Έτσι όπως το βλέπω το κιβώτιο τους είναι στα πρότυπα των υδροστατικών αλλά την πίεση του υδραυλικού κυκλώματος που απαιτείται για να λειτουργήσει την αντικαθιστούν με κινητική ενέργεια από τους ηλεκτροκινητήρες (;;;;;)🤔
Συνεπώς η κατά πολύ μεγαλύτερη μπαταρία συγκριτικά με τον ανταγωνισμό είναι απαραίτητη για το απόθεμα ενέργειας ώστε να λειτουργεί το κιβώτιο. Οποτε ίσως ένα μέρος αυτής θα χρησιμοποιείται για την ηλεκτρική συνδρομή και το υπόλοιπο για το κιβώτιο.
Εκτός ίσως από τις συνθήκες φουλ επιτάχυνσης.
Δεν ξερω, υποθέσεις κάνω.
71e754e9-a7f9-4813-bd2a-da8d0f6140db-image.jpeg
Δεν μπορώ να καταλάβω πως λειτουργεί!!! 😤
https://www.fiches-auto.fr/sdoms/shiatsu/uploaded/mg3-hybrid-plus (3).jpg