Posts προς Θεσσαλονικείς

22258 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
funkyreverend
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/01/2003 - 01:47
Posts προς Θεσσαλονικείς

Άλλο ένα ατύχημα σήμερα στο ίδιο (κλασικό πλέον... ) σημείο, στο ρεύμα προς Καλαμαριά, 50-100 μέτρα μετά το τούνελ της Άνω Τούμπας. Δυο αυτοκίνητα τουμπαρισμένα, η σχετικά πυκνή κίνηση δεν πρέπει να επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες (μια που πριν ήταν το τούνελ) η μπαριέρα τσακισμένη σε δυο καινούρια σημεία, ασθενοφόρα, πυροσβεστική, αστυνομία και παρα πολλοί σταματημένοι και ανεβασμένοι στη νησίδα για να παρακολουθήσουν. Ακόμα περισσότερες πληροφορίες δεν έμαθα, αλλά αυτά μου ακούγονται αρκούντως σοβαρά.

Γιατί δεν μπορούμε να οδηγήσουμε σε ευθεία γραμμή, σε δρόμο με νησίδα, που έχει ένα πολύ λογικό όριο 90 και πρόσφατα στρωμένη άσφαλτο; Στο συγκεκριμένο σημείο γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ατυχήματα και μάλλον από τύχη δεν θρηνούμε συχνά θύματα. Ανικανότητα ή έλλειψη ελέγχου;

up
2 users have voted.
funkyreverend
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/01/2003 - 01:47
Posts προς Θεσσαλονικείς

Άλλο ένα ατύχημα σήμερα στο ίδιο (κλασικό πλέον... ) σημείο, στο ρεύμα προς Καλαμαριά, 50-100 μέτρα μετά το τούνελ της Άνω Τούμπας. Δυο αυτοκίνητα τουμπαρισμένα, η σχετικά πυκνή κίνηση δεν πρέπει να επέτρεπε πολύ υψηλές ταχύτητες (μια που πριν ήταν το τούνελ) η μπαριέρα τσακισμένη σε δυο καινούρια σημεία, ασθενοφόρα, πυροσβεστική, αστυνομία και παρα πολλοί σταματημένοι και ανεβασμένοι στη νησίδα για να παρακολουθήσουν. Ακόμα περισσότερες πληροφορίες δεν έμαθα, αλλά αυτά μου ακούγονται αρκούντως σοβαρά.

Γιατί δεν μπορούμε να οδηγήσουμε σε ευθεία γραμμή, σε δρόμο με νησίδα, που έχει ένα πολύ λογικό όριο 90 και πρόσφατα στρωμένη άσφαλτο; Στο συγκεκριμένο σημείο γίνονται ανά τακτά χρονικά διαστήματα ατυχήματα και μάλλον από τύχη δεν θρηνούμε συχνά θύματα. Ανικανότητα ή έλλειψη ελέγχου;

up
2 users have voted.
stefanos147
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 17/10/2002 - 23:50
Εκεί κατά τη γνώμη μου είναι

Εκεί κατά τη γνώμη μου είναι πολλά τα 90. Για τους μη γνωρίζοντες είναι τούνελ με στροφή, όχι απολύτα επίπεδο οδόστρωμα και ψιλογυαλισμένη άσφαλτο. Κάθε φορά που περνάω ασυναίσθητα κοβω στα 80 περίπου (και δεν είμαι αυτό που θα λέγαμε "πολιτικά ορθός" οδηγός). Και μετά ακολουθεί δεξιά κατηφορική, όχι και ότι πιο εύκολο αν έρχεσαι με κάμποσα. Νομίζω μάλιστα έχει και ανάποδη κλίση. Με λίγα λόγια, θεωρώ το σημείο επικίνδυνο και τα ατυχήματα εκεί όχι μόνο αναμενόμενα αλλά και προβλέψιμα. Εδώ γίνονται ατυχήματα σε καινούριο δρόμο με αντιολοσθητική άσφαλτο,νησίδα στη μέση, ευθεία και με ορατότητα άνω του ενός χιλιομέτρου....Στο τούνελ της περιφερειακής δε θα γίνουν;;;

up
1 user has voted.
luck
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/08/2004 - 21:08
Η περιφερειακή οδός έχει

