LANCIA FORUM

1406 posts / 0 new
Τελευταία δημοσίευση
Montecarlo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2005 - 01:26
LANCIA FORUM

Το 1992-1995 Η Lancia αυτοκτόνησε.... μετά την παρατήσανε.... και τώρα ξαναμαζέβουν τα κομμάτια...

Απο τα τέρατα της των Ράλλυ (Stratos, 037, Integrale) προσπάθουνε να πουλήσουν τα, ομολογουμένος στυλάτα, αλλά πολυ κοριτσίστικα, Υpsilon.

Η νέα Lancia μοιάζει πιο πολύ με απόγονο της Autobianchi παρά της Lancia,
με τα υπερτουρμπίσμενα και τα κεντρομήχανα που θαυμάζε όλος ο κοσμός.

Δεν ξέρω... εάν βγεί νέα Delta.. την θέλω με τouρμπίνα (εστώ και με
την μηχανή της GM που βγαίνει τουρμπάτη στο Speedster) και το TORSEN C
της 159/Βrera... αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ??????

up
5 users have voted.
Montecarlo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2005 - 01:26
LANCIA FORUM

Το 1992-1995 Η Lancia αυτοκτόνησε.... μετά την παρατήσανε.... και τώρα ξαναμαζέβουν τα κομμάτια...

Απο τα τέρατα της των Ράλλυ (Stratos, 037, Integrale) προσπάθουνε να πουλήσουν τα, ομολογουμένος στυλάτα, αλλά πολυ κοριτσίστικα, Υpsilon.

Η νέα Lancia μοιάζει πιο πολύ με απόγονο της Autobianchi παρά της Lancia,
με τα υπερτουρμπίσμενα και τα κεντρομήχανα που θαυμάζε όλος ο κοσμός.

Δεν ξέρω... εάν βγεί νέα Delta.. την θέλω με τouρμπίνα (εστώ και με
την μηχανή της GM που βγαίνει τουρμπάτη στο Speedster) και το TORSEN C
της 159/Βrera... αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ??????

up
6 users have voted.
sado
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 06/11/2002 - 22:35
Montecarlo":18t85xlp wrote:..

Montecarlo":18t85xlp wrote:
...αφού τα έχουν τα υλικά, ξέρουν την συνταγή...
..γιατί δεν φτιάχνουν το γλυκό ??????

Γιατί είναι μαλάκες!!

Ο θρύλος....

up
11 users have voted.
Alfisti_147
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 08/06/2003 - 17:57
Deltona

Για να μην ξεχνούν οι παλαιότεροι και να μαθαίνουν οι νεώτεροι.

Το τελευταίο (προσιτό στους κοινούς θνητούς, διότι υπάρχει και η Ferrari...) ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟ ιταλικό αυτοκίνητο.

Να είναι πάντα καλά οι δημιουργοί του για το δώρο που έκαναν στην αυτοκίνηση, να ξεκουμπιστούν οι καρεκλοκένταυροι χαρτογιακάδες που έθαψαν το χρυσάφι που παρέλαβαν και κατέστρεψαν ότι πολυτιμότερο, την ίδια τους την ιστορία...

Τυχεροί αυτοί που στο Acropolis του 1993 έζησαν, άκουσαν, μύρισαν, αισθάνθηκαν απο κοντά το θεικό συνδιασμό του Didier Oriol με την τελευταία -την καλή- Deltona Martini στα Ελληνικά Βουνά...

Φιλικά,

Alfisti.

up
3 users have voted.
ΚΩΣΤΑΣ 1970
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 02/06/2004 - 00:05
Alfisti_147, εκπληκτικές

Alfisti_147, εκπληκτικές φωτογραφίες.....

Ειδικά η παράταξη που κάνουν στο φράγμα είναι όλα τα λεφτά !!!!!!!!!!!1

up
11 users have voted.
inimic
Offline
Last seen: Πριν από 4 εβδομάδες 1ημέρα
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Wow!

Wow!

up
3 users have voted.
Montecarlo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2005 - 01:26
Και μετά απο την θεϊκή

Και μετά απο την θεϊκή Integrale.... η εταιρία αποφάσισε ότι δεν πρέπει να
φτιάχνει τέτοια οχήματα, και ότι το σωστό ειναι να ασχολήθει με το Ypsilon.

H Subaru και η Mitsu είπαν "ευχαριστώ πολύ" και το υπόλοιπα είναι ίστορια...

