Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

114 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

--- inherited from forum platform transition ---

up
3 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Ανοίγω ένα ξεχωριστό θέμα συζητήσεων, καθώς βλέπω ότι αρχίζει να υπάρχει μια «διασπορά» λύσεων υβριδικότητας των κατασκευαστών σταδιακά όσο πηγαίνουμε προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση.

Ήπια υβριδικά, «καθαρά» υβριδικά, plug-in υβριδικά.

Διαφαίνεται ότι είναι η άμεση επόμενη αρχιτεκτονική που θα μάς συνοδεύσει μέχρι να οδηγηθούμε στην πλήρη επικράτηση της αποκλειστικής ηλεκτροκίνησης μετά από πολλά χρόνια.

Θα έχει ενδιαφέρον οικονομοτεχνικά να αναλυθούν τα μειονεκτήματα και τα πλεονεκτήματα της κάθε υβριδικής λύσης.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Ωραιο θεμα.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Αυτή τη στιγμή η Toyota είναι πολύ μπροστά στην τεχνολογία της υβριδικότητας, αλλά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια αναμένεται πλήρης είσοδος όλων σχεδόν των κατασκευαστών σε αυτή την αγορά.

up
2 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 24 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

futurist":36naj1i4 wrote:
Αυτή τη στιγμή η Toyota είναι πολύ μπροστά στην τεχνολογία της υβριδικότητας, αλλά μέσα στα επόμενα 2 χρόνια αναμένεται πλήρης είσοδος όλων σχεδόν των κατασκευαστών σε αυτή την αγορά.

Σίγουρα η Τοyota προηγείται,αλλά ακολουθεί και η Ηyundai-Κia (κυρίως με το νέο Kona Hybrid,που φορά τον 1.6 του Νiro) και η Ford να δούμε με τα νέα υβριδικά Fiesta και Focus που αναμένονται το 2020.

Έχοντας ακούσει τιμές για το Νiro στην έκθεση αυτοκινήτου γύρω στα 25000-26000, αν το Κona με τον ίδιο κινητήρα είναι γύρω στα 20000,θα έχει πιστεύω καλή πορεία και στην Ελλάδα.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Εγω περιμενα το 208 με υβριδικο συστημα αλλα η psa το παει κατευθειαν στον ηλεκτρισμο.
Αντιθετα η ρενω, επενδυει στα υβριδικα

up
1 user has voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Μού προξενεί απορία, γιατί η Kia/Hyundai έχουν επιλέξει να φορέσουν ντίζελ και όχι βενζίνη, στα ήπια υβριδικά Sportage/Tucson.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Lap":2t57fo83 wrote:
Εγω περιμενα το 208 με υβριδικο συστημα αλλα η psa το παει κατευθειαν στον ηλεκτρισμο.
Αντιθετα η ρενω, επενδυει στα υβριδικα

Πραγματικά έχουν ενδιαφέρον στρατηγικής τοποθέτησης, αυτές οι αποκλίσεις.

up
2 users have voted.
REALZEUS
Εικόνα REALZEUS
Offline
Last seen: Πριν από 40 λεπτά 51 δευτερόλεπτα
Joined: 01/02/2009 - 16:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Αρκετοί αναλυτές δίνουν ακόμα αρκετές δεκαετίες στις ΜΕΚ. Επίσης άλλοι λένε ότι το μέλλον δεν είναι η ηλεκτροκίνηση, αλλά οι κυψέλες καυσίμου. Προσωπικά πιστεύω ότι θα έχουμε διαφορετικά συστήματα κίνησης και δεν θα υπάρχει μόνο ένα που θα επικρατήσει καθολικά.

up
0 users have voted.
leonp
Offline
Last seen: Πριν από 7 μήνες 4 ημέρες
Joined: 09/10/2004 - 01:01
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Plugin hybrid νομίζω πως είναι το καλύτερο.

Αν μπορείς να βρεις μέρος για να το φορτίσεις πηγαίνει ηλεκτρικά, αλλιώς κινείται σαν υβριδικό.

Ακόμα και μικρή αυτονομία να έχει σαν ηλεκτρικό, αν έχεις πιλοτή και το φορτίσεις, φτάνει να σε πάει στην δουλειά. Έτσι βενζίνη βάζεις μόνο για Σάββατοκύριακα.

