https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 73.asp?a=6
Ωραίο θα έλεγα ...
https://www.motor1.com/photo/4169175/2019-peugeot-2008/
Το μεγαλύτερο ελληνικό forum για το αυτοκίνητο
https://www.autotriti.gr/data/news/prev ... 73.asp?a=6
Ωραίο θα έλεγα ...
https://www.motor1.com/photo/4169175/2019-peugeot-2008/
https://youtu.be/myWyhWhryuQ
Και ένα βίντεο στα Ολλανδικά....
Πολύ όμορφο και δυναμικό δείχνει!!!
Sent from my MI PAD 4 using Tapatalk
1000 χλμ. μακριά
Παρά πολύ ωραίο!μ αρέσει που έχει στοιχείο από 208(εμπρός μέρος )και από 3008(πίσω μέρος και γενικά σουλούπι)
Sent from my iPhone using Tapatalk
Πανέμορφο, ξεχωριστό και με (πολύ καλούς) δοκιμασμένους κινητήρες και κιβώτια. Το θέμα τώρα είναι μην έχει κάνα 25αρι μια καλή αυτόματη έκδοση.
Πολύ ωραίο.
Ντεμπούτο για το νέο Peugeot 2008
Φανταστικό είναι!!
Τώρα που το σκέφτομαι μια καλοεξοπλισμένη αυτόματη έκδοση θα έχει περί τα €30.000, δύσκολο να πέσει πιο κάτω.
Μόλις διάβασα το προηγούμενο ποστ σου Φάνη και ήμουν έτοιμος να πω για τα 30Κ.
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!
Οχι . Θα παίζουν 18-25 οι τιμές του .
Εύκολα 27-28Κ ως αυτόματο GT-line με 1.2 130hp. Αναμενόμενα εντυπωσιακό πάντως μετά το νέο 208. Κάτι T-roc κτλ θα δείχνουν αστεία μπροστά του.
Αποκλείεται!!
Τόσο έχει το τωρινό 2008 (24.500 μου είχαν δώσει προσφορά για το αυτόματο και χωρίς να προσθέσω έξτρα εξοπλισμό). Μιλάω για αυτόματο (130αρι, το 155αρι θα είναι πάραπάνω) και με καλό εξοπλισμό (δλδ. GT line και με έξτρα γιατί σίγουρα θα έχει ελλείψεις)....θα το έχουν κάνα 10ρικο κάτω από το 3008 υποθέτω.
Ρε Συγγελίδη, όντως;;;
Καλή φάση τότε
Sent from my Mi A1 using Tapatalk
And Another Passionless Night, And Another Hopeless Fight, And Another Battle That I've Lost !!!
δείχνει πανέμορφο αυτοκίνητο
αν βγαίνει κιόλας το 130ρι στα 20-22 θα είναι πειρασμός
Θα βγαίνει με μέτριο εξοπλισμό και χειροκίνητο.
Για τους εξής λόγους:
1. €1.000 είναι πολύ μικρή διαφορά από την τιμή του τωρινού μοντέλου που είναι στο τέλος του και προσφέρεται με τον κινητήρα των 110 ίππων. Θυμίζω ότι τα €24.000 είναι με τις προσφορές και τα προωθητικά, λόγω ηλικίας του τωρινού 2008.
2. Η Peugeot προσπαθεί να ανέβει κατηγορία και να το βάλει απέναντι στο Q2
3. Μπορεί να εξοπλισθεί με πολύ πιο σύγχρονο εξοπλισμό.
4. Ακόμα και να έχει €1.000 πάνω από το τωρινό μοντέλο, με προσθήκη 3-4 έξτρα (γιατί μίλησα για καλά εξοπλισμένη έκδοση...μιλάμε για 2020, υπάρχουν απαιτήσεις εξοπλισμού, δεν γίνεται π.χ. να έχει φώτα αλογόνου το 2020, είναι απαράδεκτο για εμένα) θα ακουμπήσει τις €30.000
ΜΑΚΑΡΙ να κάνω λάθος και να είναι υποψήφιο για το επόμενο αυτοκίνητό μου (ειδικά εαν το βγάλουν και υβριδικό).
Ωχ! Οχι αλλο πεζω. Παλι πεζω
Καλά το 8τάχυτο, το ΕΑΤ6 που φοράνε τώρα είναι aisin σαν αυτό που έχω στο Mazda?
Sent from my SM-G930F using Tapatalk
Ναι ακριβως το ιδιο.
Νομιζω το 8αρι, οχι το 6αρι
Σωστά. Αλλά αυτό θα γίνει στην καλύτερη περίπτωση από το 2020 και μετά. Προς το παρόν ακόμα όλα είναι made in Japan.
To ανάποδο! Το 6αρι και όχι το 8άρι. Εκτός εαν άλλαξε κάτι ή αλλάξει στο μέλλον (γιατί λογικά το 6αρι θα πρέπει να καταργηθεί σε 1-2 χρόνια σε όλα τα μοντέλα).
https://media.groupe-psa.com/en/groupe- ... aw-license
Θα έπερεπε να έχει όμως και τετρακίνητες εκδόσεις και στο 2008 και στο 3008
Πανέμορφο! Μάλλον το επόμενο μου αυτοκίνητο...
Πολυ ωραιο αλλαθα ακολουθήσει την ανηφορα του 3008 στις τιμες.
Δλδ 18 χιλιαρικα 4.3μ και 440λιτρα χωρου αποσκευων αποκλειεται . Απο 21 θα ξεκιναει και για να το παρεις αυτοματο και καλα εξολισμενο (gt line) θα πιανει εύκολα τα 30.
Εντάξει , υπέροχο!
Καληνύχτα t-roc , καληνύχτα VW.
Φοβερό αυτό που πέτυχε τόσο γρήγορα η Peugeot και η PSA γενικότερα.
Η ξεχωριστή και μοντέρνα σχεδιαστική ταυτότητα Peugeot διατρέχει όλη την γκάμα των μοντέλων της χωρίς να είναι μια βαρετή αντιγραφή - μένει τώρα να δούμε μόνο το επόμενο 308 που λογικά θα σβήνει σχεδιαστικά το νέο Golf και το νέο focus μέσα - έξω.
Από την άλλη πλευρά υπάρχει και η CITROEN που επίσης έχει ξεχωριστή ταυτότητα με εστίαση στην άνεση και την πολύ μοντέρνα-περιεργη σχεδίαση που έχει τους θιασώτες της, η Opel που διατηρεί την σοβαρότητα και τον Γερμανικό συντηρητισμό για όσους το επιθυμούν, και την DS για πολυτέλεια και πραγματική Γαλλική φινέτσα
Τα πήγαν πολύ καλύτερα στο θέμα αυτό σε σχέση με το VAG , ενώ είναι πολυ θετικό για όλους μας αυτή η όξυνση του ανταγωνισμού που έφεραν που πάντα πάει τα πράγματα παρακάτω λίγο γρηγορότερα.
Τώρα από τιμές δυστυχώς θα πάρουν την ανηφόρα αλλά κατά την άποψη μου τουλάχιστον παίρνεις κάτι παραπάνω στα ίδια λεφτά σε σχέση με ένα T-ROC , ή ένα υπερτιμημένο Q2 οπότε είναι ένα θετικό στοιχείο και αυτό.
Sent from my PRO 6 Plus using Tapatalk
Καλά το Q2 δεν υπάρχει...είναι εξωπραγματικά ακριβό και μέτριο εσωτερικό και ποιοτικά επίσης μέτριο. Όσα έχω δει στον δρόμο είναι Leasing, ποιός ιδιώτης με σώας τα φρένα θα το πάρει, όταν θές για πλάκα €35.000 για μια σχετικά καλοεξοπλισμένη έκδοση. 1000 φορές προτιμότερο το T-Roc.