Οι φήμες λένε ότι αυτήν την απόφαση την πήρε ο εκκλιπών Angieli ο ίδιος
ό οποίος ποτέ δεν συμπάθισε την Lancia ιδιαίτερα.

up
7 users have voted.
037
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2004 - 02:46
Οι φωτογραφιες εκπληκτικες,

Οι φωτογραφιες εκπληκτικες, το αυτοκινητο θρυλος.....το ειχε καποτε ενας γνωστος και εχω ζησει λιγο μαζι του.

Απιστευτο!!!! Δεν ειναι τυχαιο οτι τουλαχιστον στην Αγγλια θεωρειται μυ8ος. Οι τιμές τους αρκετα πιο πανω απο τα πιο πολυ πιο φρεσκα EVO kai Subaru.

Μαλιστα θυμαμαι προσφατα, εναν φιλο που μιλουσε με τον αντιπροσωπο της Ohlins εδω στην Αγγλια ( δεν μιλαμε για ενα μαγαζακι εμπορο, αλλα για ανθρωπους που συνεργαζονται με παρα παρα πολλες αγωνιστικες ομαδες, kai exoyn dei sxedon ola ta aytokinhta poy kykloforoyn, apo Kia eos agvnistika LeMan), οτι λοιπον ειχε εκτελωνισει μια Lancia Integrale

Κατι θα ξερουν,...εεεεε?

up
7 users have voted.
lotusnick
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 09/04/2005 - 01:20
037":2xm9u1o8 wrote:Μαλιστα

037":2xm9u1o8 wrote:
Μαλιστα θυμαμαι προσφατα, εναν φιλο που μιλουσε με τον αντιπροσωπο της Ohlins εδω στην Αγγλια ( δεν μιλαμε για ενα μαγαζακι εμπορο, αλλα για ανθρωπους που συνεργαζονται με παρα παρα πολλες αγωνιστικες ομαδες, kai exoyn dei sxedon ola ta aytokinhta poy kykloforoyn, apo Kia eos agvnistika LeMan), οτι λοιπον ειχε εκτελωνισει μια Lancia Integrale

Κατι θα ξερουν,...εεεεε?

Όπως τα λέει ο Νίκος είναι.

Ο αντιπρόσωπος τις Ohlins στην Aγγλία έχει μια με 300+ άλογα.

Είναι άνθρωπος με μεγάλη εμπειρία, καθώς έχει ρυθμίσει - οδηγήσει άπειρα αγωνιστικά και μη, από LeMan cars, WRC subarus και ΕVO έως kai Μ3 και Elise.
Όταν πήγα για να βάλω Ohlins στην Elise πιάσαμε συζήτηση για αυτοκίνητα
Λατρεύει τις integrale και έλεγε ότι τα νέα Japan rallye specials δεν έχουν ψυχή.
Δεν μπορείς να τα αγαπήσεις.
Σε μια διαδρομή ένα Scooby/EVO μπορεί να είναι λίγο πιο γρήγορο από την Integrale αλλα δεν πρόκειται να σε κάνουν να νιώσεις τόσο special.

Φεύγοντας και αφού μου είχαν κάνει καταπληκτική δουλειά στην Elise, έφυγε μπροστά μου με την Integrale.
Μου λέει τότε ο αδελφός του, "μην διανοηθείς να προσπαθήσεις να τον ακολουθήσεις γιατί θα σε μαζεύουμε από κάνα χαντάκι από τους επαρχιακούς δρόμους που είμαστε". Φυσικά δεν διαφώνησα

Μια λευκη σε χρώματα martini για μένα παρακαλώ

up
4 users have voted.
Theofaman
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 20/07/2004 - 23:08
Lancia Delta Integrale EvoΙΙ.

Lancia Delta Integrale EvoΙΙ. Το αυτοκίνητο των ονείρων μου, και πολλών άλλων ακόμα φαντάζομαι.
Ξέρει κανείς έναν σύνδεσμο φίλων Integrale στους Αγ.Αναργύρους Αττικής? Έχουν παρκαρισμένες απ'έξω 3 νομίζω εκπληκτικές Integrale.
Έχω ένα βιντεάκι της αγγλικής εκπομπής TopGear στην οποία εκθειάζουν την Integrale και αναφέρουν ότι σε κλειστές στροφές πατάει ακόμα και την Ferrari 355 .

up
7 users have voted.
Montecarlo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2005 - 01:26
Σε οποιοδήποτε δρόμο δεν

Σε οποιοδήποτε δρόμο δεν θέλει τελικες την πατάει....

να μην μιλησω για το πάρτυ που γίνετε στο χώμα...

up
7 users have voted.
kubiak
Εικόνα kubiak
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 26/11/2004 - 10:36
Μπορεί η Integrale να ήταν

Μπορεί η Integrale να ήταν και δικό μου όνειρο, όμως αφού είδα την προπομπό S4 δε μπορώ να ξεκολλήσω...