Η περιφερειακή οδός έχει τρεις λωρίδες κυκλοφορίας. Το όριο ταχύτητας περιορίζεται πριν την είσοδο στη σήραγγα σε 50 χ/ω με πορεία προς χαλκιδική και σε 60 χ/ω προς την αντίθετη κατεύθυνση με πινακίδες σήμανσης. Αυτό που έχω παρατηρήσει είναι το έξής: Πολύ οδηγοί κατά την έξοδο από την σήραγγα δεν διατηρούν την πορεία τους στην λωρίδα που έχουν επιλέξει. Αλλάζουν λωρίδα με αποτέλεσμα να δημιουργούν πρόβλημα σε αυτούς που ήδη κινούνται σωστά. Η υπερβολική ταχύτητα και η απότομη αλλαγή κατευθύνσεως πιστεύω πως δημιουργούν τα ατυχήματα σε αυτό το σημείο.

up
2 users have voted.
akis akis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 25/08/2004 - 09:04
luck νομίζω (μαλλον είμαι

luck νομίζω (μαλλον είμαι σχεδόν σίγουρος ) οτι το όριο στο τούνελ είναι 90 και στις δυο κατευθύνσεις,κάτι το οποίο το βρίσκω υπερβολικό.Λόγω δουλειάς περνάω κάθε πρωί και κάθε μεσημέρι απ το συγκεκριμένο σημείο και πάντα κόβω πολύ παρακάτω απο 90 γιατί τα 90 μου φαίνονται πολλά.Να πώ οτι σχεδόν ποτέ δεν τηρώ τα όρια της τροχαίας αλλά στο συγκερκιμένο σημείο θα έπρεπε τα όρια να ήταν χαμηλώτερα κατα την γνώμη μου.Νομίζω οτι θα έπρεπε να έχει όριο 60 για να πηγαίνουμε όλοι με 70 άντε 80 βαρια βαριά.
Και εγώ κάθε μέρα σχεδόν βλέπω να φτάχνουν την μπαριέρα και μετα να ξαναστουκέρνει κάποιος πάλι.Ελπίζω να μην βρεθεί κανείς άλλος σ αυτη τη θέση αν και ...

up
1 user has voted.
luck
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/08/2004 - 21:08
Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά

Μπορεί να κάνω λάθος, αλλά επιβεβαίωσε το, φωτεινό όριο ταχύτητας 60 χ/ω και 50 χ/ω ακριβώς μετά την είσοδο από τα Κωνσταντινοπολίτικα.

up
2 users have voted.
akis akis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 25/08/2004 - 09:04
Εν πάση περιπτώση δεν έχει

Εν πάση περιπτώση δεν έχει τόσο σημασία το όριο,αλλά το γεγονός οτί κάθε μέρα κάποιος βγαίνει εκεί αρα κάτι πρέπει να γίνει.Τώρα το τι είναι αυτό δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι οτι αν ο δρόμος δεν είχε ανάποδη κλίση λιγότεροι θα έχαναν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους.Προσοχή παιδιά!!!

up
1 user has voted.
akis akis
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 25/08/2004 - 09:04
Εν πάση περιπτώση δεν έχει

Εν πάση περιπτώση δεν έχει τόσο σημασία το όριο,αλλά το γεγονός οτί κάθε μέρα κάποιος βγαίνει εκεί αρα κάτι πρέπει να γίνει.Τώρα το τι είναι αυτό δεν ξέρω αλλά φαντάζομαι οτι αν ο δρόμος δεν είχε ανάποδη κλίση λιγότεροι θα έχαναν τον έλεγχο του αυτοκινήτου τους.Προσοχή παιδιά!!!