Sent from my Redmi Note 4 using Tapatalk

up
1 user has voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

+1 το τελειο πακετο

up
2 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 5 ώρες
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Για αυτό το Outlander είναι στην πρώτη θέση των πωλήσεων πανευρωπαϊκά.

up
2 users have voted.
dstou
Offline
Last seen: Πριν από 5 ώρες 25 λεπτά
Joined: 17/09/2008 - 12:23
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

H Τουότα δεν είναι μπροστά στην τεχνολογία των υβριδικών, ίδια τεχνολογία είναι πλέον παντού. Μάλιστα υπάρχουν εδώ και χρόνια υβριδικές εφαρμογές πολύ προχώ από άλλους κατασκευαστές, π.χ. το Βολτ ήταν τέτοιο. Είναι απλά πολύ μπροστά στις πωλήσεις τους και στην αποδηζελοποίηση της γκάμας της.
Επίσης οι ηγέτες Τογιοταίοι σε μερίδια αγοράς υβριδίων δεν ακολουθούνται άμεσα από το γκρουπ Χιουντάι, αλλά την Τζιέμ, την Χόντα, την Πεμβέ κ.α., οι κορεάτες είναι ακόμη πολύ πίσω.
Εκεί όμως που είναι πολύ μπροστά οι σαμουράιδες είναι στα ηλεκτρικά υδρογόνου, κατέχουν το 95% της αγοράς. Σχεδόν τρέχουν μόνοι τους, πουλάνε μερικές εκατοντάδες αμάξια το χρόνο παγκοσμίως και, φυσικά, μπαίνουν με τα μπούνια μέσα .
Κάτι άλλο, δεν υπάρχει τέλειο πακέτο καθολικής εφαρμογής. Αντίθετα, υπάρχει τέλειο πακέτο για το κάθε ένα προφίλ χρήσης ξεχωριστά. Π.χ. για να κάνεις γυρολόγια στις Σέρρες, το τέλειο πακέτο εκεί λέγεται βενζινοκίνητο, και όλα τα άλλα πέτα τα στα σκουπίδια.
Για να κάνεις πολλά χλμ. έξω, χωρίς κανένα συμβιβασμό, το τέλειο πακέτο λέγεται πετρέλαιο. Για να κυκλοφορείς σε αστικές διαδρομές, και εφόσον δεν έχεις τρόπο και χώρο ιδιωτικής φόρτισης, το τέλειο πακέτο εκεί ακούει στο όνομα απλό υβρίδιο. Και κάπως έτσι όλα τα συστήματα βρίσκουν το χώρο τους στην αγορά, προφανώς και τα επαναφορτιζόμενα υβρίδια έχουν την τιμητική τους κάπου.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Θεωρώ ότι η Toyota κατέχει κατά πολύ το προβάδισμα στο troubleshooting, ακριβώς λόγω του πλήθους των πωλήσεων που κάνει σε υβριδικά εδώ και πάρα πολλά χρόνια. Αυτό από μόνο του είναι ένα ερέθισμα προς feedback προς τα RnD.

Σε 2 χρόνια θα έχουμε γεμίσει λύσεις υβριδικών, αλλά θα χρειαστούν αρκετά χρόνια ακόμα για να αποκτήσουν εμπειρία επίλυσης προβλημάτων οι νεότεροι στην αγορά.

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

https://youtu.be/_LJ6IV0DTOw

Mild hybrid vs full hybrid

Ιδια μεση καταναλωση για το swift 1.0 turbo hybrid και το yaris hsd.
Καλυτερη μεσα στην πολη για το yaris καλυτερη εξω για τκ swift.
Μεση καταναλωση ιδια.
Βεβαια η συγκριση επρεπε να γινει μεταξυ του 1,2 mild hybrid και οχι του 1,0 turbo.
Το 1,2 προσφερει καλυτερη καταναλωση.

9,6" τα 0-100 το swift
13,2 τα 0-100 το yaris.

Το yaris εχει και ecvt.
Το swift χαιρεσαι να το οδηγεις.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Έχω κάνει ένα αναλυτικό σκανάρισμα όλων των λύσεων που ετοιμάζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για υβριδικά.

