Update μετά από αρκετό καιρό. Να απαντήσω πρώτα στις ερωτήσεις.
Ναι έγραψα κατά λάθος μπουζί αντί για μπεκ στο αρχικό ποστ. Οχι δεν πήρα ένα αμάξι που δεν το είχα πάει για έλεγχο, δυστυχώς και λάθος μου ο έλεγχος έγινε απο εταιρεία τύπου, έλεγχοι μεταχειρμένων κλπ, συν ένα μηχανικό που δεν του είχα 100% εμπιστοσύνη. Οτι δυστυχώς πήρα ένα αμάξι που είχε πρόβλημα ναι το αναγνωρίζω πλέον αλλά δεν ξέρω τι προσφέρει σαν παρατήρηση στην συζήτηση. Για το DPF ολοι λεγανε οτι ειναι εντάξει και τις ενεργητικές αναγεννήσεις που έκανε μέσα στην αντιπροσωπεία τις έκανε σωστά σύμφωνα με αυτούς. Το αμάξι έχει 148000 χλμ πλέον με κάποιες μετακινήσεις που έγιναν από εμένα και ναι ειναι πραγματικα. Δυστυχώς δεν ξέρω τι μετακινήσεις έκανε ως τώρα το αμάξι, η χρήση που θέλω να του κάνω εγώ αφορά ενα μισάωρο Αττική Οδό 4 φορές τη βδομάδα μέχρι Παιανία και πίσω και κάποιες φορές μεσα στην πόλη.
Τι έγινε λοιπόν από τότε. Αρχικά μπήκε βελτιωτικό Liqui Moly στον κινητήρα. Αυτό δεν έφτιαξε κάτι. Μετά ο μηχανικός που το πήγα μπήκε να δει τι γίνεται με τον κινητήρα χωρίς να τον ανοίξει, το πρώτο που βρέθηκε είναι να λείπει μια βίδα από την κάτω πλευρά που σημαίνει ότι το είχαν ανοίξει παλιότερα (μαλλον όταν βγήκε η βλαβη;) από την κάτω πλευρά και βρέθηκε ραγισμένη η τουρμπίνα. Γενικά ο κινητήρας ήταν σε κακό χάλι οπότε προχωρήσαμε σε γενικό ρεκτιφιέ γιατί άλλη λύση δεν υπήρχε. Κατά το άνοιγμα μου είπε οτι ηταν οριακά να βαρέσει μπιέλα το αμάξι και μεσα στην ατυχία μου είμαι τυχερός.
Αλλάχτηκαν ελατηρια, κυλινδροι κλπ, αλλάχτηκαν λάδια και ψυκτικό γενικά άνοιξε όλο το μοτέρ.
Εγινε έλεγχος και καθαρισμός της εισαγωγής.
Βγήκαν τα μπεκ και πήγαν σε ειδικό συνεργείο για μέτρηση και ρύθμιση.
Έγινε ανακατασκευή στην τουρμπίνα σε ειδικό συνεργείο στο Μεταξουργείο.
Έγινε καθαρισμός στο ψυγείο γιατί παρατηρήθηκε ότι η θερμοκρασία του σωλήνα εισαγωγής του ψυγειου δεν ήταν καν κοντα στην θερμοκρασία εξαγωγής (ο ενας ήταν ζεστός ο άλλος παγωμένος).
Εγινε καθαρισμός στο ψυγείο του καλοριφέρ γιατί δεν έβγαζε ζεστό αέρα.
Μπήκε καινούργιος αισθητήρας θερμοκρασίας
Έγινε καθαρισμός του DPF πάλι σε ειδικό συνεργείο με γραπτή εγγυηση οτι τα επίπεδα αιθάλης είναι στο 0%.
Από όσους μηχανικούς το είδανε (1 για τα μπεκ, 1 για την τουρμπίνα, 1 για το DPF) ειδικοί όλοι σε diesel αφού ολοκληρώθηκε το ρεκτιφιέ μου είπαν ότι πλέον το αμάξι είναι σαν καινούργιο. Μετά από όλα αυτά το αμάξι έκανε 1000χλμ εγινε αλλαγή λαδιών και ψυκτικού ξανα. Το πήγα και εγώ μέχρι Θηβα με ταχύτητες κοντά στα 130χλμ/ω και πλέον το έχω ξανά στα χέρια μου και φαίνεται να εχουν λυθεί τα όποια θέματα. Η όλη διαδικασία μου κόστισε πολύ (με εμφαση) και οικονομικά και ψυχολογικά. Γενικά δεν με βλέπω να το κρατάω πολύ το αμάξι γιατι με στιγμάτισε φουλ και με αναμονή 1ου παιδιού στον ορίζοντα δεν ξέρω αν την παλεύω με το αγχος του diesel.
Μικρή σκεψη που έχω ακόμα αφορά την αναγέννηση του DPF και αν βγαίνει ελάχιστος καπνός (λευκός) κατά την διαδικασία, ειδικά της παθητικής το οποίο παρατήρησα κάποια στιγμή σήμερα σε φάση που ήμουν κολλημένος στην κίνηση. Μετά βγήκα Αττική και δεν ξαναείδα κάτι. Αυτό συνέβη και πριν το πάρω πάλι στα χέρια μου αλλά ο ειδικός για το DPF είπε ότι είναι ΟΚ.