up
1 user has voted.
Tsardas
Εικόνα Tsardas
Offline
Last seen: Πριν από 2 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Εκεινο το κοματι της

Εκεινο το κοματι της περιφεριακης ειναι το χειροτερο.Η πινακιδα προς ανατολικα λεει 60 και η προς δυτικα 90. Το ζητημα ειναι οπως αναφερθηκε και πιο πανω οτι ο δρομος ειναι κατασκευαστικα χαλια.Εχει αναποδη κλιση, εχει μειωμενο συντελεστη τριβης και επισης αυτο που μας βγαζει ολους εκτος πορειας ειναι οτι εχει δυο κορυφες. Εκει που εχεις στριψει το τιμονι για να παρεις τη στροφη αν το κρατησεις σταθερο καθ ολη τη διαρκεια της στροφης σιγουρα εχεις μπει στην αλλη λωριδα. Αρα πρεπει να διορθωσεις την πορειας μεσα στην στροφη και ολα αυτα με μαλλον οχι απαιτουμενο πλατος. Επισης δεν ξερω αλλα γιατι μου φαινονται οι λωριδες πολυ στενες σε σχεση π.χ. με τον αυτοκινητοδρομο Θεσ/νικης - Αθηνων;Πιστευω οτι ολος ο δρομος πρεπει να διαπλατυνθει, να εχει λωριδα εκτατης αναγκης και σωστες κλισεις σε ολο το μηκος του.(Αναφερομαι στην κατηφορα για παπαγεωργιου).Γενικα ομως το οτι ειμαστε γκαζιαριδες θα το δειξουμε στην περιφερειακη δυστηχως και ειδικα στο τουνελ.

up
1 user has voted.
popol@ros
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/08/2004 - 12:26
να το πω και εγω γιατι θα

να το πω και εγω γιατι θα σκασω................. ΜΑ ΠΩΣ ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ ΝΑ ΣΤΡΩΝΟΥΝ ΜΕ ΚΑΙΝΟΥΡΓΙΑ ΑΣΦΑΛΤΟ ΟΛΟΝ ΤΟΝ ΠΕΡΙΦΕΡΙΑΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΑΦΙΝΟΥΝ ΜΕ ΤΗΝ ΠΑΛΙΑ (ΚΑΛΗ ΓΥΑΛΙΣΤΕΡΗ) ΤΟ ΚΟΜΜΑΤΙ 50 ΜΕΤΡΑ ΠΡΙΝ ΜΠΕΙΣ ΣΤΟ ΤΟΥΝΕΛ ΚΑΙ 50 ΜΕΤΡΑ ΑΦΟΥ ΒΓΕΙΣ ΑΠΟ ΤΟ ΤΟΥΝΕΛ????????? ΕΙΝΑΙ ΔΥΝΑΤΟΝ???????? ΔΗΛΑΔΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΑΒΩ........... ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΟΥΝ ΟΙ ΕΠΙΒΛΕΠΟΝΤΕΣ ΜΗΧΑΝΙΚΟΙ (ΘΑ ΕΛΕΓΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΛΛΑ ΤΕΣΠΑ) ΟΤΑΝ ΔΙΕΚΠΕΡΑΙΟΝΕΤΑΙ ΕΝΑ ΕΡΓΟ???? ΤΟΣΗ ΔΟΛΙΟΦΘΟΡΑ ΤΕΛΙΚΑ????? ΤΟΣΟ ΡΕ ΓΑΜΩΤΟ ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΝΟΙΑΖΕΙ???? ΔΗΛΑΔΗ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΒΙΤΣΙΟ ΝΑ ΒΛΕΠΟΥΝ ΤΟΝ ΚΟΣΜΟ ΝΑ ΣΚΟΤΩΝΕΤΕ???? ΝΤΡΟΠΗ ΤΟΥΣ ΚΑΙ ΠΡΟΠΑΝΤΩΝ ΝΤΡΟΠΗ ΜΑΣ ΠΟΥ ΣΑΝ ΚΑΤΟΙΚΟΙ ΔΕΝ ΟΡΓΑΝΟΝΩΜΑΣΤΕ ΝΑ ΣΤΑΜΑΤΗΣΟΥΜΕ ΑΥΤΟ ΤΟ ΦΑΙΝΟΜΕΝΟ.........