Αυτό που διαπίστωσα για τα βαρύτερα οικογενειακά οχήματα είναι ότι τα υβριδικά θα τα φέρνουν με κινητήρες 2.0 και 2.5 λίτρων!

Αυτό μπορεί να μην επηρεάζει τις άλλες αγορές με άλλα συστήματα φορολόγησης, αλλά σε εμάς, αν παραμείνει το υπάρχον σύστημα, μπαίνει ταφόπλακα σε τέτοιες επιλογές. Αναγκαστικά οι περισσότεροι καταναλωτές θα στραφούν σε μικρότερα αμαξώματα με υβριδικές λύσεις με θερμικά σύνολα κοντά στο 1.0 λίτρο.

up
1 user has voted.
dettol
Offline
Last seen: Πριν από 4 ημέρες 9 ώρες
Joined: 03/07/2018 - 11:44
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Τα mild hybrids δεν έχω πειστεί ότι είναι "πραγματικά" υβριδικά. Νομίζω ότι είναι τρικ των βιομηχανιών για να δώσουν αυτοκίνητα με μειωμένους ρύπους.

up
2 users have voted.
panormus772
Offline
Last seen: Πριν από 4 ώρες 24 λεπτά
Joined: 27/03/2017 - 16:13
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

futurist":2nwedt27 wrote:
Έχω κάνει ένα αναλυτικό σκανάρισμα όλων των λύσεων που ετοιμάζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για υβριδικά.

Αυτό που διαπίστωσα για τα βαρύτερα οικογενειακά οχήματα είναι ότι τα υβριδικά θα τα φέρνουν με κινητήρες 2.0 και 2.5 λίτρων!

Αυτό μπορεί να μην επηρεάζει τις άλλες αγορές με άλλα συστήματα φορολόγησης, αλλά σε εμάς, αν παραμείνει το υπάρχον σύστημα, μπαίνει ταφόπλακα σε τέτοιες επιλογές. Αναγκαστικά οι περισσότεροι καταναλωτές θα στραφούν σε μικρότερα αμαξώματα με υβριδικές λύσεις με θερμικά σύνολα κοντά στο 1.0 λίτρο.

Σωστό αυτό που λες για τα μεγάλα οικογενειακά,αλλά στα μικρότερα υβριδικά μπορούν να στραφούν όχι μόνο στα 1.0,αλλά μέχρι και τα 1.6 που είναι πιο "υβριδικά" (π.χ. Κonα,Νirο κι έρχεται και η Renault με το Clio τo 2020)

up
3 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Εχω οδηγησει και χωρις τουρμπο το swift, το 1,2 mild hybrid

Οταν οδηγουσα ειδα εκεινο το mode στο καντραν του αυτοκινητου που μεσω ενος διαγραμματος σου δειχνει την προσφερόμενη ροπη απο τον κινητηρα εκεινη την στιγμη.

Αυτο που ειδα ειναι πως με απαλο γκαζι σε υπερβολικα χαμηλες στροφες η ροπη φουλαρε το σχεδιαγραμμα. Δηλαδη το αυτοκινητο απο τις 1200 φουλαρε τη διαθεσιμη ροπη του.
Κανονικα οπως εχω πει δεν νιωθεις τιποτα. Αλλα οδηγησα ξανα ενα με ανοιχτο μοτερ ως τεστ ντραϊβ και ενιωσα κατι διαφορετικο.
Εκει που πατας απαλα το γκαζι νιωθεις μια ευκινησια ξαφνικα σαν οταν καναμε ποδηλατο μικροι και επεφτε ανεμος απο πισω μας και μας εσμπρωχνε. Δεν προσφερει επιδοσεις αλλα ειναι σαν να ελαφραινει ξαφνικα το αυτοκινητο κατα ας πουμε 200 κιλα και μετα σταματα, και κινηται σαν κανονική Μ.Ε.Κ

Σκεφτηκα μηπως ειναι ο μεταβαλλομενος χρονισμος των βαλβιδων εισαγωγης και η αλλαγη του κυκλου καυσης του κινητηρα του, αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Ντρεπομαι να παω ξανα να ζητησω τεστ ντραϊβ

up
1 user has voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

panormus772":3ncwiie3 wrote:
futurist":3ncwiie3 wrote:
Έχω κάνει ένα αναλυτικό σκανάρισμα όλων των λύσεων που ετοιμάζουν οι περισσότεροι κατασκευαστές για υβριδικά.