Τώρα θα μου πείτε S4 δεν υπήρχε δρόμου και θα συμφωνήσω, όμως στα μάτια μου η S4 είναι η Integrale σε πρωτόγονη (PRIMAL) μορφή, όπως πρέπει να είναι δλδ...

up
12 users have voted.
Montecarlo
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 19/06/2005 - 01:26
Αν η Ιntegrale είναι όνειρο..

Αν η Ιntegrale είναι όνειρο... τότε η Stratos και η 037 Stradale είναι τρελές ονειρώξεις

up
5 users have voted.
037
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2004 - 02:46
kubiak":wm8751kv wrote:Μπορεί

kubiak":wm8751kv wrote:
Μπορεί η Integrale να ήταν και δικό μου όνειρο, όμως αφού είδα την προπομπό S4 δε μπορώ να ξεκολλήσω...

Τώρα θα μου πείτε S4 δεν υπήρχε δρόμου και θα συμφωνήσω, όμως στα μάτια μου η S4 είναι η Integrale σε πρωτόγονη (PRIMAL) μορφή, όπως πρέπει να είναι δλδ...

Μαλλον, δεν το εψαξες καλα. Υπηρχαν αρκετες δρομου, Stradale στα Ιταλικα, με ισχυ γυρω στα 250 αλογα, αλλα υπηρχε και μια με 480, που ανηκε στο αγωνιστικο διευθυντη της Lancia τοτε, Cesare Fiorio, η οποια πουληθηκε προπερσυ σε καποιον αλλο τυχερο enanti 80.000 Euro.

Mαλιστα η ιστορια, παει ως εξης, καπου 160 απο τα 200 αυτοκινητα καταστραφηκαν απο το εργοστασιο γιατι δεν υπηρχε ζητηση μετα την απαγορευση των Group B, και απο τα 40 που εμειναν 22 εγειναν rally cars και τα αλλα 18, δρομου (stradale).

Me 480 ιππους, τελικες γυρω στα 260, και απιστευτα κρατηματα, με μόνο 980 κιλα βαρος τα αγωνιστικα, αλλά 1200 τα του δρομου.

Ιδου και η φωτογραφιες

up
5 users have voted.
037
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 05/09/2004 - 02:46
Technik,

Technik,

Δεν καταλαβα το πνευμα σου?

Τα AUDI τι εχουν? Κατι αναλογο.

20 S4 βγηκαν για ειδικους λογους, και οχι για να κανει κερδη η εταιρια. Δυστυχως, ο κοσμος καλως ή κακως, city θελει στο τιμονι του.

Αλλα, ας τα αφησουμε αυτα, διοτι ειναι μεγαλη κουβεντα, και δυστυχως, οι χαρτογιακαδες που διοιηκουν εταιριες θρυλους, εταιριες που φτιαχτηκαν απο "πυροβολημενους", δεν εχουν τα κοτσια να φερουν εις περας την δυσκολη αποστολη τους, και θαβουν τετοια ονοματα, με μεγαλη ευκολια.

Lancia και μερικες απο τις πρωτοποριες της

1914 Το πρωτο ολοκληρωμενο ηλεκτρικο κυκλωμα αυτοκινητου

1922 Ο πρωτος V4 με 14 μοιρες περιεχομενη γωνια (μετα απο πολα χρονια το επαναφερει η VW se V5,6 klp), και μονοκό σασι

1937 Πρωτη ανεξαρτητη πισω αναρτηση

1950 O πρωτος V6, σε παραγωγης αυτοκινητο

1954 D50 ενα απο τα πιο πρωτοποριακα Φ1 αυτοκινητο, το οποιο περναει στα χερια της Ferrari την επομενη χρονια

1963 Δευτερη γενια των V4 με γωνια 12 μοιρων και 53 λεπτων

1965 Ψεκασμος (μηχανικος)

Πισω στο S4 ομως,

και η εξελιξη του μοτερ για το 1987 που ποτε δεν ετρεξε, διοτι η FIA κατηργησε τα Group B, αλλά ηταν ενα μοτερ που ειχε τις βαλβιδες διαγωνια, με εξατμισεις και απο τις 2 μεριες και την εισαγωγη στο κεντρο.

Ονομαστηκε Triflux για αυτον το λογο. Με 2 Τουρμπο, ενα για χαμηλα και μετα και τα 2 για ψηλα, ο κινητηρας των 1759 κυβικων απεδιδε, 700 αλογα περιπου.