up
2 users have voted.
Jazzouras
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2004 - 12:34
Τα όρια είναι προς Καλαμαριά

Τα όρια είναι προς Καλαμαριά 60 και προς Τούμπα 90, όπως είπε και ο tsardaklis. Η κλίση είναι ανάποδη και όντως έχει δυο κορυφές. Έχει γενικά δύο λωρίδες και η τρίτη μπαίνει όταν υπάρχει είσοδος/έξοδος.

popol@ros, ανάποδα νομίζω τα λες. Έχουν στρώσει με καλή άσφαλτο από το φανάρι του Φοίνικα μέχρι πριν το τούνελ, εκεί αρχίζει γλιστερή άσφαλτος και μετά από το τούνελ πάλι στρωμένη καινούρια. Η εναλλαγή καλής με γλιστερή άσφαλτο δε, είναι στρατηγικά μελετημένη έτσι ώστε ΑΚΡΙΒΩΣ όταν μπαίνεις στη στροφή να πατάς ΞΑΦΝΙΚΑ γλιστερή άσφαλτο.

Η συχνότητα των σοβαρών ατυχημάτων (θανατηφόρων και μη) είναι ένα με δύο το ΜΗΝΑ!!!

Και όπως είχαμε όλοι γράψει σε άλλο θέμα, ο περιφερειακός Θεσ/νίκης είναι μια ακόμη περίτρανη απόδειξη της αμυαλιάς, της κακής σχεδίασης και της κακοτεχνίας που χαρακτηρίζει τις μελέτες των ελληνικών δρόμων.

up
1 user has voted.
popol@ros
Offline
Last seen: Πριν από 2 ημέρες 21 ώρες
Joined: 30/08/2004 - 12:26
μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα

μαλλον δεν καταλαβες τι ειπα ακριβως.......... ειπα οτι στρωσανε τα κομματια πριν και μετα το τουνελ και αφησανε το εσωτερικο ανεπαφο......

up
1 user has voted.
DimisGR
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/09/2003 - 15:09
Καλημερα

Καλημερα

Η ιδανικη ταχυτητα κατα την εισοδο/εξοδο απο το τουνελ ειναι 70 βαρια 80χλμ. Τουλαχιστον αυτη κραταω οταν κινουμαι στο συγκεκριμενο κομματι

Να μιλησω για το ρευμα απο Ευκαρπια προς Καλαμαρια:

Ενας λογος συγχησης ειναι οτι η δεξια λωριδα πριν μπεις στο τουνελ επειδη περνανε πολυ συχνα φορτηγα/νταλικες απο το βαρος εχει πεταξει την ασφαλτο και κανει τα γνωστα αυλακια που τραβανε το αμαξι και παει σα τρενο !! Εκει οι περισσοτεροι τραβιουντε ελαφρως αριστερα γιατι τα αυλακια σε τραβανε προς το πεζουλι με συνεπεια να πατανε την διαχωριστικη γραμμη προς την μεσαια λωριδα.

Ακομα ενα λογος μπλοκαρισματος ειναι οτι μεσα στο τουνελ υπαρχει ενα μικρο πεζουλι (!) που κανει ακομα πιο δυσκολη την κατασταση για τα μεγαλα οχηματα που αναγκαζονται να ερχοντε προς την μεσαια λωριδα για να μη καβαλησουν το πεζουλι με αποτελεσμα να εμποδιζουν τους κανονικα κινουμενους στην μεσαια, οι οποιοι με την σειρα τους δεν μπορουν να προσπερασουν μιας και η αριστερη ειναι γεματη στο συγκεκριμενο σημειο απο την ελλατωση ταχυτητας!