Αυτό που διαπίστωσα για τα βαρύτερα οικογενειακά οχήματα είναι ότι τα υβριδικά θα τα φέρνουν με κινητήρες 2.0 και 2.5 λίτρων!

Αυτό μπορεί να μην επηρεάζει τις άλλες αγορές με άλλα συστήματα φορολόγησης, αλλά σε εμάς, αν παραμείνει το υπάρχον σύστημα, μπαίνει ταφόπλακα σε τέτοιες επιλογές. Αναγκαστικά οι περισσότεροι καταναλωτές θα στραφούν σε μικρότερα αμαξώματα με υβριδικές λύσεις με θερμικά σύνολα κοντά στο 1.0 λίτρο.

Σωστό αυτό που λες για τα μεγάλα οικογενειακά,αλλά στα μικρότερα υβριδικά μπορούν να στραφούν όχι μόνο στα 1.0,αλλά μέχρι και τα 1.6 που είναι πιο "υβριδικά" (π.χ. Κonα,Νirο κι έρχεται και η Renault με το Clio τo 2020)

Ναι, έχεις δίκιο, έχουν εμφανιστεί και κάποιες επιλόγες με 1.6, αλλά δεν είναι κι αυτές απολύτως φιλικές φορολογικά.

Πού ζούμε; Θα γεμίσει ο κόσμος υβριδικά κι εμείς πάλι θα παίζουμε με τα κυβικά.

up
2 users have voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Lap":2qhg73no wrote:
Εχω οδηγησει και χωρις τουρμπο το swift, το 1,2 mild hybrid

Οταν οδηγουσα ειδα εκεινο το mode στο καντραν του αυτοκινητου που μεσω ενος διαγραμματος σου δειχνει την προσφερόμενη ροπη απο τον κινητηρα εκεινη την στιγμη.

Αυτο που ειδα ειναι πως με απαλο γκαζι σε υπερβολικα χαμηλες στροφες η ροπη φουλαρε το σχεδιαγραμμα. Δηλαδη το αυτοκινητο απο τις 1200 φουλαρε τη διαθεσιμη ροπη του.
Κανονικα οπως εχω πει δεν νιωθεις τιποτα. Αλλα οδηγησα ξανα ενα με ανοιχτο μοτερ ως τεστ ντραϊβ και ενιωσα κατι διαφορετικο.
Εκει που πατας απαλα το γκαζι νιωθεις μια ευκινησια ξαφνικα σαν οταν καναμε ποδηλατο μικροι και επεφτε ανεμος απο πισω μας και μας εσμπρωχνε. Δεν προσφερει επιδοσεις αλλα ειναι σαν να ελαφραινει ξαφνικα το αυτοκινητο κατα ας πουμε 200 κιλα και μετα σταματα, και κινηται σαν κανονική Μ.Ε.Κ

Σκεφτηκα μηπως ειναι ο μεταβαλλομενος χρονισμος των βαλβιδων εισαγωγης και η αλλαγη του κυκλου καυσης του κινητηρα του, αλλα δεν ειμαι σιγουρος. Ντρεπομαι να παω ξανα να ζητησω τεστ ντραϊβ

Μήπως το έχουν κάνει εσκεμμένα για fun experience;

up
2 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 5 ώρες
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Ωραία ιδέα και μάλιστα κάμποσα χρόνια πίσω:

https://m.tvxs.gr/mo/i/146515/f/news/ay ... liako.html

up
2 users have voted.
dimsabas
Offline
Last seen: Πριν από 1ημέρα 5 ώρες
Joined: 13/01/2003 - 13:35
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Mitsubishi Outlander PHEV, το πιο καλοπουλημένο ηλεκτρικό plugin (δηλαδή να φορτίζει σε πρίζα) τζιποειδές στην Ευρώπη.
Πέτυχα έναν κάτοχο στην κίνηση. Ελληνικές πινακίδες, νομίζω με πλαίσιο από leasing, δεν ήξερα ότι πωλείται στην Ελλάδα.
Τον ρώτησα αν η αντιπροσωπεία αναλαμβάνει βλάβες, αν δηλαδή έχουν τεχνογνωσία. Δεν έχει τύχει κάτι ώστε να το διαπιστώσει, είπε.
Πόσα χιλιόμετρα βγάζει με μια φόρτιση; 25 με 30, είπε. Μια χαρά για τα καθημερινά χαμαλίκια.
Ιδανική λύση για την Ελλάδα με τις ανύπαρκτες υποδομές.