Αλλά ας μην χαλασω το θεμα. Εδω μιλαμε για νεα μοντελα και οχι για ιστορια

up
6 users have voted.
kubiak
Εικόνα kubiak
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 26/11/2004 - 10:36
Ευχαριστώ βρε 037, δεν το

Ευχαριστώ βρε 037, δεν το είχα ψάξει καθόλου...
Περιττό να πω ότι μου έπεσε το σαγόνι...

up
7 users have voted.
sakiss
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 29/02/2004 - 18:50
037":2dx5aapb wrote:Technik,

037":2dx5aapb wrote:
Technik,

Δεν καταλαβα το πνευμα σου?

Τα AUDI τι εχουν? Κατι αναλογο.

20 S4 βγηκαν για ειδικους λογους, και οχι για να κανει κερδη η εταιρια. Δυστυχως, ο κοσμος καλως ή κακως, city θελει στο τιμονι του.

Αλλα, ας τα αφησουμε αυτα, διοτι ειναι μεγαλη κουβεντα, και δυστυχως, οι χαρτογιακαδες που διοιηκουν εταιριες θρυλους, εταιριες που φτιαχτηκαν απο "πυροβολημενους", δεν εχουν τα κοτσια να φερουν εις περας την δυσκολη αποστολη τους, και θαβουν τετοια ονοματα, με μεγαλη ευκολια.

Lancia και μερικες απο τις πρωτοποριες της

1914 Το πρωτο ολοκληρωμενο ηλεκτρικο κυκλωμα αυτοκινητου

1922 Ο πρωτος V4 με 14 μοιρες περιεχομενη γωνια (μετα απο πολα χρονια το επαναφερει η VW se V5,6 klp), και μονοκό σασι

1937 Πρωτη ανεξαρτητη πισω αναρτηση

1950 O πρωτος V6, σε παραγωγης αυτοκινητο

1954 D50 ενα απο τα πιο πρωτοποριακα Φ1 αυτοκινητο, το οποιο περναει στα χερια της Ferrari την επομενη χρονια

1963 Δευτερη γενια των V4 με γωνια 12 μοιρων και 53 λεπτων

1965 Ψεκασμος (μηχανικος)

Πισω στο S4 ομως,

και η εξελιξη του μοτερ για το 1987 που ποτε δεν ετρεξε, διοτι η FIA κατηργησε τα Group B, αλλά ηταν ενα μοτερ που ειχε τις βαλβιδες διαγωνια, με εξατμισεις και απο τις 2 μεριες και την εισαγωγη στο κεντρο.

Ονομαστηκε Triflux για αυτον το λογο. Με 2 Τουρμπο, ενα για χαμηλα και μετα και τα 2 για ψηλα, ο κινητηρας των 1759 κυβικων απεδιδε, 700 αλογα περιπου.

Αλλά ας μην χαλασω το θεμα. Εδω μιλαμε για νεα μοντελα και οχι για ιστορια

1) D50:

Ο κινητήρας V8 χρησιμοποιήθηκε σαν δομικό στοιχείο του σασί (κάτι το οποίο βλέπουμε ακόμη και σήμερα). Δύο διαμήκη τοποθετημένα ρεζερβουάρ μεταξύ των ζευγαριών εμπρός-πίσω τροχού) κάτι το οποίο προσέφερα πολλά τόσο στη διατήρηση σταθερής κατανομής βάρους καθώς η στάθμη της βενζίνης μειωνόταν όσο και στην αεροδυναμική συμπεριφορά του μοοθεσίου. Ζύγιζε μόλις 600 κιλά.

2) Lambda

Το πρώτο αυτοκίνητο με αυτοφερώμενο αμάξωμα. Ο πρώτος κινητήρας σε διάταξη V (V4), μπλοκ αλουμινίου και το πρώτο αυτοκίνητο με ανεξάρτητη ανάρτηση (στους εμπρός τροχούς).

Στο τέλος του 1918 ο Βιντσέντζο Λάντσια είχε κατοχυρώσει κάθε τεχνολογική καινοτομία της Λάμδα ως ευρεσιτεχνια. Και ήταν πολλές...

3) Aurelia

Ο πρώτος κινητήρας V6.

4) Delta S4

Το μοναδικό αυτόκίνητο με κινητήρα που συνδύαζε μηχανικό υπερτροφοδότη και στροβιλοσυμπιεστή για ευνόητους λόγους.

5) ECV GROUP S

Επαναστατικό σύστημα Triflux στην κυλινδροκεφαλή.

6) Ο τύπος του κινητήρα του VW VR6, αποτελεί ευρεσιτεχνία της Lancia από την 1η Ιουλίου του 1915!!!

7) Η πρώτη εταιρεία που κατασκευάζει αυτοκίνητο με ενσωματωμένο ολοκληρωμένο ηλεκτρικό σύστημα (Lancia Thema, 1913).

8 ) 1911. Η πρώτη εταιρεία που παρουσιάζει αυτοκίνητο με ξηρό πολύδισκο συμπλέκτη.

9) Ζάντες κατασκευασμένες από χάλυβα. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1911!!!

10) Θερμοστατικός έλεγχος του κινητήρα (Αουρέλια).

11) Ελαστικές βάσεις κινητήρα (άλλη μια παγκόσμια πατέντα, Lancia Astura, 1932-1933).

12) Επαναστατικός τρόπος έδρασης του κινητήρα στο πλαίσιο. Παγκόσμια πρωτοτυπία για το 1931.

13) Υδραυλικός έλεγχος του τεντωτήρα της "καδένας". Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας, 1950.

14) Δύο δικύλινδροι V κινητήρες διατεταγμένοι σε μορφή "μπόξερ".

15) Ελατήρια στο δίσκο του συμπλέκτη για την εξάλειψη των κραδασμών από την βίαιη σύμπλεξη.

16) Κιβώτιο 8 ταχυτήτων για το στρατιωτικό όχημα 3 Ro (τέλη δεκαετίας 30).

17) Δίπλωμα ευρεσιτεχνίας για το σχεδιασμό κυκλώματος λίπανσης (Lancia Alpha, 1908).

18 ) Επαναστατικός σχεδιασμός καρμπιρατέρ (Lancia Alpha, 1908).

19) Lancia Aprilia: ανεξάρτητες αναρτήσεις σε όλους τους τροχούς, 1937.

up
6 users have voted.
spiros
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 24/08/2002 - 01:55
Mια απορια. Ολα αυτα τα

Mια απορια. Ολα αυτα τα θυμασαι απο μνημης ή τα βρισκεις καπου? Ειναι εντυπωσιακο αν τα θυμασαι!

up
7 users have voted.
cmarin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
To θέμα προέρχεται από

To θέμα προέρχεται από διάσπαση άλλου θέματος στα "Νέα Μοντέλα" για την νέα Lancia Delta [moderator]

up
5 users have voted.
cmarin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
Παρασκευή 24/6, Ράλλυ

Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 143%29.jpg

http://briefcase.pathfinder.gr/download ... 144%29.jpg

Το αυτοκίνητο ήταν ρέπλικα αλλά με τα πάντα μέσα (μπάκετ, ζώνες, halda κλπ). Κούκλα!

(οι φωτό είναι από κινητό, τις αναλογικές δεν τις έχω εμφανίσει ακόμη)

up
9 users have voted.
skye
Offline
Last seen: Πριν από 1 μήνας 3 εβδομάδες
Joined: 06/10/2004 - 05:07
Παιδιά με τρελάνατε με τις

Παιδιά με τρελάνατε με τις φώτο..
Με αυτό το ονειρο ζούσα και ζω..
Τη stratos την οδηγώ που και που..
(στον ύπνο μου και στα ηλεκτρονικά)
Πάω σε μια γωνιά να κλάψω τη μοιρα μου

up
3 users have voted.
mad magitis mega
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 22/06/2005 - 11:08
spiros":3jzoghfb wrote:Mια

spiros":3jzoghfb wrote:
Mια απορια. Ολα αυτα τα θυμασαι απο μνημης ή τα βρισκεις καπου? Ειναι εντυπωσιακο αν τα θυμασαι!

χαχαχαχαχα

up
5 users have voted.
meco
Offline
Last seen: Πριν από 3 μήνες 1 εβδομάδα
Joined: 01/01/1970 - 02:00
cmarin":osrr8zhp wrote

cmarin":osrr8zhp wrote:
Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

Περάσαμε και εμείς από εκεί και την είδαμε, αλλά δεν είχα μπαταρία για να σε πάρω τηλέφωνο...

up
8 users have voted.
cmarin
Offline
Last seen: Πριν από Ποτέ
Joined: 01/01/1970 - 02:00
meco":1at8sle2 wrote:cmarin"

meco":1at8sle2 wrote:
cmarin":1at8sle2 wrote:
Παρασκευή 24/6, Ράλλυ Ακρόπολις, Παύλιανη.

Περάσαμε και εμείς από εκεί και την είδαμε, αλλά δεν είχα μπαταρία για να σε πάρω τηλέφωνο...

Έλα ρε Μιχάλη!

up
6 users have voted.

Σχεδιασμός, Ανάπτυξη και Φιλοξενία logo