Βεβαια το χειροτερο (το εχω δει πολλες φορες πηγαινωντας κατευθενση προς Καλαμαρια) ειναι οταν μεσα στο τουνελ και η δεξια και η μεσαια καταλαμβανονται απο βαρεα οχηματα που ειναι σε φαση προσπερασης και καταλαμβανουν 1,5 λωριδα το καθενα (καντε τον υπολογισμο ) γιατι δεν εχουν την υπομονη να προσπερασουν οταν βγουνε στην ευθεια !!

Φιλικα,

Δημητρης

up
1 user has voted.
gianniskid
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/09/2004 - 13:25
παιδια, οδρομος στο

παιδια, οδρομος στο συγκεκριμενο κομματι ειναι χαλια. οπως και επισης οπως πηγαινεις προς τα δυτικα, μετα την στροφη για ρεντζικι. κανεις πεταγμα κανονικα μεσα στην στροφη. ειδικα αν εχεις ξεχαστει και εχεις αναπτυξει ταχυτητα απο την κατηφορα. αφηστε που σχεδον καθημερινα εκεινο το κομματι πανω στην στροφη ειναι βρεγμενο. λες και το ποτιζει καποιος.
ποιος περιφεριακος ρε παιδια? ουτε ενα P δεν εχει. παθαινεις λαστιχο, χαλαει το αυτοκινητο σου ή θες να κατουρησεις ρε αδερφε και πρεπει να κλεισεις την δεξια λωριδα του δρομου. αμα παθεις λαστιχο, δεν εχεις που να σταματησεις για να το αλλαξεις. ουτε βοηθητικη λωριδα, ουτε χωρο parking εχει σε ολο το μηκος του. αντε σταματα εσυ δεξια να αλλαξεις λαστιχο και να βλεπεις τα φορτηγα να σε προσπερνανε κολητα

συγνωμη για το μεγαλο post

up
1 user has voted.
cpp
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2002 - 13:05
αν και δεν είμαι σίγουρος αν

αν και δεν είμαι σίγουρος αν το έχω περάσει ποτέ το κομμάτι κάτι σαν off road park μου ακούγεται έτσι όπως το περιγράφετε....
Είναι τούνελ με δεξιά στροφή στο ρεύμα προς Καλαμαριά στο ύψος της Πυλαίας?

up
1 user has voted.
Jazzouras
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 27/08/2004 - 12:34
cpp":2uagz1op wrote:αν και

cpp":2uagz1op wrote:
αν και δεν είμαι σίγουρος αν το έχω περάσει ποτέ το κομμάτι κάτι σαν off road park μου ακούγεται έτσι όπως το περιγράφετε....
Είναι τούνελ με δεξιά στροφή στο ρεύμα προς Καλαμαριά στο ύψος της Πυλαίας?

Ναι.
Πηγαίνοντας για Καλαμαριά, ακριβώς μετά την ανηφορίτσα από την έξοδο για Τούμπα και πρίν την έξοδο για Πυλαία/Πανόραμα.

up
1 user has voted.
alfista
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 13/06/2002 - 00:15
Η περιφερειακή είναι ένας

Η περιφερειακή είναι ένας ακόμα ελληνικός καρόδρομος! Ευτυχώς τουλάχιστον που φύγανε καναδυό φανάρια και γλιτώσαμε 1-2 καραμπόλες παραπάνω. Πάντως από αναπηδήσεις άλλο τίποτα ο συγκεκριμένος δρόμος.

up
1 user has voted.
DimisGR
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 16/09/2003 - 15:09
gianniskid":dloungxq wrote

gianniskid":dloungxq wrote:
παιδια, οδρομος στο συγκεκριμενο κομματι ειναι χαλια. οπως και επισης οπως πηγαινεις προς τα δυτικα, μετα την στροφη για ρεντζικι. κανεις πεταγμα κανονικα μεσα στην στροφη.