Άνετα χτυπούσα ένα από τα πρώτα:

https://www.autoscout24.com/offers/mits ... 2f414567ea

Και να ένα άρθρο για το καινούριο μοντέλο:

http://www.gazzetta.gr/in-motion/parous ... ander-phev

up
2 users have voted.
Lap
Offline
Last seen: Πριν από 1 ώρα 50 λεπτά
Joined: 17/10/2013 - 20:06
Re: Η υβριδικότητα στο δρόμο προς την πλήρη ηλεκτροκίνηση

Μαζι σου ζηκο. Τύλιξε μου ενα και εμενα.

Βασικα αντι για καμια x1 με καλο εξοπλισμο παιρνεις ηλεκτρικο που φορτιζει και μονο του.

up
2 users have voted.
Tkin73
Offline
Last seen: Πριν από 2 ώρες 46 λεπτά
Joined: 30/09/2013 - 20:51
Μεγάλη αλήθεια είπε.

Μεγάλη αλήθεια είπε.

https://www.autoblog.gr/2019/10/19/neos-diesel-kinhthras-apo-thn-mazda-to-2020/

Κάθε περιοχή και αγορά έχει διαφορετικές μεθόδους παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας. Πρέπει λοιπόν να δούμε πώς παράγεται ο ηλεκτρισμός σε κάθε περιοχή. Σε ορισμένες περιοχές, μπορεί να είναι καθαρός, επομένως τα ηλεκτρικά οχήματα είναι κατάλληλα. Αλλά σε άλλες περιοχές, λόγω των μεθόδων παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, οι κινητήρες εσωτερικής καύσης μπορεί να έχουν περισσότερα πλεονεκτήματα όσον αφορά τις εκπομπές.

Ο εξαναγκασμός των πελατών να αγοράσουν αυτοκίνητα με χαμηλές εκπομπές CO2 δεν λειτουργεί. Οι πωλήσεις δείχνουν πως το κοινό προτιμά μεγάλα SUV με μικρές καταναλώσεις καυσίμων.

Αυτός είναι ένας από τους λόγους για τους οποίους συνεχίζουμε να αναπτύσσουμε πετρελαιοκινητήρες. Μπορούμε να κατασκευάσουμε “καθαρούς” πετρελαιοκινητήρες. Αυτή είναι η καλύτερη λύση από πλευράς κόστους σε σχέση την υβριδική τεχνολογία.

Πιστεύουμε στο μέλλον των κινητήρων εσωτερικής καύσης, πιστεύουμε στα συνθετικά καύσιμα.

up
1 user has voted.
futurist
Εικόνα futurist
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 2 εβδομάδες
Joined: 19/09/2018 - 21:45
Έχουν αναλυθεί όλα αυτά.

Έχουν αναλυθεί όλα αυτά.

Τα αμιγώς ηλεκτρικά είναι ο μόνος τρόπος να πας σε «καθαρή» αυτοκίνηση (όσον αφορά το κομμάτι της χρήσης), μόνο και μόνο όταν συνδυαστούν με ρεύμα παραγωγής από ΑΠΕ (είτε στο σπίτι είτε με έμμεσο τρόπο από τον παραγωγό/διανομέα).

Αυτή η δυνατότητα ΔΕΝ υπάρχει σε ένα αυτοκίνητο που κουβαλάει το καύσιμο μαζί του, το καίει και το εκπέμπει.

Ως εκ τούτου, όλα αυτά τα στελέχη κατασκευαστών που προσπαθούν ακόμα να μαρκετάρουν τεχνηέντως την πανάρχαια τεχνολογία τους, απλά αντανακλούν την ανασφάλεια που έχουν για την αδυναμία να ανέβουν έγκαιρα στο βαγόνι που έρχεται.

Μιλάμε, όμως, για πραγματικό φόβο. Τέτοιες αλλαγές σε κλάδους, σε στέλνουν σπίτι με χρωστούμενα.

up
4 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo