΜΟΝΟ ΣΤΟ ΦΑΥΛΟ ΠΟΛΙΤΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΚΟΜΜΑΤΩΝ, τότε μάλλον δουλεύετε σε πλυντήριο...
Οχι οχημάτων, αλλά ενόχων.