οπως επισης και οταν βγαινεις απο το τουνελ, πηγαινωντας προς Ευκαρπια, η δεξια στροφη πριν την διασταυρωση Τουμπας/Τριανδριας οπου και εκει εχει εντονες αναταραξεις !!

up
1 user has voted.
greo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/05/2004 - 18:38
Ρε παιδια τι αναφερετε

Ρε παιδια τι αναφερετε συνεχως "με 90 με 80 με 70;"
Στο κομματι αυτο αν κοιτας και το κοντερ πας για βρουβες.
Το προβλημα ειναι το ιδιο οπως και στο εσακι της νεας παραλιας. Ο καθε ασχετος ακολουθει γραμμες λες και οδηγει στη Μοντσα. Κλεινεται στη στροφη (οποιος και να ειναι δεξια του) και ανοιγεται στην εξοδο, (για να μη χασει τελικη στο τελος της ευθειας μαλλον) χωρις ουτε καν υποψια να κοιταξει καθρεφτη.

Η αλλη στροφη, μετα το τουνελ προς Κρυονερι ειναι Eau Rouge κατηφορικη εισοδος με το apex στο χαμηλοτερο σημειο και ανηφορικη εξοδο.
Και εμεις οι αλητες αντι να ευχαριστουμε τους εξαιρετους κυριους που μας χαρισαν τις καλυτερες πιστες στην πολη μας, γκρινιαζουμε! Φτου μας!

up
1 user has voted.
manosk
Offline
Last seen: Πριν από 8 μήνες 3 εβδομάδες
Joined: 14/10/2003 - 12:39
Δύο πολύ επικίνδυνα σημεία με

Δύο πολύ επικίνδυνα σημεία με κακή διαγράμμιση:
1. στην Πειραιώς, στο ρεύμα προς Αθήνα, λίγο πριν τη γέφυρα του Κηφισσού οι γραμμές πολλαπλασιάζονται (!) και μπερδεύονται μεταξύ τους. Ένας μπάρμπας με φορτηγό παραλίγο να πέσει πάνω μου νομίζοντας ότι ακολουθεί τις σωστές γραμμές.
2. στο δρόμο από Βάρκιζα προς Σούνιο, 500 μέτρα από το φανάρι της πλαζ και στο ρεύμα προς Σούνιο, οι λωρίδες μειώνονται αρκετά απότομα σε δύο εις βάρος της δεξιάς που εξαφανίζεται πάνω σε μια σχετικά απότομη δεξιά στροφή. Έρχεσαι με φόρα από την ευθεία και ξαφνικά πρέπει να κόψεις γιατί πέφτεις πάνω στον αριστερό σου που στρίβει δεξιά.

up
2 users have voted.
cpp
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/10/2002 - 13:05
Εξ Αθηνών οπότε άσχετος με

Εξ Αθηνών οπότε άσχετος με Θεσ/κη να σας πω τι μου έκανε εντύπωση στους δρόμους σας.

1. Απαράδεκτο θεωρώ τον δρόμο απο κει που τελειώνει η νησίδα της παραλίας με κατεύθυνση το ξενοδοχείο Hyatt, δεν μπορούσα να καταλάβω αν η κυκλοφορία γίνεται σε μια ή δυο λωρίδες.... Πηγαίνοντας στο ξενοδοχείο θέλει επιπλέον προσοχή γιατί για να πας αριστερά πρέπει πρώτα να πας δεξιά

2. Οπως ανεβαίνεις από Αθήνα στην ΕΟ λίγο πριν την Θεσσαλονίκη πρέπει να μπεις μεσαία γιατί η αριστερή πηγαίνει για Εγνατία. Κοιτάμε ταμπέλες καλά γιατί μπορεί να φτάσουμε στα σύνορα.

3. Χαμός στην Αρετσού και μετά την Καλαμαριά προς τα έξω υπάρχει ένα γηπεδο ποδοσφαίρου που το γύρω γύρω του είναι λίγο περιέργο

4. Γραμμές τραίνου ή μεγάλες λακκούβες και δρόμος γυαλί στην είσοδο της πόλης (Ισχύει ακόμα?)

5. Γιατί κλείνουν την αριστερή στην Λ. Νίκης? Η τροχαία τι κάνει?

6. Ο περιφερειακός σας δεν με δυσκόλεψε (κάνοντας την πάπια φυσικά) θέλει προσοχή νομίζω στο αν θα βρείς κίνηση κατευθείαν μετά από στροφή

7. Νομίζω πρέπει να υπάρχει και θέμα Parking στο κέντρο εκτός και αν είμαι εγώ γκαντέμης. Τελικά ένα υπαίθριο στην Λ. Νίκης είναι λύση αλλά κρίμα γιατί ήταν σκοτεινό και βρώμικο

Γενικότερα είναι δύσκολη η οδήγηση σε άλλη πόλη και θέλει πολύ προσοχή, καθώς μην ξέροντας τέλεια τους δρόμους μπορεί να δοκιμάσεις να στριψεις σε κανα απαγορευτικό ή να πηγαίνεις πιο σιγά εκεί που οι γνώστες πηγαίνουν με άλλους ρυθμούς και να εισπράτεις κορναρίσματα (πχ φρένο και έλεγχος σε διαβάσεις όπου τελικά έχεις προτεραιότητα)
επιείκια παιδιά σε όσους είναι απο άλλες πόλεις γι αυτό είναι χρήσιμες οι πινακίδες ανα πόλη για να ξεχωριζεις.

up
1 user has voted.
greo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 26/05/2004 - 18:38
1. Ο δρομος εκει αλλαζει καθε

1. Ο δρομος εκει αλλαζει καθε βδομαδα Αν πεις ποια βδομαδα ησουν θα βοηθησει ;)
2. που εννοεις; στον Αξιο; Ευζωνους παει, και αρκετοι εχουν κανει εκδρομουλα χωρις να το καταλαβουν.
3. Οχι και περιεργο το γυρω-γυρω των εγκαταστασεων του Ηρακλη!!! Αν σου πω οτι 5 χρονια πριν ηταν ολα χωραφια θα το πιστεψεις; Το καναμε ετσι ωστε οταν κανουμε εκει γηπεδο να χανονται οι αντιπαλοι
4. Εχει γινει νεα εθνικη και τωρα δεν περνας απο κει
5. Ελα ντε!
7. Κουβεντα μη λες! Στο καλυτερο πηγες

up
1 user has voted.
mirage
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 21/06/2002 - 09:17
Γι αυτό το ρημάδι το τούνελ

Γι αυτό το ρημάδι το τούνελ τι να πεί κανείς...
Πέραν της απαράδεκτης κατασκευής του δρόμου ( λές και η υπόλοιπη περιφερειακή είναι καλύτερη αλλά τέλος πάντων ) ελάχιστοι ανάβουν τα φώτα ( υπάρχουν πινακίδες ) και σαν να μην έφτανε αυτό τώρα τελευταία όλο και περισσότεροι αλλάζουν λωρίδες χωρίς φλάς μέσα στο τούνελ κάτι το οποίο είναι πάρα πολύ επικίνδυνο.

up
1 user has voted.
Lord_Rutherford
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 23/03/2004 - 16:10
Όλος ο περιφερειακός είναι

Όλος ο περιφερειακός είναι απαράδεκτος. ΟΛΟΣ.

up
1 user has voted.
luck
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 04/08/2004 - 21:08
DimisGR":2ezgcva7 wrote:

DimisGR":2ezgcva7 wrote:

Βεβαια το χειροτερο (το εχω δει πολλες φορες πηγαινωντας κατευθενση προς Καλαμαρια) ειναι οταν μεσα στο τουνελ και η δεξια και η μεσαια καταλαμβανονται απο βαρεα οχηματα που ειναι σε φαση προσπερασης και καταλαμβανουν 1,5 λωριδα το καθενα (καντε τον υπολογισμο ) γιατι δεν εχουν την υπομονη να προσπερασουν οταν βγουνε στην ευθεια !!

Φιλικα,

Δημητρης

Επισημάνω απλά πως η προσπέραση και η αλλαγή λωρίδας κατά το πέρασμα από σήραγγα απαγορεύεται, οι λόγοι νομίζω πως είναι κατανοητοί.
Οι διακεκομένες διαγραμμίσεις που υπάρχουν μέσα στην σήραγγα και ορίζουν τα όρια κάθε λωρίδας έπρεπε να είναι συνεχόμενες.

up
2 users have voted.
funkyreverend
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/01/2003 - 01:47
Το όριο είναι 90 και στις δυο

Το όριο είναι 90 και στις δυο κατευθύνσεις με φωτεινή πινακίδα. Δεν νομίζω να κάνω λάθος, μια που κάθε μέρα βγαίνω από την έξοδο των Κωνσταντινουπολίτικων και προσπαθώ να επιταχύνω σε ανηφορικό έδαφος, με αναταράξεις στο οδόστρωμα και περιορισμένη ορατότητα προς τα πίσω, βγαίνοντας από τη στροφή που δεν σηκώνει πάνω από 65. Ίσως η πιο δύσκολη είσοδος στην Περιφερειακή.

Τα ατυχήματα με την αναποδογυρισμένη BMW πέρσι και το χτεσινό, σίγουρα δεν έγιναν από τη διέλευση του τούνελ, αφού σήμερα είδα τα φρεναρίσματα που ξεκινούσαν πάνω από 80 μέτρα μετά την έξοδο. Η στροφή μετά το τούνελ δεν συγχωρεί αν κάνεις ταρζανιά και βγεις με όλα. Μικροσυγκρούσεις γίνονται πολύ συχνά και σίγουρα δεν φταίει το τούνελ ούτε η ανάποδη κλίση. Τα βλαμμένα μας κεφάλια φταίνε που δεν μπορούν να κρατήσουν μια ταχύτητα γύρω στα 80 (ακόμα και για τη δεξιά λωρίδα μόνο) σε ευθεία. Πρέπει να κολλήσουμε ακριβώς πίσω από τους προπορευόμενους και μια που η κατηφόρα το επιτρέπει, να επιταχύνουμε όσο μπορούμε... Πολύ θέλει μετά;;;

Συμφωνώ απόλυτα με το φίλο που μίλησε για την καλοκαιρινή ασφαλτόστρωση. Η εξαίρεση του τούνελ δεν ξέρω με τι κριτήρια έγινε. Φυσικά, σε κανονικές συνθήκες δεν ενοχλεί η χείριστη ποιότητα της ασφάλτου, μια που δεν σου σηκώνεται να αναζητήσεις τα όρια...Αλλά, σε ψιλόβροχο, που μαζεύει όλο το φιλμ του νερού στα λάστιχα και που απλώνεται ισομερώς στο οδόστρωμα, έχει πολύ άσχημες επιδράσεις... Όσο για τους γκαζιάρηδες, ακόμα πιο άσχημα, αφού τείνει να γίνει σημείο δοκιμής (σαν τη στροφή της Express Service, ένα πράγμα). Έχω ακούσει και για 170 (φυσικά με αρκετή δόση φιδιού και μάλιστα εκείνου που βρίσκεται στο σήμα της Άλφα Ρομέο).

Το ότι ο δρόμος δεν αποτελεί εξαίρεση για την "υψηλή" ποιότητα δρόμων που μας παρέχει η πολιτεία, δεν σηκώνει συζήτηση...Αλλά, απαντήστε ειλικρινά, δεν μπορείτε να πάτε από την Καλαμαριά μέχρι τουλάχιστον τη στροφή στο ύψος του Παπαγεωργίου με 90 με απόλυτη ασφάλεια;
Εγώ νομίζω ότι δεν αποτελεί πρόβλημα μια τέτοια ταχύτητα, ακόμα και σε σχετική κίνηση.

up
1 user has voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo